nikosjc Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δεν ξέρω που τα είδατε όλα αυτά με τις ανεβασμένες τιμές ή τις μικρές εκπτώσεις, τι περιμένατε δλδ στα ηλεκτρονικά είδη που το κέρδος είναι max 15% για τα καταστήματα, να έχει 70% εκπτώσεις σε καινούρια προϊόντα? Εγώ που παρακολούθησα αρκετές τιμές πριν και μετά, για διάφορα είδη που ενδιέφεραν εμένα και φίλους μου πετύχαμε κάποιες πολύ καλές προσφορές. Ενδεικτικά TV Samsung Curved 65'' 4Κ από 2150 (τιμές skroutz) την πήραμε με 1700, PS4 1T με Uncharted 250€, και αρκετά πραγματάκια ακόμα. Και αυτά ιντερνετικά, στα καταστήματα ίσως είχαν και μεγαλύτερες προσφορές. Βέβαια αν πήγαινες σε ρουχισμό είχε μέχρι και 80% (εκεί το κέρδος υπό κανονικές συνθήκές είναι σαφώς μεγαλύτερο για τις εταιρίες). Οπότε το 20 και 30% στα ηλεκτρονικά είδη δεν είναι καθόλου κακό! Πάντως το καλύτερο deal που είδα ήταν η LG OLED Curved 65'' 4Κ από 3999€ στα 2700€!!! Μακάρι να μας περίσσευαν!!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenalex1996 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Αμερικλανιες 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The Void Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Εν τω μεταξύ στις usa λενε οτι ο θεσμός αργοπεθαίνει: http://uk.businessinsider.com/black-friday-is-dying-a-slow-death-2016-11?r=US&IR=T Έχουμε παράδοση σε αυτό. Ότι αργο-πεθαίνει ή φαιλαρει έξω, το υιοθετούμε μέσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elteo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Αλήθεια είναι τεχνολογικό Φόρουμ τώρα αυτό εδώ; αν είναι δυνατόν με αυτά τα σχόλια πια. just for your info ανέκαθεν στο black Friday αναγραφόταν η αρχική τιμή καταλόγου. και επίσης πουθενά δεν υπάρχει νόμος οι εκπτώσεις σε όλα να είναι μεγαλύτερες από τις ήδη υπάρχουσες. Και ανέκαθεν ήταν η μέρα ξεστοκαρισματος και όχι η μέρα του κάνω-δώρα. Ανωριμοι καταναλωτές είμαστε νομίζω... Ενώ εσύ με το μήνυμα που έγραψες και τους δικαιολογείς είσαι ο ώριμος καταναλωτής.... Τι άλλο θα διαβάσουμε.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freegr Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Μέτρια ήταν τελικά και όχι πετυχημένη, κάποιες μεγάλες εταιρείες πχ κονσόλες είχαν συμφωνήσει να κάνουν μειώσεις τιμών αφού ίδιες τιμές ισχύουν και στις ΗΠΑ επειδή εκεί είναι χριστούγεννα από νωρίς. Σε κάποιες περιπτώσεις υπήρχαν ευκαιρίες σε ορισμένα κινητά, το iphone 6s που είδαμε ήταν ανακατασκευασμένο, ενώ τιμές καλές είχαν μόνο ορισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οπότε τις γιορτές θα δούμε καλύτερες τιμές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Το να βαλει ενα καταστημα ενα ειδος σε πραγματικα μειωμενη τιμη για 10-20 κομματια ειναι απλο διαφημιστικο κολπο για να μαζευτουν χιλιαδες προβατα απεξω Αυτο δεν ειναι black friday Οπως οι και καλα κατα λαθος τρελες τιμες που δινουν καθημερινα Ακουσα οτι μαθητες απο την Κομοτηνη το σκασαν απο το σχολειο και ηρθαν Αθηνα να ψωνισουν και επαθαν δηλητηριαση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lefrouki Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Όσο αφορά τα ελληνικά καταστήματα είναι ή ποιο μεγάλη απατεωνια σε ολη την ιστορία του Black Friday, έκανα μία βόλτα στα μαγαζιά και πραγματικά απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο . Άμα μπείτε σε κάνα ξένο γνωστό E-shop (geekbuying, amazon, ebay και κάποια άλλα τα οποία δεν θυμάμαι) θα δείτε πραγματικές εκπτώσεις , (πχ , xiaomi redmi note 4 146$) ε απλά θα μάθεις την πλάκα σου.. τα υπόλοιπα τα αφηνω πάνω σας. Good Hunting. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorpa Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια δεν είχε το γενικό τιτλο 'Προσφορές', αλλά διατυμπανίστηκε από εμπόρους ως η μέρα που θα φέρει στη χώρα μας 'το θεσμό του Black Friday' . Δεν ξύπνησε ο καταναλωτής και απαίτησε ξαφνικά να του κάνουν εκπτώσεις 80%, του έταξαν αυτές τις εκπτώσεις γιατί αυτές είναι το Black Friday του εξωτερικού. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ScorpioX777 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Πολυ καλη κινηση απο τα μαγαζια, πιστευω οτι επειδη ηταν η πρωτη χρονια εγιναν καποιες κουτοπονηριες που φυσικα και καταλαβαν οι καταναλωτες.Απο του χρονου θα το βελτιωσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
icenex Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Βρε λες ο Πανουσης να γινει ο νεος παισιος? Περα απο αυτο εγω προσωπικα περιμενα να δω καμια σοβαρη μειωση τιμων σε πραγματα που με ενδιαφερουν αλλα δεν...οποτε και δεν μπηκα καν στο κοπο για αγορες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Πληρως επιτυχημενη η διεξαγωγη του Black Friday στις Ηνωμενες Πολιτιες με μονο 2 απωλειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorpa Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Και επειδή το τόπικ που σχολιάζουμε έχει τον τίτλο 'Πλήρως επιτυχημένη η πρώτη ευρεία διεξαγωγή του Black Friday στην Ελλάδα': -στοκ και λίγα εμπορεύματα -εικονικές αν όχι μικρές εκπτωσεις -τρικ το Blaack Friday προς αύξηση του τζίρου http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500117238 Ανομοιόμορφη εικόνα ανά τη χώραBlack Friday: Τι έδειξε η έρευνα της ΕΣΕΕ σε 17 πόλειςΑύξηση της αγοραστικής κίνησης στις κεντρικές αγορές, ανομοιόμορφη εικόνα ανά την Ελλάδα, και μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων, αλλά και επιφυλάξεις από τους Εμπορικούς Συλλόγους προκαλεί η πρώτη «απόπειρα» της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ΕΣΕΕ. Αθήνα Μεταξύ άλλων προκύπτει ότι οι καταναλωτές σε κεντρικές αγορές φάνηκαν να ήταν πιο έτοιμοι από τους καταστηματάρχες για την Black Friday, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν αυξημένη, ενώ αντίθετα, οι εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων δήλωσαν αιφνιδιασμό και ανέφεραν έλλειμμα ενημέρωσης. Το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η Συνομοσπονδία είναι ότι σε γενικές γραμμές φαίνεται ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία υιοθέτησης του διεθνούς θεσμού από τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες με τον «βομβαρδισμό» ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τη συγκεκριμένη ημέρα και των συντονισμένων προωθητικών ενεργειών τους, στην ουσία «παρέσυραν» τα εμπορικά καταστήματα, ώστε να συμμετέχουν σχεδόν αιφνιδίως και την τελευταία στιγμή. Επίσης, ότι η γενική στάση του επιχειρηματικού κόσμου απέναντι στο θεσμό μπορεί να γίνει θετική, αν υπάρξει οργάνωση και σωστός συντονισμός, ώστε η «Black Friday» να λαμβάνεται ως πρωτοβουλία των εμπορικών καταστημάτων στις κεντρικές εμπορικές αγορές και όχι ως μια πρακτική των μεγάλων αλυσίδων που υιοθετείται αναγκαστικά και από τα μικρά καταστήματα. Αναλυτικά η εικόνα από 17 πόλεις της χώρας, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΣΕΕ στους τοπικούς Εμπορικούς Συλλόγους, έχει ως εξής: 1. Αθήνα - Συμμετοχή των καταστημάτων σε μικρό ποσοστό, κυρίως συμμετείχαν τα επώνυμα και οι αλυσίδες, με επίπεδο εκπτώσεων περίπου 21-40%. - Υψηλή επισκεψιμότητα στο κέντρο της Αθήνας, αλλά κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες. Δεν υπάρχει εικόνα για τα μικρά καταστήματα. - Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου θεσμού, θα κρίνει την υιοθέτησή του ή όχι. 2. Πειραιάς - Συμμετοχή των καταστημάτων της περιοχής κατά ένα ποσοστό 40 με 50%, με επίπεδο εκπτώσεων της τάξεως του 11-20%. - Τα καταστήματα που συμμετείχαν πραγματοποίησαν εκπτώσεις σε όλα τα εμπορεύματα ανεξαιρέτως (stock/σεζόν). - Θετικά/Μεγάλη επισκεψιμότητα και αύξηση τζίρου. Θετικό για το τέλος του μήνα. - Η ενδεχόμενη καθιέρωση του θεσμού προϋποθέτει οργάνωση, προβολή και ενημέρωση, καθώς δεν υπήρξε ενημέρωση και τα καταστήματα της περιοχής δεν είχαν τη δυνατότητα προετοιμασίας. 3. Περιστέρι - Συμμετείχε περίπου το 15% των εμπορικών καταστημάτων, ενώ ανεξαιρέτως συμμετείχαν όλε οι αλυσίδες, οι οποίες προώθησαν και το θεσμό συμπαρασύροντας τα μικρά μαγαζιά. - Η μικρή μερίδα των εμπορικών καταστημάτων που συμμετείχε πραγματοποίησε εκπτώσεις κυρίως σε «stock» εμπορεύματα. - Σαν γενική εικόνα, σημειώθηκε υψηλότερη επισκεψιμότητα στην εμπορική αγορά σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα. - Η ενδεχόμενη υιοθέτηση της Black Friday χρειάζεται οργάνωση και συνεργασία καθώς τόσο ο κόσμος αλλά και τα καταστήματα δεν ήταν ενημερωμένοι. 4. Ν. Ιωνία - Η Black Friday μπορεί να χαρακτηριστεί ως «εικονική» για την εν λόγω περιοχή - Πολύ λίγα καταστήματα συμμετείχαν (10-15%), με επίπεδο εκπτώσεων της τάξεως του 20-40%, κυρίως σε εμπορεύματα της σεζόν και μόνο για τη σημερινή ημέρα. - Υψηλή επισκεψιμότητα στην αγορά, χωρίς όμως να φαίνεται ότι οι καταναλωτές επιδίδονταν και σε αγορές. 5. Κηφισιά - Λίγα καταστήματα συμμετείχαν κυρίως αλυσίδες. - Δεν υπήρξε οργάνωση και συντονισμός. Ενώ θα πρέπει να υπάρξει ενημέρωση των εμπόρων. - Γενικά θετική άποψη για το θεσμό 6. Μαρούσι - Συμμετείχαν με υψηλά επίπεδα εκπτώσεων (της τάξεως του 50%) σε εμπορεύματα stock αλλά και της σεζόν. - Κινήθηκαν καλύτερα οι πωλήσεις σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε «Ο κόσμος αγκάλιασε το θεσμό». 7. Χαλάνδρι - Συμμετείχε περίπου το 30-40% των εμπορικών καταστημάτων της περιοχής, με εκπτώσεις που κυμάνθηκα στο 21-40% και κυρίως σε εμπορεύματα stock. - Δεν υπήρξε ιδιαίτερη διαφοροποίηση της επισκεψιμότητας σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες. - Διαφορετική λειτουργία της Black Friday, στο εξωτερικό, σε διαφορετικά δεδομένα καθώς συνέπεσε χρονικά με εορταστική περίοδο. - Έλλειψη οργάνωσης και τα καταστήματα ήταν απροετοίμαστα. 8. Θεσσαλονίκη - Συμμετείχαν ελάχιστα καταστήματα στην Black Friday, κυρίως συμμετείχαν τα μεγάλα καταστήματα και οι πολυεθνικές, στα οποία χαρακτηριστικά δημιουργήθηκαν «ουρές» από καταναλωτές. - Τα λίγα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν έκαναν εκπτώσεις τις τάξεως του 10% και κυρίως σε μικρό μέρος των νέων παραλαβών. - Η «Black Friday» είναι ένα νέο «τρικ» για προσέγγιση καταναλωτών και δεν έχει καμία σχέση με το εξωτερικό αλλά λαμβάνει περισσότερο την μορφή προσφορών. 9. Πάτρα - Συμμετοχή κυρίως μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%). - Τα λίγα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν έκαναν εκπτώσεις τις τάξεως του 20-40%, κυρίως σε εμπορεύματα stock και πολύ μικρό μέρος της νέας σεζόν. - Πιο υψηλή επισκεψιμότητα στην εμπορική αγορά σήμερα σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα. - Δεν υπήρξε σωστή προώθηση, ενημέρωση και οργάνωση του θεσμού - Μέτρο με «ξενόφερτο» χαρακτήρα και θα μπορούσαμε με βάση την ελληνική πραγματικότητα να υιοθετηθούν άλλες πρακτικές.10. Ιωάννινα- Συμμετείχαν αρκετά καταστήματα, σχεδόν το 50%, με εκπτώσεις της τάξεως του 20-30%.- Πραγματοποίησαν εκπτώσεις της τάξεως του 20% σε εμπορεύματα της νέας σεζόν και 50% σε εμπορεύματα «stock»- Καλύτερη κίνηση των πωλήσεων σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, που η αγορά δεν είχε καθόλου κόσμο.11. Ρόδος- Συμμετοχή κυρίως των μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%) με ειδικές πρόσφορες στα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών.12. Αλεξανδρούπολη- Συμμετοχή πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%), παρακινημένοι από τις διαφημίσεις των μεγάλων αλυσίδων, με εκπτώσεις κυρίως σε συγκεκριμένη κατηγορία εμπορευμάτων. - Υπήρξε μια σχετική εμπορική κίνηση στην αγορά χωρίς να υπάρχει ακόμα εικόνα αν προσέδωσε και θετική τάση στο τζίρο. - Δεν υπήρξε οργάνωση κάποια οργάνωση σχετικά με το θεσμό. 13. Λάρισα - Συμμετοχή κυρίως μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%). - Η συνεχόμενη ύπαρξη εκπτώσεων και προσφορών στα καταστήματα δεν καθιστά το θεσμό σε κάποιο ιδιαίτερο γεγονός. 14. Σπάρτη - Κυρίως μεγάλες αλυσίδες συμμετείχαν και επώνυμα καταστήματα, ενώ τα μικρότερα καταστήματα δεν ήταν προετοιμασμένα. - Πιο συντονισμένη οργάνωση και ενημέρωση για τα μικρότερα καταστήματα. 15. Βόλος - Συμμετείχαν οι μεγάλες αλυσίδες, ενώ τα καταστήματα δεν είχαν ενημερωθεί. - Να καθιερωθεί σαν ημέρα «stock» και να πραγματοποιείται πριν το εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου. 16. Ρέθυμνο - Δεν συμμετείχαν στο Ρέθυμνο καθώς δεν υπήρξε ενημέρωση των καταστημάτων. - Θετική στάση απέναντι στο διεθνή θεσμό κυρίως για να μπορέσουν τα καταστήματα να διαθέσουν stock εμπόρευμα 17. Πύργος - Δεν υπήρξε ιδιαίτερη συμμετοχή, παρά μόνο ένα 10% των εμπορικών καταστημάτων και οι πολυεθνικές. - Αυξημένες πωλήσεις τη σημερινή ημέρα αλλά κυρίως λόγω της εορτής. - Συνεχής πραγματοποίηση εκπτώσεων και προσφορών από τα καταστήματα. - Ο θεσμός είναι ένα «τρικ» με μεγάλη διαφήμιση από τις αλυσίδες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shinn Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Μεγάλη φούσκα η ελληνική Black Friday. Εκπτώσεις κυρίως της τάξης των 10-30% γιατι περιμενατε κατι καλυτερο? για την ελλαδα μιλαμε... ολα στραβα γινονται... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 άμα γίνεται τέτοιος χαμός με το black friday. Τότε άμα πέσει μεγαλύτερη πείνα, τι θα κάνουν θα έχουμε έναν νέο εμφύλιο; λεφτά υπάρχουν :whistle: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmal Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Για τη φωτογραφία από τα Public, όπου έχουν ξεχάσει το χθεσινό ταμπελάκι. "Στο τραπεζάκι γράφει € 669, η ετικέτα του Black Friday γράφει € 749 και σε "προσφορά" € 689.€ 20 ακριβότερα από την αρχική τιμή.Για να τους ξεφτιλίσει τελείως, ο ****** έκανε αναζήτηση στο site της αλυσίδας από το ίδιο το notebook αποδεικνύοντας ότι η κανονική τιμή πώλησης είναι € 669." ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ:-ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ;-ΞΕΡΩ.-ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ;-ΟΧΙ.-ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις