Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εν όψη της κυκλοφορίας του Switch τον προσεχή Μάρτιο, η Nintendo ανακοίνωσε ότι διακόπτει για πάντα την παραγωγή της παιχνιδοκονσόλας Wii U.

Αυτή η εβδομάδα είναι η τελευταία που η Ιαπωνική εταιρεία θα κατασκευάσει Wii U κονσόλες, με την προθεσμία που έχει δώσει στους διανομείς να έχει ήδη ολοκληρωθεί. Έτσι μόλις τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της στην αγορά, η πορεία της κορυφαίας παιχνιδοκονσόλας της Nintendo γι' αυτό το διάστημα, φτάνει στο τέλος της, μια πορεία που συνιστά ίσως μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές αποτυχίες της εταιρείας.

 

Χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει τις πωλήσεις των PlayStation 4 και Xbox One, το Wii U κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2012, έρχοντας να αντικαταστήσει τη μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία της Nintendo, την κονσόλα Wii με τις 101 εκατομμύρια πωλήσεις. Όμως όπως φάνηκε από την πρώτη στιγμή, η πρόταση με το ογκώδες χειριστήριο και τα όχι τόσο δυνατά τεχνικά χαρακτηριστικά, δε φάνηκαν αρκετά να κεντρίσουν το ενδιαφέρον της gaming κοινότητας. Κάτι τέτοιο άλλωστε διαφαίνεται και στις πωλήσεις της κονσόλας όπου ως το τέλος Σεπτεμβρίου είχαν φτάσει τον αριθμό των 13,36 εκατομμυρίων. Συγκριτικά, το GameCube είχε πουλήσει 21 εκατομμύρια κονσόλες και το Nintendo 64, 32 εκατομμύρια.

 

Όλη η προσοχή πλέον της Nintendo στρέφεται στη Mini έκδοση της NES κονσόλας, μια κυκλοφορία που ήδη έχει συναντήσει σημαντική επιτυχία, ενώ στις 12 Ιανουαρίου αναμένεται να μάθουμε την τιμή και την ακριβή ημερομηνία διάθεσης της επόμενης παιχνιδοκονσόλας της Nintendo, του Switch.

 

Link.png Site: Kotaku

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Για μένα οι αιτίες της αποτυχίας αυτής της κονσόλας ήταν 2

 

01. Δεν υπήρξε ένα νέο Μάριο, ένα νέο Zelda, ένα νέο Donkey Kong στο λανσάρισμα και εν τέλη δεν κοίταξαν να δελεάσουν τους game developers να δημιουργήσουν περισσότερους τίτλους.

 

02. Το χειριστήριο. Ήταν τεράστιο!! άβολο και πως να το κάνουμε, αγοραζουμε για κονσόλα όχι φορητή.

 

Και τέλος το ίδιο πιστεύω πως και με την νέα κονσόλα της θα πατώσει γιατί δεν εννοεί να καταλάβει πως κονσόλα είναι οικιακή ψυχαγωγία. Τα κινητά έχουν φτάσει να υπερκαλύπτουν την ανάγκη της φορητότητας κοστίζοντας σε μερικές περιπτώσεις τα 1200€ (βλ. iPhone) για να παίζουμε όλοι παιχνίδια σε γραφικά κονσόλας αν και τα ποιο εμπορικά σε handheld είναι συνήθως τα έξυπνα και όχι τα ποιο εξεληγμένα σε γραφικά (βλ. pokemon)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα οι αιτίες της αποτυχίας αυτής της κονσόλας ήταν 2

 

01. Δεν υπήρξε ένα νέο Μάριο, ένα νέο Zelda, ένα νέο Donkey Kong στο λανσάρισμα και εν τέλη δεν κοίταξαν να δελεάσουν τους game developers να δημιουργήσουν περισσότερους τίτλους.

 

02. Το χειριστήριο. Ήταν τεράστιο!! άβολο και πως να το κάνουμε, αγοραζουμε για κονσόλα όχι φορητή.

 

Και τέλος το ίδιο πιστεύω πως και με την νέα κονσόλα της θα πατώσει γιατί δεν εννοεί να καταλάβει πως κονσόλα είναι οικιακή ψυχαγωγία. Τα κινητά έχουν φτάσει να υπερκαλύπτουν την ανάγκη της φορητότητας κοστίζοντας σε μερικές περιπτώσεις τα 1200€ (βλ. iPhone) για να παίζουμε όλοι παιχνίδια σε γραφικά κονσόλας αν και τα ποιο εμπορικά σε handheld είναι συνήθως τα έξυπνα και όχι τα ποιο εξεληγμένα σε γραφικά (βλ. pokemon)

ο ισχυρισμος για το οτι κινητα  και ταμπλετ μπορουν να αντικαταστησουν τις κονσολες ειναι τουλαχιστον αστειος,με παιχνιδια με micro transactions και αρπακτες ,ω ναι σιγουρα ,να μην πω και για τα χειριστηρια touch ,το σεναριο που λες  απλα δεν θα γινει ποτε, το πολυ πολυ σε καποια χρονια να γινει συμπτυξη των κονσολων σε υβριδια που θα μεταφερονται....

οσο για το gaming σε ταbs κλπ το απευχομαι....

Επεξ/σία από forgotten
  • Like 16
Δημοσ.

Το Wiiu δεν έτυχε του promotion που θα έπρεπε για να έχει τύχη απέναντι στον ανταγωνισμό. Και μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην εποχή του μάρκετινγκ και του φαινεσθαι όπου πλέον τα σπεκς κάνουν παιχνιδι. Γιατί από άποψη παιχνιδιών δεν έχει μικροτερη γκάμα από τις άλλες δύο κονσόλες. Βάλε και Το ότι δεν είχε σοβαρό multi....

  • Like 1
Δημοσ.

Νταξει...

 

καταφερε να ξεπερασει εν τελει το Dreamcast σε πωλησεις (σε πολυ μεγαλυτερο χρονικο διαστημα ομως).

 

*Ωραιες κονσολες και οι δυο παρεμπιπτόντως*

Δημοσ.

Και πάλι καλά γιατί ο μόνο η ιαπωνία κάπως έσωσε το να μην πάει τελείως άπατο και αυτό γιατί απο το Wii υπήρχε το momentum δυστυχώς όμως έκανε μεγάλα λάθη,πέραν απο το άβολο χειριστήριο το Mobile gaming κλπ πράγματα που ολοι γνωρίζουν και ορισμένα έχουν ήδη αναφερθεί πιο πάνω,έκανε τεράστια λάθη,ιδιαίτερα απο πλευράς υποστήριξης της κονσόλας απο 3rd party που ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτη και πολύ γρήγορα ενας πρός έναν οι εταιρίες ακύρωναν τις κυκλοφορίες στο Wii.

Kαλά τα mario και το Zelda αλλά 2-3 αποκλειστικοί τίτλοι δεν αρκούν για να σώσουν μια κονσόλα,όταν υστερεί απο τον ανταγωνισμό σε όλους τους τομείς και απο hardware και απο online υπηρεσίες.

Δυστυχώς βλέπω πως πάνε Φούλ για το ίδιο λάθος με μια σχεδόν πανομοιότυπη κονσόλα με κάποιες μικρο αλαγές και με μικροσκοπικά παράξενα/αβολα αποσπόμενα χειριστήρια.

Που πάτε ρε παιδιά Ninty και πως θα κτυπήσετε τον ανταγνωνισμό με το νέο conslolotablet όταν υπάρχουν τα νέα κινητά και τα tablets και το PS4pro καθώς και σε λίγο το Scorpio με πραγματικά 4Κ και τούμπανο hardware ?

  • Like 1
Δημοσ.

Η Nintendo εχει μια τακτικη οταν σταματαει την παραγωγη μιας κονσολας να αφηνει ενα μεγαλο χρονικο περιθωριο (περιπου στα 5 χρονια)στους devs να βγαζουν παιχνιδια για την κονσολα. Οπως η Sega με το Dreamcast ενω σταματησε την παραγωγη η υποστηριξη για το software κομματι εληξε το 2009 σταματοντας την παραγωγη GD Rom στην Ιαπωνια που ακομα αναμενονταν 5 νεοι τιτλοι για κυκλοφορησουν, αν και γινονται προσπαθειες ακομα να ανακτησουν καποιοι τα δικαιωματα του GD Rom.

Δημοσ.

Μακάρι να τα πάει καλά η θεία Nintendo, για εμένα δεν έπρεπε να έχει βγάλει άλλη κονσόλα είχε 80εκ,πωλησεςι wii μπορούσε με επιθετική πολιτική να φτάσει στα 150εκ, και να κάνει το σκασιμο μέσα στο 2015,εχοντας τεράστια κέρδη από αυτή την βάση παικτών. Αλλα με ΑΝ δεν γίνεται σούπα.

  • Like 1
Δημοσ.

Κριμα, ελπιζω να συνεχισει τουλαχιστον να βγαζει παιχνιδια για κανα χρονο ακομη. Κατα την προσωπικη μου αποψη παντα,

θεωρω πως ειναι μια καταπληκτικη κονσολα και απλα  δεν της δοθηκε η ευκαιρια (κυριως απο 3rd party developers) να λαμψει. Εγω παντως την εχω κατα ευχαριστηθει και θα περασουν πολλα χρονια ακομη για να σταματησω να παιζω Mario Maker.

  • Like 3
Δημοσ.

Κονσόλα με πολλά αρχιδατα και exclusive παιχνίδια. Έχασε γιατί το τμήμα διαφήμισης της Nintendo ήταν στο τρομπαρισμα και γιατί το όνομα της κονσόλας ήταν σαν add on για το απλό wii. Λάθος εις τον κύβο. Παρά αυτά όμως μπόρεσε και άντεξε μια πενταετία όπου είναι στα χρονικά όρια που θα πρέπει να αλλάζει μια γενιά.

 

Roll on το switch!

  • Like 2
Δημοσ.

Κονσόλα με πολλά αρχιδατα και exclusive παιχνίδια. Έχασε γιατί το τμήμα διαφήμισης της Nintendo ήταν στο τρομπαρισμα και γιατί το όνομα της κονσόλας ήταν σαν add on για το απλό wii. Λάθος εις τον κύβο. Παρά αυτά όμως μπόρεσε και άντεξε μια πενταετία όπου είναι στα χρονικά όρια που θα πρέπει να αλλάζει μια γενιά.

 

Roll on το switch!

Πραγματικα...!

 

Ειναι αμαρτια να μην γνωριζει ο πολυς κοσμος τι εστι Mario Maker για παραδειγμα. Υπερτατο game, πανεξυπνη ιδεα και υλοποιηση!

 

Να γινεται πανικος για το Pokemon Go και το Mario Maker να εχει περασει στα ψιλα.

Ναι οκ, το ενα ειναι για κινητα/ταμπλετς και το αλλο μονο στο wii u αλλα και παλι, επρεπε να εχει προμοταριστει λυσαλεα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...