paparovic Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Γιατί ειναι καλυτερο (αν ειναι, απλα για να το ψάχνουν τοσο πολυ πιθανοτατα ειναι φαντάζομαι) , απο τον κινητήρα ιόντων ? Ο τελευταίος δουλευει επίσης με ρεύμα , σμπωχνει ιοντα προς τα πίσω και ετσι κινηται. Και αυτος καπου στον μηνα θα μας πήγαινε στον Αρη, με κατάλληλο αριθμο πολλων κινητηρων απο οσο θυμάμαι , και επίσης δεν χρειάζεται καυσιμα. Με εξαίρεση υλικο μικρο σε μέγεθος απο την οποια δημιουργούνται τα ιοντα. . Ειναι και τεσταρισμενος και ξέρουμε οτι δουλευει σίγουρα . Τέλος πάντων , φαντάζομαι οτι καποια συν και πλην θα εχει όπως ολα. . Καθε νεα μέθοδος καλοδεχουμενη. Το καύσιμο στον πύραυλο έχει βάρος. Όσο πιο μακρια θες να πας, τόσο περισσότερο καύσιμο, τόσο μεγαλύτερος πύραυλος κτλ. κτλ. Αν ΔΕΝ χρειάζεσαι να κουβαλάς ύλη για ζμπρόξμ όμως...
georgepppo Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Κατά τα άλλα η εφεύρεση του δικού μας επιστήμονα (δεν τον θυμάμαι τώρα αντιμετωπίστηκε επιθετικά και με χλεύη επειδή λέει ότι αντιβαίνει στους νόμους της θερμοδυναμικής.Τώρα φάτε τεχνολογία που αντιβαίνει στους νόμους της φυσικής.(Προφανώς Hal9000 η παράθεση είναι αφορμή για να γράψω αυτό που ήθελα και όχι ότι διαφωνώ κάπου με το άρθρο σου.) αυτά που ξέρουμε δεν είναι οι νόμοι της φυσικής,είναι αυτό που προσπαθούμε να επεξεργαστούμε και να κατανοήσουμε,όπως κάποτε νομίζανε ότι ο ήλιος γυρνάει γύρω απο την γη έτσι τώρα μπορεί να λέμε όλοι αρλούμπες μέχρις αποδείξεως του αντίθετου,ο άνθρωπος έχει σχετικά λίγα χρόνια απο την τεχνολογική επανάσταση και τα τελευταία χρόνια κάνει χρήση υπολογιστών για να κάνει κάποια πράγματα,τα επόμενα χρόνια θα δούμε ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις,και αν νομίζετε μερικοί οτι πάμε αργά δείτε τι υπολογιστές είχαμε πριν 15 χρόνια,τι αυτοκίνητα,τι όπλα και θα καταλάβετε πόσο πιο γρήγορα πάνε τα πράγματα τώρα απο ότι το 70-80. (αυτό με τους ρυθμούς δεν πάει για σένα )
panos9553 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Ο ίδιος ο υπουργός άμυνας είπε στον Ενικό ότι έχει ξεκινήσει συνεργασία της πολιτείας με τον κύριο Ζωγράφο, για τους διαδώσται χέστηκα.Όταν η κατανόηση ενός φυσικού νόμου αλλάζει χαοτικά σε σχέση με την πρότερη κατανόηση του τότε ουσιαστικά μιλάμε για κατάρριψη του.Μην παίζουμε με τις λέξεις.Κατά τα άλλα συμφωνώ αν δεν το δούμε σε 5 χρόνια να είναι λειτουργικό το σύστημα του Ζωγράφου τότε ναι θα είναι μούφα.Αλλά πρέπει να είμαστε υπομονετικοί και να περιμένουμε και όχι να αφορίζουμε ότι κάτι δεν δουλεύει γιατί έτσι λέει ο νόμος της θερμοδυναμικής.Αν είναι έτσι δεν θα έπρεπε να υπάρχει το EM-drive.Ελπίζω να είμαι πιο κατανοητός τώρα. Με καθε σεβασμο φυσικα..κοφτε το αυτο με τον Ζωγραφο πια και μην χαλατε ωραια θεματα σαν αυτο. Κουρασε υπερβολικα, ολοι εχουμε νοημοσυνη και καταλαβαινουμε ακομα και τα πιο βασικα ωστε να παρουμε χαμπαρι οτι ολο αυτο ειναι αερας κοπανιστος απλα δεν ειναι ξεκαθαρο ποιος ειναι το θυμα σε τελικη αναλυση. Δεν θα κατσω να σου στειλω εδω χιλια δυο πραγματα για να δεις γιατι καραγκιοζιλικια μιλαμε αλλα μονο αυτα.. Για δες στο wiki υπαρχει το ονομα του πουθενα και το τι εχει κανει σαν <<επιστημονας?>> https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%96%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82 Εγραφαν ανακριβειες και εφαγε delete..για τετοιο επιστημονα μιλαμε δηλαδη. Επισης πιο ενδιαφερον απο το κρατος ρε μαγκες? Ο Καμμενος να κλεψει εντυπωσεις ηθελε οταν ηταν ακομα στον αρχη το θεμα, κοιτα εδω που τρεχει οπου μπορει να βρει θυματα Τι δουλεια εχει να πηγαινει να βρει εναν τυχαρπαστο Γερμανο για να συνεργαστει? Μηπως χαθηκε το ενδιαφερον απο το κρατος τωρα?Επισης και παλιοτερα ειχε παει εξωτερικο ο συγκεριμενος και τον πηραν χαμπαρι και τον εδιωξαν, μου αρεσει που λεει κιολας οτι τον νοιαζει να μεινει σε Ελληνικα χερια..κλαιω καθε φορα που το ακουω... Και τελος δες σε αυτο το βιντεακι εδω το μετα το 4:00 τα μηχανηματα που εχει στο εργαστηριο του(μαλλον στην κουζινα του σπιτιου του για την ακριβεια) Λεει ο Ζωγραφος για μηχανηματα τελευταια τεχνολογιας και που κοστιζουν εκαντονταδες χιλιαδες ευρω.. Πρωτα απο ολα φαινεται οτι αυτο οχι μονο εργαστηριο δεν ειναι αλλα μιλαμε για κανονικο Αχουρι..επισης τα μηχανηματα αυτα ειναι τα εξης μοντελα οπως φαινεται HP 8922M (GSM Mobile Station Test Set) τα οποια ειναι τουλαχιστον 20 ετιας και σχεδον αχρηστα αυτη την στιγμη που μιλαμε... Γυρευε απο πια αποθηκη τα βρηκε και τα στοίβαξε εκει περα γιατι ολο και κατι παραπανω επρεπε να δειξει μετα απο τοσο καιρο.. Και φυσικα δεν μιλαω για την προχειροτητα ολων των κατασκευων του απο παλιοαλουμινια, παλιοκομμενους σωληνες λες και ειναι υδραυλικος ετσι? Μην το κουραζουμε ομως, δες και μονο σου αυτα απο πανω και μην ελπιζεις σε καθε πλανη που βγαινει απο επιτηδιους. 3
paparovic Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 ολοι εχουμε νοημοσυνη και καταλαβαινουμε ακομα και τα πιο βασικα ωστε να παρουμε χαμπαρι οτι ολο αυτο ειναι αερας κοπανιστος απλα δεν ειναι ξεκαθαρο ποιος ειναι το θυμα σε τελικη αναλυση. Ρίξε μια ματιά στους οπαδούς του Αρτέμη και θα αλλάξεις γνώμη Να ένα δείγμα για να λιώσεις στο γέλιο: 5
panos9553 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Ρίξε μια ματιά στους οπαδούς του Αρτέμη και θα αλλάξεις γνώμη Να ένα δείγμα για να λιώσεις στο γέλιο: Α ναι...ειχα ξεχασει και τουτον εδω..επειδη ειμαι Πατρα αυτο το διαστημα και τυγχανει να ειναι απο Πατρα ο sir. Sorras (xaxaxaxaxa) ενα εχω να σου πω...φιλε ο Τυπος χρωσταει μεχρι και στις καντινες του Ριου!!!Και δεν κανω καθολου πλακα..πολλοι τον ξερουν εδω περα...το αντιλαμβάνεσαι αυτο??
paparovic Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 ενα εχω να σου πω...φιλε ο Τυπος χρωσταει μεχρι και στις καντινες του Ριου!!!Και δεν κανω καθολου πλακα..πολλοι τον ξερουν εδω περα...το αντιλαμβάνεσαι αυτο?? Δεν αμφιβάλλω! Τα καλά λαμόγια έχουν συνεπή απόδοση σε όλες τους τις συναλλαγές 1
rikos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Sorry κιολας για τον τροπο μου αλλα αυτοι οι συνωμοσιολογοι με την αγνοια τους και τη μη ορθολογικη σκεψη εκτος απο το οτι πεταγονται σαν την πουτσα σε (ολα τα) θεματα που δεν καταλαβαινουν, μιλανε με περισπουδαστο υφος και καταντανε εκνευριστικοι. Νυσαφι πια με τους ελληναραδες που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα 4
anax111 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2016 Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους της φυσικής όπως γράφει το άρθρο. Είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες ότι το το φως έχει κυματο-σωματιδιακή φύση. Το ίδιο και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που στην ουσία είναι μη ορατό φως. Είναι γνωστό επίσης ότι έχουν ορμή. Που το βλέπετε λοιπόν το περίεργο που καταρρίπτει τους νόμους της φυσικής; Είναι απόλυτα φυσικό η εκπομπή τους να δημιουργεί ώθηση στο κενό. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το φως. Τα ηλιακά ιστία για τα οποία ακούμε τόσα και τόσα κατά καιρούς βασίζονται ακριβώς στην ίδια λογική. Την ορμή που παράγεται από μια ηλεκτρομαγνητικού τύπου ακτινοβολία. Για τον συγκεκριμένο τύπο ώθησης είχα διαβάσει στην εγκυκλοπαίδεια «Επιστήμη και Ζωή» στις αρχές του 80! Από τότε ήταν θεωρητικά προβλέψιμο και αποδεκτό ότι θα μπορούσαν να κατασκευαστούν κινητήρες αυτού του τύπου. Ηρεμήστε λοιπόν. Μην τρελαθούμε κι όλας. Το μόνο αξιοσημείωτο που βλέπω στην είδηση είναι ότι κατασκευάστηκε ένας λειτουργικός τέτοιος κινητήρας και τεκμηριώθηκε για πρώτη φορά η λειτουργία του. Σίγουρα σημαντικό βήμα αλλά αναμενόμενο. Α, και το ότι θα μας πάει στον Άρη σε 70 μέρες ένας κινητήρας με ώθηση 1.2 millinewton, αν και δεν μπορώ να υπολογίσω τι ώθηση θα μπορούσε να δώσει σε ένα διαστημόπλοιο μάζας 10 τόνων με συνεχή επιτάχυνση στο διάστημα χ70 μέρες, το βλέπω πολύ χλωμό. Θα πρέπει να κατασκευαστούν πολύ ισχυρότεροι κινητήρες αυτού του τύπου για να γίνουν χρήσιμοι κατά την γνώμη μου. Αν παρακολουθεί το θέμα κανένας διαβασμένος φυσικός ας μας διαφωτίσει περισσότερο. 1
LordPanag Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Μια μικρη παρατηρηση . Νομιζω οτι κανεις φυσικός νόμος δεν καταρίπτεται . Απλά εμείς δεν τον είχαμε-έχουμε κατανοήσει πλήρως. 2
dimkord Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Καθησα και ειδα κανα δυο βιντεο για τη μηχανη του Ζωγραφου που λενε πολλοι εδω μεσα. Ο τυπος δε μπορει να ξεχωρισει το βατ απο τη βατωρα. Δεν αξιζει να σχολιασω τιποτα αλλο. 1
paparovic Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω Εκεί έγκειται το πρόβλημα, δεν χρειάζεται όλο το υπόλοιπο σεντόνι. 2
mdr21 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 για να καταλαβω , το ψηγμα αξιοπιστιας στη ζουγκλοσυσκευη Ζωγραφου ειναι οτι ασχοληθηκε μαζι της η κυβερνηση των Τσιπρα-Καμμενου-Καρανικα-Λυδια Κονιορδου ????Πισω στο θεμα , το οτι κατι στην Επιστημη ειναι ανεξηγητο , δεν σημαινει οτι ειναι και μη εξηγησιμο.Αργα ή γρηγορα οι πραγματικοι επιστημονες θα δωσουν εξηγηση για τη συσκευη. 1
panos9553 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Καθησα και ειδα κανα δυο βιντεο για τη μηχανη του Ζωγραφου που λενε πολλοι εδω μεσα. Ο τυπος δε μπορει να ξεχωρισει το βατ απο τη βατωρα. Δεν αξιζει να σχολιασω τιποτα αλλο. Ε μα ειναι δυνατον?? Εδω παει με πριονισμενους κυματοδηγους και αλουμινοχαρτα παντου και περιμενουν καποιοι οτι αυτος ο ανθρωπος εχει φτιαξει την συσκευη του αιωνα..τι αλλο να σχολιασει κανεις?
paparoach Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 πφφφ...τα σχολια ειναι τουλαχιστον απαραδεκτα.
chrispap95 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους της φυσικής όπως γράφει το άρθρο. Είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες ότι το το φως έχει κυματο-σωματιδιακή φύση. Το ίδιο και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που στην ουσία είναι μη ορατό φως. Είναι γνωστό επίσης ότι έχουν ορμή. Που το βλέπετε λοιπόν το περίεργο που καταρρίπτει τους νόμους της φυσικής; Είναι απόλυτα φυσικό η εκπομπή τους να δημιουργεί ώθηση στο κενό. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το φως. Τα ηλιακά ιστία για τα οποία ακούμε τόσα και τόσα κατά καιρούς βασίζονται ακριβώς στην ίδια λογική. Την ορμή που παράγεται από μια ηλεκτρομαγνητικού τύπου ακτινοβολία. Για τον συγκεκριμένο τύπο ώθησης είχα διαβάσει στην εγκυκλοπαίδεια «Επιστήμη και Ζωή» στις αρχές του 80! Από τότε ήταν θεωρητικά προβλέψιμο και αποδεκτό ότι θα μπορούσαν να κατασκευαστούν κινητήρες αυτού του τύπου. Ηρεμήστε λοιπόν. Μην τρελαθούμε κι όλας. Το μόνο αξιοσημείωτο που βλέπω στην είδηση είναι ότι κατασκευάστηκε ένας λειτουργικός τέτοιος κινητήρας και τεκμηριώθηκε για πρώτη φορά η λειτουργία του. Σίγουρα σημαντικό βήμα αλλά αναμενόμενο. Α, και το ότι θα μας πάει στον Άρη σε 70 μέρες ένας κινητήρας με ώθηση 1.2 millinewton, αν και δεν μπορώ να υπολογίσω τι ώθηση θα μπορούσε να δώσει σε ένα διαστημόπλοιο μάζας 10 τόνων με συνεχή επιτάχυνση στο διάστημα χ70 μέρες, το βλέπω πολύ χλωμό. Θα πρέπει να κατασκευαστούν πολύ ισχυρότεροι κινητήρες αυτού του τύπου για να γίνουν χρήσιμοι κατά την γνώμη μου. Αν παρακολουθεί το θέμα κανένας διαβασμένος φυσικός ας μας διαφωτίσει περισσότερο. Καμία σχέση με εκπομπή ημ κυμάτων. Σύμφωνα με τη σύγχρονη αντίληψη της φυσικής το κενό δεν είναι ακριβώς κενό αλλά αποτελείται από πολλά ζεύγη σωματίων-αντισωματίων που δημιουργούνται και εξαϋλώνονται συνεχώς. Αν δε κανείς λάβει υπόψη του και τις επιδράσεις της ισχυρής πυρηνικής δύναμης που κρατά τους πυρήνες ενωμένους τότε το κενό αποκτά μια ακόμα πιο περίπλοκη μορφή. Μια σχετικά αποδεκτή αντίληψη είναι ότι έχει δύο ενεργειακές στάθμες (ναι όντως το κενό έχει ενέργεια από μόνο του). Η μία είναι η ευσταθής που είναι χαμηλότερα και η άλλη είναι η ασταθής στάθμη. Έτσι το κενό μπορεί να κάνει μεταβάσεις από τη μία κατάσταση στην άλλη και είτε να απελευθερώσει είτε να απορροφήσει ενέργεια. Εκεί μπαίνει στο παιχνίδι το RF cavity και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί αυτή την κατάσταση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα