Salvation81 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Τελικα το Lumia 950 XL αξιζει τα 200 ευρω η να παμε για κατι αλλο? Δεν υπαρχει πουθενα πλεον αποθεμα, οχι στον Γερμανο ουτε στην Cosmote.
coffeex Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Σε άλλα νέα Say goodbye to the Lumia 950 and 950 XL in UK as it goes out of stock
baskon Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Φυσικα και εγω δεν εχω καμια ενημερωση. Το τηλεφωνικο κεντρο του Γερμανου εχει αναμονη και στο δεκαλεπτο ριχνει τη γραμμη χωρις να μιλησεις με κανεναν.. Μαλλον δε μου μιλανε λογω καταγγελιας.. Το παιζουν δυσκολοι
Tsarts.st Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Να επιμένεις.Κ εγώ έτσι νόμιζα κ μόλις επιασα γραμμή,με την δεύτερη,με πήρανε ταυτόχρονα στο κινητό.Μαλλον τυχαία βέβαια.
baskon Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Με καλεσαν και εμενα..Μου προσφεραν τη δωροεπιταγη και παμε για αλλα..
Salvation81 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Με καλεσαν και εμενα..Μου προσφεραν τη δωροεπιταγη και παμε για αλλα.. Εμενα χθες μου λενε το πρωι θα εχετε τον κωδικο του κουπονιου....Οσο τον ειδατε και εσεις τον ειδα και εγω
mtriandros Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δεν υπαρχει πουθενα πλεον αποθεμα, οχι στον Γερμανο ουτε στην Cosmote. Σημερα με ενημερωσαν γερμανοσ οτι εστειλαν ενα μαυρο και με περιμενει σε καταστημα, γιαυτο ρωτάω, αν Τελικα το Lumia 950 XL αξιζει τα 200 ευρω η να παω για κατι αλλο?
gogopoweranger Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Ρε παιδια, εγω παντως ξαναπηρα τηλεφωνο , ρωτησα επιμονα για εναλλακτικες και ηταν καθετοι. Μονο se. Ουτε αλλη συσκευη, ουτε δωροεπιταγη. Δεν τους αρεσει η φωνη μου μηπως??? Απο cosmote αντικαταβολη.
Salvation81 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Σημερα με ενημερωσαν γερμανοσ οτι εστειλαν ενα μαυρο και με περιμενει σε καταστημα, γιαυτο ρωτάω, αν Τελικα το Lumia 950 XL αξιζει τα 200 ευρω η να παω για κατι αλλο? Κατεμε αξιζει, αν δεν το παρεις πεσμου να σου δωσω την δωροεπιταγη
Looter Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Να χαρουμε για πιο λογο ακριβως ? Που παραγγειλαμε ενα τηλεφωνο που μας αρεσε 200ε κατω στην τιμη και δεν ηρθε ποτε ? Που δεσμευσαν τα χρηματα στην πιστωτικη και θα ξεδεσμευτουν σε 10 μερες ? Που πρεπει αν χρησιμοποιησεις το κουπονι με την καρτα σου να χαλασεις αλλα τοσα χρηματα εφοσον το ποσο δεν θα εχει αποδεσμευτει ακομα ? Που στο τελος θα πρεπει να συμβιβαστεις με ενα αλλο κινητο και οχι με αυτο που ηθελες ? Που τα παρελκομενα που αγορασες για το κινητο που περιμενες να παραλαβεις αφου ελαβες επιβεβαιωση με email , κωδικο παραγγελιας και δεσμευση χρηματων δεν μπορεις να τα χρησιμοποιησεις ? Ναι δικιο εχεις, πρεπει να ειμαστε ευγνωμονες.... Ο κλασικός Ελληνάρας με τον οποίο συνειδητά ΔΕΝ συνεργάζομαι στις επιχειρήσεις μου , που δε θέλω ούτε να τον βλέπω και που τον αποτρέπω να αγοράζει από μένα με κάθε δυνατό τρόπο καθώς είναι μια μόνιμη πηγή προβλήματος. Μονά κερδίζει , ζυγά χάνεις... Ο αριθμός των συσκευών που διατέθηκαν από την Cosmote μέσω ΜΕΓΑΛΩΝ και ΑΛΗΘΙΝΩΝ προσφορών τις τελευταίες 2 εβδομάδες ήταν τετραψήφιος. Δηλαδή πάνω από 1000 τεμάχια και πολύ πάνω για την ακρίβεια. Το συγκεκριμένο το έμαθα εσωτετικά μέσω εταιρίας marketing με την οποία συνεργάζεται η Cosmote. Η Cosmote δεν έχει καμία ευθύνη για την τράπεζά σου η οποία αν ήθελε θα μπορούσε να σου αποδεσμεύει άμεσα τα χρήματά σου. Επίσης αν μιλάμε για πιστωτική κάρτα και όχι χρεωστική σημαίνει ότι από την τσέπη σου δεν πλήρωσες τίποτα. Βέβαια έπρεπε με κάτι να γεμίσεις το ποστ σου... Το ότι το κουπόνι έχει αξία μέχρι το τέλος του χρόνου προφανώς για σένα δεν έχει σημασία. Ούτε για την Cosmote έχει σημασία το τι κάνεις εσύ με την τράπεζά σου και πως επιθυμείς να κάνεις τις αγορές σου. Για το γεγονός ότι έκανες μια παραγγελία για ένα προϊόν το οποίο δεν έφτασε το στοκ λόγω της τεράστιας ζήτησης αλλά και της τεράστιας προσφοράς έχει φυσικά ευθύνη η Cosmote. Έλα όμως που όταν μιλάμε για προσφορές στις οποίες διατίθονται εκατονταδες τεμάχια υπάρχουν ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ που κάνουν αγορές και δίνουν ψεύτικα στοιχεία , αγοράζουν από διαφορετικά καταστήματα πολλαπλά και ρίχνουν άκυρα , αγοράζουν χωρίς να έχουν τα χρήματα και δεν έχουν να πληρώσουν την αντικαταβολή , κλπ... Τα παρελκόνενα που πήρες με δική σου ευθύνη χωρίς να έχεις λάβει ακόμα το προϊόν μπορείς να τα επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω όπως κάνει και η Cosmote η οποία σου δίνει το ίδιο δικαίωμα αν δε μείνεις ικανοποιημένος από την αγορά σου. Αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά όταν οι "απατεώνες" της Cosmote και της κάθε Cosmote έχουν απέναντι τους τον κλασίκό ΕΛΛΗΝΑΡΑ που πέφτει πάντα με τα πόδια; ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ των 20ΕΥΡΩ και ένα email συγνώμης ήταν μια εναλλακτική του κουπονιού των 200 ευρώ που δυστυχώς για κάτι τύπους σαν εσένα ΔΕΝ επιλεχθηκε. Next time... 1
baskon Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Ασχετά με τη λύση που έδωσαν η οποία ειναι οκ, το πρόβλημα δεν ειναι ότι δεν εφτασε το στοκ τους, αλλά ότι εχασαν τα αυγα και τα πασχάλια (τις παραγγελίες εν προκειμένω) και το έπαιζαν κινέζοι..Καθώς και ΄ότι επι μέρες έλεγαν ότι να ναι..
pantelikas Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Σημερα με ενημερωσαν γερμανοσ οτι εστειλαν ενα μαυρο και με περιμενει σε καταστημα, γιαυτο ρωτάω, αν Τελικα το Lumia 950 XL αξιζει τα 200 ευρω η να παω για κατι αλλο? Αν βρίσκεσαι στη Θεσσαλονίκη σου δίνω εγώ τα 200€ που δεν πήρα δωροεπιταγή
giorpa Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Είσαι πολύ λάθος κύριε συνήγορε βλαχοϋπάλληλε. Η Cosmote που είναι κατ' εσέ το μεγαλύτερο κατάστημα προσέφερε σε πολλούς από εμάς μια εμπειρία που δεν έχουμε πρωτογνωρίσει από άλλα καταστήματα. Το ότι η Cosmote μοίραζε κωδικούς και παραγγελίες και μετά δεν τους έβρισκε στον server της για πολλούς από εμάς, είναι ευθύνη και αρμοδιότητα της cosmote. Επαναλαμβάνω μιλάω για εμάς που μάς λέει ότι δε βρίσκει τις παραγγελίες μας. Μάς έχει δεσμεύσει και δεν αγοράσαμε από αλλού εμείς που είμαστε έντιμοι καταναλωτές και πιστεύαμε πως είχαμε μια έντιμη αντιμετώπιση όταν το σύστημα της Cosmote μας διαβεβαίωνε για τη λήψη των στοιχείων της παραγγελίας μας και κατόπιν ημερών μαθαίνουμε πως δεν υφίσταται η παραγγελία μας. Από τη στιγμή που είναι δικό τους φταίξιμο, οφείλουν να επανορθώσουν και όχι απλά να επανορθώσουν αλλά με δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη να τακτοποιήσουν τις διαδικασίες συνοπτικά. Στο δικό τους μαγαζί έχουνε την ευθύνη να επανορθώσουν, στη δική τους ευχέρεια είναι αποκλειστικά. Όχι να τους παρακαλάμε κιόλας. Μάς έχουν και σε αναμονή τόσες μέρες. Μάς έχουν δεσμεύσει και χάσαμε την περίοδο των προσφορών. Και αντί να έχουν να πουν μια συγνώμη από πάνω να βγαίνουμε κάτι σαν το κορόιδο της υπόθεσης στην καλύτερη περίπτωση είτε οι ζητιάνοι της αντιπροσφοράς σε μια ομηρεία αγορών είτε ψεύτες στη χειροτερη. Λες και δεν έφτανε η ταλαιπωρία. Και μας έχει στα αζήτητα παρά τις επανειλλημμένες οχλήσεις μας. Πίστεψέ το ο συνήγορος του καταναλωτή υπάρχει για αυτές τις περιπτώσεις, ο καταναλωτής-ραγιάς έχει πεθάνει και ο μαγαζάτορας-αφεντικό που δεν είναι ικανός να κάνει μπίζνες σοβαρές καλά θα κάνει να πάρει πόδι από την Ελλάδα. Αυτά τα ολίγα γιατί δε μιλάμε δε μιλάμε αλλά ένα όριο! Τα είχαμε όλα και μας έλειπε ο συνήγορος του μαγαζιού. 1
devstation7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Ο κλασικός Ελληνάρας με τον οποίο συνειδητά ΔΕΝ συνεργάζομαι στις επιχειρήσεις μου , που δε θέλω ούτε να τον βλέπω και που τον αποτρέπω να αγοράζει από μένα με κάθε δυνατό τρόπο καθώς είναι μια μόνιμη πηγή προβλήματος. Μονά κερδίζει , ζυγά χάνεις... Ο αριθμός των συσκευών που διατέθηκαν από την Cosmote μέσω ΜΕΓΑΛΩΝ και ΑΛΗΘΙΝΩΝ προσφορών τις τελευταίες 2 εβδομάδες ήταν τετραψήφιος. Δηλαδή πάνω από 1000 τεμάχια και πολύ πάνω για την ακρίβεια. Το συγκεκριμένο το έμαθα εσωτετικά μέσω εταιρίας marketing με την οποία συνεργάζεται η Cosmote. Η Cosmote δεν έχει καμία ευθύνη για την τράπεζά σου η οποία αν ήθελε θα μπορούσε να σου αποδεσμεύει άμεσα τα χρήματά σου. Επίσης αν μιλάμε για πιστωτική κάρτα και όχι χρεωστική σημαίνει ότι από την τσέπη σου δεν πλήρωσες τίποτα. Βέβαια έπρεπε με κάτι να γεμίσεις το ποστ σου... Το ότι το κουπόνι έχει αξία μέχρι το τέλος του χρόνου προφανώς για σένα δεν έχει σημασία. Ούτε για την Cosmote έχει σημασία το τι κάνεις εσύ με την τράπεζά σου και πως επιθυμείς να κάνεις τις αγορές σου. Για το γεγονός ότι έκανες μια παραγγελία για ένα προϊόν το οποίο δεν έφτασε το στοκ λόγω της τεράστιας ζήτησης αλλά και της τεράστιας προσφοράς έχει φυσικά ευθύνη η Cosmote. Έλα όμως που όταν μιλάμε για προσφορές στις οποίες διατίθονται εκατονταδες τεμάχια υπάρχουν ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ που κάνουν αγορές και δίνουν ψεύτικα στοιχεία , αγοράζουν από διαφορετικά καταστήματα πολλαπλά και ρίχνουν άκυρα , αγοράζουν χωρίς να έχουν τα χρήματα και δεν έχουν να πληρώσουν την αντικαταβολή , κλπ... Τα παρελκόνενα που πήρες με δική σου ευθύνη χωρίς να έχεις λάβει ακόμα το προϊόν μπορείς να τα επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω όπως κάνει και η Cosmote η οποία σου δίνει το ίδιο δικαίωμα αν δε μείνεις ικανοποιημένος από την αγορά σου. Αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά όταν οι "απατεώνες" της Cosmote και της κάθε Cosmote έχουν απέναντι τους τον κλασίκό ΕΛΛΗΝΑΡΑ που πέφτει πάντα με τα πόδια; ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ των 20ΕΥΡΩ και ένα email συγνώμης ήταν μια εναλλακτική του κουπονιού των 200 ευρώ που δυστυχώς για κάτι τύπους σαν εσένα ΔΕΝ επιλεχθηκε. Next time... Εντάξη, υπάρχω όμως και εγώ που είμαι φοιτητής, βρήκα το κινητό σε ευκαιρία και το αγόρασα με την χρεωστική κάρτα της μητέρας μου, από λάθος του συστήματος του η κάρτα χρέωσε 403,98 (2 παραγγελίες αντί για 1) και δε πήρα κωδικό, έκανα άπειρα τηλέφωνα, μίλησα μαζί τους και αφού έκανα και 1 παραγγελία με αντικαταβολή πήρα κωδικό παραγγελίας, οπότε διαγράψαν τις παραγγελίες με την κάρτα. Λοιπόν, στην κάρτα έμειναν μόνο 100 ευρώ αδέσμευτα και δε μπόρεσα να προλάβω από αλλού κινητό. Ο Γερμανός τώρα με πέρνει εχθές τηλέφωνο δηλαδή αφού τελείωσαν οι εκπτώσεις και μου προτείνει το iphone se, (σε specs πολύ πιο κάτω απο lumia δε λέω έχει και τα υπερ του αλλά είναι ξεκάθαρα πιο σαβούρα συσκευή παρόλο την τιμή της). Τους είπα ή θα μου δώσετε αντίστοιχο windows phone ή κάποιο android. Ο υπάλληλος μου είπε οτι δεν τον αφήνουν να δώσει τίποτα πέρα από iphone se. Και σε ρωτάω εσένα, γιατί να μην κάνει κίνηση ο Γερμανός να μου προτείνει και μένα την δωροεπιταγή των 200Ε; Το λάθος δεν ήταν 100% δικό τους; Τι διαφορά έχω εγώ από αυτούς που πήραν την προσφορά;
lawabiding Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2016 Ο κλασικός Ελληνάρας με τον οποίο συνειδητά ΔΕΝ συνεργάζομαι στις επιχειρήσεις μου , που δε θέλω ούτε να τον βλέπω και που τον αποτρέπω να αγοράζει από μένα με κάθε δυνατό τρόπο καθώς είναι μια μόνιμη πηγή προβλήματος. Μονά κερδίζει , ζυγά χάνεις... Ο αριθμός των συσκευών που διατέθηκαν από την Cosmote μέσω ΜΕΓΑΛΩΝ και ΑΛΗΘΙΝΩΝ προσφορών τις τελευταίες 2 εβδομάδες ήταν τετραψήφιος. Δηλαδή πάνω από 1000 τεμάχια και πολύ πάνω για την ακρίβεια. Το συγκεκριμένο το έμαθα εσωτετικά μέσω εταιρίας marketing με την οποία συνεργάζεται η Cosmote. Η Cosmote δεν έχει καμία ευθύνη για την τράπεζά σου η οποία αν ήθελε θα μπορούσε να σου αποδεσμεύει άμεσα τα χρήματά σου. Επίσης αν μιλάμε για πιστωτική κάρτα και όχι χρεωστική σημαίνει ότι από την τσέπη σου δεν πλήρωσες τίποτα. Βέβαια έπρεπε με κάτι να γεμίσεις το ποστ σου... Το ότι το κουπόνι έχει αξία μέχρι το τέλος του χρόνου προφανώς για σένα δεν έχει σημασία. Ούτε για την Cosmote έχει σημασία το τι κάνεις εσύ με την τράπεζά σου και πως επιθυμείς να κάνεις τις αγορές σου. Για το γεγονός ότι έκανες μια παραγγελία για ένα προϊόν το οποίο δεν έφτασε το στοκ λόγω της τεράστιας ζήτησης αλλά και της τεράστιας προσφοράς έχει φυσικά ευθύνη η Cosmote. Έλα όμως που όταν μιλάμε για προσφορές στις οποίες διατίθονται εκατονταδες τεμάχια υπάρχουν ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ που κάνουν αγορές και δίνουν ψεύτικα στοιχεία , αγοράζουν από διαφορετικά καταστήματα πολλαπλά και ρίχνουν άκυρα , αγοράζουν χωρίς να έχουν τα χρήματα και δεν έχουν να πληρώσουν την αντικαταβολή , κλπ... Τα παρελκόνενα που πήρες με δική σου ευθύνη χωρίς να έχεις λάβει ακόμα το προϊόν μπορείς να τα επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω όπως κάνει και η Cosmote η οποία σου δίνει το ίδιο δικαίωμα αν δε μείνεις ικανοποιημένος από την αγορά σου. Αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά όταν οι "απατεώνες" της Cosmote και της κάθε Cosmote έχουν απέναντι τους τον κλασίκό ΕΛΛΗΝΑΡΑ που πέφτει πάντα με τα πόδια; ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ των 20ΕΥΡΩ και ένα email συγνώμης ήταν μια εναλλακτική του κουπονιού των 200 ευρώ που δυστυχώς για κάτι τύπους σαν εσένα ΔΕΝ επιλεχθηκε. Next time... Ας διαγράψει κάποιος αυτό το απεχθές post. Μπήκε σε forum προσφορών για να σπείρει μίσος και διχόνοια σε ανθρώπους που προσπαθούμε να ενημερώσουμε ο ένας τον άλλο και να αλληλοστηριχθούμε; Απαράδεκτο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις