as223 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Χρονια πολλα και καλα Χριστουγεννα!!! Τα Χριστουγεννα ηρθαν και μαζι τους ερχεται και η εξεταστικη! Α' Εξαμηνο στο τμημα Ηλεκτρολογων Μηχανικων και Μηχανικων Υπολογιστων Θεσσαλονικης... Πρωταρης και μαλιστα κλασσικος: Ολο το εξαμηνο δεν πατησα το ποδι μου ουτε λεπτο και τωρα δεν ξερω που πανε τα 4... Εχουμε δυο μαθηματα μαθηματικων: Γραμμικη Αλγεβρα και Λογισμο Ι Με τη Γραμμικη Αλγεβρα ψιλο-βολευτηκα (νομιζω...) Το προβλημα ομως ειναι στο λογισμο... Ενω το βιβλιο ειναι παρα πολυ καλο απο πλευρας θεωριας, δεν εχει τιποτε απο ασκησεις... Η υλη μας ειναι: Ακολουθιες, σειρες, συναρτησεις 1 μεταβλητης, παραγωγοι, ολοκληρωματα... Για να μπω στο θεμα: Ψαχνω να βρω κανενα site ή γενικα υλικο με λυμενες ασκησεις σε σειρες (κριτηρια συγκλισης κ ετσι), συναρτησεις (παραγωγιση), ολοκληρωματα (εμβαδα γραφικων παραστασεων) Σκεφτηκα να κοιταξω για κανενα pdf e-book στο kazaa αλλα δεν ξερω πως μεταφραζονται οι μαθηματικοι ορισμοι στα αγγλικα και τα on line λεξικα δεν βοηθουν... Καμια βοηθεια παρακαλω, μερες που'ναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dreamstorm Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 site den gnorizo na sou pw alla exo pesasei ta idia...i lisi sto auto to provlima einai mia kai pistevo i kaliteri: oi "palioi" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firfirikos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Gia des edw...auta sou kanoun??einai mathimatikos ligosmos (askiseis). http://www.aueb.gr/users/mathpage/epeaek/Logismos/frames.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jheremias Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Λογισμός=Ανάλυση. Βοήθειά σου. 3ο έτος κ ακόμα χρωστάω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hikoc Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Γραμμική Άλγεβρα http://www.math.hawaii.edu/~lee/linear/index.html http://ceee.rice.edu/Books/LA/contents.html http://www.math.unl.edu/~tshores/linalgtext.html http://www.millersv.edu/~bikenaga/linalg/linanote.html http://www.ping.be/~ping1339/Pmatr.htm Μathtype http://www.dessci.com/en/products/mathtype/win/features.htm#TeX Ε.Α.Π. http://homepages.pathfinder.gr/genma/ Tα βιβλία Λυκείου http://www.pi-schools.gr/lessons/mathematics/index.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΚΑΤΑΛΙΑΚΟΣ Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 http://edu.eap.gr/pli/pli12/students.htm koitaxe sta palia themata exetaseon kanoyme ta idia. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
as223 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Μέλος Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Σας ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση ανταποκριση!!! Μια ερωτηση πληροφοριακα: Ειστε ολοι συναδελφοι? Ειστε στο ΑΠΘ? Να συμπληρωσω κι εγω ενα site που βρηκα τελειως στην τυχη: http://www.sosmath.com Ο,τι αλλο εχετε ειναι καλοδεχουμενο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aias Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Synithos konta stis sxoles yparxoyn fototypadika.Phgaine ekei kai sigoyra tha exoyn palioteres shmeiwseis h lymena themata.Rixe kai mia matia se ayta.Episeis rixe kai mia matia sta biblia toy Garoytsoy gia ta mathhmatika poy exei...kai kalh tyxh! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
as223 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Μέλος Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2003 Ρε παιδια μου δημιουργηθηκε μια απορια που δυσκολευομαι να διατυπωσω... Θα την γραψω και ελπιζω να καταλαβετε... Εχει να κανει με εναν συμβολισμο... Στο βιβλιο "ΛΟΓΙΣΜΟΣ Ι" του Φιλιππου Ξενου σελιδα 162 εχει ως ΘΕΩΡΗΜΑ 4.4 τον τυπο του Leibnitz... Στον τυπο αυτον εχει ενα συμβολο που δεν μπορω να καταλαβω τι σημαινει... Συγκεκριμενα (αντιγραφη απο το βιβλιο οπως μπορω - τα συμβολα που δεν μπορω να αποτυπωσω εδω τα βαζω μεσα σε αγκυστρα{}, για παραδειγμα αν γραψω "3{συν}5" εννοω "3+5"): Θεωρουμε δυο συναρτησεις y1=f1(x) και y2=f2(x) οι οποιες οριζονται στο διαστημα Α{υποσυνολο}R και δεχονται παραγωγους μεχρι n ταξης. Τοτε, η συναρτηση y=y1*y2 δεχεται παραγωγο n ταξης, η οποια δινεται απο τη σχεση: y{n ταξης} = Σ{απο κ=0 μεχρι n} {παρενθεση στην οποια υπαρχει ενα n απο πανω και απο κατω ενα k} y1{k ταξης}*y2{n-k ταξης} Δεν μπορω λοιπον να καταλαβω: Αυτη η παρενθεση πουβρισκεται μετα το Σ (συμβολο σειρας αθροισματος) μεσα στην οποια υπαρχει το n και απο κατω του το k τι σημαινει??????????????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spi_Nik Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2003 einai oi sindiasmoi twn n ana k kai isoutai me n!/k!(n-k)! [opou x! = 1*2*3*......*x-1*x ] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitris__k Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2003 Dokimase kai to http://mathworld.wolfram.com/ einai site distixos sta agglika mono alla me polles plirofories.Den ksero an exei kai limena paradeigmata pantos emena me volepse poli se kapoies ergasies pou eixa.Good luck kai kouragio.Akoma stin arxi eisai ta zorika arxizoun otan sta xartia sou 9a arxisei na grafei ptixio 1 kai pano.Sou euxomai pantos na min xreiastei na ftaseis os ekei!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xorxhs! Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2003 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2003 Επειδη μιλαμε για μαθηματικα δειτε παρακαλω και το παρακατω προβλημα,μια εργασια για αριθμητικης αναλυσης που με δυσκολευει αρκετα.Τι να κανω? Να υπολογισθεί με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια το εμβαδόν της περιοχής που ορίζεται από την ευθεία x=0 την x=4 την y=0 και την πολυωνυμική παρεμβολή στα σημεία που προκύπτουν από την επίλυση του προβλήματος αρχικών τιμών y’=x siny +cosx, y(0)=2 (h=0,5) με τη μέθοδο των προσδιοριστέων συντελεστών. Όλοι οι απαραίτητοι υπολογισμοί θα γίνουν με μεθόδους της Αριθμητικής Ανάλυσης. Να σχολιασθεί η ακρίβεια της μεθόδου που θα υποδειχθεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.