voltmod Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Η Jaguar, η θρυλική Βρετανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων –που μαζί με την Land Rover σήμερα ανήκουν στην Ινδική Tata Motors- παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πρόκειται το concept I-Pace, ένα crossover/ SUV που βασίστηκε στην σειρά SUV της εταιρείας F-Pace. Αν και όπως είναι φυσικό δανείζεται λίγο από το DNA του SUV της εταιρείας, το I-Pace σχεδιάστηκε σύμφωνα με την Jaguar σχεδόν εξολοκλήρου από την αρχή. O Ian Callum, Διευθυντής του τμήματος Σχεδιασμού της Jaguar δήλωσε ότι επειδή δεν υπήρχε μηχανή, οι χώροι της καμπίνας μπορούσαν να επεκταθούν προς τα εμπρός. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ευρύτερο μεταξόνιο και ένα καπό που είναι κοντύτερο και περισσότερο επιθετικό –όπως και η εξίσου επιθετική μάσκα- από το F-Pace. Επιπλέον, τα καθίσματα των μπροστινών επιβατών βρίσκονται περισσότερο κοντά στον εμπρόσθιο άξονα ενώ η οροφή είναι γυάλινη. Όσον αφορά στην αυτονομία, που είναι ένας από τους σπουδαιότερους τομείς που κοιτούν οι υποψήφιοι αγοραστές ξεπερνάει τα 350 χιλιόμετρα –μεταξύ φορτίσεων- σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, επίδοση αντίστοιχη του Tesla Model 3. To all-wheel drive concept (η κατανομή της ροπής ανάμεσα στον εμπρόσθιο και τον οπίσθιο άξονα είναι μεταβαλλόμενη ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα τις συνθήκες) της Jaguar διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, που προσφέρουν συνδυαστικά 400 άλογα ισχύος και 71,5 Kgm ροπής στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα. Η επιτάχυνση είναι εξαιρετική και τα 0-100 έρχονται σε μόλις 4 δευτερόλεπτα. Μπορεί να πρόκειται για ένα concept, τουλάχιστον για την ώρα, ωστόσο η Jaguar σκοπεύει να το βγάλει στην παραγωγή στα τέλη του 2017 (η εταιρεία στις ΗΠΑ δέχεται ήδη προ-παραγγελίες). Το Jaguar I-Pace στοχεύει στην αγορά το Model X της Tesla, και σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία είναι το σημαντικότερο μοντέλο της μετά την E-Type. Site: Engadget
sam75 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Πόσα χρόνια πριν τα είχαν έτοιμα οι Ιάπωνες είπαμε; 1
mdr21 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 τα ηλεκτρικα/υβριδικα των Ιαπωνων , εχουν τοσο σχεση με τα ηλεκτρικα/υβριδικα των Αμερικανων+Ευρωπαιων , οσο και το iPhone με τα symbian κινητα 2
bazzil Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Οι Ιάπωνες τις έχουν παρατήσει τις μπαταρίες. Κίνηση με υδρογόνο. Η ΤΟΥΟΤΑ έχει ήδη. 1
Nikolo1991 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Επιτελους, αρχιζουν και αλλες εταιριες να κατασκευαζουν και οχι να απλα να δειχνουν κονσεπτς. Οι τιμές θα αρχισου να ειναι πιο λογικες και ο κοσμος θα αλλαξει πολυ συντομα. 1
sam75 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Οι Ιάπωνες τις έχουν παρατήσει τις μπαταρίες. Κίνηση με υδρογόνο. Η ΤΟΥΟΤΑ έχει ήδη. Ναι Οκ, το έγραψα για να καταλάβουμε πόσα χρόνια πίσω είναι όλοι σε σχέση με Ιάπωνες.
gbras Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Οι Ιάπωνες τις έχουν παρατήσει τις μπαταρίες. Κίνηση με υδρογόνο. Η ΤΟΥΟΤΑ έχει ήδη. Οι Ιαπωνες επελεξαν τον δρομο του υδρογονου και μαλλον εχασαν. Η Toyota προγραμματιζει να βγαλει ηλεκτρικο με μπαταριες γυρω στο 20' Δυστυχως εχασε πολυ χρονο ( και χρημα ) πονταροντας στο υδρογονο.
BadIronTree Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Το υδρογόνο είναι χαμένο από χέρι γιατί είναι μόνο να αποθηκεύεις ενεργεία και για γρήγορο γέμισμα... σε όλα τα άλλα είναι χλμ πίσω (αν και είναι 3-4 φόρες καλύτερο στην αποδοτικότητα δεν θα φτάσουν πότε τις μπαταρίες) υδρογόνο έπρεπε να είχαμε από το 60-70 και το 90 να μπαίναμε στα ηλεκτρικά... αλλά τους φάγανε τα συμφέροντα... αποδοτικότητα
bazzil Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Οι Ιαπωνες επελεξαν τον δρομο του υδρογονου και μαλλον εχασαν. Η Toyota προγραμματιζει να βγαλει ηλεκτρικο με μπαταριες γυρω στο 20' Δυστυχως εχασε πολυ χρονο ( και χρημα ) πονταροντας στο υδρογονο. Δεν ξέρω περισσότερα. Προσωπικά θεωρώ το υδρογόνο καλύτερο σε σχέση με τις μπαταρίες.
bazzil Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Το υδρογόνο είναι χαμένο από χέρι γιατί είναι μόνο να αποθηκεύεις ενεργεία και για γρήγορο γέμισμα... σε όλα τα άλλα είναι χλμ πίσω (αν και είναι 3-4 φόρες καλύτερο στην αποδοτικότητα δεν θα φτάσουν πότε τις μπαταρίες) υδρογόνο έπρεπε να είχαμε από το 60-70 και το 90 να μπαίναμε στα ηλεκτρικά... αλλά τους φάγανε τα συμφέροντα... αποδοτικότητα Ως προς τι είναι καλύτερες οι μπαταρίες; Πιάνουν χώρο προσθέτουν βάρος σε σχέση με το υδρογόνο, βραχυκυκλώνουν, απαιτεί περισσότερο χρόνο για πλήρη φόρτιση "φουλάρισμα", γενικότερα δεν με εμπνέουν και τόσο εμπιστοσύνη σε σχέση με το υδρογόνο. Δε ξέρω και πολλά επι του θέματος. Αν γνωρίζεις διαφώτισε μας. 2
Alphaleader Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Ναι Οκ, το έγραψα για να καταλάβουμε πόσα χρόνια πίσω είναι όλοι σε σχέση με Ιάπωνες. Εχεις ιδέα τι λες ή απλά μπήκες να υποστηριξεις την ομάδα σου? 3
Shadowjump Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Το υδρογονο εχει και το συν οτι οταν χαλανε οι μπαταριες, δεν μολυνουν το περιβαλλον με τα απόβλητα τους + οτι οι μπαταριες θελουν πολλες πρωτες υλες. Το αμαξι παντως πανεμορφο. 1
sam75 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Εχεις ιδέα τι λες ή απλά μπήκες να υποστηριξεις την ομάδα σου? Εσύ τι ομάδα είσαι Δηλσδη; Ορίστε πες τα μας, σε ακούμε. 1
gdriver Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 οι Αμερικανοί έχουν ήδη παραγωγή και οι ευρωπαίοι ακόμα concepts παρουσιάζουν.Επίσης πολλα χρόνια πριν προσπάθησαν να παίξουν με υδρογόνο αλλά δεν κατάφεραν να το κάνουν κύριο κάυσιμο και το εγκατέλειψαν.
Lied Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Ως προς τι είναι καλύτερες οι μπαταρίες; Πιάνουν χώρο προσθέτουν βάρος σε σχέση με το υδρογόνο, βραχυκυκλώνουν, απαιτεί περισσότερο χρόνο για πλήρη φόρτιση "φουλάρισμα", γενικότερα δεν με εμπνέουν και τόσο εμπιστοσύνη σε σχέση με το υδρογόνο. Δε ξέρω και πολλά επι του θέματος. Αν γνωρίζεις διαφώτισε μας. Και το υδρογονο μπαταρια ειναι. Απο τη στιγμη που για τη δημιουργια του απαιτειται ηλεκτρικη ενεργεια. Ετσι λοιπον παντα θα ειναι κατωτερο απο τις μπαταριες γιατι Ηλεκτρισμος->μετρατροπη (απωλειες)->Υδρογονο->μετατροπη (απωλειες)->ηλεκτρισμος Οποτε εχεις δυο μετατροπες στο ειδος ενεργειας ενω με τις μπαταριες εχεις 1 λογο του οτι επαναχρησιμοποιουντε. http://phys.org/news/2006-12-hydrogen-economy-doesnt.html Οπως αναγραφει και το αρθρο, απο 100ΚW αρχικης διαθεσιμης ενεργειας μπορεις να εχεις 69ΚW χρηση σε ηλεκτρικο ή 19KW σε υδρογονο. Check it out 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα