Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι η σύμβαση που έχει με το κατασκευαστή είναι το τιμολόγιο που έχεις ακόμα και λογιστικά δεν στέκει να σου δώσουν μικρότερο πόσο

 

Αυτό δεν ισχύει, ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος λόγο εγγύησης να προσφέρει αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ίδιων  χαρακτηριστικών/επιδόσεων. Αν δεν παράγεται πλέον το ίδιο προϊόν πρέπει να σου δώσει κάτι με παρόμοιες επιδόσεις χαρακτηριστικά.

 

Σήμερα αυτό θα ήταν μια GTX 1060 3GB.

 

Έτσι η ASUS/MSI/GIGABYTE κλπ θα δώσουν πίστωση στο U την αξία μιας GTX 1060 3GB και όχι την αξία της GTX 780 του 2013. Το U με την σειρά του θα δώσει στον πελάτη του μια GTX 1060 3GB η ισάξια χρηματική πίστωση και με την σειρά του το U θα πιστωθεί από τον κατασκευαστή για μια GTX 1060 3GB. 

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι η σύμβαση που έχει με το κατασκευαστή είναι το τιμολόγιο που έχεις ακόμα και λογιστικά δεν στέκει να σου δώσουν μικρότερο πόσο

Πολύ σωστά.

Αυτά που λέω δεν τα βγάζω απο το μυαλό μου. Αν και τώρα κάποια χρόνια δεν έχω παρουσία στο χώρο της πληροφορικής έχω 15 χρόνια στην πλάτη και γνωρίζω αρκετά πράγματα ;)

 

Ευχαριστώ για την διευκρίνηση φίλε μου, αν και το έχω πει πολλές φορές συνέχεια θα πρέπει να το αναφέρω από ότι φαίνεται...

Αυτό δεν ισχύει, ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος λόγο εγγύησης να προσφέρει αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ίδιων χαρακτηριστικών/επιδόσεων. Αν δεν παράγεται πλέον το ίδιο προϊόν πρέπει να σου δώσει κάτι με παρόμοιες επιδόσεις χαρακτηριστικά.

 

Σήμερα αυτό θα ήταν μια GTX 1060 3GB.

 

Έτσι η ASUS/MSI/GIGABYTE κλπ θα δώσουν πίστωση στο U την αξία μιας GTX 1060 3GB και όχι την αξία της GTX 780 του 2013. Το U με την σειρά του θα δώσει στον πελάτη του μια GTX 1060 3GB η ισάξια χρηματική πίστωση και με την σειρά του το U θα πιστωθεί από τον κατασκευαστή για μια GTX 1060 3GB.

Εσύ μπορείς να κάνεις αυτό που λες.

Άσε τους άλλους να κάνουν αυτό που ισχύει.

 

Έτσι απλά για να σου φύγει η περιέργεια πάνε στο λογιστή σου και πες του τι γίνεται όταν κοβεις πιστωτικό.

Προφανώς και δεν γνωρίζεις αρκετά πράγματα οπότε και εσύ θεωρεις την συνεργασία χονδρικής-κατασκευαστη το ίδιο με την δική σου αγορά από το skroutz.

Μάλιστα...

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτό δεν ισχύει, ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος λόγο εγγύησης να προσφέρει αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ίδιων χαρακτηριστικών/επιδόσεων. Αν δεν παράγεται πλέον το ίδιο προϊόν πρέπει να σου δώσει κάτι με παρόμοιες επιδόσεις χαρακτηριστικά.

 

Σήμερα αυτό θα ήταν μια GTX 1060 3GB.

 

Έτσι η ASUS/MSI/GIGABYTE κλπ θα δώσουν πίστωση στο U την αξία μιας GTX 1060 3GB και όχι την αξία της GTX 780 του 2013. Το U με την σειρά του θα δώσει στον πελάτη του μια GTX 1060 3GB η ισάξια χρηματική πίστωση και με την σειρά του το U θα πιστωθεί από τον κατασκευαστή για μια GTX 1060 3GB.

Είσαι λάθος οι κατασκευαστές αν δεν υπάρχει ίδιο προϊόν δίνουν επιστροφή χρημάτων δεν υπάρχει κανόνας για ιδίων χαρακτηριστικά

Δεν υπάρχει περνεις επιστροφή

Βεβαια πλέον αλλάζει λίγο γιατί παίζει το rebrand που κάνουν 2 βελτιώσεις βάζουν παραπάνω μνήμη και βαφτιζουν την κάρτα με άλλο ένα νόημα πχ αν είχες 7970 η 280 x έστεκε σαν αντικατάσταση γιατί είναι ίδια κάρτα

Βεβαια βάση το ν ελληνικό νόμο ακόμα και εκεί σαν καταναλωτής μπορείς να αρνηθείς γιατί πχ την κάρτα την αγοράσες επειδή είχε κίτρινη ψύκτρα αλλά η καινούργια δεν είναι κίτρινη από την στιγμή που δεν σου δίνουν ίδιο προϊόν δικαιουσε επιστροφή χρημάτων ο νόμος το αναφέρει ως υπό αναχώρηση από την σύμβαση, η σύμβαση που έχεις με το κατάστημα είναι η απόδειξη και στην περίπτωση υπαναχώρησης δικαιουσε ότι γράφει το παραστατικο που κρατάς στα χέρια σου, ακόμα και αυτό που κανουν τα καταστήματα ακόμα και όταν δίνουν ίδιο προϊόν μετά από ένα χρόνο σε μειωμένη τιμη(πχ αγόρασα μια 390χ στα 600 ευρώ και την πάω τώρα στο κατάστημα και επειδή την αλλάζουν μου δίνουν μια απόδειξη στα 450 ευρώ είναι λάθος (δεν στέκει λογιστικά) τα 150 έξτρα που πλήρωσα εγώ δεν γίνεται να εξαφανιστουν

Δημοσ.

Κόβουν τιμολόγιο αγοράς από πίσω και το στρώνουν λογιστικά.

Γενικά τα ποσά που αναγράφονται στα παραστατικά δεν εξαφανίζονται ως δια μαγείας ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ απλός θα αφήσω εδώ αυτό γιατί νομίζετε ότι η NVIDIA θα δώσει πίσω πιστωτικό το ίδιο ποσό του 2013.

 

http://www.nvidia.com/object/manufacturer_warranty.html

 

 

WHAT DOES THIS WARRANTY COVER?
Any manufacturing defects or hardware component failures in your NVIDIA® branded Graphics Card that is still within warranty along with any accessories you received. 

FOR HOW LONG?
Three (3) years from the date of purchase of your new Warranted Product based on product specific warranty. 

WHAT WILL NVIDIA DO?
Repair, or if repair is not possible, replace your defective Warranted Product. Replacement parts and/or products may include new or refurbished parts or products and are warranted only until the expiration of the original warranty period. 


WHAT DOES THIS WARRANTY NOT COVER?
Any problems that do not relate specifically to a manufacturing defect or hardware product failure, including, but not limited to, problems caused by abuse, misuse, negligence, act of God (such as flood), misapplication of service by a party other than an authorized service representative, software, shipment damages, etc. 

 

LIMITATIONS OF WARRANTY

This warranty applies only to the original purchases of the Warranted Products from a retailer, mail order operation, or on-line retail store; this warranty will not extend to any person that acquires a Warranted Product on a used basis. 

Warranted Product is intended for consumer end user purposes only, and is not intended for datacenter use and/or GPU cluster commercial deployments ("Enterprise Use"). Any use of Warranted Product for Enterprise Use shall void this warranty.

Your exclusive remedy, and NVIDIA's sole obligation and liability with respect to any defective product, is limited to the repair or replacement of such product as described in this warranty. NVIDIA may, at its discretion, use new or refurbished parts or units to meet the conditions of the warranty. 

  • Moderators
Δημοσ.

Βρε αγόρι μου καλό τι συμφωνία έχεις κάνει το κάθε κατάστημα με την αντιπρόσωποια δεν σε ενδιαφέρει και εσύ δεν έχεις να κάνεις με nvidia ούτε καν με τον κατασκευαστή της κάρτας (evga, xfx κτλ) έχεις να κάνεις με το κατάστημα βάση την ελληνική νομοθεσία αν δεν υπάρχει ακριβώς ίδιο μοντέλο (Όχι απλά ίδια κάρτα πχ εγώ επέστρεψα μια evga 980 ti reference ακόμα και την Evga 980 ti kingpin να μου δώσουν αν δεν θέλω δικαιουμαι το ποσό που πλήρωσα γιατί έχω για τον χ λόγο θέλω reference σύστημα ψύξης) τι θα κάνει το κατάστημα είναι δικό του πρόβλημα

Επίσης η κάθε εταιρία δεν έχει να κάνει με την nvidia από την nvidia αγοράζει μόνο το chip δεν θα πάει στην nvdia να ζητήσει τίποτα

Αν δεις η nvdia γράφει ότι συνεχίζει η υπάρχουσα εγγύηση, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό - ελληνικό νόμο σε όποια δήποτε επισκευή ανανεώνεται η εγγυηση για το εξάρτημα που αλλακτηκε η GPu και τα περισσότερα ηλεκτρονικά δεν έχουν αφερουμενα μέροι οπότε βάση νόμου πρέπει να σου ανανεωσουν την εγγύηση

 

Αυτο που μου έγραψες ισχύει για κάρτες που αγοράζεις από την nvdia δεν μιλάει τη κάνει η nvdia με όσους δίνει chip (retailer's)

  • Like 1
Δημοσ.

Aten ή μας δουλευεις ή μας δουλευεις.

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταλαβαίνεις!!!

Και όπως λέει μία παροιμία Έλα μπαμπα να σου δείξω τα αμπελοχωραφα σου!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο που μου έγραψες ισχύει για κάρτες που αγοράζεις από την nvdia δεν μιλάει τη κάνει η nvdia με όσους δίνει chip (retailer's)

 

Αυτά που λέει είναι για τις reference κάρτες της NVIDIA που αγοράζεις από μαγαζιά λιανικής η από Internet.

 

http://www.nvidia.com/object/manufacturer_warranty.html

 

LIMITATIONS OF WARRANTY

This warranty applies only to the original purchases of the Warranted Products from a retailer, mail order operation, or on-line retail store;

 

 

Καμιά εταιρεία δεν σου επιστρέφει το αρχικό ποσό που αγόρασες την κάρτα πριν 2-3 χρόνια.

 

Μπες μέσα στην ASUS/MSI/GIGABYTE κλπ κλπ και βρες μου σε πια γράφει για επιστροφή του αρχικού ποσού.

 

Επίσης από νομοθεσία η επιστροφή του προϊόντος για να έχει επιστροφή του χρηματικού ποσού στην Ελλάδα από νόμο είναι μέσα στις πρώτες 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφετε στην απόδειξη/τιμολόγιο και όχι μετά από 30+ μήνες. Και αυτό υπό προϋποθέσεις.

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτά που λέει είναι για τις reference κάρτες της NVIDIA που αγοράζεις από μαγαζιά λιανικής η από Internet.

 

http://www.nvidia.com/object/manufacturer_warranty.html

 

 

Καμιά εταιρεία δεν σου επιστρέφει το αρχικό ποσό που αγόρασες την κάρτα πριν 2-3 χρόνια.

 

Μπες μέσα στην ASUS/MSI/GIGABYTE κλπ κλπ και βρες μου σε πια γράφει για επιστροφή του αρχικού ποσού.

 

Επίσης από νομοθεσία η επιστροφή του προϊόντος για να έχει επιστροφή του χρηματικού ποσού στην Ελλάδα από νόμο είναι μέσα στις πρώτες 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφετε στην απόδειξη/τιμολόγιο και όχι μετά από 30+ μήνες. Και αυτό υπό προϋποθέσεις.

Επειδή έχεις κολλήσει δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε

Το τελευταίο θα σου πω όταν υπάρχει θέμα στην εγγύηση υπάρχουν 3 επιλογές

1 επισκευή η αντικατάσταση αρκεί να συμφωνήσεις αν είναι διαφορετικό το προϊόν, μείωση τιμηματος, πήρα μια 560 χάλασε θέλω όμως τώρα να πάρω κάτι καλύτερο η απόδειξη λέει 200 η κάρτα που θέλω έχει 300 δίνω τα επιπλέον 100 και περνώ άλλη κάρτα, 3ο και τελευταίο όταν δεν σε καλύπτει κάτι από τα επάνω εις υπό αναχώρηση από την σύμβαση (πια είναι η σύμβαση που έχεις με το κατάστημα? Η απόδειξη όταν κάνεις μια υπαναχώρηση για οποιοδήποτε λόγο το κατάστημα σύμφωνα με τον ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό νόμο έχει υποχρέωση να σου δώσει ότι γράφει η απόδειξη)

Όπως έγραψα πάνω τι θα πάρει τι κατάστημα από τον προμηθευτή δεν σε ενδιαφέρει ας κόψει τι κεφάλι του εσύ για αυτά τα 2-3 χρόνια αν πάνε να σου δώσουν κάτι διαφορετικό από αυτό που αγόρασες έχεις δικαίωμα να ζητησεις τα λεφτά πίσω, σε οποιοδήποτε δικαστήριο και αν πας θα βρεις το δίκιο σου αν πούμε οτιδήποτε άλλο έχω πήρα πχ την 7970 lighting τότε γιατί μου άρεσε το χρώμα της ψύκτρα αν πάνε να μου δώσουν πχ μια 7970 reference μπορώ να μην το δεχτώ και να πάρω τα λεφτά μου πίσω

Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις για να το επιβαιωσεις κάνε ένα τηλέφωνο στη γραμματεία του καταναλωτή

Πες τους αγόρασα πριν 2 χρόνια μια κάρτα με 3 έτη εγγύηση χάλασε και μου δίνουν κάτι άλλο δικαιουμε να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω?

 

 

 

 

Απο http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται  στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

 

 

Αρθο 540

Δικαιωματα του αγοραστη

Στις περιπτωσεις ευθηνης του πωλητη για πραγματικο ελλατωμα η ελλειψη συναρμολογημενης ιδιοτητας ο αγοραστης δικαιουται κατ'επιλογην του 1. να απαιτησει χωρις επιβαρυνση του την διωρθωση η αντικαταστη του πραγματος με αλλο εκτος αν μια τετοια ενεργεια ειναι αδυνατη η απαιτει δυσαναλογες δαπανες 2 να μειωση το τιμημα 3, να υπαναχωρησει απο την συμβαση εκτος αν προκειται για επουσιωδες πραγματικο ελαττωμα

ο πωλητης οφειλει να πραγματοποησει τη διορθωση η την αντικατασταση σε ευλογο χρονο και χωρις συμαντικη ενοχληση του αγοραστη

Αρθο 541

Ο αγοραστης μπορει αν διαπιστωθει αργοτερα και αλλο ελαττωμα να ασκησει εκ νεου ενα απο τα δικαιωματα του προηγουμενου αρθου Το ιδιο ισχυει και οταν λειπει συναρμολογημενη ιδιοτητα

Αρθο 547

Ενεργεια υπαναχωρησης η αντικαταστασης λογο ελλειψεων

Αν ο αγοραστης υπαναχωρησει απο τη συμβαση λογω πραγματικου ελατωματος η ελλειψη συναρμολογημενης ιδιοτητας εχει υποχρεωση να αποδωσει το πραγμα ελευθερο απο καθε βαρος που του προσθεσε ο ιδιος καθως και τα ωφεληματα που αποκομισε , Ο πωλητης επιστρεφει το τιμιμα με τοκο , τα εξοδα της πωλησης , καθως και οσα ο αγοραστης δαπανησε για το πραγμα

Δημοσ.

Από την στιγμή που έχεις στην κατοχή σου την κάρτα για 2 χρόνια και έχεις κάνει χρίση του προϊόντος έχεις αποδεχτεί τους όρους της εγγύησης που δίνει ο κατασκευαστής στο προϊόν που αγόρασες.

 

Τώρα εσύ μπορεί να θέλεις μετά από 2.5 χρόνια χρίσης να πάρεις όλο το ποσό πίσω αλλά αυτό δεν το καλύπτει καμιά νομοθεσία στον πλανήτη και βέβαια ούτε η Ελληνική.  

 

Επαναλαμβάνω ότι για να πάρεις το χρηματικό ποσό πίσω πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς (και σε άριστη λειτουργική κατάσταση).  Μόνο τότε έχεις επιστροφή του αρχικού ποσού αγοράς και όχι μετά από 2-3 χρόνια.

 

Από νόμο η εγγύηση αναφέρετε σε επισκευή η αντικατάσταση με προϊόν ιδίων χαρακτηριστικών/επιδόσεων και ποτέ σε επιστροφή χρημάτων. Μόνο πίστωση μπορεί να γίνει για να αγοράσεις κάτι άλλο που θέλεις αλλά ποτέ επιστροφή χρημάτων από RMA.

  • Moderators
Δημοσ.

Από την στιγμή που έχεις στην κατοχή σου την κάρτα για 2 χρόνια και έχεις κάνει χρίση του προϊόντος έχεις αποδεχτεί τους όρους της εγγύησης που δίνει ο κατασκευαστής στο προϊόν που αγόρασες.

 

Τώρα εσύ μπορεί να θέλεις μετά από 2.5 χρόνια χρίσης να πάρεις όλο το ποσό πίσω αλλά αυτό δεν το καλύπτει καμιά νομοθεσία στον πλανήτη και βέβαια ούτε η Ελληνική.  

 

Επαναλαμβάνω ότι για να πάρεις το χρηματικό ποσό πίσω πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς (και σε άριστη λειτουργική κατάσταση).  Μόνο τότε έχεις επιστροφή του αρχικού ποσού αγοράς και όχι μετά από 2-3 χρόνια.

 

Από νόμο η εγγύηση αναφέρετε σε επισκευή η αντικατάσταση με προϊόν ιδίων χαρακτηριστικών/επιδόσεων και ποτέ σε επιστροφή χρημάτων. Μόνο πίστωση μπορεί να γίνει για να αγοράσεις κάτι άλλο που θέλεις αλλά ποτέ επιστροφή χρημάτων από RMA.

Ποσο λαθος εισαι τα πιστωτικα ειναι παρανομα με μετρητα τους πληρωσες οχι δωροκαρτες

 

Διαβασε το νομο θα στα ξεκαθαρισει ολα

  • Moderators
Δημοσ.

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

 

 

Αρθο 540

Δικαιωματα του αγοραστη

Στις περιπτωσεις ευθηνης του πωλητη για πραγματικο ελλατωμα η ελλειψη συναρμολογημενης ιδιοτητας ο αγοραστης δικαιουται κατ'επιλογην του 1. να απαιτησει χωρις επιβαρυνση του την διωρθωση η αντικαταστη του πραγματος με αλλο εκτος αν μια τετοια ενεργεια ειναι αδυνατη η απαιτει δυσαναλογες δαπανες 2 να μειωση το τιμημα 3, να υπαναχωρησει απο την συμβαση εκτος αν προκειται για επουσιωδες πραγματικο ελαττωμα

ο πωλητης οφειλει να πραγματοποησει τη διορθωση η την αντικατασταση σε ευλογο χρονο και χωρις συμαντικη ενοχληση του αγοραστη

Αρθο 541

Ο αγοραστης μπορει αν διαπιστωθει αργοτερα και αλλο ελαττωμα να ασκησει εκ νεου ενα απο τα δικαιωματα του προηγουμενου αρθου Το ιδιο ισχυει και οταν λειπει συναρμολογημενη ιδιοτητα

Αρθο 547

Ενεργεια υπαναχωρησης η αντικαταστασης λογο ελλειψεων

Αν ο αγοραστης υπαναχωρησει απο τη συμβαση λογω πραγματικου ελατωματος η ελλειψη συναρμολογημενης ιδιοτητας εχει υποχρεωση να αποδωσει το πραγμα ελευθερο απο καθε βαρος που του προσθεσε ο ιδιος καθως και τα ωφεληματα που αποκομισε , Ο πωλητης επιστρεφει το τιμιμα με τοκο , τα εξοδα της πωλησης , καθως και οσα ο αγοραστης δαπανησε για το πραγμα

 

 

 

Στα γραφω και πιο επανω

Δημοσ.

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

 

 

Αρθο 540

Δικαιωματα του αγοραστη

Στις περιπτωσεις ευθηνης του πωλητη για πραγματικο ελλατωμα η ελλειψη συναρμολογημενης ιδιοτητας ο αγοραστης δικαιουται κατ'επιλογην του 1. να απαιτησει χωρις επιβαρυνση του την διωρθωση η αντικαταστη του πραγματος με αλλο εκτος αν μια τετοια ενεργεια ειναι αδυνατη η απαιτει δυσαναλογες δαπανες 2 να μειωση το τιμημα 3, να υπαναχωρησει απο την συμβαση εκτος αν προκειται για επουσιωδες πραγματικο ελαττωμα

ο πωλητης οφειλει να πραγματοποησει τη διορθωση η την αντικατασταση σε ευλογο χρονο και χωρις συμαντικη ενοχληση του αγοραστη

Αρθο 541

Ο αγοραστης μπορει αν διαπιστωθει αργοτερα και αλλο ελαττωμα να ασκησει εκ νεου ενα απο τα δικαιωματα του προηγουμενου αρθου Το ιδιο ισχυει και οταν λειπει συναρμολογημενη ιδιοτητα

Αρθο 547

Ενεργεια υπαναχωρησης η αντικαταστασης λογο ελλειψεων

Αν ο αγοραστης υπαναχωρησει απο τη συμβαση λογω πραγματικου ελατωματος η ελλειψη συναρμολογημενης ιδιοτητας εχει υποχρεωση να αποδωσει το πραγμα ελευθερο απο καθε βαρος που του προσθεσε ο ιδιος καθως και τα ωφεληματα που αποκομισε , Ο πωλητης επιστρεφει το τιμιμα με τοκο , τα εξοδα της πωλησης , καθως και οσα ο αγοραστης δαπανησε για το πραγμα

 

 

 

Στα γραφω και πιο επανω

 

Αυτό είναι για ”Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων” και όχι για την εγγύηση του προϊόντος.

 

Αυτό είναι για υποθέσεις όπως την GTX 970 που είχε 3.5GB αντί για 4GB και λιγότερα ROPs από τα αναγραφόμενα (συνομολογημένα) και όχι για την εγγύηση του προϊόντος.

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτό είναι για ”Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων” και όχι για την εγγύηση του προϊόντος.

 

Αυτό είναι για υποθέσεις όπως την GTX 970 που είχε 3.5GB αντί για 4GB και λιγότερα ROPs από τα αναγραφόμενα (συνομολογημένα) και όχι για την εγγύηση του προϊόντος.

Oταν καει μια καρτα ειναι πραγματικο ελλατωμα που ακριβως κολλησες? το 3,5 -4 τις nvidia δεν ειναι ελλιψη γιατι ειχε οντως 4 ασχετα αν ηταν πιο αργο αυτο το 0,5 , οσο για το ROP οντως αν αλλα γραφει το κουτι αλλα βγαζει τοτε ναι στεκει αρκει να μπορεις να το αποδειξεις

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...