Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν, με έχει πιάσει μια παράνοια τον τελευταίο καιρό ότι έχει φαγωθεί ο δίσκος. Το είχα πάει το καλοκαίρι στον συνεργειά μου γιατί ήμουν πεπεισμένος ότι ήθελα αλλαγή τακάκια (δεν ήθελα) και ο τύπος μου είπε ότι το αμάξι είναι μια χαρά και τα ξαναλέμε όταν κλείσω Χ χιλιόμετρα.

 

Επειδή όταν διαβάζω στα ίντερνετς τέτοια γίνομαι σαν αυτούς που γκουγκλάρουν για σπυράκι και πείθονται ότι έχουν καρκίνο, θέλω να μου πείτε πώς μπορώ να εξακριβώσω μόνος μου αν υπάρχει φθορά και σε τι βαθμό. Διάβασα για ένα κόλπο που είσαι με χειρόφρενο, κουμπώνεις ταχύτητα, κρατάς συμπλέκτη, πατάς φρένο και δίνεις γκάζι μέχρι να ανεβάσει 3k και αν αφήσεις συμπλέκτη και το αμάξι σβήσει, όλα καλά. Το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας λέει να κουμπώσεις και διαφορετική ταχύτητα, άλλοι λένε 3η, άλλοι λένε τη μέγιστη, ένας λέει πρώτη και γενικά, δε θα μου φύγει από το κεφάλι η μαλακία αν δεν πάρω μια πιο συγκεκριμένη απάντηση.

 

Για πείτε.

 

(Για την ιστορία, ο λόγος που το σκέφτομαι είναι ότι νοιώθω ότι το αμάξι έχει χάσει μέρος της επιτάχυνσης που είχε μέχρι και πρόσφατα, ακόμα και στη μέγιστη ροπή. Μπορεί να φταίει από βενζίνη μέχρι ότι έχω να τσεκάρω πίεση ελαστικών και εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό -και σίγουρα παίζει το ρόλο του γιατί μου 'χει βαρύνει και το τιμόνι, αλλά και πάλι, με τρώει).

 

 

Δημοσ.

Αυτο με το χειροφρενο και την ταχυτητα να το αποφυγεις, γιατι ετσι τρως τον δισκο

 

Το ποιο ασφαλες τεστ που θα μπορουσες να κανεις ειναι σε μια ευθεια , κρατα περιπου 50 χαω, κουμποσε 5η και πατα τερμα το γκαζι. Αν δεις οτι οι στροφες ανεβαινουν ομαλα χωρις περιεργα "χοροπηδηματα" τοτε ολα καλα

  • Like 4
Δημοσ.

Ακριβως, και γενικα μπορεις να το δοκιμασεις και αλλες ταχυτητες, αν οντως ο δισκος ειναι για πεταμα θα το καταλαβεις.

 

Εχεις κανει πολλα χλμ με το ιδιο σετ δισκο-πλατο?

Δημοσ.

γενικα και με 100χ.α.ω να πηγαινεις και βαλεις 5η και πατησεις φουλ γκαζι αντι να ανεβαζει χιλιομετρα θα βλεπεις να ανεβαζει στροφες

  • Like 1
Δημοσ.

Το ποιο ασφαλες τεστ που θα μπορουσες να κανεις ειναι σε μια ευθεια , κρατα περιπου 50 χαω, κουμποσε 5η και πατα τερμα το γκαζι. Αν δεις οτι οι στροφες ανεβαινουν ομαλα χωρις περιεργα "χοροπηδηματα" τοτε ολα καλα

 

Μη τα λες έτσι απλά αυτά εσύ κύριε με το I6 κτήνος. :P Εγώ άμα πατήσω τέρμα γκάζι με 50 KM/h και 5η θα κάνω τσιγαράκι μέχρι ν' αποφασίσει να επιταχύνει το αμάξι.

 

:P 

 

Το συγκεκριμένο τεστ για 'μένα πρέπει να γίνει με 4η, η οποία συνήθως έχει 1:1 λόγο. Σε πολλά αυτοκίνητα ο δείκτης του στροφόμετρου και του ταχύμετρου δείχνει στο ίδιο σημείο όταν πηγαίνεις με 4η, οπότε εύκολα διαπιστώνεις αν "χάνεται" κάπου η δύναμη.

Δημοσ.

Μη τα λες έτσι απλά αυτά εσύ κύριε με το I6 κτήνος. :P Εγώ άμα πατήσω τέρμα γκάζι με 50 KM/h και 5η θα κάνω τσιγαράκι μέχρι ν' αποφασίσει να επιταχύνει το αμάξι.

 

:P

 

Το συγκεκριμένο τεστ για 'μένα πρέπει να γίνει με 4η, η οποία συνήθως έχει 1:1 λόγο. Σε πολλά αυτοκίνητα ο δείκτης του στροφόμετρου και του ταχύμετρου δείχνει στο ίδιο σημείο όταν πηγαίνεις με 4η, οπότε εύκολα διαπιστώνεις αν "χάνεται" κάπου η δύναμη.

V σε παρακαλω :P

 

Γενικα ειτε με 3η ,4η , 5η σε δυνατη επιταχυνση θα φανει αν υπαρχει θεμα, δινει την αισθηση οτι το μοτερ δεν παιρνει αρκετο καυσιμο

Δημοσ.

γενικα και με 100χ.α.ω να πηγαινεις και βαλεις 5η και πατησεις φουλ γκαζι αντι να ανεβαζει χιλιομετρα θα βλεπεις να ανεβαζει στροφες

Ακριβώς αυτό. Θα νομίζεις οτι έχεις πατημένο λίγο τον συμπλέκτη (στροφές αλλά όχι χιλιόμετρα)

Δημοσ.

Διάβασα για ένα κόλπο που είσαι με χειρόφρενο, κουμπώνεις ταχύτητα, κρατάς συμπλέκτη, πατάς φρένο και δίνεις γκάζι μέχρι να ανεβάσει 3k και αν αφήσεις συμπλέκτη και το αμάξι σβήσει, όλα καλά. Το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας λέει να κουμπώσεις και διαφορετική ταχύτητα, άλλοι λένε 3η, άλλοι λένε τη μέγιστη, ένας λέει πρώτη και γενικά, δε θα μου φύγει από το κεφάλι η μαλακία αν δεν πάρω μια πιο συγκεκριμένη απάντηση.

 

Καλό θα ήταν αυτή τη δοκιμή να την κάνει κάποιος που ξέρει, ή ακόμα καλύτερα ένας μηχανικός.

 

Έχει πολλές παραλλαγές αυτή η δοκιμή, στις περισσότερες ΔΕΝ πατάμε φρένο. Με όλες τις ταχύτητες μπορεί να γίνει, αλλά συνήθως γίνεται με 3η. Με 1η μπορεί να σπινάρουν οι τροχοί και να μην σβήσει, με 5η ή 6η η ίδια η δοκιμή θα φθείρει υπέρμετρα το δίσκο.

Δημοσ.

Λοιπόν, με έχει πιάσει μια παράνοια τον τελευταίο καιρό ότι έχει φαγωθεί ο δίσκος. Το είχα πάει το καλοκαίρι στον συνεργειά μου γιατί ήμουν πεπεισμένος ότι ήθελα αλλαγή τακάκια (δεν ήθελα) και ο τύπος μου είπε ότι το αμάξι είναι μια χαρά και τα ξαναλέμε όταν κλείσω Χ χιλιόμετρα.

 

Επειδή όταν διαβάζω στα ίντερνετς τέτοια γίνομαι σαν αυτούς που γκουγκλάρουν για σπυράκι και πείθονται ότι έχουν καρκίνο, θέλω να μου πείτε πώς μπορώ να εξακριβώσω μόνος μου αν υπάρχει φθορά και σε τι βαθμό. Διάβασα για ένα κόλπο που είσαι με χειρόφρενο, κουμπώνεις ταχύτητα, κρατάς συμπλέκτη, πατάς φρένο και δίνεις γκάζι μέχρι να ανεβάσει 3k και αν αφήσεις συμπλέκτη και το αμάξι σβήσει, όλα καλά. Το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας λέει να κουμπώσεις και διαφορετική ταχύτητα, άλλοι λένε 3η, άλλοι λένε τη μέγιστη, ένας λέει πρώτη και γενικά, δε θα μου φύγει από το κεφάλι η μαλακία αν δεν πάρω μια πιο συγκεκριμένη απάντηση.

 

Για πείτε.

 

(Για την ιστορία, ο λόγος που το σκέφτομαι είναι ότι νοιώθω ότι το αμάξι έχει χάσει μέρος της επιτάχυνσης που είχε μέχρι και πρόσφατα, ακόμα και στη μέγιστη ροπή. Μπορεί να φταίει από βενζίνη μέχρι ότι έχω να τσεκάρω πίεση ελαστικών και εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό -και σίγουρα παίζει το ρόλο του γιατί μου 'χει βαρύνει και το τιμόνι, αλλά και πάλι, με τρώει).

 

Για ποιο αυτοκινητο μιλας και ποσα χλμ εχει?Λιγο δυσκολο να εχει φαγωθει ο δισκος και να αρχισει να πατιναρει.Παντως τεστ του τυπου τραβαω χειροφρενο,βαζω 4-5 και αφηνω τον συμπλεκτη μην τα κανεις,θα ταλαιπωρεισεις πολυ το αμαξι χωρις κανενα αποτελεσμα.Το συνηθες φαινομενο ειναι να τα παιξει το πλατω και να μεινεις παρα να φαγωθει ο δισκος.

Δημοσ.

Άνοιξε μια πρώτη με φουλ γκάζι κι αν πατινάρει θα το καταλάβεις αμέσως. Θα ανεβαίνουν οι στροφές για πλάκα, αλλά το αυτοκίνητο δεν θα επιτανχύνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...