Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλά από video είμαστε χορτάτοι.. όταν το βγάλουν και στην πραγματικότητα έξω στην αγορά θα δούμε αν δουλεύει! μια απορία μόνο.. αν κάνει ένα ατύχημα ποιος θα πληρώνει την νύφη?

Δημοσ.

To 2001 στην Panafon, έγραφα τις πρώτες wap σελίδες. Μόνο ένα κινητό υπήρχε τότε, για να τις προβάλλει, το ΝΟΚΙΑ 7110. Και μιλάμε για ελάχιστες δυνατότες.

 

wap-example1.jpg

 

15 χρόνια μετά, το τι κάνει ένα κινητό, δεν χρειάζεται να το αναφέρω.

 

 

 

Βλέποντας τα σχόλια (για το πώς οδηγεί με κακό καιρό, κλπ), και σε αυτό, και σε άλλα αντίστοιχα posts, νευριάζω.

Είμαι σίγουρος ότι αν εδώ μέσα έδειχνα τότε την οθόνη του ΝΟΚΙΑ, με εκείνες τις "σελίδες", θα άκουγα σχόλια τύπου "δεν εμφανίζει εικόνες, όπως ο υπολογιστής", "δεν μπορείς πας τον κέρσορα όπου θέλεις", και άλλα τέτοια.

 

 

Μάγκες, ξεκολλήστε. Σκεφτείτε τί θα μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο αυτό σε 10 χρόνια από τώρα. Αφήστε λιγο το μυαλό σας ελεύθερο, και την φαντασια σας να πάει ένα βημα πιο πέρα. Μην κάνετε σαν τους γέρους του Muppet Show...

 

 

 

 

Είχα 2 από αυτά, το ένα για backup.

Ήταν το μόνο νομίζω που μπορούσες να αποθηκεύσεις παραπάνω από 300 επαφές.

Έφτανε 1000 νομίζω.

Δημοσ.

καλά από video είμαστε χορτάτοι.. όταν το βγάλουν και στην πραγματικότητα έξω στην αγορά θα δούμε αν δουλεύει! μια απορία μόνο.. αν κάνει ένα ατύχημα ποιος θα πληρώνει την νύφη?

Αυτός που πληρώνει πάντα: Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ  :shifty:

 

Μάλιστα, σύντομα θα αρχίσουν να ζητούν επασφάλιστρο, αν κανείς επιμένει να οδηγεί παρά τα αυτόνομα συστήματα.

...αν δεν περάσουμε δηλαδή κατευθείαν σε απαγόρευση της ανθρώπινης οδήγησης.

 

Έως τώρα έχουν γίνει περίπου 300 εκατομμύρια μίλια με autopilot, που αντιστοιχεί σε 4-5 θανάτους αν είχαν γίνει από άνθρωπο. Στην Αμερική ο δείκτης είναι 1-1,5 θάνατοι ανά 100 εκατομμύρια μίλια.

Επιβεβαιωμένο μέχρι τώρα είναι ένα ατύχημα με έναν νεκρό, το γνωστό περιστατικό με την νταλίκα.

Ακόμα και αν το άλλο ατύχημα που λέει ο deneb με 2 νεκρούς συμπεριλιφθεί, το autopilot παραμένει ασφαλέστερο, και αυτό αφορά την 1η γενιά του, όχι τη 2η που φαίνεται στο βίντεο (που βέβαια αντίθετα με το πρώτο δεν απαιτεί και από τον οδηγό να διατηρεί την προσοχή του, οπότε θα πρέπει και αυτό να περάσει το τεστ του χρόνου)

Δημοσ.

Η ασφαλιστική δεν πληρώνει αν είσαι μεθουκλας ή σε άλλες περιπτώσεις όπου πας και φυλακή. Αν μεθυσει το σύστημα και κόβει κόσμο ή ο οδηγός το φορτώσει σε αυτό αντε να βγάλεις άκρη

Δημοσ.

Μάλιστα, σύντομα θα αρχίσουν να ζητούν επασφάλιστρο, αν κανείς επιμένει να οδηγεί παρά τα αυτόνομα συστήματα.

...αν δεν περάσουμε δηλαδή κατευθείαν σε απαγόρευση της ανθρώπινης οδήγησης.

 

Τι γαμάτες εποχές που θα ζήσουμε με full ελευθερίες σε όλα!!

Δημοσ.

H Tesla πάντως έχει φέρει τα πάνω κάτω όχι μόνο στην αυτοβιομηχανία αλλά και σε όλο το παραδοσιακό ΙΤ. Όλοι οι μεγάλοι του ΙΤ επενδύουν σαν τρελοί σε πληροφοριακά συστήματα για αυτοκίνητα

Δημοσ.

α) Από το ...0:30 και μετά έχει βγεί έξω. Το βίντεο το είδες ή απλώς γράφεις για το καλό;   :-D

 

β) Άνετα πήγαινα με 80 μετά τα φανάρια. Και δεν είμαι καν αυτοκινητιστής.  :-(

α) Τρεις φορές το είδα. Μου έκαναν εντύπωση τα σημεία που φρέναρε και έμαθα κανόνες σωστής οδηγικής συμπεριφοράς που δεν τους ήξερα. π.χ. αφήνει ποδηλάτη να τον προσπεράσει πριν την διασταύρωση. Φαντάζομαι κατάλαβες τον λόγο. Άλλες δύο επιτυχημένες προνοητικές κινήσεις έκανε που δεν τις έχω ξαναδεί. Σε αφήνω εσένα να τις σχολιάσεις εσύ που πας και άνετα με 80 σε φιδίσιο δρόμο που έχει όριο τα 40.

 

β) Και ούτε να γίνεις αν πας με 80 σε τέτοιο δρόμο. Γράφει η ταμπέλα Speed Limit 25 μίλια και θα πήγαινες με 50 μίλια σε δρόμο φιδάκι σε κατοικίσιμη περιοχή (δεν έγραψα πόλη). Τους δρομείς τους είδες; Θα περνούσες από δίπλα τους με 80; Ωραία καφρίλα.

 

Γι' αυτό είναι καταπληκτική τεχνολογία. Λιγότεροι ψευτο-ραλίστες κάφροι της χειρότερης ώρας (του θανάτου και της τρομάρας) γύρω μας. Περισσότερες συνετές ζωές κερδισμένες από κάφρους.

 

Το όριο στην Ελλάδα σε εθνικούς δρόμους είναι 90 και σε διασταυρώσεις μη-κατοικήσιμων είναι τα 50 / 60 και εσύ θα πήγαινες με 80.

 

Ελπίζω να μην σε συναντήσω στον δρόμο.

Δημοσ.

α) Τρεις φορές το είδα. Μου έκαναν εντύπωση τα σημεία που φρέναρε και έμαθα κανόνες σωστής οδηγικής συμπεριφοράς που δεν τους ήξερα. π.χ. αφήνει ποδηλάτη να τον προσπεράσει πριν την διασταύρωση. Φαντάζομαι κατάλαβες τον λόγο. Άλλες δύο επιτυχημένες προνοητικές κινήσεις έκανε που δεν τις έχω ξαναδεί. Σε αφήνω εσένα να τις σχολιάσεις εσύ που πας και άνετα με 80 σε φιδίσιο δρόμο που έχει όριο τα 40.

 

β) Και ούτε να γίνεις αν πας με 80 σε τέτοιο δρόμο. Γράφει η ταμπέλα Speed Limit 25 μίλια και θα πήγαινες με 50 μίλια σε δρόμο φιδάκι σε κατοικίσιμη περιοχή (δεν έγραψα πόλη). Τους δρομείς τους είδες; Θα περνούσες από δίπλα τους με 80; Ωραία καφρίλα.

 

Γι' αυτό είναι καταπληκτική τεχνολογία. Λιγότεροι ψευτο-ραλίστες κάφροι της χειρότερης ώρας (του θανάτου και της τρομάρας) γύρω μας. Περισσότερες συνετές ζωές κερδισμένες από κάφρους.

 

Το όριο στην Ελλάδα σε εθνικούς δρόμους είναι 90 και σε διασταυρώσεις μη-κατοικήσιμων είναι τα 50 / 60 και εσύ θα πήγαινες με 80.

 

Ελπίζω να μην σε συναντήσω στον δρόμο.

 

α) Για φωτεινό παντογνώστη που θα μας πεις ότι οδηγούμε επικίνδυνα, σαν πολλά δεν ήξερες κι έμαθες από ένα διαφημιστικό βίντεο... να το κοιτάξεις.

 

β) Α, το κατοικήσιμη περιοχή είναι "υπάρχει χωριό κάπου στα 10 χιλιόμετρα". Όχι εκεί που είναι το χωριό.  :-D

 

γ) Θες λίγο κακάο, ένα χνουδωτό ζωάκι να χαϊδέψεις, ένα safespace βρε αδερφε να στανιάρεις πριν ξαναβγείς έξω στον κόσμο;

 

δ) Ακριβώς. Τα όρια στο Ελλαδιστάν είναι φτιαγμένα για αμάξια 30ετίας. Γι' αυτό και κανείς δεν τους δίνει σημασία.

 

ε) Ποιος νοιάστηκε;  :-D

Δημοσ.

Ολοι τελη πληρωνουμε στο Ελλαντα και δρομους δεν φτιαχνουν, τι γινεται;

Θελουν μηνυση ομαδικη μου φαινεται.

Τουλαχιστον να μην πληρωνουμε τελη αφου δεν κανουν τιποτα.

Δημοσ.

Ολοι τελη πληρωνουμε στο Ελλαντα και δρομους δεν φτιαχνουν, τι γινεται;

Θελουν μηνυση ομαδικη μου φαινεται.

Τουλαχιστον να μην πληρωνουμε τελη αφου δεν κανουν τιποτα.

 

Τι εννοείς δεν φτιάχνουν δρόμους; Δεν ξέρω για όλη την Ελλάδα, αλλά τουλάχιστον εδώ που είμαι, αν κοιτάξεις προσεκτικά γύρω γύρω από τις λακούβες, έχει κάμποσο δρόμο. Γι' αυτό βάζουν πολλές.  :-D

Δημοσ.

Δε θα εμπαινα σε τετοιο αυτοκινητο να με παει ουτε 5 χιλιομετρα

Αν παθει κοκομπλοκο το συστημα και αρχιζει να θεριζει ή σε πεταξει σε κανα γκρεμο τι γινεται και ποιον θα πανε μεσα ?

Θα μου πεις και με παρα πολλες και πολλους Ελληνες οδηγους τρεμει η ψυχη σου να σε πανε βολτα

 

Τον ιδιον που θα πανε μεσα, αν σε μια στροφη δεν πιασουν τα φρενα, δε στριψει το υδραυλικο ή ηλεκτρικο τιμονι, δε δουλεψει το esp η το antispin, μπερδευτει ο εγκεφαλος και ανεβασει τις στροφες στο θεο κλπ. περιπτωσεις που μπορεις να παθεις ανετα με τα σημερινης τεχνολογιας αυτοκινητα.

Δημοσ.

Νομιζω οτι τα συστηματα αυτα απευθυνονται σε ατομα με ειδικες αναγκες και σε αλλες χωρες και για ειδικες συνθηκες

Απο οτι φαινεται οταν δει καποιον να κανει κατι παρανομο ή τρελο του δινει προταιρεοτητα και κοβει

Αν περιμενεις απο τετοιο αυτοκινητο να σε παει πχ απο την Αθηνα στη Θεσσαλονικη να  ακολουθει τα τρελα ορια τις παλαβες σημανσεις, να σταματαει οπου δει λαλακα να κανει τα δικα του και τις παρανομιες του λογικα θα κανει 20 ωρες να φτασει

  • Like 1
Δημοσ.

παντως να εισαι μεθυσμενος και να εχεις τετοιο εργαλειο να σε παει σπιτι σου ειναι πενα μαγκες.

Ποσες φορες εχω κοιμηθει μεσα στο αμαξι οταν δεν μπορουσα να το οδηγησω ή να παρω ταξι που θα πηγαινε 15 ευρω ή γενικα να μην το αφηνα σε καμια κωλοπεριοχη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...