Προς το περιεχόμενο

Οι νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles έχουν εμβέλεια πάνω από 300 χιλιόμετρα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω οδηγήσει επί σειρά ετών και μεγάλα αυτόματα σκούτερ, και αυτό που λες δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο έλεγχος που έχεις με το ένα και με το άλλο απλά δεν συγκρίνονται. Το με τι έχει μάθει κάποιος είναι εντελώς άσχετο εφόσον κάποια πράγματα μπορείς να τα κάνεις με το ένα αλλά με το άλλο όχι.

 

Κι εγω το ιδιο, αλλα οπως ειπες οδηγησες ΚΑΙ αυτοματα, που σημαινει οτι η οδηγηση σου ειχε ηδη προσαρμοστει στο συμπλεκτη. Αν δεν ειχε τυχει ποτε να οδηγησεις με συμπλεκτη, και απλα καποια χρονια μετα σου εδιναν ενα, απλα θα γελαγες με το συστημα αυτο.

Σκεψου απλα τους αμερικανους, οπου στα αυτοκινητα τους μονο το 3.9% δεν ειναι αυτοματα. Λες να μην ξερουν να οδηγανε, ή να μην νιωθουν πως να ελεγξουν ενα αμαξι, επειδη δεν εχει χειροκινητο συστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στην ανάβαση του Pikes Peak, οταν εμφανίστηκε η Lightning Motorcycle για να διαγωνιστεί, απέναντι στα μεγαθηρία Honda, Kawasaki κτλ με τους 200hp, σχεδόν γέλαγαν, αλλά έπαθαν πλάκα όταν τους διέλυσε με το χρόνο που έκανε. Μόνο η Kawasaki αργότερα κατάφερε να κάνει καλύτερο χρόνο για μόλις 2''. Και μιλάμε, οτι αυτό έγινε πριν 3-4 χρόνια περίπου.

 

Φανταστείτε πόσο ακόμα θα βελτιωθούν τα ηλεκτροκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω το ιδιο, αλλα οπως ειπες οδηγησες ΚΑΙ αυτοματα, που σημαινει οτι η οδηγηση σου ειχε ηδη προσαρμοστει στο συμπλεκτη. Αν δεν ειχε τυχει ποτε να οδηγησεις με συμπλεκτη, και απλα καποια χρονια μετα σου εδιναν ενα, απλα θα γελαγες με το συστημα αυτο.

Σκεψου απλα τους αμερικανους, οπου στα αυτοκινητα τους μονο το 3.9% δεν ειναι αυτοματα. Λες να μην ξερουν να οδηγανε, ή να μην νιωθουν πως να ελεγξουν ενα αμαξι, επειδη δεν εχει χειροκινητο συστημα;

 

όλοι ξέρουν πώς να ελέγξουν το όχημά τους. Ανάλογα το όχημα, προσαρμόζουν και την οδήγησή τους. Αν λοιπόν το όχημα έχει συμπλέκτη, οι δυνατότητες και τα περιθώρια ελέγχου είναι πολύ μεγαλύτερα. Αυτό λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλοι ξέρουν πώς να ελέγξουν το όχημά τους. Ανάλογα το όχημα, προσαρμόζουν και την οδήγησή τους. Αν λοιπόν το όχημα έχει συμπλέκτη, οι δυνατότητες και τα περιθώρια ελέγχου είναι πολύ μεγαλύτερα. Αυτό λέω.

"Αν λοιπόν το όχημα έχει ηλεκτρονικο συστημα προσφυσης και αποδοσης της ροπης(αντι να γινεται χειροκινητα με συμπλεκτη), η επιταχυνση κλπ ειναι ασφαλεστερη. Αυτό λέω."

 

Το ιδιο συμβαινει και με το ABS: εχουμε καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα, μιας και το ελεγχουν τα ηλεκτρονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλοι ξέρουν πώς να ελέγξουν το όχημά τους. Ανάλογα το όχημα, προσαρμόζουν και την οδήγησή τους. Αν λοιπόν το όχημα έχει συμπλέκτη, οι δυνατότητες και τα περιθώρια ελέγχου είναι πολύ μεγαλύτερα. Αυτό λέω.

 

Ναι αλλα η μια προταση αναιρει την αλλη. Διοτι απο τη μια ο οδηγος αναλογα το οχημα, προσαρμοζει την οδηγηση του, οποτε και θα βρει τον ασφαλεστερο τροπο να οδηγησει το οχημα του, αλλα απο την αλλη οσο και να προσαρμοσεις τις δυνατοτητες σου, εξ ορισμου ο συμπλεκτης ειναι πιο ασφαλης...

Οι αμερικανοι βεβαια εχουν αλλη αποψη, αλλιως δε θα ειχαν ολοι αυτοματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Αν λοιπόν το όχημα έχει ηλεκτρονικο συστημα προσφυσης και αποδοσης της ροπης(αντι να γινεται χειροκινητα με συμπλεκτη), η επιταχυνση κλπ ειναι ασφαλεστερη. Αυτό λέω."

 

Το ιδιο συμβαινει και με το ABS: εχουμε καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα, μιας και το ελεγχουν τα ηλεκτρονικα.

 

Ναι, και....? Το ABS υπάρχει εδώ και δεκαετίες σε μοτοσικλέτες.

 

Ναι αλλα η μια προταση αναιρει την αλλη. Διοτι απο τη μια ο οδηγος αναλογα το οχημα, προσαρμοζει την οδηγηση του, οποτε και θα βρει τον ασφαλεστερο τροπο να οδηγησει το οχημα του, αλλα απο την αλλη οσο και να προσαρμοσεις τις δυνατοτητες σου, εξ ορισμου ο συμπλεκτης ειναι πιο ασφαλης...

Οι αμερικανοι βεβαια εχουν αλλη αποψη, αλλιως δε θα ειχαν ολοι αυτοματα.

 

Η μία πρόταση δεν αναιρεί την άλλη διότι πρόκειται για δυο διαφορετικά πράγματα και δεν καταλαβαίνω γιατί μπερδεύεσαι. Ναι κι οι δυο θα προσαρμόσουν ανάλογα την οδήγησή τους για μέγιστη απόδοση, το μέγιστο του ενός όμως είναι λιγότερο από το μέγιστο του άλλου.

 

Δεν το βρίσκω περίεργο οι Αμερικάνοι να έχουν άλλη άποψη. Σε πολλά πράγματα έχουν άλλη άποψη. Δεν έχει να λέει. Επιπλέον, το τι άποψη έχουν οι Αμερικάνοι είναι εντελώς άσχετο. Αυτόματο μπορεί να έχουν πολλοί για πολλούς λόγους. Κι εγώ μέχρι πρόσφατα εκτός από το τρανσάλπ είχα κι ένα μικρό αυτόματο σκούτερ για τα ψώνια. Το ότι είχα και τα δυο δεν σημαίνει ότι ήταν το ίδιο. Και αύριο μπορεί να δώσω τη μοτοσικλέτα και να πάρω ξανά κάποιο σκούτερ αν οι διαδρομές μου το επιβάλλουν. Τότε δεν θα πάψει ξαφνικά να ισχύει ότι με τον συμπλέκτη είχα καλύτερο έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, και....? Το ABS υπάρχει εδώ και δεκαετίες σε μοτοσικλέτες.

Ακριβως:

οπως το ABS προσφερει εδω και δεκαετιες σε μοτοσικλετες καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα παιρνοντας τον ελεγχο του μπλοκαρισματος απο τον οδηγο,

ετσι θα κανει και ενα ηλεκτρονικο συστημα προσφυσης και αποδοσης της ροπης(αντι να γινεται χειροκινητα με συμπλεκτη): θα ειναι ασφαλεστερη η επιταχυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως:

οπως το ABS προσφερει εδω και δεκαετιες σε μοτοσικλετες καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα παιρνοντας τον ελεγχο του μπλοκαρισματος απο τον οδηγο,

ετσι θα κανει και ενα ηλεκτρονικο συστημα προσφυσης και αποδοσης της ροπης(αντι να γινεται χειροκινητα με συμπλεκτη): θα ειναι ασφαλεστερη η επιταχυνση.

 

Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Το ένα είναι για υποβοήθηση-έλεγχο της πέδησης, το άλλο είναι για την λειτουργία του κινητήρα. Επιπλέον, δεν σε εμποδίζει κανείς να έχεις και ABS και συμπλέκτη, ώστε να συνδυάζεις τα καλά και των δυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Το ένα είναι για υποβοήθηση-έλεγχο της πέδησης, το άλλο είναι για την λειτουργία του κινητήρα. Επιπλέον, δεν σε εμποδίζει κανείς να έχεις και ABS και συμπλέκτη, ώστε να συνδυάζεις τα καλά και των δυο.

Δεν ειπα οτι δεν συνδυαζονται ή οτι σχετιζονται στο τι λειτουργια επιτελουν κλπ.

Απλα αναφερω οτι οπως βελτιωσε το ABS την ασφαλεια ως προς το φρεναρισμα, ετσι θα βελτιωσει την ασφαλεια(ως προς την επιταχυνση κλπ τωρα , οχι ως προς το φρεναρισμα) και ενα ηλεκτρονικο συστημα προσφυσης και αποδοσης της ροπης.

 

Τι εκανε λοιπον το ABS?

Προσφερει εδω και δεκαετιες σε μοτοσικλετες καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα παιρνοντας τον ελεγχο του μπλοκαρισματος απο τον οδηγο.

 

Το ιδιο θα κανει και ενα ηλεκτρονικο συστημα προσφυσης και αποδοσης της ροπης:

θα προσφερει ασφαλεστερη και καλυτερη επιταχυνση κλπ απο οτι να γινοταν χειροκινητα με συμπλεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συμπλέκτης βοηθά να κάνεις σούζες με 2ά ή 3η, να κάνεις παντιλίκια με κατέβασμα, και σε κλειστές στροφές με χαμηλές ταχύτητες. Απο κεί και πέρα δέν έχει κάποιο άλλο θετικό, και θα μπορούσε να λείπει χωρίς να κόβει κάτι απο την οδηγική ευχαρίστηση.

 

Ο βασικός λόγος που συνεχίζει και θα συνεχίζει να χρησιμοποιείται για πολλά χρόνια ακόμα, είναι οτι τα αυτόματα κιβώτια των μοτοσυκλετών δέν αντέχουν πολλά άλογα, οπότε στις μεγάλες μοτοσυκλέτες το κλασσικό σειριακό κιβώτιο με συμπλέκτη είναι η μόνη επιλογή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συμπλέκτης βοηθά να κάνεις σούζες με 2ά ή 3η, να κάνεις παντιλίκια με κατέβασμα, και σε κλειστές στροφές με χαμηλές ταχύτητες. Απο κεί και πέρα δέν έχει κάποιο άλλο θετικό, και θα μπορούσε να λείπει χωρίς να κόβει κάτι απο την οδηγική ευχαρίστηση.

 

Ο βασικός λόγος που συνεχίζει και θα συνεχίζει να χρησιμοποιείται για πολλά χρόνια ακόμα, είναι οτι τα αυτόματα κιβώτια των μοτοσυκλετών δέν αντέχουν πολλά άλογα, οπότε στις μεγάλες μοτοσυκλέτες το κλασσικό σειριακό κιβώτιο με συμπλέκτη είναι η μόνη επιλογή.

Έχεις και τον έλεγχο. Προσωπικά, η οδηγική ευχαρίστηση είναι με συμπλέκτη. Απο την άλλη, βλέποντας και ενα βιντεο με το Mission, οδήγηση σε στροφιλίκι με ηλεκτρικό, αυτόματο είσαι πάντα μέσα στη ροπή και δεν πασχίζεις να το κρατήσεις εσύ - και εδώ είναι που χάνουν σε οδηγική απόλαυση - το οποίο συνεπάγεται καλύτερο κράτημα στις στροφές.Ο καθένας όπως βολεύεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...