Προς το περιεχόμενο

[mouse] Logitech G403 Prodigy @27.96€ ( mediamarkt ) [ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ]


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μολις ηρθε

 

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σε ευχαριστούμε για τη παραγγελία που πραγματοποίησες στη Media Markt !

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου και καθώς η παραγγελία σου δεν είναι πληρωμένη, σε παρακαλούμε να προσέλθεις έως το Σαββάτο 26/11/2016 στις 15:00 για την παραλαβή της.

 

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

 

 

Με εκτίμηση,

Η ομάδα της Media Markt.

Αντε να παραλαβουμε ολοι .Εγω επισης παρα πολυ θελω να αντικαταστήσω τον Roccat "κουβά" μου .Δεν με βολευει καθολου.

Μου κανει εντυπωση πως και δεν εξαντληθηκε τοσο γρηγορα.Ηταν διαθεσιμο τουλαχιστον μεχρι τς 8 το πρωι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Μου κανει εντυπωση πως και δεν εξαντληθηκε τοσο γρηγορα.Ηταν διαθεσιμο τουλαχιστον μεχρι τς 8 το πρωι.

Εφυγαν τα λεφτα αλλου και δεν τους εφταναν να παρουν κι αυτο. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι έχουμε παραγγείλει με αντικαταβολή: από αύριο θα μπορούμε να βλέπουμε την εξέλιξη της παραγγελίας. Από ότι μου είπαν γίνεται χαμός και έχουν να διαχειριστούν μεγάλο όγκο παραγγελιών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω αλλαξει 3 λογο ροδελας, κατα τα αλλα αν το παρετε σε αυτη την τιμη κελεπουρι. Το φτηνοτερο εβγαινε 46ε απο logitech με κουπονια.

Και εγω μια απο τα ιδια και τελικα αποφασισα να το γυρισω και να παρω τα χρηματα μου πισω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε οσους ηρθαν μαιλ  σημαινει οτι θα πανε και θα παραλαβουν στα σιγουρα απο το καταστημα

η θα πληρωσουν και μετα απο 5-10 ημερες θα παραλαβουν ???

Πως θα παραλαβουν εφοσον εξαντληκαν ?

Υπαρχει καποιος που παρελαβε εφοσον του ηρθε μαιλ ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις ηρθε

 

Αγαπητέ πελάτη,

 

Σε ευχαριστούμε για τη παραγγελία που πραγματοποίησες στη Media Markt !

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου και καθώς η παραγγελία σου δεν είναι πληρωμένη, σε παρακαλούμε να προσέλθεις έως το Σαββάτο 26/11/2016 στις 15:00 για την παραλαβή της.

 

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

 

 

Με εκτίμηση,

Η ομάδα της Media Markt.

 

Πηγα τσαμπα σημερα.Ο κακος ηθοποιος υπαλληλος αφου μου ειπε αρχικα οτι εγινε λαθος απο το συστημα ,θα παει να δει αν εχει μεινει κανενα στην αποθηκη (δεν ηξερα οτι το πισω δωματιο ειναι η αποθηκη και σε 2 λεπτα εχεις ηδη ελεγξει) ,μου ειπε το προφανες.Βεβαια οταν του ζητησα τηλεφωνο να ξερω τι γινεται μου εδωσε του τηλεφωνικου κεντρου 800... για να με εξυπηρετησει (μαλλον για να τα ακουνε τα εκαστοτε call center που δεν εχουν καν σχεση με την φιρμα) και οταν του ειπα οτι δεν εχω σταθερο με τα χιλια ζορια μου εδωσε ενα νουμερο που θεωρω οτι το πιο πιθανον ειναι να μιλησω με καποιον αλλον παρα με το mediamarkt του Αμαρουσιου.

 

Α και επειδη σεβονται τους πελατες τους στις 21:00 με 1/3 του μαγαζιου κοσμου κλεισανε τα φωτα! Μπραβο Mediamarkt Αμαρουσιου! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μου ηρθε αυτο το mail απο logitech.de πριν λιγη ωρα

 

http://www.logitech.com/de-de/logitech-black-friday?utm_source=ecom&utm_medium=email&utm_campaign=wow-holiday_email-3+4_112016_de_DE

 

δυστυχως δεν βλεπω G403 μεσα στις προσφορες :/

 

σημειωστε οτι τα G403 που ηρθανε με UPS τον αυγουστο στον adhd και εμενα πρεπει να ητανε τα πρωτα σε ολο το ελλαδισταν :P

 

το δικο μου ειναι απο την παρτιδα #1631 και ετυχε να μην εχει κανενα (προφανες) κατασκευαστικο ελλατωμα, απλα το εχω στην ακρη γιατι θελω να βγουνε πρωτα τα αντιστοιχα hyperglides

 

σημειωστε επισης, οτι την ιδια περιοδο οποιος πηγαινε να παραγγειλει απο logitech.de και .UK αμα αφηνε τον κερσορα ακινητο για λιγα λεπτα στην οθονη του checkout εμφανιζοτανε μια προσφορα που του εγραφε οτι δικαιουται δωρεαν express delivery.

 

οσοι το περιμενετε απο δευτερα, προμηθευτειτε ενα μικρο ψαλιδακι στο ενδιαμεσο, σαν αυτα που εχουνε οι γυναικες για το μανικιουρ - θα σας χρειαστει πολυ συντομα :P

 

http://imgur.com/a/VJ4Wt

 

http://imgur.com/a/Fl3zj

 

ΥΓ : δειτε και μερικες φωτογραφιες διπλα σε αλλα τρωκτικα για να παρετε μια ιδεα απο το μεγεθος http://imgur.com/a/qYmYH

Επεξ/σία από SoFGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερη εξυπηρετηση !!!!

Κανονικα επρεπε να δωσουν παρομοιο προιον στην ιδια τιμη και οχι να ταλαιπωρουν τον κοσμο !!!!!

Επρεπε να εγραφαν οτι οι προσφορες ισχυουν μονο απο τα φυσικα καταστηματα !!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερη εξυπηρετηση !!!!

Κανονικα επρεπε να δωσουν παρομοιο προιον στην ιδια τιμη και οχι να ταλαιπωρουν τον κοσμο !!!!!

Επρεπε να εγραφαν οτι οι προσφορες ισχυουν μονο απο τα φυσικα καταστηματα !!!!!!

 

αναμενουμε για την παραγγελια.Λεει οτι θα ερθει αλλο μηνυμα στο mail για την παραλαβη και οτι αυτο που ελαβα ηταν λαθος του συστηματος και πολυ κοσμος πηγε τσαμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα και εγώ παραγγελία όσο ήταν διαθέσιμο το προιόν (παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή μέσω χρεωστικής) και μου ήρθε το περίεργο mail σήμερα στις 16:04 στο οποίο λέει: "Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου και καθώς η παραγγελία σου δεν είναι πληρωμένη, σε παρακαλούμε να προσέλθεις έως το Σαββάτο 26/11/2016 στις 15:00 για την παραλαβή της.". Είχα βάλει τα στοιχεία της κάρτας μου και είχα κάνει την πληρωμή αλλά τσέκαρα τον λογαριασμό μου και δεν λείπουν λεφτά άσχετα που δεν είχε βγάλει payment error στην σελίδα. Όποιος θέλει έχει tl:dr μετά το σεντόνι.  :-D 

Κεφάλαιο 1: Παραπληροφόρηση
Πηγαίνω στο κατάστημα Πυλαίας Θεσσαλονίκης και ρωτάω τον υπάλληλο στο ανάλογο isle για την παραλαβή-πληρωμή του ποντικιού. Μου λέει ο τύπος του οποίου το όνομα δεν συγκράτησα(λάθος μου) ότι το απόθεμα είναι αρνητικό και ότι άμα θέλω να πάρω το ποντίκι στην τιμή προσφοράς πρέπει να περάσω και να το προπληρώσω σε ένα από τα ταμεία δείχνοντας την απόδειξη pdf.
 

Κεφάλαιο 2: Καθυστέρηση
Πηγαίνω λοιπόν στο ταμείο και περιμένω με ένα δικό μου άτομο σε μια τεράστια ουρά για αρκετή ώρα. Όταν έφτασε η σειρά μας εξηγώ στην κυρία στο ταμείο ότι έχω κάνει την παραγγελία και οτι μου είπε ο 1ος υπάλληλος. Με κοιτάει με απορία και μου λέει ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο(να πληρώσω χωρίς προίον) και μου λέει να πάω στις πληροφορίες-επισκευές-παραλαβές(είχε επίσης μεγάλη ουρά). Της λέμε να φωνάξει έναν από το ανάλογο τμήμα για να βγάλουμε άκρη. Έρχεται λοιπόν ένας διαφορετικός υπάλληλος και μας πάει πάλι προς το isle.

Κεφάλαιο 3: Cheeky sneaky beaky
Χωρίς να ρωτήσει, πάει στο εκθεσιακό κομμάτι και το βάζει στο κουτάκι το οποίο είναι ελαφρώς σκισμένο. Του λέμε προφανώς ότι δεν θέλουμε το εκθεσιακό και μας απαντάει ότι σήμερα το άνοιξαν αλλά συμφωνεί και μας πηγαίνει στο terminal για να τσεκάρει την διαθεσιμότητα. Βέβαια πάλι δεν βρίσκει το ποντίκι στο site γιατί έχει εξαντληθεί. Ο δικός μου φωρτώνει και αρχίζει με ελαφρώς υψηλότερο τόνο να εξηγεί ότι αυτό που γίνεται δεν είναι σωστό. Ρωτάω τον υπάλληλο τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση και μου λέει οτι θα κάνει μια παραγγελία(σε φάση: άσχετα αν εξαντλήθηκαν, πρόβλημα της ανώτερης ιεραρχίας, ας φέρουν κιάλα) πάλι στο όνομα μου και ότι θα χρειαστεί να περάσω από το ταμείο για να δώσω μια προκαταβολή 5 ευρώ αλλιώς ακυρώνω την παραγγελία ή δέχομαι το εκθεσιακό. Διαλέγω να προχωρίσει με την καταχώριση παραγγελίας από το terminal του. Ο υπάλληλος κράτησε ένα αντίγραφο του χαρτιού σαν "εκρεμμότητα του"(λογικά για να με πάρει τηλ. αύριο και να μου ρίξει άκυρο). Πηγαίνω πάλι στο ταμείο από το τέλος γιατί ήταν απαράδεκτο να περιμένω άλλα 25 λεπτά επειδή αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται(ναι sorry αν αδίκησα κάποιον, i hate myself for skipping the queue) και πλήρωσα για να φύγω.

Κεφάλαιο 4: Επίλογος
Εν τέλη, λογικά υπάρχουν 2 παραγγελίες στο ονομά μου εκ των οποίων η μια ιντερνετική δεν φαίνεται καν στο προφίλ μου όπως είπε κάποιος πιο πάνω. Έφαγα 1 ώρα μέσα στο κατάστημα λόγω κίνησης + ότι πήγα τζάμπα μέχρι εκεί. Θα περιμένω 2-3 μέρες α) για να εμφανιστεί η παραγγελία στο προφίλ. β) μήπως πάρουν τηλέφωνο για να ακυρώσουν την παραγγελία με δικαιολογίες του κώλου. Μετά θα πάρω να ρωτήσω από μόνος μου και θα κάνω update(εδώ) για την κατάληξη(υπόσχομαι να είναι μικρότερο :P ).

Υ.Γ: Υπάλληλος 1 !@#ιέσαι!

TL:DL: Πήγα τζάμπα στο μαγαζί μόνο και μόνο επειδή το mail υπονοεί ότι αμα δεν έρθεις ποντίκι γιοκ. Το αστείο είναι ότι δεν μου ακύρωσαν ακόμα καμία παραγγελία. BTW το αποθεματικό στο terminal έγραφε -6 μετά την παραγγελία μου και αυτό λογικά είναι μόνο στο κατάστημα Πυλαίας.
Όσο για το black friday φαίνεται ότι φουσκώνουν το αποθεματικό για να αγοράσεις εκθεσιακό ή κάτι άλλο. Πάντα να τσεκάρετε το προιόν επί τόπου γιατί μπορεί να μην πάρετε χαμπάρι ότι είναι εκθεσιακό! Το λέει και στους όρους νομίζω.

PEACE!
 

Επεξ/σία από Rodes
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο,τι και να πεις ειναι λιγο. Εμενα δεν τολμησαν να μου πουν να πληρωσω κτλ επειδη πηγα σχετικα αργα (20:45-20:50) και σιγουρα θα ειχε παει και αλλος πριν απο μενα που θα τους εκραξε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wall of text

 

Αυτό που κρατάω απο όλο το παραπάνω είναι το Πυλαία και το "ακόμα μια παραγγελία"

Αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες και έρθουν δύο mouse και το ένα δε το θέλεις, σφύρα μήπως πάω να το παραλάβω εγώ. 

 

Ευχαριστώ :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...