Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για αυτούς με αντικαταβολή λογικά στις 20 θα τα στείλουν. Τι λένε τα ηχεία Ιάκωβε? Για την τιμη τους πρέπει να είναι πολύ καλά.

Δημοσ.

1 η ωρα την μαυρη νυχτα , ριχνω παραγγελια για τα ηχεια , πληρωμη απο πιστωτικη 43.45 ευρο για παραδοση στο χωρο μου  .

Δε μου ηρθε ποτε email επιβεβαιωσης και δεν ειδα ποτε την παραγγελια στο order history του site .

Τους παιρνω τωρα τηλεφωνο , δεν την βρισκουν πουθενα .

 

Γατακια , το ξερα οτι ισως θα κανουν τους κινεζους οποτε ειχα τραβηξει ωραιοτατο screenshot :

 

?ui=2&ik=0ef082b32d&view=fimg&th=1590216

 

Καθως μιλουσα μαζι του , μου ειπε να στειλω το screenshot , και οντως μετα δεν ειχε τι να μου πει . Their fault καθαρά και  το μπαλακι στο γηπεδό τους .

Ανεφερε το issue στο σχετικο τμήμα και θα με παρουν μεχρι αυριο. Ειμαι περιεργος να δω τι παπαριά θα σκεφτούν να μου πουν .

 

Οπως και να έχει θα απαιτησω να παραλαβω παρολο που τσεκαρα την πιστωτική και δεν τραβήχτηκαν ποτε τα λεφτά .

Αν ειναι καθε φορά που ριχνουμε παραγγελία και περνουμε απαντηση " Ο αριθμός παραγγελιας σας ειναι ο ταδε , ευχαριστουμε για την παραγγελια , εκτύπωσε η σωσε σε pdf την επιβεβαίωση " να νομιζούμε οτι ειναι όλα οκ αλλα στην πραγματικότητα να χανουμε τον καιρό μας , τοτε καλύτερα να κλείσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα .

 

 

Τους πηρα παλι σήμερα τηλέφωνο και μου λένε χύμα οτι δεν είχε ποτε περαστεί η παραγγελία στο συστημά τους οποτε μου την ακύρωσαν . Τους είπα οτι δεν με ρώτησαν ποτέ αν επιθυμώ να ακυρωθεί ή να παραλάβω τώρα που ξαναστοκαραν και πως έχω όλα τα αποδεικτίκά που δείχνουν ότι η παραγγελία ήταν επιτυχής και μάλιστα είχα και αριθμό παραγγελίας .

Συνεπώς μπορώ να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή αφού πρόκειται για ξεκάθαρη εξαπάτηση/εκμετάλλευση .

Μου είπε οτι θα μεταφέρει το αίτημα μου για παραλαβη , αλλα δεν μου έδινε κάποιο τηλέφωνο να μιλήσω με αυτούς που αποφασίζουν ποιους θα εξυπηρετήσουν και ποιους όχι .

 

Εν αναμονη για 3 γύρο λοιπόν .

 

P.S. : είχα και δευτερη παραγγελία για παραλαβη απο καταστημα με αντικαταβολή , μέχρι χτες φαινόταν στο Ιστορικο μου στο site , σήμερα εξαφανίστηκε . Κατι μου λέει οτι θα πέσει ξύλο και γι αυτήν .

Δημοσ.

Τους πηρα παλι σήμερα τηλέφωνο και μου λένε χύμα οτι δεν είχε ποτε περαστεί η παραγγελία στο συστημά τους οποτε μου την ακύρωσαν . Τους είπα οτι δεν με ρώτησαν ποτέ αν επιθυμώ να ακυρωθεί ή να παραλάβω τώρα που ξαναστοκαραν και πως έχω όλα τα αποδεικτίκά που δείχνουν ότι η παραγγελία ήταν επιτυχής και μάλιστα είχα και αριθμό παραγγελίας .

Συνεπώς μπορώ να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή αφού πρόκειται για ξεκάθαρη εξαπάτηση/εκμετάλλευση .

Μου είπε οτι θα μεταφέρει το αίτημα μου για παραλαβη , αλλα δεν μου έδινε κάποιο τηλέφωνο να μιλήσω με αυτούς που αποφασίζουν ποιους θα εξυπηρετήσουν και ποιους όχι .

Εν αναμονη για 3 γύρο λοιπόν .

P.S. : είχα και δευτερη παραγγελία για παραλαβη απο καταστημα με αντικαταβολή , μέχρι χτες φαινόταν στο Ιστορικο μου στο site , σήμερα εξαφανίστηκε . Κατι μου λέει οτι θα πέσει ξύλο και γι αυτήν .

Και η δικια μου σημερα που κοιταξα εξαφανιστηκε,θα καλεσω να δω τι θα πουν
Δημοσ.

Να σημειώσω οτι μου είχαν στειλει mail  να περάσω να παραλάβω απο Γέρακα  μεχρι Σαββατο αλλιως θα τα έδιναν αλλου τα ηχεία , και οταν τους πηρα τηλ αν ισχυει μου λενε ναι . Οποτε και πηγα  , Black Friday επειδη δεν μπορουσα να παω Σαββατο . Εφαγα  όλη την κίνηση , πληρωσα αττική οδο 2 φορες , περιμενα σα βλάκας στην ουρα για ώρα και μου λενε δεν εχουν , και δεν ξέρουν γιατι μου ήρθε αυτο το email .
Οταν τους ειπα οτι πήρα τηλεφωνο στο καταστημα πριν ερθω και μου επιβεβαιωσαν την διαθεσιμοτητα ειπαν οτι αν δεν έρθω θα τα χάσω , παλι με ρωταγαν ποιος υπαλληλος το ειπε και αλλες τετοιες @@ριες .
Επίσης είπαν οτι ήμουν ο 4ος που ερχόμουν για τα ηχεία μετα απο το automated fake email και αν θελουν να μου τυλίξουν τα εκθεσιακα :shock: :mad:
Δούλεμα κανονικό , θέμα τύχης όσοι είχαν καλη εξυπηρέτηση .
 

Δημοσ.

Ξαναπήρα τηλεφωνο να ρωτήσω πως γίνεται πληρωμένη παραγγελια να ακυρωνεται και αντικαταβολη να ισχύει και μου είπαν οτι το εξέτασαν και αφού έχω αποδείξεις θα εξυπηρετηθώ . Κρατάω μικρό καλάθι , γι αυτο ζήτησα το ονομά του γιατι οτι θέλει λέει ο καθένας αναλογα σε ποιον θα πέσεις .

Δημοσ.

Μολις καλεσα,με διαβεβαιωσαν οτι θα παραλαβω μετα τις 20 οπως λεει το sms που μου στειλαν,και το ειδε ,ρωτησα γιατι διαγραφηκε απο το προφιλ,μου ειπε πως δεν ακυρωθηκε και πως ο,τι και να γινει φαινεται μεσα στο συστημα τους οποτε αναμενω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δική μου εμπειρία:

 

- 25/11 01:30 Παραγγέλνω, πληρώνω με κάρτα, επιλέγω παραλαβή από κατάστημα και λαμβάνω mail με αριθμό παραγγελίας

- 25/11 16:00 Λαμβάνω το εξής mail: "Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου και καθώς η παραγγελία σου δεν είναι πληρωμένη, σε παρακαλούμε να προσέλθεις έως το Σαββάτο 26/11/2016 στις 15:00 για την παραλαβή της."

- Παίρνω τηλέφωνο και ζητώ εξηγήσεις για το "η παραγγελία σου δεν είναι πληρωμένη" και το "να προσέλθεις έως το Σαββάτο" και μου λένε συγνώμη λάθος, περάστε μέσα στην εβδομάδα.

- 29/11 Παίρνω τηλέφωνο πριν ξεκινήσω και μου λένε δε υπάρχει. Διαμαρτήρομαι και μου λένε καταγράψαμε το αίτημα σας και ότι θα με πάρουν αυτοί.

- 04/12 Καμία ενημέρωση οπότε ξαναπαίρνω τηλέφωνο, τα ίδια.

- 10/12 Καμία ενημέρωση οπότε ξαναπαίρνω τηλέφωνο, τα ίδια.

- 16/12 Καμία ενημέρωση οπότε ξαναπαίρνω τηλέφωνο, με συνδέουν με την αποθήκη και μου λέει ένας τύπος ότι έχουν τρία κομμάτια, περάστε τώρα. Πέρασα αμέσως και πρόλαβα το τελευταίο.

Επεξ/σία από iPnos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν τα θελει καποιος απο θεσσαλονικη καταστημα Σταυρουπολη να στειλει pm να του πω τον αρ παραγγελιας

 

ακυρο τελικα δεν γινεται αλλαγη στοιχειων χωρις εξουσιοδοτηση 

Επεξ/σία από AlexoudaS

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...