Προς το περιεχόμενο

Toyota IQ 1,4D


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σαφέστατα είναι. Καρακουβάδες.

 

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι με το ίδια λεφτά παίρνει ένα από τα αμάξια που πρότεινα ολοκαίνουργια και στην άλλη περίπτωση θα πάρει ένα μεταχ. με 70.000 χιλλιόμετρα στα ίδια ακριβώς λεφτά!!!

 

Δεν λέει κάτι αυτό.

Καινούριο δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερο.

Τελικά τα έχεις οδηγήσει?

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενθουσιάζομαι κυριολεκτικά ως αναγνώστης των ριζικά κάθετων απόψεων ως απαντήσεις, στην όποια ανάρτηση μέλους.

Ζήτησε ο άνθρωπος την γνώμη οποιουδήποτε για το IQ?

Αν το θεωρούσε "κουβά" θα το σκεφτόταν, άραγε?

Η μόνιμη και απόλυτη σύγκριση, του προφέρει κάτι σε επίπεδο σχηματισμού άποψης?

Σε λίγο δεν θα "μοιράζεται" τη σκέψη του (βλ. γράφει) κανένας εδώ μέσα, σκεπτόμενος τις άνευ ουσίας troll-απαντήσεις.

BTW

Είναι καλό ή κακό το IQ λίγο με ενδιαφέρει προσωπικά, γιατί το θεωρώ αυτοκίνητο σχεδιασμένο για Ιάπωνες αποκλειστικά, το οποίο κατά λάθος βρέθηκε στην Ε.Ε., σε μία προσπάθεια να "κλέψει" μερίδιο απο τη πίττα του Smart.

Η παραπάνω τοποθέτηση εξηγεί και τους λόγους που προέκυψε τόσο ακριβό. Αν η ΤΟΥΟΤΑ ήθελε να επενδύσει στο segment θα είχε κυκλοφορήσει αυτοκίνητο πολύ φθηνότερο. Η Ιαπωνία φημίζεται για τα Κei cars της (kei jidōsha) και προφανώς δεν χρειαζόταν τη συμβολή της Γαλλικής Toyota European Design and Development με έδρα τη Νίκαια της Γαλλίας για το σχεδιασμό του.

Για όσους δεν γνωρίζουν την Ευρωπαϊκή Εμπορική πολιτική της TOYOTA για την Ε.Ε., χαράσσει η ΤΜΜΕ με έδρα το Βέλγιο και στελέχη Ευρωπαίους.


Ομως για αυτού του μεγέθους τα αυτοκίνητα, οι 9,000 € για μτχ. είναι εξωφρενικό ποσό, εκτός αν το θέλει κάποιος για να πετάγεται στο περίπτερο ή επιθυμεί να αποφεύγει τα ΜΜΜ.

Αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα "πόλης" (supermini) και ποτέ τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν σχεδιάστηκαν ως κύρια οχήματα αλλά ως δευτερεύοντα. 

Τέλος ας συνειδητοποιοήσουμε άπαντες ότι η "αξιοπιστία" του Ιάπωνα έχει τρωθεί εδώ και χρόνια. Εκτός και αν ξέρει να μου πεί κάποιος γιατί ενα Aygo που υπάρχει στην οικογένεια κυκλοφορεί με αναμμένο λαμπάκι κινητήρα και οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά μήνες τώρα, ενώ κοντεύουν να αλλάξουν ολόκληρο το κινητήρα κομμάτι-κομμάτι.

Δημοσ.

Για την δουλειά που το θέλει ανέφερα 3 διαφορετικά αυτοκίνητα ίδιου μεγέθους πάνω κάτω στα ίδια ακριβώς λεφτά καινούργια.

Και ξαναλέω.

Καινούριο δεν σημαίνει καλύτερο. Επίσης είναι μισό μέτρο μεγαλύτερα.

Τρίτη φορά. Τα έχεις οδηγήσει?

Δημοσ.

Και ξαναλέω.

Καινούριο δεν σημαίνει καλύτερο. Επίσης είναι μισό μέτρο μεγαλύτερα.

Τρίτη φορά. Τα έχεις οδηγήσει?

Κοίτα να δεις εγώ θεωρώ ότι ένα αμάξι ολοκαίνουργιο με εγγύηση κατασκευαστή είναι σαφώς καλύτερο από ένα αμάξι του 2010 με 70.000χλμ στην πλάτη.

 

Και όχι δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 3 έχω δει όμως το IQ όπως είπα.

Δημοσ.

Εγω παλι που το χω οδηγησει συμφωνω ... ΟΥΤΕ ΚΑΝ!!!

 

9000 για τη πολυθρονα με ροδες, 7 ετων σχεδον πια αμαξι, που χει σταματησει η παραγωγη του.... βεβαια αν εχεις λεφτα για πεταμα ειναι αλλο θεμα.

 

Εντιτ: ειχαν γινει και ανακλησεις για προβλημτα στα φρενα καθως και εμφανιστηκαν βουλωμενοι σωληνες ανακυκλωσης καυσαεριων. Το δευτερο δε το θυμομουν και το εψαξα,ενας εκτος εγγυησης ηθελε 1500€ γι ααλλαγη καταλυτη-προκαταλυτη

  • Like 1
Δημοσ.

Τι συζηταμε τωρα αν αξιζει ενα iq στα 9χιλιαρικα?που στα 9χιλιαρικα περνεις μεχρι και cayenne πλεον?

 

Για μενα αν θες ενα αμαξακι οπως λες δευτερο τριτο για πολη και να πεταγεσαι μεχρι σουπερ μαρκετ βρες κανα φτηνο με 2 3 χιλιαρικα και τελος.

Κατα προτιμηση κανα huyndai λογω παμφθηνων ανταλλακτικων.

 

Και εσυ ρε nick τι προσπαθεις να μας πεις?

Οτι ενα καινουργιο αμαξι στα ιδια λεφτα θα ειναι χειροτερο απο iq με 76κ χιλιομετρα που μπορει να ειναι γυρισμενα +τυχουν μικροφθορες που μπορει να εχει?

Δημοσ.

Δεν προσπαθώ να πω τίποτα για τα αμάξια.

Εκτός αν έγραψα κάτι συγκεκριμένο για τα αυτά και δεν το θυμάμαι.

Βέβαια το καλύτερο είναι ανάλογα τις ανάγκες.

Και σίγουρα το ότι αγοράζεις Cayenne για παράδειγμα με τα λεφτά αυτά δεν λέει απολύτως τίποτα.

Δημοσ.

Καλημέρα, δέχομαι όλες τις απόψεις παιδιά για να αποφασίσω.απλά επειδή το θεωρώ ως περισσότερο premium σε σχέση με τα aygo,mii c1 ,κτλπ, κατέληξα σε αυτό.ξέρω ότι είναι ακριβό απλά επειδή είναι πετρέλαιο ξέρω ότι τα χτυπάνε στην τιμή.Επίσης έχω βρει και πιο φτηνό με βενζίνη, απλά το πετρέλαιο θα το δικαιολογώ.ως πρώτο θα το έχω, τώρα κυκλοφορώ με ένα seicento.δεν θέλω καινούργιο γιατί τα βαριέμαι.Ούτε έχω ανάγκη να δείχνω ότι αγοράζω καινούργια αυτοκίνητα όπως κάνουν πολλοί.

Δημοσ.

Seicento φιλε ο απολυτος σκυλος.

Κατοχος εδω με καθημερινη χρηση 180χιλιαδες χιλιομετρα δεν με εχει απογοητευσει ποτε.

Δημοσ.

Τι πριμιουμ φίλε μου που σου λέω είχαν τόσα θέματα... Δυο φορές ανακλήσεις για φρένα, θέματα με καταλύτες.

 

Αυτο που ειχα οδηγήσει έτριζε απο το πρωτο τρίμηνο σα κουδουνίστρα.

Δημοσ.

Τι πριμιουμ φίλε μου που σου λέω είχαν τόσα θέματα... Δυο φορές ανακλήσεις για φρένα, θέματα με καταλύτες.

 

 

Αυτο που ειχα οδηγήσει έτριζε απο το πρωτο τρίμηνο σα κουδουνίστρα.

 

Γενικά έχει ανακλήσει αυτοκίνητα η τογιοτα, δεν αφορά μόνο τα iq.Εάν διάβαζα καλά μέχρι το 2009 μοντέλο ήταν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι πριμιουμ φίλε μου που σου λέω είχαν τόσα θέματα... Δυο φορές ανακλήσεις για φρένα, θέματα με καταλύτες.

 

Αυτο που ειχα οδηγήσει έτριζε απο το πρωτο τρίμηνο σα κουδουνίστρα.

http://fortune.com/2016/10/07/volkswagen-audi-recall/

 

Που να βάλουμε και σπασμενους κινητήρες μέσα, κιβώτια που πεθαίνουν, παράθυρα που πέφτουν.

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.

Για βασικό αμάξι και όχι βοηθητικό εγώ θα προτιμούσα ένα πιο αμάξι ας το πούμε από το iq. Εκτός αν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το μέγεθος και δε σε παίρνει για λίγο μεγαλύτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...