Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους της φυσικής όπως γράφει το άρθρο. Είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες ότι το το φως έχει κυματο-σωματιδιακή φύση. Το ίδιο και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που στην ουσία είναι μη ορατό φως. Είναι γνωστό επίσης ότι έχουν ορμή. Που το βλέπετε λοιπόν το περίεργο που καταρρίπτει τους νόμους της φυσικής; Είναι απόλυτα φυσικό η εκπομπή τους να δημιουργεί ώθηση στο κενό. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το φως. Τα ηλιακά ιστία για τα οποία ακούμε τόσα και τόσα κατά καιρούς βασίζονται ακριβώς στην ίδια λογική. Την ορμή που παράγεται από μια ηλεκτρομαγνητικού τύπου ακτινοβολία.  Για τον συγκεκριμένο τύπο ώθησης είχα διαβάσει στην εγκυκλοπαίδεια «Επιστήμη και Ζωή» στις αρχές του 80! Από τότε ήταν θεωρητικά προβλέψιμο και αποδεκτό ότι θα μπορούσαν να κατασκευαστούν κινητήρες αυτού του τύπου. Ηρεμήστε λοιπόν. Μην τρελαθούμε κι όλας.

Το μόνο αξιοσημείωτο που βλέπω στην είδηση είναι ότι κατασκευάστηκε ένας λειτουργικός τέτοιος κινητήρας και τεκμηριώθηκε για πρώτη φορά η λειτουργία του.

Σίγουρα σημαντικό βήμα αλλά αναμενόμενο.

Α, και το ότι θα μας πάει στον Άρη σε 70 μέρες ένας κινητήρας με ώθηση 1.2 millinewton, αν και δεν μπορώ να υπολογίσω τι ώθηση θα μπορούσε να δώσει σε ένα διαστημόπλοιο μάζας 10 τόνων με συνεχή επιτάχυνση στο διάστημα χ70 μέρες, το βλέπω πολύ χλωμό. Θα πρέπει να κατασκευαστούν πολύ ισχυρότεροι κινητήρες αυτού του τύπου για να γίνουν χρήσιμοι κατά την γνώμη μου. Αν παρακολουθεί το θέμα κανένας διαβασμένος φυσικός ας μας διαφωτίσει περισσότερο.

 

 

Το φώς και γενικότερα η ΗΜ ακτινοβολία δέν έχει ορμή γιατι τα φωτόνια δέν έχουν μάζα.

 

Ο ηλιακός άνεμος αποτελειται απο ηλεκτρόνια, πρωτόνια και σωματίδια άλφα, τα οποία έχουν μάζα και γι αυτό ασκούν δύναμη σε ένα ηλιακό ιστίο.

  • Like 2
  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Και ναι δικαίωση.... Όλοι με είχαν για τρελό, όλοι μα όλοι σε οικογένεια, φίλους, γνωστούς, στο διαδίκτυο, παντού, όταν έλεγα ότι το... warp γίνεται, υπάρχει, είναι τεχνολογικά αληθινό, και μπορεί να γίνει στην φύση (δλδ δεν είναι όλαααα φαντασία μου). Βέβαια θα περάσουν αιώνες (2, 3 , 4; λίγοι πάντως) μέχρι να κατασκευαστούν δυνατότεροι κινητήρες, αλλά ο alcubiere και το star trek τελικά αποδικνύεται πως δεν ήταν just pure science fiction, αλλά επιστημονικό FACT... Και αποδικνύεται επίσης πως όσοι έλεγαν μπααα ο μαθηματικός τύπος του alcubiere (επαληθευμένος και πραγματικός) που ήθελε τεράστια ποσά εξωτικής ενέργειας δεν πρόκεται να γίνει ποτέ πραγματικότητα, και κοροίδευαν τον επιστήμονα που έλεγε οτι τα energy requiments μπορούν/επιδέχονται tweaks και πάλι να υπάρξει το φαινόμενο. Τον κοροίδευαν, τον χλεύαζαν, τον ταπείνωσαν.... Επανάσταση λοιπόν... Χαίρομαι που το warp, έστω και με την "baby tiny" μορφή του em drive μπορεί να υπάρξει στην πραγματικότητα, στην φύση, και με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ πλέον... ---> αναφέρομαι στον Harold G. White --- Και για να πώ, επαναλάβω πάλι πως δεν τρελάθηκα, δεν λέω ότι θα έχουμε σε λίγους αιώνες τον captain kirk και τον picard να κόβουν βόλτες. Λέω ότι θα κατασκευαστούν σημαντικά δυνατότεροι τέτοιοι κινητήρες... Για να κόβουμεεε βόλτες στα αστέρια απαιτούνται κατ εμε αρκετά περισσότεροι αιώνες trial and error... (αλλά θα το κάνουμε eventually αν υπάρξει και το ανάλογο ενδιαφέρον και αν θέλουμε να σωθούμε από την αυτοκαταστροφή μας, την φύση κτλ κτλ. Είμαστε όντα που μόνο η ανάγκη και το βραχύβιο συμφέρον μας κινεί) Και τελευταίο σχόλιο: το μόνο όριο που έχει ο άνθρωπος, είναι η φαντασία του. Όταν υπάρχει συνδυασμός σκέψης, συνεργασίας και προσφοράς, γίνονται... "θαύματα"...

Δημοσ.

Το φώς και γενικότερα η ΗΜ ακτινοβολία δέν έχει ορμή γιατι τα φωτόνια δέν έχουν μάζα.

 

Ο ηλιακός άνεμος αποτελειται απο ηλεκτρόνια, πρωτόνια και σωματίδια άλφα, τα οποία έχουν μάζα και γι αυτό ασκούν δύναμη σε ένα ηλιακό ιστίο.

τα φωτόνια δεν έχουν μάζα ηρεμίας αλλά το φως φυσικά και έχει ορμή. Τα ηλιακά πανιά εκμεταλλεύονται και το φως εκτός από τον ηλιακό άνεμο

  • Like 1
Δημοσ.

Εχμ ναι έχεις δίκιο το πρόβλημα όμως που τους κούφανε όλους είναι ότι ο κινητήρας θα δουλεύει στον μεγάκοσμο και θα ανατρέπει τους νόμους του Νεύτωνα και σε αυτόν όταν κατασκευαστεί.Π.χ στο μικρόκοσμο τα σωματίδια μπορεί να περάσουν μέσα από έναν τοίχο ενώ αν μαζέψεις εσύ φόρα και πέσεις πάνω σε έναν τοίχο θα σπάσεις τα μούτρα σου.Αν εφαρμοστεί και στον μεγάκοσμο με κάποια τεχνολογία στο μέλλον να μαζεύεις φόρα και να πέφτεις πάνω σ έναν τοίχο και να τον διαπερνάς με κάποια τεχνολογία όπου προς το παρόν δεν έχουμε πρόσβαση θα μιλάμε για ακόμα μία κατάρριψη του νόμου του Νεύτωνα όπως και στην περίπτωση του em drive

phasing cloak for the win. (star trek tng pegasus)

Δημοσ.

Τι εχουν να πουν τωρα ολοι αυτοι που χλευασαν τον Λιακοπουλο? Ειναι ή δεν ειναι κλεμμενη αυτη η τεχνολογια απο τα χαλκινα βιβλια των Ελ? Ποιος θα ζητησει συγγνωμη στον Αρτεμη Σωρρα ? Θα βρεθει καποιος πολιτικος με μπαλες να φτιαξει καινουρια κουζινα στον Πετρο Ζωγραφο που την χαλασε για να βαλει μεσα τους φασματογραφους των ghostbusters? Θα του δωσει αραγε ποτιστικο ρολοι η ΕΥΔΑΠ για φωταγωγησει ολο το Μακρυποδι Ευοιας? Ελλαδα ρε φιλε. Αχαριστια..

  • Like 8
Δημοσ.

Για οσους ειναι κατηγορηματικά ΚΑΤΑ της οποιασδηποτε νεας εφευρεσης (λειτουργική ή μη προς το παρόν), να θυμήσω ότι κάθε επαναστατική για την εποχή της εφέυρεση αντιμετωπίστηκε με τον ιδιο ακριβως εχθρικό τρόπο οταν ειχε αναπτυχθει σαν ιδέα ενω τωρα μας φαινεται κατι απολυτα φυσιολογικο.

 

Να θυμισω οτι οι πλειονοτητα των εφευρεσεων ειναι εξαιρετικά παλιες σαν σύλληψη της ιδέας αλλα ομως δεν μπορεσαν να εφαρμοστουν στην εποχή τους (και θεωρηθηκαν αποτυχια ή ανεφαρμοστες) διότι η τεχνολογια που απαιτουνταν για την πραγματοποιησή τους δεν ήταν εξισου ώριμη/προχωρημενη σε σχεση με την ιδέα. Και ειναι λογικο διοτι η ιδεα παντα προηγειται και η τεχνολογια προσπαθει να την φτάσει.

 

Να θυμησω οτι οι Κινέζοι προηγήθηκαν στο συγεκριμένο θέμα και η NASA εκανε 7 ολοκληρα χρονια για να καταφερει να εφαρμοσει αυτο που ηδη αυτοι ειχαν βρει! Εκανε μονο την εξελιξη του σε αυτα τα 7 χρονια. Απο την στιγμη που εστω σε μικροκλιμακα βρεθηκε μια ακρη, θα βρεθει σιγα σιγα και η ακρη για την βελτιωσή του. Το οποιο spaceship θελει τεραστια ποσα ενεργειας για να υπερνικησει την βαρυτητα της Γης και οχι για να κινηθει στο διαστημα.

 

Να θυμισω ακομη οτι οι περισσοτεροι "Νομοι" της Φυσικής ειναι θεωρίες που προσπαθουν να εξηγησουν καποια φαινομενα. Πολλακις αναθεωρουνται ή και καταριπτονται ειτε απο νεες θεωρίες ειτε απο πειραματικα δεδομενα που δεν μπορουν να εξηγηθουν απο αυτους. Η επιστημη ειναι μια εξελικτικη διαδικασια. Τιποτε δεν μενει σταθερο. Αυτα που μαθαμε στο σχολειο ή και στο πανεπιστημιο ηδη εχουν αναθεωρηθει αρκετες φορες.

 

Ακομη και οι Βραβευμενοι φυσικοι δεν ειναι experts σε ολους τους τομεις. Αναμενουμε απλα τις εξελιξεις οντας σκεπτικοι ή και ενθουσιασμενοι ακόμη. Μην ξεχνατε οτι ο ενθουσιασμός ειναι απαραιτητη τροφη για την συνεχιση της ερευνας.

 

Και στο τελος, η εξελιξη παντα προηλθε μεσα απο πολλαπλες παντα αποτυχίες και πολλές ανακαλύψεις εγιναν ως τυχαια γεγονότα μεσα απο αλλα ασχετα εντελως αποτυχημενα πειραματα.

 

Οποτε ενα μπραβο σε οσους προσπαθουν ειτε βρισκονται σε σωστο μονοπατι ειτε σε λάθος.

  • Like 3
Δημοσ.

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους της φυσικής όπως γράφει το άρθρο. Είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες ότι το το φως έχει κυματο-σωματιδιακή φύση. Το ίδιο και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που στην ουσία είναι μη ορατό φως. Είναι γνωστό επίσης ότι έχουν ορμή. Που το βλέπετε λοιπόν το περίεργο που καταρρίπτει τους νόμους της φυσικής; Είναι απόλυτα φυσικό η εκπομπή τους να δημιουργεί ώθηση στο κενό. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το φως. Τα ηλιακά ιστία για τα οποία ακούμε τόσα και τόσα κατά καιρούς βασίζονται ακριβώς στην ίδια λογική. Την ορμή που παράγεται από μια ηλεκτρομαγνητικού τύπου ακτινοβολία.  Για τον συγκεκριμένο τύπο ώθησης είχα διαβάσει στην εγκυκλοπαίδεια «Επιστήμη και Ζωή» στις αρχές του 80! Από τότε ήταν θεωρητικά προβλέψιμο και αποδεκτό ότι θα μπορούσαν να κατασκευαστούν κινητήρες αυτού του τύπου. Ηρεμήστε λοιπόν. Μην τρελαθούμε κι όλας.

Το μόνο αξιοσημείωτο που βλέπω στην είδηση είναι ότι κατασκευάστηκε ένας λειτουργικός τέτοιος κινητήρας και τεκμηριώθηκε για πρώτη φορά η λειτουργία του.

Σίγουρα σημαντικό βήμα αλλά αναμενόμενο.

Α, και το ότι θα μας πάει στον Άρη σε 70 μέρες ένας κινητήρας με ώθηση 1.2 millinewton, αν και δεν μπορώ να υπολογίσω τι ώθηση θα μπορούσε να δώσει σε ένα διαστημόπλοιο μάζας 10 τόνων με συνεχή επιτάχυνση στο διάστημα χ70 μέρες, το βλέπω πολύ χλωμό. Θα πρέπει να κατασκευαστούν πολύ ισχυρότεροι κινητήρες αυτού του τύπου για να γίνουν χρήσιμοι κατά την γνώμη μου. Αν παρακολουθεί το θέμα κανένας διαβασμένος φυσικός ας μας διαφωτίσει περισσότερο.

 

Θα επιχειρήσω μια εκλαϊκευμένη προσέγγιση, αν και από τη σκοπιά του (όχι θεωρητικού) χημικού:

 

Όλο το ζουμί της υπόθεσης είναι η προέλευση της ορμής. Αν δεις στην παρ. 8 - πηγές σφαλμάτων ως 8η πιθανή πηγή δύναμης που μπορεί να δώσει ψευδώς θετικά αποτελέσματα είναι η εκπομπή φωτονίων, κάτι που είχε παρουσιάσει ο Einstein πριν πολλά χρόνια.

 

Το άρθρο αποκλείει, μάλλον συνοπτικά, πολλές πηγές (έχουν αναγνωρίσει 9 τέτοιες!) που θα μπορούσαν να βάλουν την εφεύρεση στο χρονοντούλαπο, μαζί με κάτι εκατομμύρια "εφευρέσεις" αεικίνητων κλπ κλπ. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι τις εξάντλησαν και στο μέλλον δεν θα καταρριφθεί ως γεγονός (άλλη μια φορά) η προτεινόμενη πηγή ώθησης που απομένει ως η μοναδική εξήγηση:

 

Κύματα-οδηγοί που θεωρητικά κατευθύνουν σε προδιαγεγραμμένες τροχιές κβαντοσωματίδια μέσα στο κενό, χρησιμοποιούν το κενό ως μέσο διάδοσης! Ακατανόητο; Σκεφτείτε ως κάτι ανάλογο τα ακουστικά κύματα (οδηγοί), και τον αέρα (ειρωνικά, πιο "χειροπιαστός" από το κβαντικό κενό) ως το μέσο διάδοσης.

 

Με το κενό ως μέσο διάδοσης λοιπόν που μοστράρει εκτός των άλλων σε διάφορες θεωρίες για την εξήγηση  της εξ αποστάσεως κβαντικής αλληλεπίδρασης, ανακαλύψαμε ένα μέσο να σπρώχνουμε (αχ βρε Νεύτωνα, ποτέ δε θα μπορέσουμε να απαλλαγούμε από εσένα) σα να πετάμε στον αέρα, ή σα να κολυμπάμε στο νερό!!!

 

Όσο για την μικρή ώση που παρέχει το εργαστηριακό μοντέλο, να θυμίσω ότι αφού το σκάφος ξεφύγει από το βαρυτικό πεδίο της γης, και λόγω απουσίας τριβών και άλλων αρνητικών δυνάμεων, το διαπλανητικό ταξίδι  είναι συνεχώς επιταχυνόμενο. Το μόνο που απομένει είναι κυριολεκτικά μια πράξη για να υπολογίσουμε τον χρόνο, έχοντας ως δεδομένα την επιτάχυνση και την απόσταση!!!

Δημοσ.

Το φώς και γενικότερα η ΗΜ ακτινοβολία δέν έχει ορμή γιατι τα φωτόνια δέν έχουν μάζα.

 

Ο ηλιακός άνεμος αποτελειται απο ηλεκτρόνια, πρωτόνια και σωματίδια άλφα, τα οποία έχουν μάζα και γι αυτό ασκούν δύναμη σε ένα ηλιακό ιστίο.

Φυσικα και εχει ορμη!

 

Και ναι δικαίωση.... Όλοι με είχαν για τρελό, όλοι μα όλοι σε οικογένεια, φίλους, γνωστούς, στο διαδίκτυο, παντού, όταν έλεγα ότι το... warp γίνεται, υπάρχει, είναι τεχνολογικά αληθινό, και μπορεί να γίνει στην φύση (δλδ δεν είναι όλαααα φαντασία μου). Βέβαια θα περάσουν αιώνες (2, 3 , 4; λίγοι πάντως) μέχρι να κατασκευαστούν δυνατότεροι κινητήρες, αλλά ο alcubiere και το star trek τελικά αποδικνύεται πως δεν ήταν just pure science fiction, αλλά επιστημονικό FACT... Και αποδικνύεται επίσης πως όσοι έλεγαν μπααα ο μαθηματικός τύπος του alcubiere (επαληθευμένος και πραγματικός) που ήθελε τεράστια ποσά εξωτικής ενέργειας δεν πρόκεται να γίνει ποτέ πραγματικότητα, και κοροίδευαν τον επιστήμονα που έλεγε οτι τα energy requiments μπορούν/επιδέχονται tweaks και πάλι να υπάρξει το φαινόμενο. Τον κοροίδευαν, τον χλεύαζαν, τον ταπείνωσαν.... Επανάσταση λοιπόν... Χαίρομαι που το warp, έστω και με την "baby tiny" μορφή του em drive μπορεί να υπάρξει στην πραγματικότητα, στην φύση, και με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ πλέον... ---> αναφέρομαι στον Harold G. White --- Και για να πώ, επαναλάβω πάλι πως δεν τρελάθηκα, δεν λέω ότι θα έχουμε σε λίγους αιώνες τον captain kirk και τον picard να κόβουν βόλτες. Λέω ότι θα κατασκευαστούν σημαντικά δυνατότεροι τέτοιοι κινητήρες... Για να κόβουμεεε βόλτες στα αστέρια απαιτούνται κατ εμε αρκετά περισσότεροι αιώνες trial and error... (αλλά θα το κάνουμε eventually αν υπάρξει και το ανάλογο ενδιαφέρον και αν θέλουμε να σωθούμε από την αυτοκαταστροφή μας, την φύση κτλ κτλ. Είμαστε όντα που μόνο η ανάγκη και το βραχύβιο συμφέρον μας κινεί) Και τελευταίο σχόλιο: το μόνο όριο που έχει ο άνθρωπος, είναι η φαντασία του. Όταν υπάρχει συνδυασμός σκέψης, συνεργασίας και προσφοράς, γίνονται... "θαύματα"...

Μονο που εδω εχουμε warp drive :P

Δημοσ.

Μακάρι να ισχύει η ανακάλυψη αλλά η πιθανότητα να μην πρόκειται για κάποιο πειραματικό σφάλμα που θα ανακαλύψουν στην πορεία είναι πολύ μικρή.

Δημοσ.

Το φώς και γενικότερα η ΗΜ ακτινοβολία δέν έχει ορμή γιατι τα φωτόνια δέν έχουν μάζα.

 

Ο ηλιακός άνεμος αποτελειται απο ηλεκτρόνια, πρωτόνια και σωματίδια άλφα, τα οποία έχουν μάζα και γι αυτό ασκούν δύναμη σε ένα ηλιακό ιστίο.

 

το φως εχει ορμη αλλα και μαζα οπως οριζεται απο τις εξισωσεις του Einstein, οι οποιες εξισωνουν την μαζα με την ενεργεια. δεν εχει ομως μαζα ηρεμιας.

Δημοσ.

άμα είδατε το video παραπάνω που παρέθεσα λεει καθαρά οτι το φως (κινητήρας φωτονίων) εχει ορμή και μπορεί να παράξει ώθηση αλλά είναι πολύ χαμηλότερη από αυτήν που εχει το em-drive.....

Δημοσ.

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους της φυσικής όπως γράφει το άρθρο. Είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες ότι το το φως έχει κυματο-σωματιδιακή φύση. Το ίδιο και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που στην ουσία είναι μη ορατό φως. Είναι γνωστό επίσης ότι έχουν ορμή. Που το βλέπετε λοιπόν το περίεργο που καταρρίπτει τους νόμους της φυσικής; Είναι απόλυτα φυσικό η εκπομπή τους να δημιουργεί ώθηση στο κενό. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το φως. Τα ηλιακά ιστία για τα οποία ακούμε τόσα και τόσα κατά καιρούς βασίζονται ακριβώς στην ίδια λογική. Την ορμή που παράγεται από μια ηλεκτρομαγνητικού τύπου ακτινοβολία.  Για τον συγκεκριμένο τύπο ώθησης είχα διαβάσει στην εγκυκλοπαίδεια «Επιστήμη και Ζωή» στις αρχές του 80! Από τότε ήταν θεωρητικά προβλέψιμο και αποδεκτό ότι θα μπορούσαν να κατασκευαστούν κινητήρες αυτού του τύπου. Ηρεμήστε λοιπόν. Μην τρελαθούμε κι όλας.

Το μόνο αξιοσημείωτο που βλέπω στην είδηση είναι ότι κατασκευάστηκε ένας λειτουργικός τέτοιος κινητήρας και τεκμηριώθηκε για πρώτη φορά η λειτουργία του.

Σίγουρα σημαντικό βήμα αλλά αναμενόμενο.

Α, και το ότι θα μας πάει στον Άρη σε 70 μέρες ένας κινητήρας με ώθηση 1.2 millinewton, αν και δεν μπορώ να υπολογίσω τι ώθηση θα μπορούσε να δώσει σε ένα διαστημόπλοιο μάζας 10 τόνων με συνεχή επιτάχυνση στο διάστημα χ70 μέρες, το βλέπω πολύ χλωμό. Θα πρέπει να κατασκευαστούν πολύ ισχυρότεροι κινητήρες αυτού του τύπου για να γίνουν χρήσιμοι κατά την γνώμη μου. Αν παρακολουθεί το θέμα κανένας διαβασμένος φυσικός ας μας διαφωτίσει περισσότερο.

 

 

μην μπερδευεις τα ηλιακα πανια και τους φωτονικους προωθητηρες με το Emdrive. το Emdrive δουλευει αλλιως: παιρνει ενεργεια πχ απο ενα ηλιακο κατοπρτρο και το μετατρεπει σε ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολια. αυτη η ΗΜ εκπεμπεται μεσα σε ενα κλειστο δοχειο και αυτο δημιουργει την ωθηση. το προβλημα ειναι οτι η ενεργεια που λαμβανει το Εmdrive εξωτερικα απο το ηλιακο πανελ, ειναι ιση με την ενεργεια που μετατρεπεται στην ΗΜ ακτινοβολια εσωτερικα στην συσκευη. αρα η συνολικη ενεργεια του Emdrive παραμενει σταθερη. ομως αυτο υποτιθεται κινεται λογω της ωθησης που δεχεται απο την ΗΜ. αυτο σημαινει οτι αυξανεται η κινητικη του ενεργεια. απο που προερχεται ομως αυτη η εξτρα κινητικη ενεργεια; απο το τιποτα; δεν γινεται αυτο, αντιβαινει τους νομους της φυσης, και εκει εχουν κολλησει οι επιστημονες και αντιμετωπιζουν την συσκευη με σκεπτικισμο.

Δημοσ.

το προβλημα ειναι οτι η ενεργεια που λαμβανει το Εmdrive εξωτερικα απο το ηλιακο πανελ, ειναι ιση με την ενεργεια που μετατρεπεται στην ΗΜ ακτινοβολια εσωτερικα στην συσκευη.

αυτο δεν στέκει σίγουρα θα υπαρχουν απώλειες σε θερμότητα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...