petran91 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δεν θα χρειαστείς την απόδειξη αγοράς απαραίτητα. Θα γίνει ο έλεγχος στο σειριακό αριθμό ή το IMEI και αν ανήκει σε αυτά που καλύπτονται θα σου γίνει η δωρεάν αντικατάσταση (αν και είσαι μέσα στην εγγύηση ούτως ή άλλως). Απλά φρόντισε να το κάνεις άμεσα πριν βγει ο μήνας. Επειδή δεν γνωρίζω ποια είναι τα αξιόπιστα σέρβις για τα iPhone, σε ποιο να πάρω τηλέφωνο για να ρωτήσω?
DaemonLord92 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Στις 21/11 ανακοινώθηκε από την Apple, δωρεάν πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας στα iPhone 6s, τα οποία παρουσιάζουν το σύμπτωμα να σβήνουν ξαφνικά, παρά το γεγονός ότι το ποσοστό της μπαταρίας δείχνει άνω του 20%. Οι συσκευές που υπάγονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης της μπαταρίας είναι όλα τα iPhone 6s τα οποία έχουν κατασκευαστεί μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2015 και των οποίων ο τέταρτος και πέμπτος χαρακτήρας του σειριακού αριθμού είναι κάποιος από τους παρακάτω: Q4, Q5, Q6, Q7, Q8, Q9, QC, QD, QF, QG, QH. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια τρία (3) έτη, από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής. Τυπικά, ο χρόνος που απαιτείται για την παραπάνω αντικατάσταση είναι 5-6 εργάσιμες ημέρες, λόγω της απαγόρευσης που υπάρχει στη διακίνηση των μπαταριών από αέρα. Ωστόσο σε συνδυασμό με το διαθέσιμο stock μας και εφόσον προηγηθεί ραντεβού, ο χρόνος αυτός δεν υπερβαίνει τις 2-3 ώρες. Ραντεβού μπορείτε να κλείσετε στη διεύθυνση [email protected] ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ. Τέλος, εάν το κινητό σας εμφανίζει τα προαναφερόμενα προβλήματα αλλά δεν υπάγεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης βάσει σειριακού αριθμού, παρακαλούμε να το προσκομίσετε στο service της εταιρίας μας για περαιτέρω έλεγχο. O τελικός πελάτης πριν παραδώσει τη συσκευή στο service θα πρέπει να διασφαλίσει ότι έχει κρατήσει αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων του και έχει απενεργοποιήσει την εύρεση iPhone (Find My iPhone) από τις ρυθμίσεις της συσκευής. Aπο τη σελιδα της isystems
petran91 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Aπο τη σελιδα της isystems Ευχαριστώ, τους έστειλα ήδη mail. EDIT: Και η απάντηση ήταν άμεση. Αύριο θα το στείλω και ο εκτιμώμενος χρόνος είναι 2 ημέρες αφού λέει μπαταρίες έχουν ήδη προμηθευτεί.
gvernar Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Τελικά, μετά από email που τους έστειλα, μου έκλεισαν ραντεβού αρχές επόμενης εβδομάδας, για αντικατάσταση εντός 2 ωρών. Έτσι, μάλιστα! 1
dialteo Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Το serial number της δικής μου συσκευής δεν περιλαμβάνεται σε αυτά που αναφέρονται. Όμως παρουσιάζει συχνά το ίδιο πρόβλημα με το κλείσιμο. Στην ανακοίνωση της isystem λέει ότι αν συμβαίνει αυτό, φέρτε το για έλεγχο. Συνέβη σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Ποια ήταν η αντιμετώπιση απο το service?
kinitos Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2016 Το serial number της δικής μου συσκευής δεν περιλαμβάνεται σε αυτά που αναφέρονται. Όμως παρουσιάζει συχνά το ίδιο πρόβλημα με το κλείσιμο. Στην ανακοίνωση της isystem λέει ότι αν συμβαίνει αυτό, φέρτε το για έλεγχο. Συνέβη σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Ποια ήταν η αντιμετώπιση απο το service? Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα! Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα αλλά το SN (QP) δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά! Τους έστειλα mail και περιμένω απάντηση...
dialteo Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα! Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα αλλά το SN (QP) δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά! Τους έστειλα mail και περιμένω απάντηση... Κι εμένα το QP είναι. Όταν θα πάρεις απάντηση, θα εκτιμούσα να αναφέρεις στο παρόν thread τι ακριβώς απάντησαν!
kinitos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Κι εμένα το QP είναι. Όταν θα πάρεις απάντηση, θα εκτιμούσα να αναφέρεις στο παρόν thread τι ακριβώς απάντησαν! Δυστυχώς μου απάντησαν ότι δεν καλύπτεται... To QP αναφέρεται σε ημερομηνία κατασκευής εντός του Νοεμβρίου 2015 ενώ η Apple στην ανακοίνωσή της αναφέρει για Σεπτέμβρη - Οκτώβρη 2015!!!
dialteo Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Είναι πάντως απατεώνες. Γιατί αν δεις εδώ http://service.i-system.gr/iphone-6s-battery-replacement-program/ λέει αυτό ''Τέλος, εάν το κινητό σας εμφανίζει τα προαναφερόμενα προβλήματα αλλά δεν υπάγεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης βάσει σειριακού αριθμού, παρακαλούμε να το προσκομίσετε στο service της εταιρίας μας για περαιτέρω έλεγχο.''
kinitos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Είναι πάντως απατεώνες. Γιατί αν δεις εδώ http://service.i-system.gr/iphone-6s-battery-replacement-program/ λέει αυτό ''Τέλος, εάν το κινητό σας εμφανίζει τα προαναφερόμενα προβλήματα αλλά δεν υπάγεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης βάσει σειριακού αριθμού, παρακαλούμε να το προσκομίσετε στο service της εταιρίας μας για περαιτέρω έλεγχο.'' Το ανέφεραν αυτό και στο mail τους αλλά δεν διευκρινίζουν αν διαπιστώσουν πρόβλημα πως θα προχωρήσουν? Με χρέωση ή χωρίς?
Super Moderators billdanos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Το ανέφεραν αυτό και στο mail τους αλλά δεν διευκρινίζουν αν διαπιστώσουν πρόβλημα πως θα προχωρήσουν? Με χρέωση ή χωρίς? Εύκολο είναι. Αν είσαι μέσα στην εγγύηση δεν θα σε χρεώσουν τίποτα.
dialteo Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Έστειλα κι εγώ email και με πήραν τηλέφωνο. Μου είπαν οτι εφοσον εχω τετοια προβληματα με την μπαταρία και δεν περιλαμβάνεται το Serial number μου 1) Ενδεχομένως να είναι θέμα Software. Τους απάντησα οτι προσφατα έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αρα το κινητό καθάρισε και δεν δικαιολογεί τα restart 2) Αν συνεχίζω να έχω θέματα και είναι στην εγγύηση, να τους το πάω να το ελέγξουν Διευκρινίζω οτι μίλησα με i-storm που είναι το αρμόδιο service στη Θεσσαλονίκη
gfdimopo Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2016 Παρέδωσα την συσκευή μου για αλλαγή μπαταρίας στο κατάστημα της info quest στην Καλλιθέα την Τρίτη 22.11.2016. Μου ήρθε ενημέρωση χθες στο κινητό μπακατέλα που έχω εδώ και δύο μέρες (γιατι το υπέροχο 6s είναι πεθαμένο) ότι θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό. Τους κάλεσα σήμερα και μου είπαν ότι το ανταλλακτικό μπαταρία θα έρθει σε Δύο εβδομάδες με βάση την ενημέρωση που έχουν απο την apple. Έλεος!
makis1985 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Προσωπική εμπειρία .Είχα αγοράσει το 6s Οκτώβριο 2015. Γύρω στον Ιανουάριο φανερώθηκε το πρόβλημα , κάλεσα την Apple στην αρχή δεν έγινε τίποτα . Απλά κατέγραψαν το συμβάν . Τελικά συνέβη ξανά αυτό με το σβήσιμο . Επειδή τυχαίνει και ζω στο εξωτερικό εδώ ευτυχώς έχουμε τα genius bar (Apple service όπου εάν δεν μπορούν να σου διορθώσουν το πρόβλημα επι τόπου σου δίνουν καινούριο συσκευή ) κι έτσι έγινε . Το έλεγξαν για 5 λεπτά και μου έφεραν ολοκαίνουργια συσκευή .Τώρα διαβάζοντας το thread κι έχοντας κρατήσει το αρχικό κουτί αγοράς απο τον Οκτώβριο ειδα ότι πράγματι ο σειριακος περιέχει QH. Επίσης γνωρίζω πως η εταιρεία εις γνώση της γνωρίζει αρκετές φορές για τέτοια προβλήματα αλλά δεν ανακοινώνει επίσημα γιατί θα τρέχουν όλοι να αλλάζουν συσκευές ζητώντας καινούργια .Βέβαια τώρα τελευταία με αυτά που έχουν γίνει με τα Samsung που εκρήγνυνται λογικό μου ακούγεται να προβαίνουν σε τέτοια κίνηση .
kifinas Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2016 Θέλω να ευχαριστήσω την iSystem για τον επαγγελματισμό τους. Άψογοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα