Hal9000 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Αρκετές συσκευές Nexus 5X της LG που διατέθηκαν στην Αμερικανική αγορά, παρουσιάζουν πρόβλημα με συνεχείς επανεκκινήσεις (boot loop) σε τυχαία χρονικά διαστήματα, κάνοντας αδύνατο το χειρισμό και την πρόσβαση στο μενού. Αν και με καθυστέρηση, το αμερικανικό τμήμα της LG, προχωρά στην πλήρη αποζημίωση των κατόχων του Nexus 5X που παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα και όχι στην αντικατάσταση του. Ο λόγος είναι ότι όλα τα αποθέματα του μοντέλου έχουν εξαντληθεί ενώ η LG δεν προτίθεται να κατασκευάσει νέα. Όσοι έχουν στείλει ήδη τη συσκευή τους σε κάποιο επίσημο επισκευαστικό κέντρο της LG ενημερώνονται μέσω e-mail ότι θα πρέπει να προσκομίσουν την απόδειξη αγοράς του Nexus 5X προκειμένου να αποζημιωθούν για ολόκληρο το ποσό. Πάντως το πρόβλημα των συνεχών επανεκκινήσεων δεν παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Nexus 5X αλλά είχε κάνει την εμφάνισή του και στην περσινή ναυαρχίδα της εταιρείας, το G4, με την LG να προχωρά στην επισκευή του. Η αιτία σύμφωνα με την εταιρεία ήταν κάποια "χαλαρή επαφή μεταξύ των εσωτερικών εξαρτημάτων", με την επισκευή του προβλήματος να γίνεται χωρίς κάποιο κόστος για τον κάτοχο της συσκευής. Για την ώρα η ανακοίνωση της LG αφορά αποκλειστικά την αμερικανική αγορά, χωρίς να υπάρχει κάποια ένδειξη ότι το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζεται και σε Nexus 5X που έχουν πουληθεί στην Ευρώπη. Site: GSMArena
Alani13 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 LG και bootloops?? Όχι δε το πιστεύω.. κάποιο λάθος κάνετε. Έχουμε από τη μία την εκρηκτική Samsung και από την άλλη την go.. go.. reboot & repeat.. LG. Viva la Korea... gogo Huaweii 4
techon1 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Ε ναι πλέον είναι αδιαμφισβήτητο. Όποιος θέλει το καλύτερο bootloop παίρνει LG! 6
skapet Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Στην Ελλάδα πάντως, μετά από 2 μήνες αναμονή από το επίσημο service και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ, αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγή πλακέτας... Επιεικώς απαράδεκτοι! Προς το παρόν όλα καλά αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου για το ποσό θα αντέξει... 2
thomasG4 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Επίσημα η LG δεν έχει παραδεχτεί το πρόβλημα πάντως. Σε αντίθεση με το G4, που έβγαλε ανακοίνωση. Το πρόβλημα γενικά υπάρχει αλλά δεν είναι τόσο γενικευμένο και απο ότι διαβάζω στο reddit και XDA χτυπάει περισσότερο συσκευές που έχουν κλείσει χρόνο. Για αυτό μετά το update σε Nougat έγινε χαμός και νόμιζαν ότι έφταιγε το update. Η Google ανεπίσημα λέει ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο hardware, χωρίς να αναφέρει κάτι παραπάνω. Το καλό είναι βέβαια ότι δίνουν πλήρη αποζημίωση και μακάρι να αρχίσει να εφαρμόζεται και στην Ευρώπη, γιατί μάλλον θα αρχίσει να διογκώνεται το πρόβλημα όσο περνάει ο καιρός. Οι περισσότεροι που πήραν τη συσκευή όταν βγήκε ήταν Αμερικάνοι (λόγω μικρής διαθεσιμότητας και μόνο μέσω play store), οπότε όσο παλιώνουν οι συσκευές θα μεγαλώνει και το φαινόμενο.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Huawei και Xiaomi..εκεί είναι το μέλλον. Οι άλλοι (LG/Samsung κτλ) ας έχουν τη τύχη της NOKIA πριν μερικά χρόνια.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Εχει καταντησει τραγικη εταιρια στα κινητα η LG. ΚΑΙ τα LG G3 ραγιζουν σε 1 η δυο σημεια στο πανω ή κατω περιβλημα (hairline crack για οσους θελουν να ψαξουν). Ακομα και στις αγγελιες που ανα καιρους βλεπω εδω με LG G3, τα περισσοτερα εχουν στις φωτο το τριχοειδες ραγισμα. Απο ποιοτητα σκιζει η LG .... αλλα οι τιμες .... τιμες ....
Thanos185 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Πως γίνεται η Lg στην Αμερική να αποζημιώνει κατόχους ενώ ας πούμε στον ''υπόλοιπο κόσμο'' όχι? Η Lg σε κάθε χώρα είναι διαφορετική?
Θίοντορ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 same old, same old... Μιας και δεν ειπώθηκε ακόμη σε αυτό το thread, θα είμαι αυτός που θα γράψω ότι το LG G2 ήταν το καλύτερο που έβγαλε ποτέ η LG.
ck_sali Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 δηλαδη στην ελλαδα δεν θα δουμε φραγκο ε?κριμα.. lol
Nvidiaman Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Από ένα σημείο και μετά όλες θα έχουν πρόβλημα. Δεν θα ξέρουμε από που να κρυφτούμε.
DrFreeman Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Για G4 που παρουσίασε πρόβλημα bootloop μου δόθηκε πιστωτικό στο 100% του ποσού αγοράς από το κατάστημα (κατόπιν εντολής της LG - αναστροφή πώλησης δηλαδή) ώστε να αγοράσω όποιο προιόν επιθυμώ. 1
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Στην Ελλάδα πάντως, μετά από 2 μήνες αναμονή από το επίσημο service και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ, αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγή πλακέτας... Ηρωες
XronisR Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Παω να βγαλω το g2 που εχω στο συρταρι και να τους το στειλω με dhl στην lg usa μπας και βαλουν μυαλο και βγαλουν το ιδιο μοντελο ξανα στην αγορα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα