Orpheas1992 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Γ αυτό πείτε ευχαριστώ στο καλό κατάστημα που σας κάνει χάρη και τα δίνει στην τιμή που είχε το ίδιο βάλει και δεν φρόντισε να έχει το ανάλογο απόθεμα να υποστηρίξει τις παραγγελίες του. Εντάξει τώρα orpheas; Εγώ λέω να πουν και ευχάριστω με προσωπική επιστολή στον γενικό διευθυντή. Οταν μπαινει η προσφορα σε τετοιο τεχνολογικο φορουμ και ο καθε γυπας βαζει 3-4 στο καλαθι του για να του βγουν τζαμπα στο τελος με την γνωστη διαδικασια, κανενα καταστημα δεν ειναι υποχρεωμενο να εχει ατελειωτο στοκ. Σου λενε περιμενουμε παραλαβη και θα το παραλαβεις, τι αλλο θες; Πηγαινε εσυ και φερτο μονος σου στα ιδια λεφτα αμα μπορεις. Εναλλακτικα παρτο σημερα κιολας στην τιμη του http://www.skroutz.gr/s/315344/Logitech-Surround-Sound-Speakers-Z506.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petran91 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Καλύτερα θα ήταν να είχαν ένα απόθεμα πχ 100 τεμάχια. Μόλις τα πουλαγαν να έπεφτε ένα τέλος και όχι να γίνονταν 10000 παραγγελίες και μετά να υπάρχει ο χαμός αυτός και ή γκρίνια Τι λες γ αυτό; Ε ναι καλύτερα να μην έβγαζαν τότε και καθόλου προσφορά αφού δεν είχαν ένα τεράστιο απόθεμα γι αυτήν την τιμή. Τα 40€ από τα 100 που κοστίζουν ντροπή τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Παιδιά εγώ αυτό που θέλω να πω ειναι,να υπάρχει από το κάθε κατάστημα ένας ελενχους με το αποθεμα του και τις παραγγελίες του. Ούτε είπαμε να παίρνει ο καθένας 3-4 και το κατάστημα να έχει άπειρο στοκ,ουτε είπαμε να έχει 10 κομμάτια και να παίρνει 10000 παραγγελίες και μετά να λέει δεν θα παραλλαβετε κτλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GiOrGoSk21 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Κι εδώ μια απ' τα ίδια, μηνυματάκι για 20/12 τσίμπησα κι εγώ. Με Αϊ Βασίλη θα μας έρθει λογικά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kristosfm Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2016 Παιδιά εγώ αυτό που θέλω να πω ειναι,να υπάρχει από το κάθε κατάστημα ένας ελενχους με το αποθεμα του και τις παραγγελίες του. Ούτε είπαμε να παίρνει ο καθένας 3-4 και το κατάστημα να έχει άπειρο στοκ,ουτε είπαμε να έχει 10 κομμάτια και να παίρνει 10000 παραγγελίες και μετά να λέει δεν θα παραλλαβετε κτλπ. Δεν είναι τόσο απλοικο όσο νομίζεις πως είναι. Τι σε κάνει να πιστευεις οτι εχεις δώσει την λύση σε μια εταιρία με μια και μονο πρόταση σου; Αν ήσουν στην διαχείριση αυτό θα έπραττες ώστε να θεωρείς οτι τουλάχιστον είσαι σωστός με τους πελάτες; Εχεις πιάσει την μέγιστη απόδοση με το μικρότερο δυνατό κόστος και ρίσκο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fastnq2 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Μια χαρα το χειριστηκε η mm.Απλα δεν περιμενε τετοια ζητηση.Ανετα μπορουσε να ριξει ακυρα.Μου ερχοντε ετσι ευκολα 4-5 εταιριες που ανετα θα πιστολιαζαν ολους τους αλλους αφου τελειωνε το στοκ.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Και εγώ παρότι περιμένω δε θα έχω παράπονο αν τελικά όλα πάνε καλά. Η τιμή είναι εξαιρετική και δε με νοιάζει να περιμένω και 10-20 μέρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Εχεις πιάσει την μέγιστη απόδοση με το μικρότερο δυνατό κόστος και ρίσκο; Ναι! Όταν ήμουν υπεύθυνος αποθήκης σε μία εταιρία στα δυτικά προάστια,μπορει βέβαια να μην είχαν τόσους χιλιάδες κωδικούς στην αποθήκη όσο μία εταιρία μεγέθους MEDIA MARKT αλλά ήταν τέτοιο το σύστημα που μόλις έφταναν τις μέγιστες παραγγελίες βάση του στοκ τους,το προϊόν έμπαινε σε μη διαθεσιμότητα. Και έτσι όλοι ήταν χαρούμενη και σίγουροι ότι θα παραλάβουν,χωρις κόπο και μπερδέματα. Απλά αρκεί να υπάρχει πόλυ καλή οργάνωση. (Βέβαια πάντα υπάρχουν λάθη αλλά σε τέτοιου μεγέθους εταιρείες δεν τα συγχωρώ) και μην ξεχναμε αυτό που ελεγε κιολας...''δεν είμαι και χθεσινος''... Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2016 από stelios18120 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vaskoron10 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Ίσως καλός συνδυασμός με τα ηχεία είναι το logitech audio Bluetooth adapter στα 35 ευρώ στο skroutz. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kristosfm Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2016 stelios18120 θέλω να σου εστιάσω οτι δεν είναι θέμα αποθήκης οσο οικονομικοτεχνικό. Σε μια παραγγελια της τάξης των 150.000 ευρώ αν βάλεις μια φυσιολογική μεταβολή του νομίσματος στα 0,04σεντς αυτο μεταφράζεται σε μια χασούρα κατι χιλιάδων ευρώ!!! Και το αλλο που το πας οτι οι εταιρίες πλεον πρώτα πληρώνουν το 100% και μετά παραλαμβάνουν αλλά ξέρεις την ποσότητα σου; Με αυτες τις απλές προτάσεις σου έχω δώσει πολυ τροφή για σκέψη και τελειώνει εδω το θέμα απο την μεριά μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontios16 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Νέο μήνυμα από MEDIA MARKKK!!!! o yeaahhh!!! Και λέει...: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα προϊόντα της παραγγελίας σας αναμένονται στην αποθήκη μας έως 6.12. Για πληροφορίες καλέστε μασ στο....." Μετά από λίγο...: "Παρακαλούμε μην λάβετε υπ όψιν σας την προήγουμενη ενημέρωση. Θα ενημερωθείτε εκ νέου το συντομότερο Δυνατό. ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία." Και μετά άλλο ένα μηνυματάκι που λέει...: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα προϊόντα της παραγγελίας σας αναμένονται στην αποθήκη μας έως 20.12. Για πληροφορίες καλέστε μασ στο..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petran91 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Νέο μήνυμα από MEDIA MARKKK!!!! o yeaahhh!!! Και λέει...: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα προϊόντα της παραγγελίας σας αναμένονται στην αποθήκη μας έως 6.12. Για πληροφορίες καλέστε μασ στο....." Μετά από λίγο...: "Παρακαλούμε μην λάβετε υπ όψιν σας την προήγουμενη ενημέρωση. Θα ενημερωθείτε εκ νέου το συντομότερο Δυνατό. ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία." Και μετά άλλο ένα μηνυματάκι που λέει...: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα προϊόντα της παραγγελίας σας αναμένονται στην αποθήκη μας έως 20.12. Για πληροφορίες καλέστε μασ στο..... Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
drdedus Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 stelios18120 θέλω να σου εστιάσω οτι δεν είναι θέμα αποθήκης οσο οικονομικοτεχνικό. Σε μια παραγγελια της τάξης των 150.000 ευρώ αν βάλεις μια φυσιολογική μεταβολή του νομίσματος στα 0,04σεντς αυτο μεταφράζεται σε μια χασούρα κατι χιλιάδων ευρώ!!! Και το αλλο που το πας οτι οι εταιρίες πλεον πρώτα πληρώνουν το 100% και μετά παραλαμβάνουν αλλά ξέρεις την ποσότητα σου; Με αυτες τις απλές προτάσεις σου έχω δώσει πολυ τροφή για σκέψη και τελειώνει εδω το θέμα απο την μεριά μου Τι σχέση έχει αυτό με την οργάνωση της αποθήκης και το αυτόματο stop? και σε εμένα το ίδιο μήνυμα σήμερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GiOrGoSk21 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Same thing here. Κάποιος πάτησε κάτι κατά λάθος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2016 Απλά τρολαρουν Παίζουν με τον πόνο σας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα