voltmod Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Τα τελευταία 10 χρόνια, η Zero Motorcycles βελτιώνει την σειρά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της, προσθέτοντας όλο και περισσότερη ισχύ, και το κυριότερο, αυξάνοντας την εμβέλεια, ώστε να δελεάσει όσο το δυνατόν περισσότερους μοτοσικλετιστές να κάνουν την μετάβαση. Για την σειρά μοτοσυκλετών του 2017, η εταιρεία Zero Motorcycles έκανε ακριβώς το ίδιο, αναβαθμίζοντας τα μοντέλα Zero S, Zero SR, Zero DS, Zero DSR, Zero FX και Zero FXS για να διαθέτουν εμβέλεια 320 περίπου χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, τα μοντέλα Zero S και Zero SR είναι τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα που ξεπερνούν αυτό το ορόσημο, αλλά επισημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να απολαύσουν αυτού του είδους την απόδοση μόνο όταν οδηγούν μέσα στην πόλη. Το προαιρετικό αξεσουάρ Power Tank (στοιχίζει επιπλέον $2695), που επεκτείνει την αυτονομία, παρέχει επίσης αρκετή ενέργεια για να βγουν παραπάνω από 160 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Για όσους αποζητούν υψηλή –άμεση- ροπή, η Zero Motorcycles βελτίωσε σημαντικά το power-train της με την ονομασία Z-Force, συμπεριλαμβάνοντας εσωτερικούς μόνιμους μαγνητικούς κινητήρες (IPM) με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη επιτάχυνση και την ροπή να αγγίζει τα 157,27Nm. Για να εξασφαλίσει ότι οι αναβάτες θα ανησυχούν περισσότερο για την οδήγηση παρά για το σέρβις της μηχανής, η Zero Motorcycles ανακοίνωσε ένα νέο mobile app που προσφέρει την δυνατότητα παραμετροποίησης της απόδοσης – συμπεριλαμβανομένων και ρυθμίσεων για την μέγιστη ροπή, την μέγιστη ταχύτητα, την ανακτώμενη ενέργεια από την πέδης κ.ά. Επίσης επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να αναβαθμίσουν το firmware της μηχανής τους. Όσον αφορά στην μπαταρία ιόντων-λιθίου, καλύπτεται από 5ετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων. Οι τιμές των μοντέλων του 2017, ξεκινούν από τα $8495 και φτάνουν τα $15995. Site: Engadget
Skylined Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Με άμεση ροπή θα κάνει σούζες / μπάντες από μόνο του 2
fotisman001 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Νομίζω θες να πεις αυτονομία στον τίτλο 10
NiVa013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Άντε να βγάλουν η SYM και η KYMCO για να πέσουν οι τιμές! 2
Alphaleader Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 @fotisman: δεν ειναι το ιδιο η εμβελεια με την αυτονομια? Νομιζω καποιος θα καταλαβει οτι μπορει να γραψει 300χλμ... Αυτό που βλεπω πάντως ειναι το ονειρο μου για τα δικυκλα. Οχι αθλιους μηχανικους θορυβους και εξατμισεις, οχι ταχύτητες και συμπλεκτες (μεγαλη υποθεση στην ενεργητικη ασφαλεια) και η αυτονοητη απεξάρτηση απο τον βενζινά και τον συνεργειατζη (καλα οχι και τοσο γι αυτον). Ελπιζουμε στην μειωση τιμών μελλοντικα και την εισοδο στις αγορες μας. 1
bazzil Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να απολαύσουν αυτού του είδους την απόδοση μόνο όταν οδηγούν μέσα στην πόλη. Το αντίθετο με ότι συμβαίνει τώρα. 15K κάνει και το R1 ή το CBR 1000. Εντάξει. Νέα τεχνολογία, πρέπει να κάνει απόσβεση. 320 ΧΜΛ αυτονομία - περίπου - έχει κάθε σύγχρονο παπακι 125 πχ helmin και κοστίζουν απο 1700 - 2400. Για καθημερινή μετακίνηση είναι πολύ ακριβό. Για βόλτες δεν κάνει λόγο αυτονομίας - πρέπει να κουβαλάω power bank -. Ε τότε για πιο λόγο να το αγοράσω; 1
bazzil Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Οχι αθλιους μηχανικους θορυβους και εξατμισεις, οχι ταχύτητες και συμπλεκτες το αντίθετο του μοτοσικλετιστή. 18
IT chef Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Οχι αθλιους μηχανικους θορυβους και εξατμισεις, οχι ταχύτητες και συμπλεκτες το αντίθετο του μοτοσικλετιστή. πέθανα λίγο μέσα μου..αν δεν σου αρέσει να οδηγάς μηχανή,έχει κάτι αυτόματα τρίτροχα,μούρλια.. Το βασικό πρόβλημα των ηλεκτρικών κινητήρων,δεν είναι η αυτοδυναμία,όταν σε απασχολεί η οδηγική απόλαυση. Είναι η έλλειψη σασμάν.Και η έλλειψη feedback από το μοτέρ. Ενεργητική ασφάλεια,χωρίς να μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα............. 9
babisgr Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Οχι αθλιους μηχανικους θορυβους και εξατμισεις, οχι ταχύτητες και συμπλεκτες ( ....αλήθεια δεν καταλαβαίνω για ποιον μιλας...γκουχ γκουχ
Alphaleader Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 το αντίθετο του μοτοσικλετιστή. indeed... εγω ειμαι απο τους λιγους civilised αναβάτες. Δε με ενδιαφέρει η μαγκια κλανια και εξατμίση ουτε και τα στερεοτυπα που καλλιεργουνται. Η ουσία και μονο εχει σημασία... και αυτο το διτροχο φαινεται να την εχει. 7
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 άμα δεν ακούσω τον ήχο από το διχρονο ξερό και μυρισω την βεντζινολαδουρα,είναι σαν να τρως πίτα γύρο χωρίς τζατζικι
Alphaleader Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 άμα δεν ακούσω τον ήχο από το διχρονο ξερό και μυρισω την βεντζινολαδουρα,είναι σαν να τρως πίτα γύρο χωρίς τζατζικι εμενα παλι με ενοχλει να ακουω τον θορυβο, τους κραδασμους, την βρωμα... αλλα νταξ, ο καθενας οπως την βρισκει. 6
badweed Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 πιο ευκολο το βλεπω να υπεριχυσει το ηλεκτρικο μηχανακι απο το ηλεκτρικο αυτοκινητο εναντι των αντιστοιχων εσωτερικης καυσης ακομη και το ηλεκτρικο ποδηλατο μου φαινεται δελεαστικο . λογο κυριως των κοντινων διαδρομων που καλουνται να καλυψουν συνηθως τα μηχανακια 1
bazzil Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 indeed... εγω ειμαι απο τους λιγους civilised αναβάτες. Δε με ενδιαφέρει η μαγκια κλανια και εξατμίση ουτε και τα στερεοτυπα που καλλιεργουνται. Η ουσία και μονο εχει σημασία... και αυτο το διτροχο φαινεται να την εχει. Δεν είναι μαγκιά να οδηγείς μοτο με συμπλέκτη κτλ. Όποιος οδηγεί μοτοσικλέτα δεν είναι παράλληλα και μοτοσικλετιστής. Ο μοτοσικλετισμός είναι και τρόπος ζωής. Δεν είναι μόνο οδηγώ δίτροχο. Προσωπικά δεν βλέπω καμιά ουσία στο συγκεκριμένο δίτροχο. Δεν σημαίνει όμως οτι είναι και άχρηστο. 2
Alphaleader Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δεν είναι μαγκιά να οδηγείς μοτο με συμπλέκτη κτλ. Όποιος οδηγεί μοτοσικλέτα δεν είναι παράλληλα και μοτοσικλετιστής. Ο μοτοσικλετισμός είναι και τρόπος ζωής. Δεν είναι μόνο οδηγώ δίτροχο. Προσωπικά δεν βλέπω καμιά ουσία στο συγκεκριμένο δίτροχο. Δεν σημαίνει όμως οτι είναι και άχρηστο. o συμπλεκτης οπως και στα αυτοκινητα ειναι μια αναχρονιστικη τεχνολογια και στις μηχανες ειδικα δεν συντελει στην ασφάλεια τους... αλλα μαγκια δεν ειναι οπως ορθα αναφέρεις. Οποιος οδηγει μοτοσυκλετα, ειναι μοτοσυκλετιστης εξ ορισμου. To αν του αρέσει κιολας (παθος) ειναι μια αλλη ιστορία, αλλα στα δικυκλα δεν εχω γνωρισει τοσα χρόνια στην ζωη μου καποιον που να το επελεξε ως τροπο μετακινησης χωρίς να του αρέσει κιολας. Μοτοσικλετισμος = τροπος ζωης? Αν εννοεις τα διαφορα stereotypes/εικονες... ναι τα γνωριζω. Δε με αγγιζουν. Δε μπαινω σε καλουπια. Η μηχανη ειναι ενα μέσο μετακινησης με τα καλά του και τα κακά του... οπως το αυτοκινητο, το αεροπλάνο ή το τραμ. Στο συγκεκριμενο δίτροχο υπάρχει ολη η ουσία. Αφθονη απλετη ισχυς, ασφάλεια καλυτερη... ειτε λογω ελειψης ταχυτητων θες είτε καλυτερης αντίληψης του περιβάλλοντος γύρω σου. Συμφωνοι... δεν κανει βρουμ βρουμ, αλλα δεν εχουμε ομως ολοι την επιθυμια το get noticed by... After all, I am an Insomniac... and it's all about technology. Και οτι μας πάει μπροστά εγώ το ψηφιζω με χέρια και πόδια. 11
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα