voltmod Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Μπορεί η Toyota να επιμένει ότι πρόκειται να κατακτήσει τον κόσμο οδηγώντας τον στο πράσινο μέλλον του με τα υδρογονο-κίνητα οχήματα της -χάρη στην τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει πάνω στις κυψέλες καυσίμου- ωστόσο αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο στην απόφαση της να κατασκευάσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα κοιτάζοντας προς την αγορά της Tesla. Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε να λειτουργεί μία “εικονική εταιρεία” για να ερευνήσει την τεχνολογία και να αναπτύξει ηλεκτρικά οχήματα. Η επιχείρηση διαθέτει τέσσερις εργαζομένους, καθένας από τους οποίους προέρχεται από ένα διαφορετικό τμήμα του Ομίλου Toyota, που διαθέτει πολλές θυγατρικές και προμηθευτές. Αυτού του είδους το μοντέλο, της λειτουργίας δηλαδή μίας εταιρείας startup μέσα στην επιχείρηση, χρησιμοποιείται από διάφορες εταιρείες που αγωνίζονται να καινοτομήσουν αφού πολλές φορές, καλές ιδέες συνθλίβονται από την διαχείριση, από ανησυχίες που αφορούν στον προϋπολογισμό, από την επιθυμία ορισμένων στελεχών της εταιρείας να προστατεύσουν το status quo της κ.ά. Η ομάδα που αποτελεί το “startup” προέρχεται από την Toyota Motor, από την Aisin Seiki, την Denso και την Toyota Industries, και έχουν εντολή να αναπτύξουν ένα όχημα που θα κάνει όσους βρίσκονται στην Tesla να βλέπουν εφιάλτες. Η εταιρεία παραδέχεται ότι η συγκεκριμένη κίνηση εναντιώνεται στην προώθηση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Έτσι, παρόλο που πιστεύει ότι η τεχνολογία υδρογόνου είναι ανώτερη από άποψη ευκολίας, ανεφοδιασμού και αυτονομίας (εμβέλειας), παραδέχεται ότι υπάρχουν παγκόσμια “ζητήματα ενέργειας και υποδομών” καθώς και μία κυβερνητική βούληση για ακόμα καθαρότερα οχήματα. Επομένως, είναι σαν να λέει πως δεν μπορεί να περιμένει άλλο, και πως πρέπει να μπει στο “παιχνίδι” αναπτύσσοντας και πουλώντας ηλεκτρικά οχήματα σε αγορές όπου το υδρογόνο απαγορεύεται. Site: Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
bazzil Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Και εγω είμαι της ιδίας άποψής με την ΤΟΥΟΤΑ. Το υδρογόνο είναι καλύτερο από την ηλεκτροκίνηση. 1
gbras Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Αργησε λιγο. Απο εκει που ηταν πρωτη τωρα τρεχει να προλαβει το τρενο. Αντε παιδια απο του χρονου βγαλτε τα ολοι να αρχισουν να πεφτουν και οι τιμες. 3
agamoi-thytai Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 ΟΚ. Εντάξει, θα βλέπουν εφιάλτες αυτοί που θα ζουν Tesla. Μήπως κοιμούνται στην Toyota και ονειρεύονται ;
paparovic Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 "καθώς και μία κυβερνητική βούληση για ακόμα καθαρότερα οχήματα" Για όποιον δεν κατάλαβε, προβλέπεται να πέσει πολύ χρήμα από φόρους για την κατασκευή υποδομών, καθώς και για επιδοτήσεις τόσο παραγωγής, όσο και αγοράς. Κορόιδο είναι η TOYOTA να μείνει απέξω;
gjp1000 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 ΟΚ. Εντάξει, θα βλέπουν εφιάλτες αυτοί που θα ζουν Tesla. Μήπως κοιμούνται στην Toyota και ονειρεύονται ; συγκρινεις την πρωτη αυτοκινητοβιομηχανια του πλανητη που φτιαχνει πανω απο 10 εκατ οχηματα με μια εταιρεια που φτιαχνει μολις 160 000 αυτοκινητα ετησιως και που αγορασε γερμανικη εταιρεια συναρμολογησης αυτοκ για να ξεκινησει μαζικη παραγωγη 3
tsakvas Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 παιδες το ¨νεο¨ειναι λιγο αρχαιο . η toyota ειχε συνεργαστει με την byd με το aygo . ( citroen-peugeot , toyota , byd ) για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα . απλος τωρα εγινε επισημο
michael92 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Congratulations, you won an electric Toyoda: 6
Psaris Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Congratulations, you won an electric Toyoda: μου θύμισες τότε που είχαν κάνει το ιδιο στην Λουκα χαχααχ με ενα i,pod νάνος.
xifiassamsung Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Καλο αυτο.Μετα την τεσλα κ τη bmw τσιμπησε κ αλλος κατασκευαστης.Μακαρι σε 10 χρονια απο τωρα το ηλεκτρικο ναναι εξισου προσιτο η κ οικονομικοτερο απο ενα κανονικο αμαξι. Η μονη τροχοπεδη στην εξελιξη των οχηματων αυτων ειναι οι πετρελαικες εταιριες που δε νομιζω να κατσουν με σταυρωμενα χερια κ δε μπορω να φανταστω πως θα επιβιωσουν επιχειρηματικα στο οπως φαινεται ηλεκτροκινητο μελλον.
babis70 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 ΟΚ. Εντάξει, θα βλέπουν εφιάλτες αυτοί που θα ζουν Tesla. Μήπως κοιμούνται στην Toyota και ονειρεύονται ; Ξεχνας οτι η toyota ειναι πρωτη στα υβριδικα. (σε παρακαλω οδηγησε ενα και μετα μου λες). Επισης στην ευρωπη εχει εδω και χρονια hybrid & plug in μοντελα. H bmw δανειστηκε την υβριδικη τεχνολογια της. Και την βοηθα στους diesel ... Ποσο θα κρατησουν οι diesel αλλο θεμα. Ομως οδηγησε υβριδικο toyota και τα ξαναλεμε. Ειναι πολυ μπροστα η εταιρια και ειναι φυσικο. yaris-auris-prius ..... Μακαρι να υπαρξουν αντιστοιχα tesla σε φυσιολογες τιμες για τις χωρες 3-4 κατηγοριας οπως ειμαστε εμεις. Γιατι στον δυτικο κοσμο prius-auris-tesla πανε μια χαρα και οχι αδικα.
gbras Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Ξεχνας οτι η toyota ειναι πρωτη στα υβριδικα. (σε παρακαλω οδηγησε ενα και μετα μου λες). Επισης στην ευρωπη εχει εδω και χρονια hybrid & plug in μοντελα. H bmw δανειστηκε την υβριδικη τεχνολογια της. Και την βοηθα στους diesel ... Ποσο θα κρατησουν οι diesel αλλο θεμα. Ομως οδηγησε υβριδικο toyota και τα ξαναλεμε. Ειναι πολυ μπροστα η εταιρια και ειναι φυσικο. yaris-auris-prius ..... Μακαρι να υπαρξουν αντιστοιχα tesla σε φυσιολογες τιμες για τις χωρες 3-4 κατηγοριας οπως ειμαστε εμεις. Γιατι στον δυτικο κοσμο prius-auris-tesla πανε μια χαρα και οχι αδικα. To prius θα βγαινει τελικα περιπου ιδια τιμη με το tesla 3. Ειδικα σε χωρες που υπαρχουν και επιδοτήσεις το tesla θα βγαινει φθηνοτερο! Τα υβριδικα είναι μια χαρα αυτόκινητα αλλα παντα ηταν ο ενδιάμεσος σταθμος προς τα ηλεκτρικα. Όπως και να εχει ο ανταγωνισμος κανει τα προιοντα πιο φθηνα και καλυτερα. Οσο πιο πολλοι τοσο καλυτερα! 1
Droulas13 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 συγκρινεις την πρωτη αυτοκινητοβιομηχανια του πλανητη που φτιαχνει πανω απο 10 εκατ οχηματα με μια εταιρεια που φτιαχνει μολις 160 000 αυτοκινητα ετησιως και που αγορασε γερμανικη εταιρεια συναρμολογησης αυτοκ για να ξεκινησει μαζικη παραγωγη Αντίστοιχη συζήτηση τον Νοέμβριο του 2008: συγκρίσεις την πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία κινητών τηλεφώνων του πλανήτη (Nokia) που πουλάει ετησίως πάνω από 450 εκατ. κινητά με μια εταιρεία (apple) που πουλάει μόλις 10 εκατ. ετησίως; 4
Regulus Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Startup μέσα στην εταιρεία για να ξεφύγεις από τους δυσκοίλιους διευθυντές. Καλή σκέψη. Πάντως κι εγώ πιστεύω στο υδρογόνο για διάφορους λόγους με κυριότερο την αυτονομία. Αρκεί η παραγωγή του να γίνεται με «καθαρούς» τρόπους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα