Προς το περιεχόμενο

Spot mechanic.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η δική μου εκτίμηση ειναι οτι το εδωσες το aygo δεκαετιας (κοντα 11 ετων!) σε normal τιμή στον εμπορο στα 4000 ευρω.

Δηλαδη εκανες μια καλη συμφωνια. Τωρα, ο εμπορος που ζηταει 6000 για ενα αμαξι 11 ετων και αρχικης τιμης αντε λιγο πανω απο 10.000ευρω, νομιζω ειναι εκτος πραγματικοτητας και ψαχνει κοροιδα.

  • Like 5
  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για το θέμα μηχανικού δεν υπάρχει κάποιος γνωστός! Εκτός και αν βρω έναν στην τύχη... Που δεν νομίζω! Εγώ βρίσκομαι Πρέβεζα τώρα. Άρα πιστεύω ότι μέσα από την spotmechanic μπορεί να γίνει η δουλειά μου, και με το σταυρό στο χέρι! Τώρα για τα 60 δεν με πειράζει αρκεί να μην φάω καμία φόλα. Τη να πω ρε Παιδιά τα έχω λίγο χαμένα.....

Δημοσ.

6.000 για toyota aygo του 06 με 142.000 χλμ xωρίς βιβλίο service χωρίς ESP.. θα πρέπει να είναι ο άλλος τέρμα ντουβάρι για να το αγοράσει :P

  • Like 3
Δημοσ.

Η δική μου εκτίμηση ειναι οτι το εδωσες το aygo δεκαετιας (κοντα 11 ετων!) σε normal τιμή στον εμπορο στα 4000 ευρω.

Δηλαδη εκανες μια καλη συμφωνια. Τωρα, ο εμπορος που ζηταει 6000 για ενα αμαξι 11 ετων και αρχικης τιμης αντε λιγο πανω απο 10.000ευρω, νομιζω ειναι εκτος πραγματικοτητας και ψαχνει κοροιδα.

 

Κι εγω ετσι πιστευω αλλα εδωσα το link γι ανα δουμε τι μαλακιες λενε....Μαλιστα στο χαρτο του ΚΤΕΟ που μπκε Ελλαδα εγραφε 190.000 και  εμπορος μου ειχε πει αλλα δεν ξερω αν ειναι αληθεια οτι γραφουν πιο πολλα χλμ για λιγοτερο τελωνειο .

 

6.000 για toyota aygo του 06 με 142.000 χλμ xωρίς βιβλίο service χωρίς ESP.. θα πρέπει να είναι ο άλλος τέρμα ντουβάρι για να το αγοράσει :P

 

Καπως εστι λιαν επιεικως . Με τοσα πηρα το C1 (ιδιο αυτοκινητο) 7/2011 αυτοματο με 120.000 χλμ και ελληνικοτατο και book service που φαινεται γνησιο μεχρι τα 115.000 χλμ !

  • Like 2
Δημοσ.

6.000 για toyota aygo του 06 με 142.000 χλμ xωρίς βιβλίο service χωρίς ESP.. θα πρέπει να είναι ο άλλος τέρμα ντουβάρι για να το αγοράσει :P

 

Ή άσχετος. Άνετα το παίρνει δηλαδή μια 35αρα που κατά πάσα πιθανότητα δε θα πάει με το μπαμπά. :P

 

Κι εγω ετσι πιστευω αλλα εδωσα το link γι ανα δουμε τι μαλακιες λενε....Μαλιστα στο χαρτο του ΚΤΕΟ που μπκε Ελλαδα εγραφε 190.000 και  εμπορος μου ειχε πει αλλα δεν ξερω αν ειναι αληθεια οτι γραφουν πιο πολλα χλμ για λιγοτερο τελωνειο .

 

 

Καπως εστι λιαν επιεικως . Με τοσα πηρα το C1 (ιδιο αυτοκινητο) 7/2011 αυτοματο με 120.000 χλμ και ελληνικοτατο και book service που φαινεται γνησιο μεχρι τα 115.000 χλμ !

 

Aυτό με τα χιλιόμετρα όντως πρέπει να ισχύει. Το ότι μπορεί να είναι εισαγωγής το βρίσκω κακό μόνο αν δε το φέρεις ο ίδιος οπότε και δεν ξέρεις από που κρατάει η σκούφια του.

  • Like 1
Δημοσ.

Απο οτι εχω διαβασει με το θεμα των χιλιομετρων σε ολα τα αμαξια δεν υπαρχει τροπος να εξακριβωθει με ηλεκτρονικο τροπο αν ειναι πραγματικα αυτα που γραφει .

  • Like 1
Δημοσ.

Τα σύγχρονα έχω την εντύπωση ότι το γράφουν σε περισσότερα από ένα σημεία, εκτός του εγκεφάλου δηλαδή, στο κλειδί και σε κάποια άλλα σημεία. Πάντως τα χαρτιά του εκάστοτε ΚΤΕΟ από το ίδιο το ΚΤΕΟ νομίζω είναι η καλύτερη απόδειξη αλλά άντε πες να σου τα δώσουν.

Δημοσ.

Κάπου διάβασα ότι από 01/01/2017 το κτεο θα σου παρέχει αυτή την πληροφορία. Και μάλιστα τώρα που θυμάμαι στην auto marin. Στο θέμα που γράφει για το πως μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τα πραγματικά χιλιόμετρα

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια. Πάντως όσον αφορά τη spotmechani το cότι είναι μπαναρισμένη από εμπόρους νομίζω ότι μόνο καλό είναι για την ίδια.

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

Το αυτοκίνητο που αγόρασα πρόπερσυ ήταν ήδη περασμένο spotmechanic από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.

 

Ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ στην κατάσταση που έλεγε η αναφορά. Και το διαπίστωσα (και διαπιστώνω) ακόμα και σήμερα.

Όχι απλά θα τους επέλεγα για μελλονική αγορά αυτοκινήτου, αλλά τους θεωρώ μονόδρομο.

 

Μακάρι να παραμείνουν αμείλικτοι με τους ελέγχους τους, γιατί από αυτό θα επιβιώσουν σαν επιχείρηση. ;)


60 ευρώ είναι αρκετά για την συγκεκριμένη δουλειά .. ο μάστορας το πολύ να σου πάρει ένα 20άρι .

60 ευρώ για να σκάσει βανάκι με εργαλεία όπως μετρητής πάχους χρώματος, ράμπα, εξειδικευμένο άνθρωπο κλπ, σε περιοχή της επιλογής σου για φουλ έλεγχο του μελλοντικού σου αυτοκινήτου είναι πολλά;

 

Κάθε άλλο. Και θα τα προτιμούσα 1000 φορές από το "μάστορα" που απλά θα ρίξει 5 λεπτά μερικές ματιές...

  • Like 9
Δημοσ.

Χρησιμοποίησα την υπηρεσία το καλοκαίρι που μας πέρασε,για να ελέγξω ένα Golf (με λίγα χλμ,άλλα έκανε κρα οτι ήταν leasing).

Ο τεχνικός με πήρε τηλέφωνο και μου γνωστοποίησε οτι ο συγκεκριμένος μαντράς,επειδή είχε πάει και άλλες φορές στο παρελθόν,αρνείται πεισματικά να γίνει test drive.

Όπως και έγινε,ο μαντράς αρνήθηκε το test drive,το ανύχιαστο-τέλειο-τρεχάτεείναιευκαιρία-Golf μόνο τέτοιο δέν ήταν,τα τακάκια ήταν τελειωμένα παρ όλο που το αμάξι είχε περάσει (υποτίθεται) μεγάλο service λίγες ημέρες πρίν και γέλασα δυνατά όταν ένα απο τα λάστιχα ήταν ...του 2005!

 

Ο φόβος οτι μαντράς και spotmechanic τα κάνουν "πλακάκια" είναι απλά αβάσιμος.

Η εταιρεία πουλάει μια πολύ συγκεκριμένη υπηρεσία,που βασίζεται στην αξιοπιστία,την διαφάνεια και τον επαγγελματισμό.Εδραιώνοντας το όνομά σου στην αγορά, θα έχεις μεγαλύτερο κέρδος απο τα υποτιθέμενα 50~100~200 ευρώ που μπορεί να σπρώξει ο μάντρας κάτω απο το τραπέζι, για να κάνεις τα στραβά μάτια ο τεχνικός.Αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε την συγκεκριμένη λύση χωρίς ενδοιασμούς.

 

Προσωπικά θα πρότεινα την Spotmechanic και έναντι μιας κάθετης μονάδας,γιατί πολύ απλά στην κάθετη μονάδα ούτε τους "καίει" να σε κρατήσουν για πελάτη (στην τελική,πας σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο για service),άλλα ούτε και να κάνουν "όνομα" ως αξιόπιστη λύση τεχνικού ελέγχου.

  • Like 3
Δημοσ.

Δηλαδή πρέπει κάποιος να βάλει την οποια spotοτιδηποτε για να του πει ότι υπάρχει λάστιχο του 2005 και ότι τα τακάκια είναι τελειωμενα (τα εξωτερικά να υποθέσω λογικά, που μπορεί να δει ο καθένας μας, μιας και τα εσωτερικά ή αν πχ πίσω υπάρχουν τίποτα ταμπούρα δεν θα τα είδε...αφού δεν άφησε να γίνει test drive σιγά μην άφησε να ανέβει το αμάξι σε ράμπα, να βγουν τροχοί κτλ);

 

Αν είναι έτσι, οποίος θέλει του κοιταω αυτά (και πολλά παραπάνω!) με τα μισά λεφτά!

Δημοσ.

Εγω θα θεωρουσα πιο ασφαλες αν και οχι απολυτα να διναμε ραντεβου καπου στην περιοχη και να πηγαιναμε μαζι εκει που ηταν το αμαξι .

 

Βεβαια μπορει να εχουν κωδκα "επικοινωνιας" που παλι δεν θα καταλαβαινα..

 

Ο έλεγχος που κάνουν συμπεριλαμβάνει και test drive, λογικό δεν είναι να σε ρωτάνε το όνομα του εμπόρου μια και δεν επιτρέπουν όλοι οι έμποροι test drive?

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή πρέπει κάποιος να βάλει την οποια spotοτιδηποτε για να του πει ότι υπάρχει λάστιχο του 2005 και ότι τα τακάκια είναι τελειωμενα (τα εξωτερικά να υποθέσω λογικά, που μπορεί να δει ο καθένας μας, μιας και τα εσωτερικά ή αν πχ πίσω υπάρχουν τίποτα ταμπούρα δεν θα τα είδε...αφού δεν άφησε να γίνει test drive σιγά μην άφησε να ανέβει το αμάξι σε ράμπα, να βγουν τροχοί κτλ);

 

Αν είναι έτσι, οποίος θέλει του κοιταω αυτά (και πολλά παραπάνω!) με τα μισά λεφτά!

Για την ιστορία, το αμάξι το είδα από κοντά και το λαστιχο για το οποίο γίνεται λόγος, μου διέφυγε παντελώς.

Τα τακάκια, στο δικό μου μάτι τουλάχιστον, έδειχναν οτι έχουν ακόμα ψωμί. Ο μηχανικός έκρινε διαφορετικά.

Εν πάση περιπτώσει, αν πιστεύεις οτι η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι περιττή, δες τι θέματα ανοίγονται κατά καιρούς στο auto-moto του insomnia και βγάλε (ασφαλή) συμπεράσματα για το επίπεδο γνώσεων του μέσου Έλληνα οδηγού.Και δεν θίγω καν τα νήματα που ανοιγονται στα επιμέρους αυτοκινητιστικά fora.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...