Προς το περιεχόμενο

Προβλημα σε καινουριο lenovo laptop.


@crysis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα και παλι. επικοινωνησα με το καταστημα στελνοντας τους email γραφοντας τα παρακατω.

 

Καλησπερα σας. χθες το μεσημερι περασα απο το καταστημα σας για μια παραλαβη ενος laptop το οποιο ειναι αυτο. http://www.electroholic.gr/gr/computer/ypologistes/laptop/comlen00141/laptop-lenovo-b50-80-80ew03p5pbi3-5020u15-64gb1tbhd-graphics-5500w10black . εχουμε καποια προβληματα. πρωτον κατα την εκκινηση, τα windows ηταν στα πολωνεζικα (μαλλον) το οποιο λυθηκε συμφωνα και με την βοηθεια που παρεχετε στις πληροφοριες του προιοντος. δευτερον το συστημα κολλαει υπερβολικα, με τις τιμες στην διαχειριση εργασιων να ειναι συνεχως ανεβασμενες στα 12% του επεξεργαστη, στο 48%-52% η μνημη, και στο 95%-98% ο σκληρος δισκος. προφανως υπηρχαν μεσα προεγκατεστημενα προγραμματα τα οποια τραβουσαν ασυστολως πορους, κανοντας το συστημα υπερβολικα αργο. τριτον κατα την επιβεβαιωση της παραγγελιας ο κωδικος του laptop ηταν ο G50-80. ενω στο δελτιο αποδειξης γραφετε B50-80 καθως επισης ο ιδιος κωδικος αναγραφεται και στην συσκευασια του προιοντος. τεταρτον και τελευταιον το touchpad δεν λειτουργει σωστα. κολλαει ανα διαστηματα κανοντας την χρηση του laptop σχεδον αδυνατη. ολα αυτα παντα σε καινουριο laptop. παρακαλω πολυ, περιμενω απαντηση σας ετσι ωστε να γινει επιστροφη του προιοντος αμεσα και επιστροφη χρηματων ή αλλαγη με αλλο διαθεσιμο προιον. ευχαριστω πολυ.

 

Η απαντηση τους ηταν η εξης.

 

Καλησπέρα ,

 

Σχετικά με το laptop σας και τα προβλήματα που αναφέρατε να σας ενημερώσουμε πως το ζήτημα με την απόδοση και τα προεγκατεστημένα προγράμματα είναι θέμα κατασκευής , προφανώς προβλέπεται να τα έχει εγκατεστημένα. Η περιγραφή στο site είναι απλά ένα τυπογραφικό λάθος , ευχαριστούμε για την επισήμανση .

Το θέμα με το touchpad είναι ζήτημα που χρίζει ελέγχου , ο οποίος όμως μπορεί να γίνει μόνο στην αντιπροσωπεία . Για να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια θα πρέπει να υπάρχει η διάγνωση του τεχνικού τμήματος της αντιπροσωπείας , οπότε θα πρέπει να σταλει σε αυτούς . Μπορείτε να καλέσετε στο 2111984507 (τμήμα εξυπηρέτησης  της Lenovo) για να κανονίσουν την δωρεάν παραλαβή και επιστροφή του σε εσάς ή να μας το φέρετε στο κατάστημα και να το στείλουμε εμείς . Και στις δύο περιπτώσεις δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τον χρόνο που θα χρειαστεί η τεχνική υπηρεσία για την διάγνωση και δεν έχουμε και τρόπο να το τον ελέγξουμε/επισπεύσουμε

 

Μόλις λάβουμε την διάγνωση του ελέγχου ευχαρίστως θα προχωρήσουμε σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

 

 

 

Σε αυτη την περιπτωση τι μπορω να κανω εγω? μπορω να αρνηθω επισκευη οπως μου προτεινουν? μπορω να ζητησω πιστωτικο για αλλαγη με αλλο προιον? μπορω να ζητησω ολικη επιστροφη χρηματων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστευω οτι εσυ αλλο μοντελο ηθελες να παρεις, και αλλο σου πλασαραν με το "τυπογραφικο λαθος". Πες τους οτι θες το μοντελο που αρχικα πληρωσες, και οχι το "λαθος" ή επιστροφη χρηματων. επισης καποια καταστηματα για προβληματα προσφερουν DOA εντος 7 ημερων. για περιμενε και μερικες ακομα αποψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν περίπου 2 μήνες αγόρασα το ίδιο laptop και επέτρεψε μου να εκφέρω την άποψή μου.

 

Καταρχήν να ξέρουμε τι αγοράζουμε....lenovo και bloatware είναι 2 ταυτόσημες έννοιες και γενικά κάθε laptop η κατασκευάστρια εταιρία το φορτώνει με δικά της προγράμματα και το αποτέλεσμα, σε μερικές περιπτώσεις, είναι λίαν επιεικώς, απαράδεκτο.

 

Όταν τον αγόρασα, είχα ήδη ssd δίσκο και το πρώτο μου μέλημα ήταν να τον αλλάξω. Η μαλακία (συγνώμη από τους mods για την φράση μα είναι πραγματικότητα) με τα Πολωνικά είναι γεγονός μα βρίσκεται εύκολα λύση. Το product key βρίσκεται πολύ εύκολα μέσω του μενού (πληροφορίες του υπολογιστή σας) και δεν καταλαβαίνω πως δεν κατάφερες να το βρεις, προσθέτοντας πως είναι απίστευτα εύκολο να δημιουργήσεις μόνος σου το dvd, κατεβάζοντας απλά το windows usb/dvd download tool.

 

Στην συσκευασία έγραφε όντως πως περιέχει το g50-80, αλλά όταν το άνοιξα εύκολα διαπίστωσα πως είναι το b50-80, μιας και αφενός το γράφει πάνω στο keyboard, αφετέρου διαπίστωσα μέσ από φωτογραφίες το αληθές του πράγματος:

 

http://shop.lenovo.com/gr/el/laptops/lenovo/b-series/b50-80/#galleryPhoto

http://shop.lenovo.com/gr/el/laptops/lenovo/g-series/g50/

 

Επειδή με τον μηχανικό δίσκο του ψιλοέπαιξα, σε καμία περίπτωση δεν παρατήρησα πρόβλημα σχετικά με τη λειτουργία του κι ούτε πιστεύω πως κι εσύ μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα επειδή τα είδες μια φορά. Αλήθεια, μήπως ήλεγξες αν Mcafee και windows defender έτρεχαν μαζί; Κανά 2 φίλοι μου την πάτησαν γιατί δεν απενεργοποίησαν το προεγκατεστημένο windows defender.

Και μην ξεχνάς πως μιλάμε για τα 10άρια, ένα os που από μόνο του είναι "bloatware" και ακόμα και τους καλύτερους επεξεργαστές και ssd μπορεί να γονατίσει όταν π.χ. αποφασίσει να ψάξει, να βρει και να εγκαταστήσει updates.

 

Αναφορικά με το touchpad δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

 

Κατ' εμέ έπρεπε να κάνεις clean install τα win 10 και πίστεψε με δεν θα σου χρειαζόταν το product key, οπως δεν χρειάστηκε και σε μένα όταν εγκατέστησα τον ssd, γιατί όπως σου είπαν τα παιδιά, παντρεύεται με την μητρική και γίνεται αυτόματη ενεργοποίηση. Οι εποχές που κάθε pc συνοδεύοταν με win dvds πέρασαν ανεπιστρεπτί.

 

Αυτά από μένα.... :-)

 

Αν δεν σε ικανοποιεί, έχεις δικαίωμα εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επισυτρέψεις αvαίτια το προίον (δες αυτό το ποστ μου) και να σου επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό αγοράς+τυχόν έξοδα μεταφοράς. Αν όμως πάρεις lenovo, πάλι τα ίδια θέματα θα έχεις με περιττά προγράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι καθυστερήσεις που αναφέρεις δεν δικαιολογούνται από το hardware του μηχανήματος. Βασικές λειτουργίες χωρίς να αγκομαχάει κάνω και με μηχάνημα με πολύ χειρότερα χαρτακτηριστικά.

 

Untitled.png

 

Φυσικά δεν θα βάλω πάνω βαριά προγράμματα στυλ visual studio αλλά τα βασικά τα δουλεύει άνετα και από την στιγμή που θα πατήσεις το power μέχρι να έχει ανοίξει το edge και να σερφάρεις περνάει λιγότερο από ένα λεπτό. Πιθανόν σε αυτό που αγόρασες υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα ή κάτι τρέχει με την σαβούρα που έχουν βάλει προεγκατεστημένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Η μαλακία (συγνώμη από τους mods για την φράση μα είναι πραγματικότητα) με τα Πολωνικά είναι γεγονός μα βρίσκεται εύκολα λύση. Το product key βρίσκεται πολύ εύκολα μέσω του μενού (πληροφορίες του υπολογιστή σας) και δεν καταλαβαίνω πως δεν κατάφερες να το βρεις.

 

 

Αλήθεια, μήπως ήλεγξες αν Mcafee και windows defender έτρεχαν μαζί; Κανά 2 φίλοι μου την πάτησαν γιατί δεν απενεργοποίησαν το προεγκατεστημένο windows defender.

 

Αναφορικά με το touchpad δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

 

 

Αυτά από μένα.... :-)

 

Αν δεν σε ικανοποιεί, έχεις δικαίωμα εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επισυτρέψεις αvαίτια το προίον (δες αυτό το ποστ μου) και να σου επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό αγοράς+τυχόν έξοδα μεταφοράς. Αν όμως πάρεις lenovo, πάλι τα ίδια θέματα θα έχεις με περιττά προγράμματα.

αυτο με τα πολωνικα το ελυσα σχεδον αμεσως. δεν ηταν αυτο το προβλημα. η λυση βρεθηκε για τα ελληνικα, οπως επισης και για το product key. οσον αφορα για το mcafee το επεγκατεστησα εντελως για να δω αν δημιουργουσε προβλημα σε συνεργασια με το windows defender (αν και ειχα ηδη απενεργοποιησει το windows defender). παρολα αυτα το μηχανημα κολλαγε σαν τρελο. τωρα ετσι κι αλλιως το εχω στειλει ηδη πισω στο καταστημα απο το σαββατο κι αυτοι στην Lenovo, οποτε περιμενω νεα τους για να δω τι θα κανω. δηλαδη μπορω να κανω υπαναχωρηση χωρις προφανη λογο, παρολο που το εχω πληρωσει/ανοιξει κτλ? και κατι τελευταιο...πανω στο πληκτρολογιο στην αριστερη πλευρα του εχει κατι σαν βαθουλωμα οταν παταγα τα κουμπια. ειναι φυσιολογικο ή μπα?

Επεξ/σία από @crysis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεφτά τα παίρνεις στο ακέραιο, αρκεί να μην έχεις προκαλέσει ο ίδιος κάποια ζημιά. Αυτό με το πληκτρολόγιο και μένα μου το κάνει (όπως σε όλους τους κατόχους) και για την ακρίβεια είναι το κάλυμα του πληκτρολογίου. Δυστυχώς σε αυτό το σημείο η lenovo είναι για ......καβάλα, μιας και η ποιότητα κατασκευής είναι ΤΡΑΓΙΚΗ!.

Αν ψάξεις στο νετ θα βρεις κι άλλες αναφορές από χρήστες.

 

Τελικά το b50-80 σου έδωσαν ή το g50-80;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεφτά τα παίρνεις στο ακέραιο, αρκεί να μην έχεις προκαλέσει ο ίδιος κάποια ζημιά. Αυτό με το πληκτρολόγιο και μένα μου το κάνει (όπως σε όλους τους κατόχους) και για την ακρίβεια είναι το κάλυμα του πληκτρολογίου. Δυστυχώς σε αυτό το σημείο η lenovo είναι για ......καβάλα, μιας και η ποιότητα κατασκευής είναι ΤΡΑΓΙΚΗ!.

Αν ψάξεις στο νετ θα βρεις κι άλλες αναφορές από χρήστες.

 

Τελικά το b50-80 σου έδωσαν ή το g50-80;

ναι το b50 μου εδωσαν παρολο που στην σελιδα τους γραφανε g50. και απαντησαν οτι ηταν λαθος καταχωρηση και οτι με ευχαριστουνε που τους το ειπα για να το αλλαξουνε. :-(  καλα εννοειται οτι η η ζημια δεν εγινε απο εμενα. πως να γινει αλλωστε. πρεπει να σαι και πολυ μαλακας για να το καταφερεις. με το που βγηκε απο το κουτι to laptop κολλαγε το touchpad.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πήρα τηλέφωνο σήμερα, έχω yoga 700 14, έχει στραβώσει 2η φορά το σασί και αυτή τη φορά και το πληκτρολόγιο. Θα κινήσουν διαδικασία αιτήματος αντικατάστασης ή επιστροφής. Βέβαια μου είπε ο υπάλληλος που μίλησα ότι δεν είναι σίγουρο αν θα περάσει. Κρίμα πάντως, πραγματικά για τα λεφτά του υποδειγματικό μηχάνημα αν εξαιρέσεις το σασί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα ότι προκάλεσες κάτι, αλλά τι ισχύει για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω περί υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα το προβλημα δεν διορθωνεται στο laptop. Μου ετειλαν mail οτι ηταν κατασκευαστικο προβλημα. Απο το καταστημα επισης μου ειπαν οτι μπορω να ζητησω αντικατασταση με αλλο προιον. Σε αυτο το σταδιο μπορω να ζητησω εξ ολοκληρου επιστροφη χρηματων, χωρις αντικατασταση εφοσον δεν βρω αλλο? Και δευτερον, εαν παρω αλλο προιον, το οποιο εχει μικροτερη τιμη απο το αρχικο, ειναι πιθανο η διαφορα των χρηματων να επιστραφει, η πρεπει να αγοραστει και κατι αλλο ετσι ωστε να καλυφθει το ποσο της αγορας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίχα πάθει ακριβώς το ίδιο. Τα πολωνέζικα είναι παντού παιδιά, όπως και να χει καλύτερα να σιγουρεύεται κανεις οτι παιρνει αυθεντικο, απο επισημα σημεία πωλήσεων Lenovo με ευρωπαικές προδιαγραφές και φυσικά στα ελληνικά.

Ελάχιστα ακριβότερες τιμές αλλά σου εγγυάται οτι θα γλιτλώσεις τα προβλήματα πχ τo αποκλειστικό της Lenovo εδω ή από καμία απο τις μεγάλες αλυσίδες, αλλά κι εκεί με προσοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιχειρηματολογείς με αναφορά στην σειρά 100;  :-(

 

Δηλαδή τα εκ Πολωνικής αγοράς προϊόντα είναι μη Ευρωπαϊκών προδιαγραφών; Ας ελπίσουμε το πρώτο μήνυμα να είναι τυχαίο......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα ζητησα τα χρηματα πισω τα οποια επιστραφηκαν στο ακεραιο. Παμε για αλλα τωρα. Ευχαριστω οσους συμμετειχαν για οποια βοηθεια και ενημέρωσή μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...