Haldol Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Τώρα 2-3 μήνες κυκλοφορώ αρεζέρβωτος, θα γίνει η ζημιά σε κάνα βουνό και θα το κόψω ποδαράτο. Θέλω κάτι το οποίο να αντέξει αξιοπρεπώς για 4-5 χρόνια, με δεδομένο ότι δε θα χρησιμοποιείται, δε θα το βλέπει ήλιος, κλπ. Προφανώς δε με νοιάζει πως θα αποδίδει, με νοιάζει να μην πάθει ζημιά ώστε όταν μετά από μία 5ετία χρειαστεί να ακουμπήσει δρόμο, έστω και για λίγο, να ανταποκριθεί. Τι κατηγορία ελαστικού θα πρέπει να δω; Φαντάζομαι, τα πιο σκληρά μοντέλα θα ανταποκτίνονται καλύτερα για τέτοια δουλειά, όπως π.χ. οι (κατά τ' άλλα αισχρές) 'οικολογικές' σειρές; Τι έχει καλύτερη αντοχή στο χρόνο; Διάσταση κοιτάω 165/70R14 ή ίσως και 185/60R14. Δε θυμάμαι τι πλάτος έχει η ζάντα, οπότε μπορεί η 2η να μη ταιριάζει, πάντως η 1η είναι σίγουρη. Το απόγευμα θα κατέβω αποθήκη να δω τη ζάντα, ώστε να βρω τι της ταιριάζεις και θα το γράψω.
pano Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Βρες ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση και βάλτο. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Βρες ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση και βάλτο. Ετσι ακριβως....
Haldol Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Θα προτιμούσα καινούριο, για μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, όπως έγραψα. Μάλιστα είχα 'μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση' πάνω σ' αυτή τη ζάντα το οποίο το πέταξα μ' αυτό το σκεπτικό. Θα ήταν fool's mate να ψάξω πάλι για μεταχειρισμένο.
Thanos1972 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 την ρεζερβα θα την βαλεις επανω για να κυκλοφορησεις το αυτοκινητο μεχρι να φτιαξεις το αλλο.λογικα μια μερα δηλαδη. εαν χρειαστει να την βαλεις σε ταξιδι πες θα κανεις 200 χιλιομετρα με αυτην. και 5 χρονων να ειναι το λαστιχο εαν ειναι μεσα στον χωρο αποσκευων η απο κατω,δεν το βλεπει ο ηλιος οποτε δεν εχεις τοσο μεγαλο προβλημα.δεν θα τρεχεις οσο θα ετρεχες με το κανονικο λαστιχο. οποτε ισως ειναι πεταμενα λεφτα η χρηση καινουργιου ελαστικου για ρεζερβα.μπορει να μην την χρειαστεις και ποτε στην τετραετια-πενταετια. εκτος και εαν το 'φουιτ' το εχεις μια φορα στο εξαμηνο. 1
pavloa Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 την ρεζερβα θα την βαλεις επανω για να κυκλοφορησεις το αυτοκινητο μεχρι να φτιαξεις το αλλο.λογικα μια μερα δηλαδη. εαν χρειαστει να την βαλεις σε ταξιδι πες θα κανεις 200 χιλιομετρα με αυτην. και 5 χρονων να ειναι το λαστιχο εαν ειναι μεσα στον χωρο αποσκευων η απο κατω,δεν το βλεπει ο ηλιος οποτε δεν εχεις τοσο μεγαλο προβλημα.δεν θα τρεχεις οσο θα ετρεχες με το κανονικο λαστιχο. οποτε ισως ειναι πεταμενα λεφτα η χρηση καινουργιου ελαστικου για ρεζερβα.μπορει να μην την χρειαστεις και ποτε στην τετραετια-πενταετια. εκτος και εαν το 'φουιτ' το εχεις μια φορα στο εξαμηνο. αυτό ακριβώς ...εγώ ποτέ δεν εχω βάλει ρεζέρβα εδώ και πόσα χρόνια...απλά κάθε 2 μήνες κοιτάω πόσο αέρα έχει.. τίποτα δεν παθαίνει η ρεζέρβα
haris_216 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 αυτό ακριβώς ...εγώ ποτέ δεν εχω βάλει ρεζέρβα εδώ και πόσα χρόνια...απλά κάθε 2 μήνες κοιτάω πόσο αέρα έχει.. τίποτα δεν παθαίνει η ρεζέρβα Ε, καλά. Μην λέμε και ότι θέλουμε. Η ρεζέρβα, όπως κάθε τι ελαστικό, ακόμα και στη βιτρίνα να την έχεις θα χάσει την ελαστικότητά της. Μπορεί αισθητικά να είναι σαν καινούργια αλλά να γίνει "κόκκαλο" μετά από κάνα 4-5άρι χρόνια απραξίας (ακόμα χειρότερα αν η θέση της είναι όπως σε κάποιες περιπτώσεις, μέσα στο χώρο του κινητήρα), με ότι αυτό συνεπάγεται ώς προς την πρόσφυσή της με το δρόμο. Μπορεί κάποιος να πει ότι "έλα μωρέ πότε θα χρειαστεί" ή "όταν τη βάλω θα πηγαίνω προσεκτικά" αλλά αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι και η ρεζέρβα ξεραίνεται 1
teddy71 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Ο λαστιχάς μου μου ειχε πει οτι γυρω στην 10ετια μπρορεις να την κρατησεις, μετα θελει αλλαγμα ακομη και αν δεν εχει χρησιμοποηθει καθόλου
stamatisj1 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 6 χρόνια προτείνουν οι λαστιχοβιομηχανίες. Και 10 χρονών να είναι το λάστιχο εαν ειναι φουσκομένο και το χρησιμοποιήσεις με μικρή ταχύτητα (μέχρι 80 χλμ/ώρα) δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα όσα χιλιόμετρα και εαν χρειαστείς να κάνεις.
Joshua21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Θα προτιμούσα καινούριο, για μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, όπως έγραψα. Μάλιστα είχα 'μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση' πάνω σ' αυτή τη ζάντα το οποίο το πέταξα μ' αυτό το σκεπτικό. Θα ήταν fool's mate να ψάξω πάλι για μεταχειρισμένο. Fool's mate ήταν να πετάξεις το "μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση" της ρεζέρβας, και να μείνεις ουσιαστικά χωρίς ρεζέρβα. 3
Haldol Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Οκ, με όσα λέτε με κατευθύνετε ακόμα πιο πολύ στο καινούριο, ώστε να έχω 5-6 χρόνια εγγυημένα. Μην ψάχνω μεταχειρισμένα κάθε 2-3 χρόνια, να ξεγνοιάσω για λίγο. Θα πάω σε κάναν λαστιχά να δω τι τιμές παίζουν για (1) κομμάτι - δε νομίζω να πάει πάνω από 50 για τέτοια διάσταση. Fool's mate ήταν να πετάξεις το "μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση" της ρεζέρβας, και να μείνεις ουσιαστικά χωρίς ρεζέρβα. Αυτό ισχύει, δε το σκέφτηκα έτσι. Ήταν και καλή σειρά πανάθεμά το, ενώ είχε και λίγα χιλιόμετρα. Πάρτυ θα 'κανε ο λαστιχάς που τ' άφησα...
Joshua21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Οκ, με όσα λέτε με κατευθύνετε ακόμα πιο πολύ στο καινούριο, ώστε να έχω 5-6 χρόνια εγγυημένα. Μην ψάχνω μεταχειρισμένα κάθε 2-3 χρόνια, να ξεγνοιάσω για λίγο. Έτσι όπως το λες δλδ, που δεν είναι έτσι αλλά λέμε, προτιμάς να δίνεις 50€ κάθε 5-6 χρόνια αντί για 15€ κάθε 2-3 χρόνια? Και λέω δεν είναι έτσι γιατί το λάστιχο της ρεζέρβας αργεί πολύ να ξεραθεί μια και δεν το βλέπει ο ήλιος, είτε παλιό βάλεις είτε καινούργιο θα σου κρατήσει πολλά περισσότερα χρόνια από όσα νομίζεις. Θα πάω σε κάναν λαστιχά να δω τι τιμές παίζουν για (1) κομμάτι - δε νομίζω να πάει πάνω από 50 για τέτοια διάσταση. Ανάλογα το λάστιχο, για κανα michelin ξέρω γω θα δώσεις 60, για κανα κινέζικο/τούρκικο μπορεί και κάτω από 40. Αυτό ισχύει, δε το σκέφτηκα έτσι. Ήταν και καλή σειρά πανάθεμά το, ενώ είχε και λίγα χιλιόμετρα. Πάρτυ θα 'κανε ο λαστιχάς που τ' άφησα... Μπα, αν του άφηνες ζευγάρι θα το μοσχοπουλούσε, ένα κομμάτι 15€ θα το δώσει μαζί με τα μαστορικά(τοποθέτηση+ζυγοστάθμιση).
Haldol Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Κοίτα άμα είναι "καλή" η διαφορά, θα σκεφτώ και το μεταχειρισμένο. Γι' αυτό λέω θα ρωτήσω τιμές. Τώρα αν μου κοστίζει (σε βάθος 10-ετίας π.χ. - που οκ σιγά μην κρατήσω το Polo μέχρι τα 19 του) 80 ευρώ το καινούριο, 50 ευρώ το μεταχειρισμένο, θα προτιμήσω καινούριο ασυζητητί. Αλλά ο λαστιχάς την καταβρήκε στάνταρ! Του άφησα δύο λάστιχα καλά, άλλο ένα που "την πάλευε" και δύο ακόμα για πέταμα. Για να λες ότι ζευγάρι το μοσχοπουλάνε... το μοσχοπούλησε!
Joshua21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 50 ευρώ ούτε για πλάκα για μεταχειρισμένο, 15€ χρεώνουν συνήθως για ένα κομμάτι μαζί με τοποθέτηση. Όσο για καινούργιο, πάρε μια ιδέα για τις διαστάσεις που έγραψες: https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou/f/567917/Θερινά.html?keyphrase=165%2F70R14 https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou/f/567917/Θερινά.html?keyphrase=185%2F60R14 Και ναι, τον έκανες μάγκα αν απλά του άφησες ένα ζευγάρι καλά λάστιχα. Λόγω κρίσης τα καλά μεταχειρισμένα είναι δυσεύρετα, και πιάνουν καλές τιμές.
pavloa Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2016 σε 165/70 R14 κοίτα τα firestone είναι πάρα πολύ καλά ..bridgestone firestone dayton είναι μια εταιρεία
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα