Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Oταν καει μια καρτα ειναι πραγματικο ελλατωμα που ακριβως κολλησες?

 

Ξαναδιάβασε τι γράφει στην πρώτη σελίδα,

 

Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων”

 

Το αν κάηκε η κάρτα μετά από 2.5 χρόνια λειτουργιάς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ελάττωμα κατά την πώληση αλλά συγκαταλέγετε στις εγγυήσεις. Το link που έδωσες ΔΕΝ αναφέρετε σε εγγυήσεις.

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε Aten προς Θεού.....

Δημιουργεις λάθος εντυπώσεις σε άτομα που δεν γνωρίζουν!!!!

Ρε μήπως έχεις κάνα κατάστημα και βγαζεις φραγκακια με τις πιστώσεις αλά Πλαίσιο στυλ;

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Στην εφημερίδα της κυβέρνησης πάνω πάνω, "ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συναρμολογημενων ιδιοτήτων

Αν μια καμμένη κάρτα δεν είναι πραγματικο ελάττωμα τότε θα ξεχάσω ότι ξέρω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπερδεύετε την σύμβαση αγοράς προϊόντος με την εγγύηση καλής λειτουργιάς , ρωτήστε κάνα δικηγόρο να σας το αναλύσει.

 

 

Το πρώτο αφορά την αγορά του προϊόντος (Νόμος 3043) που πρέπει να καλύπτει τα ελαττωματικά προϊόντα (πχ το προϊόν είναι χτυπημένο η δεν έχει τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται στην συσκευασία κλπ) και το δεύτερο είναι η εγγύηση του κατασκευαστή για καλή λειτουργιά του προϊόντος.

 

Το ότι κάηκε η κάρτα 2.5 χρόνια μετά την αγορά έγκειται στο δεύτερο (Καλή λειτουργία) και όχι στην σύμβαση αγοράς (όταν πήρε το προϊόν κάλυπτε όλα τα συνομολογημένα και δεν είχα κάποιο άλλο ελάττωμα).

 

Παράδειγμα.

 

Αγοράζετε ένα Laptop που αναγράφει ότι έχει εγγύηση καλής λειτουργιάς από τον κατασκευαστή (πχ την HP) για 12 μήνες.

 

Περίπτωση 1.  

Μετά από 18 μήνες χαλάει η κάρτα γραφικών.  Είστε εκτός εγγύησης καλής λειτουργιάς που δίνει ο κατασκευαστής για το προϊόν.

 

Περίπτωση 2.

Μετά από 18 μήνες καταλαβαίνετε (άσχετα το πώς) ότι τα ηχεία δεν είναι 4W που αναφέρετε στην συσκευασία/διαφημιστικό/ιστοσελίδα κλπ του προϊόντος αλλά 2W.  

 

Εκεί μπορείτε να πάτε στον πωλητή και να τον υποχρεώσετε (αυτό γιατί ο Νόμος 3043 καλύπτει την σύμβαση αγοράς για 2 χρόνια) να φτιάξει το προϊόν στα συνομολογημένα χαρακτηριστικά που το αγοράσατε (να σας βάλει ηχεία 4W) η να κανει μείωση  τιμής η να πάρετε τα λεφτά πίσω ΑΝ η διαφορά στα συνομολογημένα είναι τόσο μεγάλη (πχ στα χαρακτηριστικά έλεγε ότι είχε 17” Monitor αλλά αυτό που έχετε είναι με 15”). 

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν διαβάζεις αυτά που γράφεις λες ότι τo laptop έχει 12 μήνες εγγύηση και χαλάει στους 18 άρα εκεί είσαι εκτός εγγύησης

Εδώ μιλάμε για προϊόντα με 24 ή και 36 μήνες εγγύησης άρα κάρο με 36 μήνες εγγύηση και στους 35 μήνες να χαλάσει δικαιουσε ότι και την πρώτη μέρα που το αγόρασες

Επίσης βάση ευρωπαϊκής οδηγίας όλα τα ηλεκτρονικά έχουν 24 μήνες εγγύηση

Δημοσ.

Δεν διαβάζεις αυτά που γράφεις λες ότι τo laptop έχει 12 μήνες εγγύηση και χαλάει στους 18 άρα εκεί είσαι εκτός εγγύησης

Εδώ μιλάμε για προϊόντα με 24 ή και 36 μήνες εγγύησης άρα κάρο με 36 μήνες εγγύηση και στους 35 μήνες να χαλάσει δικαιουσε ότι και την πρώτη μέρα που το αγόρασες

Επίσης βάση ευρωπαϊκής οδηγίας όλα τα ηλεκτρονικά έχουν 24 μήνες εγγύηση

 

Βάση Ευρωπαϊκής οδηγίας όλα τα ηλεκτρονικά έχουν εγγύηση 24 μήνες για την σύμβαση αγοράς και όχι καλής λειτουργιάς.

 

Ο Νόμος  καλύπτει την εγγύηση σύμβασης  αγοράς για ελαττώματα που θα βρεις στο προϊόν κατά την αγορά η ανεπαρκή/ψευδή χαρακτηριστικά κλπ .  Η εγγύηση καλής λειτουργιάς καλύπτεται από τον κατασκευαστή και στην περίπτωση του φίλου μας ο κατασκευαστής υποχρεούται αφού δίνει 36 μήνες εγγύηση καλής λειτουργιάς  να του επισκευάσει/αντικαταστήσει το προϊόν με ένα εφάμιλλο σε χαρακτηριστικά/επιδόσεις με αυτό που είχε. Στην περίπτωση του φίλου μας μια GTX 1060 3GB είναι το πιο κοντινό σε χαρακτηριστικά και επιδόσεις σήμερα.

  • Moderators
Δημοσ.

Συνεχίζεις το βιολί σου εσύ εσύ αγόραζε κάρτες 600 ευρώ και όταν 1 χρόνο μετά σου δίνουν κάρτα τον 150 να λες ευχαριστώ, για άτομα σαν εσένα που δεν ξέρουν σωστά τα δικαιώματα τους έχουν φτάσει τα ελληνικά μαγαζιά να μας εκμεταλευονται στα θέματα εγγύησης

Ο ευρωπαϊκος νόμος αναφέρει ότι τα ηλεκτρονικά πρέπει να έχουν τουλάχιστον 24 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας

  • Like 1
Δημοσ.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

"Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν ένα εμπόρευμα που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει, να το αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

 

Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία διαδικτυακά ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

 

 

Περιπτώσεις για τις οποίες ισχύει η εγγύηση και η υπαναχώρηση από αγορά:

Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)

 

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση.

 

Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

 

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει αυτό το εμπόρευμα δωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.

 

Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, ή επιστροφή των χρημάτων σας

  • Η διετής περίοδος της νόμιμης εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.
  • Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
  • Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
  • Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση· σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή."

 

------------

 

 

Αν εσύ η οποιοσδήποτε άλλος θέλει να πάρει πίσω το αρχικό ποσό μετά από σχεδόν 3 χρόνια χρήσεις του προϊόντος τότε πηγαίνετε  δικαστικά να δούμε ποιος θα κερδίσει.

 

Οι Νόμοι καλύπτουν όλους και τους καταναλωτές αλλά και τους εμπόρους και τους κατασκευαστές. Δεν μπορεί ο καταναλωτής να ζητάει επιστροφή του ολικού ποσού αγοράς που έγινε πριν σχεδόν 3 χρόνια γιατί εσύ παρερμηνεύεις τους Νόμους.

 

Ακόμα και μέσα σε 2 χρόνια να γινόταν η βλάβη από την στιγμή που ο/η Πωλητής/αντιπροσωπεία/κατασκευαστής σου αντικαθιστά το προϊόν σου με ένα εφάμιλλο, και δικαστικά να πας για υπαναχώρηση αν ο λόγος της υπαναχώρησης δεν είναι σοβαρός το δικαστήριο έχει το δικαίωμα να σου αρνηθεί την υπαναχώρηση αν κρίνει ότι η επισκευή/αντικατάσταση σου προσφέρει τα ίδια χαρακτηριστικά/επιδόσεις  με αυτά που είχες πριν.

 

Άρθρο 542

"Το δικαστήριο μπορεί, μολονότι ο αγοραστής άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης, να επιδικάσει μόνο μείωση του τιμήματος η να διατάξει αντικατάσταση του πράγματος, αν κρίνει ότι οι περιστάσεις δεν δικαιολογούν την υπαναχώρηση."

  • Moderators
Δημοσ.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

"Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν ένα εμπόρευμα που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει, να το αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

 

Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία διαδικτυακά ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

Περιπτώσεις για τις οποίες ισχύει η εγγύηση και η υπαναχώρηση από αγορά:

Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)

 

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση.

 

Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

 

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει αυτό το εμπόρευμα δωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.

 

Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, ή επιστροφή των χρημάτων σας

  • Η διετής περίοδος της νόμιμης εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.
  • Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
  • Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
  • Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση· σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή."

 

------------

 

 

Αν εσύ η οποιοσδήποτε άλλος θέλει να πάρει πίσω το αρχικό ποσό μετά από σχεδόν 3 χρόνια χρήσεις του προϊόντος τότε πηγαίνετε  δικαστικά να δούμε ποιος θα κερδίσει.

 

Οι Νόμοι καλύπτουν όλους και τους καταναλωτές αλλά και τους εμπόρους και τους κατασκευαστές. Δεν μπορεί ο καταναλωτής να ζητάει επιστροφή του ολικού ποσού αγοράς που έγινε πριν σχεδόν 3 χρόνια γιατί εσύ παρερμηνεύεις τους Νόμους.

 

Ακόμα και μέσα σε 2 χρόνια να γινόταν η βλάβη από την στιγμή που ο/η Πωλητής/αντιπροσωπεία/κατασκευαστής σου αντικαθιστά το προϊόν σου με ένα εφάμιλλο, και δικαστικά να πας για υπαναχώρηση αν ο λόγος της υπαναχώρησης δεν είναι σοβαρός το δικαστήριο έχει το δικαίωμα να σου αρνηθεί την υπαναχώρηση αν κρίνει ότι η επισκευή/αντικατάσταση σου προσφέρει τα ίδια χαρακτηριστικά/επιδόσεις  με αυτά που είχες πριν.

 

Άρθρο 542

"Το δικαστήριο μπορεί, μολονότι ο αγοραστής άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης, να επιδικάσει μόνο μείωση του τιμήματος η να διατάξει αντικατάσταση του πράγματος, αν κρίνει ότι οι περιστάσεις δεν δικαιολογούν την υπαναχώρηση."

Αν για εσενα μια καμμενη καρτα δεν ειναι σοβαρος λογος δεν ξερω τι ακριβως μπορει να ειναι σοβαρος λογος

Δημοσ.

Αν για εσενα μια καμμενη καρτα δεν ειναι σοβαρος λογος δεν ξερω τι ακριβως μπορει να ειναι σοβαρος λογος

 

Του έκαναν αντικατάσταση με μια κάρτα γραφικών καλύτερον  προδιαγραφών από αυτό που ορίζει ο νόμος. Εσύ όμως άρχισες να μιλάς για υπαναχώρηση και επιστροφή του αρχικού ποσού γιατί έτσι σε συμφέρει. Την υπαναχώρηση την κάνεις αν αρνηθεί να στο επισκευάσει η να στο αντικαταστήσει και όχι γιατί όπως είπες πριν δεν σου αρέσει το χρώμα της κάρτας που σου αντικατέστησε. Μην τρελαθούμε κιόλας, να μάθετε μέχρι που πρέπει να επιμένετε και που να σταματάτε σαν καταναλωτές.

Δημοσ.

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια που αγοράστηκε η κάρτα, ο κατασκευαστής (ASUS, MSI, κλπ) δεν θα δώσει πιστωτικό τα ίδια λεφτά που έκανε η κάρτα τον Δεκέμβριο του 2013 πολύ απλά γιατί η NVIDIA δεν θα πιστώσει τον κατασκευαστή της κάρτας την ίδια τιμή που του πούλησε το GK110 (GTX 780) το 2013.  Μην λέμε πράγματα που δεν ισχύουν.

Tωρα είδα το μύνημα σου και θα σε παρακαλέσω ΑΝ δεν γνωρίζεις ή ΔΕΝ καταλαβαίνεις να μη διατυπώνεις ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ

  • Like 1
Δημοσ.

Tωρα είδα το μύνημα σου και θα σε παρακαλέσω ΑΝ δεν γνωρίζεις ή ΔΕΝ καταλαβαίνεις να μη διατυπώνεις ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ

 

Εσύ το ξέρεις αυτό που είπες επειδή το έχεις κάνει η το άκουσες από άλλον ?? 

Δημοσ.

Του έκαναν αντικατάσταση με μια κάρτα γραφικών καλύτερον προδιαγραφών από αυτό που ορίζει ο νόμος. Εσύ όμως άρχισες να μιλάς για υπαναχώρηση και επιστροφή του αρχικού ποσού γιατί έτσι σε συμφέρει. Την υπαναχώρηση την κάνεις αν αρνηθεί να στο επισκευάσει η να στο αντικαταστήσει και όχι γιατί όπως είπες πριν δεν σου αρέσει το χρώμα της κάρτας που σου αντικατέστησε. Μην τρελαθούμε κιόλας, να μάθετε μέχρι που πρέπει να επιμένετε και που να σταματάτε σαν καταναλωτές.

Τελικά θα μας πεις που έχεις το κατάστημα να ξέρουμε μην την πατήσουμε κατά λάθος και μετά έχουμε άλλα;

Εσύ το ξέρεις αυτό που είπες επειδή το έχεις κάνει η το άκουσες από άλλον ??

Εγώ που σου είπα ότι τόσα χρόνια έφαγα στο εμπόριο κτλπ προφανώς και δεν σε βολευει!!!! Εκτός και αν τόσα χρόνια όλες οι εταιρείες που συνεργαζομασταν είχαν βίτσιο και μας έκοβαν πιστωτικά εάν δεν υπήρχε ακριβώς το ίδιο προϊόν.

Ειμασταν ωραίοι τελικά ;)

Να στο πω απλά, ένα στείλω μία palit και μου επιστρέψουν μία Asus άσχετα αν έχει ίδια τιμή (ίδιο προϊόν πάντα φυσικά) ακόμη και για την εφορία ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!!!

Είναι σαν να σου έφερα πατάτες και μου έδωσες μήλα, μπορεί να έχουν ίδια τιμή αλλά δεν παύει να είναι άλλο προϊόν.

Εάν δεν μπορείς να καταλάβεις ούτε αυτό, εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Μην εκτίθεσαι άλλο ή έχεις μπλέξει τα μπούτια σου ή το κάνεις επίτηδες και για να σου λύσω την απορία

Δούλευα στο στην πιο μεγάλη αλυσίδα στην Ελλάδα ως τεχνικός και έχω ιδία άποψη απο πρώτο χέρι, καθώς επίσης και γνωρίζω να διαβάζω ελληνικά όπου και είναι γραμμένοι οι νόμοι της χώρας που ζώ (γκε κε)?

  • Moderators
Δημοσ.

Οι όροι μιας εταιρίας δεν είναι πάνω από τους νόμους μιας χώρας η εταιρία μπορεί στη σελίδα της να γράφει ότι θέλει δεν σημαίνει ότι ίσχυει παντού , αν το οποιοδήποτε κατάστημα πάει να σου δώσει οτιδήποτε διαφορετικό ως αντικατάσταση αν δεν σου αρέσει δεν τι δέχεσαι (πάει μονομερης αλλαγής σύμβασης) αν δεν το καταλαβαίνεις δεν φταίμε εμείς

Μπας και έχεις μετοχές στο πλαίσιο και δεν σε βολεύει?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...