ChimairaX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Εσύ πίσω από τις οθόνες μας είσαι και ξέρεις πότε κάνουμε θετικές αξιολογήσεις; Με αυτήν την λογική εσύ είσαι μέσα στο κατάστημα και είδες ότι έγινε "λάθος"; (όπως το ανάγραψες παραπάνω)
91turbo Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Μάλλον δέν τελειώνει αυτή ή λίστα πού έφτιαξαν
gr234567 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Εγω παντως αν και εχουν ριξει τοσα ακυρα δεν βλεπω ΚΑΜΙΑ αρνητικη ακομα.......Οποτε ισως το Skroutz να τις "κοιταει" ακομα πριν τις ανεβασει Εννοείται ότι γίνεται αυτό, περνάνε πρώτα από έγκριση.
vgeorgis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δεν έχω λυσάξει. Βλέπω απλά τα πράματα από μια άλλη σκοπιά απ' ότι ο μέσος όρος του thread. Ναι τις βλέπω, έχει κάνει σε έναν μήνα 2 πωλήσεις δηλαδή θες να μου πεις. φανταζομαι ειναι αυτονόητο πως δεν ειναι πωληση και αξιολογηση..... απο τις 50+ που λεει το σκρουτζ προφανως μονο 2 εμειναν "ευχαριστημενοι" οι υπολοιποι οπως πολλες φορες και εγω απλα λαμβανουμε την αυτονοητη εξυπηρετηση η οποια δεν ειναι λογος ουτε για θετικη εξιολογιση αλλα ουτε και για αρνητικη. κατεμε για να κανω θετικη αξιολογηση δεν αρκει το να μου μιλησουν ευγενικα ή να παραλαβω στην ωρα μου. τα θεωρω δεδομενα. 1
shamrock1404 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 "Αρνητική γιατί σε προϊόν με τιμή προσφοράς,δεν υπηρχε εξαρχής απόθεμα"..Αυτο,θα γράψω και οι λοιποί μελλοντικοι αγοραστές ας πράξουν κατά βούληση...Βάλαμε κόφτη στις κριτικές μας..Δε κατάλαβα!
ChimairaX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Κάντε ό,τι γουστάρετε παλικάρια γιατί θα με φάτε στο τέλος. Αρκετά κάνω τον συνήγορο του Διαβόλου. Αν θέλετε κάτι τελευταίο από εμένα, κινηθείτε αντίστοιχα και στις θετικές για να έχουμε καλύτερα eshops. Ακόμα και το δεδομένο αξίζει να αφήσει σε επόμενο αγοραστή την εντύπωση ότι όλα είναι καλά. Δεν περιμένουμε να μας βρούνε γκόμενα για να κάνουμε θετική αξιολόγηση, αφήνουμε το σχόλιο μας για κάθε συναλλαγή. Γι αυτό άλλωστε και ο σκρουτζ έβαλε απλά πεδία για κλικ για αξιολόγηση χωρίς να χρειάζεται να γράφουμε κείμενα και ποίηματα. Πριν σκεφτούμε ότι όλοι θέλουνε το κακό μας, δείτε και τα πράματα από όλες τις μεριές τους. 5
shamrock1404 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Κάντε ό,τι γουστάρετε παλικάρια γιατί θα με φάτε στο τέλος. Αρκετά κάνω τον συνήγορο του Διαβόλου. Αν θέλετε κάτι τελευταίο από εμένα, κινηθείτε αντίστοιχα και στις θετικές για να έχουμε καλύτερα eshops. Ακόμα και το δεδομένο αξίζει να αφήσει σε επόμενο αγοραστή την εντύπωση ότι όλα είναι καλά. Δεν περιμένουμε να μας βρούνε γκόμενα για να κάνουμε θετική αξιολόγηση, αφήνουμε το σχόλιο μας για κάθε συναλλαγή. Γι αυτό άλλωστε και ο σκρουτζ έβαλε απλά πεδία για κλικ για αξιολόγηση χωρίς να χρειάζεται να γράφουμε κείμενα και ποίηματα. Πριν σκεφτούμε ότι όλοι θέλουνε το κακό μας, δείτε και τα πράματα από όλες τις μεριές τους. Έλα πες το μας..Ή είσαι ο μοναδικός που θα παραλάβει ή είσαι του μαγαζιού..Πολύ άγχος...
Salvation81 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Κάντε ό,τι γουστάρετε παλικάρια γιατί θα με φάτε στο τέλος. Αρκετά κάνω τον συνήγορο του Διαβόλου. Αν θέλετε κάτι τελευταίο από εμένα, κινηθείτε αντίστοιχα και στις θετικές για να έχουμε καλύτερα eshops. Ακόμα και το δεδομένο αξίζει να αφήσει σε επόμενο αγοραστή την εντύπωση ότι όλα είναι καλά. Δεν περιμένουμε να μας βρούνε γκόμενα για να κάνουμε θετική αξιολόγηση, αφήνουμε το σχόλιο μας για κάθε συναλλαγή. Γι αυτό άλλωστε και ο σκρουτζ έβαλε απλά πεδία για κλικ για αξιολόγηση χωρίς να χρειάζεται να γράφουμε κείμενα και ποίηματα. Πριν σκεφτούμε ότι όλοι θέλουνε το κακό μας, δείτε και τα πράματα από όλες τις μεριές τους. Εγω θα συμφωνησω με προλαλλησαντα ομως, το να ερθει μια παραγγελια στην ωρα της δεν ειναι κατι για το οποιο ενα καταστημα πρεπει να παρει θετικη. Θετικη να παρει αν πχ μου χαλασει μια συσκευη στους 6 μηνες και αντι να την στειλει για επισκευη να την κανει αντικατασταση. Η μεχρι να γινει επισκευη να μου δωσει συσκευη αντικαταστασης. Η ακομα να παραγγειλω κατι σε τιμη λαθος και να μου το στειλει αναγνωριζοντας το λαθος (που φυσικα δεν πρεπει να "πληρωνει" ο πελατης). Τετοια πραγματα χρειαζονται θετικη που δειχνουν πως ενα καταστημα νοιαζεται για τον πελατη. Ολα τα αλλα ειναι αυτονοητα, δεν ειναι κατι που χρειαζεται θετικη αξιολογηση. 2
shamrock1404 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Εγω θα συμφωνησω με προλαλλησαντα ομως, το να ερθει μια παραγγελια στην ωρα της δεν ειναι κατι για το οποιο ενα καταστημα πρεπει να παρει θετικη. Θετικη να παρει αν πχ μου χαλασει μια συσκευη στους 6 μηνες και αντι να την στειλει για επισκευη να την κανει αντικατασταση. Η μεχρι να γινει επισκευη να μου δωσει συσκευη αντικαταστασης. Η ακομα να παραγγειλω κατι σε τιμη λαθος και να μου το στειλει αναγνωριζοντας το λαθος (που φυσικα δεν πρεπει να "πληρωνει" ο πελατης). Τετοια πραγματα χρειαζονται θετικη που δειχνουν πως ενα καταστημα νοιαζεται για τον πελατη. Ολα τα αλλα ειναι αυτονοητα, δεν ειναι κατι που χρειαζεται θετικη αξιολογηση. Ακριβώς...Το επιπλέον επιβραβεύεται,όχι τα βασικά και τ'αυτονόητα..
ChimairaX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Έλα πες το μας..Ή είσαι ο μοναδικός που θα παραλάβει ή είσαι του μαγαζιού..Πολύ άγχος... Ψάξε τα ποστ μου στο thread "Κινητά από Skroutz" να δεις πόσο καιρό γκαρίζω για αυτές τις περιπτώσεις.
shamrock1404 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Σιγά μη ρωτήσω και στη ΚΥΠ..Πίστευε ότι θες,αλλά νουθεσίες και υποδείξεις σε τέτοια έκταση,δημιουργούν υποψίες και δε νομίζω ν'αφορούν πολλούς εδώ μέσα..
ChimairaX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Σιγά μη ρωτήσω και στη ΚΥΠ..Πίστευε ότι θες,αλλά νουθεσίες και υποδείξεις σε τέτοια έκταση,δημιουργούν υποψίες και δε νομίζω ν'αφορούν πολλούς εδώ μέσα.. Αρκέσου και επιβράβευσε αυτές τις υποδείξεις... δωστε αρνητικες στο σκρουτζ https://www.skroutz.gr/m/3964/Mdstore ...αφού οι δικές μου είναι κακές σύμφωνα με την άποψή σου. Για την ιστορία, μπήκα εγώ να ψάξω για σένα. Site: Ποστ 27 Edit: και ποστ 30. Τα έλεγα πιο αναλυτικά αυτά που λέω ακόμα και σήμερα. Από το 2013.
Razor_7 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 ρε Chimaira ο αλλος εχασε χρονο και πιθανον την ευκαιρια να παρει καποιο αλλο κινητο λογω Bf και λες οτι δε θα κανει αρνητικη; Ποιος αξιολογει ποσο κοστιζει ο χρονος του αυτος, ο chimairaX απο το ινσομνια ή μηπως θα κατσει να κανει δικη προθεσεων για το πως, που και γιατι εγινε το λαθος; Που να ελεγε δλδ οτι θα εκανε και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη. Που κανονικα για μενα ετσι θα επρεπε γιατι μας θεωρουν ιθαγενεις.Γιατι μας θεωρουν; 1) Ο σκρουτζ εχει συγκεκριμενο οριο% που αν κατεβει πολυ η τιμη ειδοποιει το καταστημα οτι υπαρχει πιθανο λαθος, φανταζομαι και το bestprice το ιδιο(στο οποιο φιγουραριζε επι 3μερες στην κορυφη) 2) "Ξαφνικα" το λαθος εγινε στις μερες BF-CM (αλλα βεβαια συμφωνα με εσενα ο καταναλωτης ειχε υποχρεωση να κανει ερευνα κοστολογησης και ενδελεχη αναλυση κυκλου εργασιων για το αν η τιμη ειναι legit or not) 3) Ουτε καν αναφερουν στο μειλ τους για πιθανη εκπτωση λογω λαθους, απλα "παρ'το στα 278 αν θες". Αυτα. 4
ChimairaX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 ρε Chimaira ο αλλος εχασε χρονο και πιθανον την ευκαιρια να παρει καποιο αλλο κινητο λογω Bf και λες οτι δε θα κανει αρνητικη; Ποιος αξιολογει ποσο κοστιζει ο χρονος του αυτος, ο chimairaX απο το ινσομνια ή μηπως θα κατσει να κανει δικη προθεσεων για το πως, που και γιατι εγινε το λαθος; Που να ελεγε δλδ οτι θα εκανε και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη. Που κανονικα για μενα ετσι θα επρεπε γιατι μας θεωρουν ιθαγενεις.Γιατι μας θεωρουν; 1) Ο σκρουτζ εχει συγκεκριμενο οριο% που αν κατεβει πολυ η τιμη ειδοποιει το καταστημα οτι υπαρχει πιθανο λαθος, φανταζομαι και το bestprice το ιδιο(στο οποιο φιγουραριζε επι 3μερες στην κορυφη) 2) "Ξαφνικα" το λαθος εγινε στις μερες BF-CM (αλλα βεβαια συμφωνα με εσενα ο καταναλωτης ειχε υποχρεωση να κανει ερευνα κοστολογησης και ενδελεχη αναλυση κυκλου εργασιων για το αν η τιμη ειναι legit or not) 3) Ουτε καν αναφερουν στο μειλ τους για πιθανη εκπτωση λογω λαθους, απλα "παρ'το στα 278 αν θες". Αυτα. Μάλλον δεν με καταλαβαίνεις. Ας κάνουν αρνητικές οι δυσαρεστημένοι, δεν είπα το αντίθετο, αλλά με εκνεύρισε που ο άλλος παρότρυνε τους πάντες να κάνουν αρνητικές αξιολογήσεις. Επίσης τόνισα το γεγονός να αυξήσουμε σαν καταναλωτές τις θετικές. Αυτά. Ούτε να μυρίσει ο καθένας τα νύχια του για την τιμή είπα, ούτε ότι δεν έκανε λάθος που το άφησε 2 μέρες να φιγουράρει και συμφώνησα ότι ήταν μαλακία. Δες και τα ποστ που έκανα πριν το ποστ αυτουνού.
shamrock1404 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Εμένα ούτε φωνή ούτε ακρόαση..Ούτε καν να μπουν στο κόπο..Λες να πακεταρουν;;;χαχα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα