seithan Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 indeed... εγω ειμαι απο τους λιγους civilised αναβάτες. Δε με ενδιαφέρει η μαγκια κλανια και εξατμίση ουτε και τα στερεοτυπα που καλλιεργουνται. Η ουσία και μονο εχει σημασία... και αυτο το διτροχο φαινεται να την εχει. Είσαι σε εντελώς λάθος κατεύθυνση.. 1
bazzil Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 o συμπλεκτης οπως και στα αυτοκινητα ειναι μια αναχρονιστικη τεχνολογια και στις μηχανες ειδικα δεν συντελει στην ασφάλεια τους... αλλα μαγκια δεν ειναι οπως ορθα αναφέρεις. Οποιος οδηγει μοτοσυκλετα, ειναι μοτοσυκλετιστης εξ ορισμου. To αν του αρέσει κιολας (παθος) ειναι μια αλλη ιστορία, αλλα στα δικυκλα δεν εχω γνωρισει τοσα χρόνια στην ζωη μου καποιον που να το επελεξε ως τροπο μετακινησης χωρίς να του αρέσει κιολας. Μοτοσικλετισμος = τροπος ζωης? Αν εννοεις τα διαφορα stereotypes/εικονες... ναι τα γνωριζω. Δε με αγγιζουν. Δε μπαινω σε καλουπια. Η μηχανη ειναι ενα μέσο μετακινησης με τα καλά του και τα κακά του... οπως το αυτοκινητο, το αεροπλάνο ή το τραμ. Στο συγκεκριμενο δίτροχο υπάρχει ολη η ουσία. Αφθονη απλετη ισχυς, ασφάλεια καλυτερη... ειτε λογω ελειψης ταχυτητων θες είτε καλυτερης αντίληψης του περιβάλλοντος γύρω σου. Συμφωνοι... δεν κανει βρουμ βρουμ, αλλα δεν εχουμε ομως ολοι την επιθυμια το get noticed by... After all, I am an Insomniac... and it's all about technology. Και οτι μας πάει μπροστά εγώ το ψηφιζω με χέρια και πόδια. o συμπλεκτης οπως και στα αυτοκινητα ειναι μια αναχρονιστικη τεχνολογια Αν μπορούσες να συμμετάσχεις σε αγώνες θα καταλάβαινες τα οφέλη του συμπλέκτη Οποιος οδηγει μοτοσυκλετα, ειναι μοτοσυκλετιστης εξ ορισμου. Οχι. Δεν είναι έτσι. Θα στο πούνε και άλλοι αν ρωτήσεις. Μοτοσικλετισμος = τροπος ζωης. Ναι. Όταν είσαι μοτοσυκλετιστής. το συγκεκριμενο δίτροχο υπάρχει ολη η ουσία. Αφθονη απλετη ισχυς, ασφάλεια καλυτερη... ειτε λογω ελειψης ταχυτητων θες είτε καλυτερης αντίληψης του περιβάλλοντος γύρω σου. Θα διαφωνήσω. Δεν σου προσφέρει κάτι παραπάνω. Το συγκεκριμένο δίτροχο δεν αλλάζει την έννοια της μοτοσυκλέτας. Απλά δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα υπόλοιπα, αναρτήσεις, σύστημα πέδησης κτλ είναι όπως τα γνωρίζουμε. Εξάλλου δεν παρουσιάζει κάτι τοσο πολύ μπροστά τεχνολογικά. Οι ηλεκτροκινητήρες πάντα υπήρχαν. Οι μπαταρίες άλλαξαν. 2
vste Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Θα μιλησω σαν ανθρωπος που για 25 χρονια εχω παθος με τις μοτοσυκλετες (my avatar πχ). Η μηχανη ειναι απλως το μεσον, ο ανθρωπος ειναι ο λογος. Δεν εχει σημασια αν ειναι ηλεκτροκινητο η τετρακυλινδρο big bang. Αν ειναι αυτοματο, σειριακο η manual. Αν εχει antispin, abs και προγράμματα στον εγκεφαλο συμφωνα με την χρηση που κανεις. Μοτοσυκλετιστης ειναι ο ανθρωπος και οχι το δίτροχο που οδηγα. Καλοδεχουμενες οι μηχανες, φαινονται πολυ ενδιαφερουσες. 6
Fubar.gr Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Μου φάνηκε λίγο περίεργο που στο άρθρο αναφέρουν την ροπή (η οποία παρεπιπτόντως είναι λίγο μεγαλύτερη απο ενός supersport 1000 κυβικών) αλλά δέν αναφέρουν ιπποδύναμη, η οποία έχει και τη μεγαλύτερη σημασία στις συνολικές επιδόσεις της μοτοσυκλέτας. Οπότε έψαξα και βρήκα τα αναλυτικά specs: http://www.zeromotorcycles.com/media-center/zero-s/ Η ιπποδύναμη στο μεγαλύτερο μοντέλο είναι μόλις 60 ίπποι, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι 158 km/h, η οποία μάλλον είναι μικρή συγκρινόμενη με αντίστοιχες τελικές βενζινοκίνητων γυμνών με 60 ίππους. Όμως ακριβώς απο κάτω δίνει τη sustained top speed η οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη (137 km/h) πράγμα που υπονοεί οτι δέν θα μπορεί να διατηρεί την ήδη χαμηλή ταχύτητα των 158 για πάνω απο μερικά λεπτά. Η δέ αυτονομία πέφτει δραματικά σε αυτές τις ταχύτητες. Υπο αυτές τις συνθήκες θα έλεγα οτι είναι αδιάφορη απο επιδόσεις (υπάρχουν scooter πολύ πιό γρήγορα) και πολύ ακριβή γι αυτό που προσφέρει. 6
παπι Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Αν το βγαζαν σε βεσπα, θα ελεγε. Σε γυμνο με αυτες τις επιδοσεις που λεει ο αποπανω... τρατζικ.
enakos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 το προβλημα με τα ηλεκτρικα οχηματα 2τροχα η 4τρονα θεωρω οτι εμφανιζεται την ωρα που χρειαζονται αντικατασταση τα ηλεκτρικα στοιχεια (μπαταριες) δεν υπαρχει καμια ενημερωση για την διαρκεια ζωης των, στην πτωση της αποδοσης των κατα την διαρκεια αυτου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΣΕ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΤΙΜΕΣ (πολυ φοβαμαι οτι θα συμβαινει οτι και με τους εκτυπωτες γνωστης μαρκας οπου 2 αντικαταστασεις μελανιων υπερκαλυπτουν το κοστος αγορας του εκτυπωτη σαν συσκευη μαζι με τα DEMO μελανια του) 6
dollyyy19 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 και οταν αδειασει η μπαταρια και εισαι 300 χλμ μακρια,τι κανεις;περιμενεις ενα τετραωρο για φορτιση.....ταυτοχρονα ,εγω με το πενηνταρακι,εχω φτασει,εχω γεμισει,και επιστρεφω......
petaw-se-oneiro Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Αν έχω μαζί μου το powerbank που ειναι 10.000 mah πόση αυτονομία κερδίζω;;;
byfar Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Oi ellines kagkoures theloun kafsaeria..gia na ginei dekti afti i texnologia sitn ellada apo ton meso ellina tha persoun dekaeties..
gliogas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Oi ellines kagkoures theloun kafsaeria..gia na ginei dekti afti i texnologia sitn ellada apo ton meso ellina tha persoun dekaeties.. χαχα δεν έχουμε μόνο εμείς κάγκουρες φίλε και από την άλλη πλευρά της γης έχει μπόλικους απο δαύτους...οι αμερικάνοι νομίζεις αυριο θα παρατήσουν τις Harley με τις γαμάτες εξατμίσεις τα τεράστια τιμόνια και τις τεράστιες πίσω ρόδες για να οδηγήσουν αυτό το ηλεκτροκίνητο που βγήκε...γενικά μέχρι ο κόσμος να εγκαταλείψει το πετρέλαιο και να στραφεί σε άλλες μορφές ενέργειας θα πάρει καιρό....
gliogas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Η αλήθεια αν μου περίσσευαν 16 χιλιάρικα μάλλον την αριστερή θα διάλεγα...με τιποτα χαχα 3
bazzil Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Η αλήθεια αν μου περίσσευαν 16 χιλιάρικα μάλλον την αριστερή θα διάλεγα...με τιποτα χαχα Όταν είδα την τιμή του ακριβότερου μοντέλου κατευθείαν το multistrada σκέφτηκα. Πολύ πιο ανώτερο εργαλείο.
alexkiskos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Μια super sport με 200 άλογα είναι πιο αργή από μια ηλεκτροκίνητη με 200 ίππους! Οι ηλεκτροκινητήρες βγάζουν την μέγιστη ροπή αμέσως και παραμένει σε όλο το "φάσμα" ίδια . Υπάρχει βίντεο του jay Leno στο YouTube σχετικά με μια εταιρεία mission που κατασκεύαζε τέτοιες μηχανές! Το θέμα μου είναι ότι βγάζουν 300 χιλιόμετρα αυτονομίας αλλά πες ότι εγώ θέλω να πάω Αθήνα, πόση ώρα κάνει να φορτίσει πλήρως. Δεν το αναφέρουν ποτέ και πουθενά
hispanos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Oi ellines kagkoures theloun kafsaeria..gia na ginei dekti afti i texnologia sitn ellada apo ton meso ellina tha persoun dekaeties.. Κρίνοντας από το διαφημιστικό πάντως, και αυτή σε κάγκουρες φαίνεται να απεθύνεται. 1
NT1G Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 ...Οι ηλεκτροκινητήρες βγάζουν την μέγιστη ροπή αμέσως και παραμένει σε όλο το "φάσμα" ίδια . ... Κανένα λινκ παίζει; Γιατί εγώ βλέπω οτι είναι μέγιστη στην αρχή και μετά συνέχεια πέφτει. π.χ. στην μοτοσυκλέτα της είδησης στην μέγιστη ισχύ, η ροπή είναι 81Nm ενώ η μέγιστη δυνατή είναι 110Nm..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα