Salvation81 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Επι της ουσιας Αν θελετε ξαναπαρτε 'προσφορα' απο γερμανοκοσμοτε. Βρισκουν και τα κανουν ομως οσο υπαρχουν αγοραστες με μηδεν καταναλωτικη παιδεια Εγω συμφωνησα να παρω το κουπονι επειδη δεν ειχαν το κινητο, τωρα αν τους κανω καταγγελια στην προστασια του καταναλωτη για το φιασκο με την πιστωτικη αυτο ειναι ενα διαφορετικο θεμα.
baskon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Κανονικα θα επρεπε να σας νοιαζει γιατι ενημερωνεστε για την ποιοτητα του καθε μαγαζιου, και το τι θα συναντησετε αργοτερα..Αν σας ειχαν κρατησει και εσας τα χρηματα και δεν ειχατε παραλαβει τιποτα, παρα μονο υποσχεσεις και υποσχεσεις δε θα λεγατε να κλεισει το θεμα..PS.Δεν ειναι ιδια περιπτωση να γυρισεις πισω το προιον επειδη δε σαρεσε, και να κανουν εικοσι μερες να μπουν τα λεφτα...με το να μη παρεις προιον ποτε στα χερια σου.. 1
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Να θυμισω -με αφορμη ποστς που εφυγαν- οτι δεν επιτρεπονται ποστς με προσπαθεια ασκησης συντονιστικων καθηκόντων. Αν καποιος νομιζει οτι εχει κατι να προσφερει, οταν για παραδειγμα βλεπει καποιο μηνυμα που πιστευει πως δεν ειναι συμφωνο με τους ορους χρησης μπορει να το αναφερει ή να στειλει ενα πμ με ο,τι νομιζει αυτος οτι θα ηταν χρησιμο γραφοντας την οποια γνωμη του. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο. Διαβαστε τους ορους χρησης, η γνωση τους ειναι κατι χρησιμο (αν οχι απαραιτητο) για τη συμμετοχη σας. Ευχαριστω!
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 ΥΓ Οριστε και ο συνδεσμος με τους ορους για όποιους δυσκολευονται να τους βρουν και τους ζητουν τωρα (με δημοσιο ποστ στο θεμα ξανα, σαν να μην υπαρχουν τα πμ - ας το δωσω εδω λοιπον για ολους)... - στην κεντρικη σελιδα οποιασδηποτε ενοτητας βρισκονται. http://www.insomnia.gr/forum-56/announcement-13-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82/
soik85 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 ΥΓ Οριστε και ο συνδεσμος με τους ορους για όποιους δυσκολευονται να τους βρουν και τους ζητουν τωρα (με δημοσιο ποστ στο θεμα ξανα)... - στην κεντρικη σελιδα οποιασδηποτε ενοτητας βρισκονται. http://www.insomnia.gr/forum-56/announcement-13-όροι-χρήσης/ Ευχαριστω παρα πολυ και δεν ηταν ειρωνικο το ποστ. Και επειδη δεν ειμαι εκτος θεματος να πω πως ακομα δεν εχω παραλαβει το se και ειμαι στα ορια της υπομονης μου με την cosmote. Αν και επρεπε να παραλαβω παρασκευη
Moderators matrixxx Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Παρακαλω. Δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι ηταν ειρωνικο, αλλα οτι για αποριες σχετικα με συντονιστικα θεματα και ερωτηματα υπαρχουν μονο τα πμ. Δεν τρεχει τιποτα ομως, καλυτερα να ειναι εμφανεστατο για ολους οπως προειπα. Να τονισω με την ευκαιρια του ποστ αυτου, οτι: Το θεμα μενει ανοικτο ως γνωστον και οπως παντα σε παρομοιες περιπτωσεις, για feedback οσων παρηγγειλαν και δεν εχουν ακομα (οπως φαινεται) τελειωσει με την "περιπέτειά" τους.
frap73 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Το ποσο πλεον εχει μπει στην ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΟΦΕΙΛΗ και οχι στο ΥΠΟΛΟΙΠΟ δοσεων. Η τρεχουσα οφειλη ΤΟΚΙΖΕΤΑΙ γιατι ειναι σαν να εχεις παει και να εχεις τραβηξει 200ε απο το ΑΤΜ μεσω της πιστωτικης. Απλη λογικη ειναι, σκεψου λιγο και ισως να το καταλαβεις και εσυ. Αν το ποσό σου έχει περαστεί πλέον στην ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΟΦΕΙΛΗ, τότε έχει το κατάστημα έχει προχωρήσει σε ΧΡΕΩΣΗ της κάρτας σου και όχι σε απλή ΔΕΣΜΕΥΣΗ υπολοίπου (ώστε να ξέρει πως όποτε θελήσει μπορεί να σε χρεώσει το αντίστοιχο ποσό). Άρα κακώς περιμένεις αποδέσμευση και ρωτάς την τράπεζα, κατευθείαν στο κατάστημα και ζητάς ΠΙΣΤΩΣΗ ή επιστροφή με άλλο τρόπο του ποσού που σου χρέωσαν για παραγγελία που ακυρώθηκε. Αν μου-σου-του, τους λες απλά πως θα προχωρήσεις σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σου... αυτό μάλλον θα τους κάνει να κινηθούν γρηγορότερα. Η αμφισβήτηση συναλλαγής (με χρέωσαν για ακυρωμένη παραγγελία) είναι πολύ απλή διαδικασία, κάποτε μπορούσε να ολοκληρωθεί με ένα απλό fax προς το τμήμα εξυπηρέτησης καρτών, τώρα που μου χρειάστηκε πρόσφατα η Εθνική με ενημέρωσε πως πλέον απαιτείται επίσκεψη σε υποκατάστημα. Συμπληρώνεις μια αίτηση και τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους. Δυστυχώς, τα λεφτά θα τα δείς πίσω σε 30-40 μέρες, αλλά θα τα δεις. Το ίδιο το κατάστημα θα χτυπήσει μείον στο point system της Visa/AMEX/whatever γιατί παραβιιάζει τους όρους της σύμβασης με την κάρτα και τα καταστήματα το αποφεύγουν σαν το διάολο το λιβάνι. Αμφισβήτηση συναλλαγής έχεις δικαίωμα να κάνεις μέχρι τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής του λογαριασμού στον οποίο αναγράφεται. Τυπικά η προθεσμία αμφισβήτησης είναι 20 ημέρες από την ημερομηνία που έλαβες γνώση της χρέωσης (= έλαβες τον έντυπο λογαριασμό) οπότε μπορείς να διεκδικήσεις και κάποιες μέρες πέραν της προθεσμίας πληρωμής, που είναι ακριβώς, 20 ημέρες από την έκδοσή του. Τέλος για τον τοκισμό οφειλής που ανέφερες, το ποσό μια χρέωσης, τοκίζεται από την ημερομηνία που έγινε η χρέωση μεν, ΕΦΟΣΟΝ δεν εξοφληθεί ο λογαριασμός έως τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής δε. Συνεπώς δε κινδυνεύεις με ποτέ με τόκους εκτός κι αν σκοπεύεις να αφήσεις το λογαριασμό απλήρωτο... 1
ziaba Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Οποίος μπορεί ας δώσει οδηγίες το πως και που κάνουμε σωστά την καταγγελία .... αύριο αν δεν θα χω την συσκευή (λούμια, μήλοφωνο δε με νοιάζει) στα χέρια μου θα τους καταγγείλω δεν θα ανεχθώ άλλη κοροϊδία!
baskon Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Καθώς άλλο μέλος έχει κανει ολόκληρη δουλεια πάνω στα δικαιώματα των καταναλωτών/καταγγελίες, ρίξε μια ματιά εδώ http://www.insomnia.gr/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτ/, και αν έχεις απορίες τα ξαναλέμε.. Εγω εχω κάνει ήδη μια καταγγελία, ίσως πάω και για δευτερη για την αποδεσμευση χρημάτων. Απλά περιμενω να δω τι θα μου πουν από τον Γερμανό, και τι θα γίνει και με την καινούρια παραγγελία η οποία από Τετάρτη ακόμα φτάνει στο κατάστημα.. 1
ptsoros7 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Τώρα μίλησα με eShop. Μια εβδομάδα μετά και ακόμα περιμένουμε την αποστολή ξανά του κωδικού που κάηκε όταν κόλλησε η σελιδα του Γερμανού. Μιλάμε για οργανωση
akishellas1979 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Καλήμέρα τι σου είπαν για το καμένο κωδικο;
ptsoros7 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Τίποτα ακόμα περιμένουμε την αποστολη νεου. Αργουν γιατί έγινε ακύρωση της παραγγελίας. Δεν βγάζεις ακρη 1
baskon Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Βγαζεις αν εχεις ορεξη να τους τα ψαλεις..Με το καλο δε βγαζεις..Οπως εχω ξαναπει ειναι σιγουρος εφαρμοζουν συστημα καθυστερησης..Καποιοι θα βαρεθουν και θα γλυτωσουν διακοσαρια,.
paylidis Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 ρε παιδια, το ενδεχομενο να σας στειλουν πληρωμενο ηδη το SE με τα 199 που σας εχουν ηδη κρατησει δεν παιζει; Η επιστριφη στην καρτα ειναι μανουρα και αν ειναι ανοργανωτη η εταιρεία γινεται ακομα χειροτερη διαδικασία και μπορει ανετα να φατε ενα μηνα...και τις ψυχες σας... δεν τους το προτεινετε να γινει ετσι;
Salvation81 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2016 Αν το ποσό σου έχει περαστεί πλέον στην ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΟΦΕΙΛΗ, τότε έχει το κατάστημα έχει προχωρήσει σε ΧΡΕΩΣΗ της κάρτας σου και όχι σε απλή ΔΕΣΜΕΥΣΗ υπολοίπου (ώστε να ξέρει πως όποτε θελήσει μπορεί να σε χρεώσει το αντίστοιχο ποσό). Άρα κακώς περιμένεις αποδέσμευση και ρωτάς την τράπεζα, κατευθείαν στο κατάστημα και ζητάς ΠΙΣΤΩΣΗ ή επιστροφή με άλλο τρόπο του ποσού που σου χρέωσαν για παραγγελία που ακυρώθηκε. Αν μου-σου-του, τους λες απλά πως θα προχωρήσεις σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σου... αυτό μάλλον θα τους κάνει να κινηθούν γρηγορότερα. Η αμφισβήτηση συναλλαγής (με χρέωσαν για ακυρωμένη παραγγελία) είναι πολύ απλή διαδικασία, κάποτε μπορούσε να ολοκληρωθεί με ένα απλό fax προς το τμήμα εξυπηρέτησης καρτών, τώρα που μου χρειάστηκε πρόσφατα η Εθνική με ενημέρωσε πως πλέον απαιτείται επίσκεψη σε υποκατάστημα. Συμπληρώνεις μια αίτηση και τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους. Δυστυχώς, τα λεφτά θα τα δείς πίσω σε 30-40 μέρες, αλλά θα τα δεις. Το ίδιο το κατάστημα θα χτυπήσει μείον στο point system της Visa/AMEX/whatever γιατί παραβιιάζει τους όρους της σύμβασης με την κάρτα και τα καταστήματα το αποφεύγουν σαν το διάολο το λιβάνι. Αμφισβήτηση συναλλαγής έχεις δικαίωμα να κάνεις μέχρι τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής του λογαριασμού στον οποίο αναγράφεται. Τυπικά η προθεσμία αμφισβήτησης είναι 20 ημέρες από την ημερομηνία που έλαβες γνώση της χρέωσης (= έλαβες τον έντυπο λογαριασμό) οπότε μπορείς να διεκδικήσεις και κάποιες μέρες πέραν της προθεσμίας πληρωμής, που είναι ακριβώς, 20 ημέρες από την έκδοσή του. Τέλος για τον τοκισμό οφειλής που ανέφερες, το ποσό μια χρέωσης, τοκίζεται από την ημερομηνία που έγινε η χρέωση μεν, ΕΦΟΣΟΝ δεν εξοφληθεί ο λογαριασμός έως τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής δε. Συνεπώς δε κινδυνεύεις με ποτέ με τόκους εκτός κι αν σκοπεύεις να αφήσεις το λογαριασμό απλήρωτο... Φιλε το ιδιο πραγμα λεμε, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ 200Ε στην καρτα για να ΜΗΝ τοκιστουν. ρε παιδια, το ενδεχομενο να σας στειλουν πληρωμενο ηδη το SE με τα 199 που σας εχουν ηδη κρατησει δεν παιζει; Η επιστριφη στην καρτα ειναι μανουρα και αν ειναι ανοργανωτη η εταιρεία γινεται ακομα χειροτερη διαδικασία και μπορει ανετα να φατε ενα μηνα...και τις ψυχες σας... δεν τους το προτεινετε να γινει ετσι; Το προτεινα εγω αλλα δεν γινεται εφοσον γινεται ακυρωση της μιας παραγγελιας.......
Προτεινόμενες αναρτήσεις