deafman Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 4k ps4 pro ...θες 3000 ευρω να φτασει ενα pc στην ποιοτητα του, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια game is over ps4 pro the future Θες 3000€ για upscaled 4K? Απιστευτο. Προφανως κατι καταλαβαινω λαθος στο pc μου. Αναλογικα θα επρεπε να παιζει 480p μονο. Α ρε τι ακουμε 1
Retromaniac Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2016 4k ps4 pro ...θες 3000 ευρω να φτασει ενα pc στην ποιοτητα του, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια game is over ps4 pro the future Το τερμάτισες x 3000.... 1
Heybro Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Ενα πραγμα ισχυει για τις κονσολες απο την αρχη που βγηκαν και θα ισχυει για παντα. Τα χρηματα που κοστιζουν και τα specs που εχουν αναλογικα βγαζουν το καλυτερο δυνατο γιατι ειναι optimize για αυτες και μονο.Ενω στον υπολογιστη δεν τους πολυ νοιαζει τους developers και θες τα τριπλασια για να βγαλεις αντιστοιχα γραφικα. Ποιος θα πιστευε οτι το uncharted 2/uncharted 3/last of us/god of war 3 με τα γραφικα που εχουν βγηκαν απο hardware του 2007.Πληρης αξιοποιηση της καρτας γραφικων και του εξαιρετικου cell επεξεργαστη. PS3 was stated by Sony to sport a whopping 2.1TFLOPS, 1.8 of which was the RSX. PS4 is stated by Sony to sport a measley 2TFLOPS, 1.84 of which is the GPU. Το ps3 εχει περισσοτερα tflops περισσοτερη δυναμη αλλα σε οσα παιχνιδια περνουν τη δυναμη του cell γιατι η gpu ειναι μονο 300gflops.Για αυτο τα περισσοτερα multiplatforms ετρεχαν καλυτερα στο χειροτερο xbox360 το οποιο ειχε καλυτερη gpu αλλα τα 2.1tflops του ps3 δεν τα εφτανε. Ενας υπολογιστης με τα specs του ps4 στα 400 ευρω δεν προκειται να βγαλει ποτε τα γραφικα που θα βγαλει το ps4.Στο optimize βρισκεται ολη η ουσια.Κρατηστε αυτο και παμε παρακατω.
Retromaniac Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Οκ. 1) πια τα παιχνίδια γράφονται σε παρόμοια API με τον PC και για ίδια αρχιτεκτονική. Δεν υπάρχει ο όρος αποκλειστικό και optimized. 2) τα API του PC είναι πια τόσο close to the metal όπως στις κονσόλες. (Vulcan, direct 12) 3) το multithreading πια είναι κανόνας. Αυτό ευνοεί τον PC λόγω Intel. Οι κονσόλες έχουν αργούς AMD. 4) οι κάρτες γραφικών του PC έχουν εκτός από πολύ μεγαλητερη επεξεργαστική ισχύ, και απίστευτο bandwidth καθώς και 8 gb, όσο ή συνολική μνήμη για όλο το σύστημα στις κονσολες. 4κ πολύ πιο εύκολο. 5) Στους PC ή τιμή των SSD έχει ξεφτυλιστει. Loading times ανύπαρκτα. 6) λόγω ίδιας αρχικτενικης, οι PC παίρνουν πια πιο optimized ports από τις κονσόλες. Αν παρόλα αυτά ακόμη συνεχίζει να πιστεύεις ότι θες 300% πιο γρήγορο PC για να έχεις την ίδια ποιότητα με τις κονσόλες, τι να πω.... 1
Crazygear Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Συμφωνώ με όσα λες για το PS3 και ότι οι κονσόλες είναι πραγματικά vfm αλλά όταν η καλύτερη gpu της εποχής έδινε 500-600 gflops μου φαίνεται απίθανο το PS3 με την τεχνολογία cell μπορούσε να αποδώσει 1800 gflops. Αν έχεις κάποιο link για σχετικό άρθρο θα με ενδιέφερε.
Crazygear Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Οκ. 1) πια τα παιχνίδια γράφονται σε παρόμοια API με τον PC και για ίδια αρχιτεκτονική. Δεν υπάρχει ο όρος αποκλειστικό και optimized. 2) τα API του PC είναι πια τόσο close to the metal όπως στις κονσόλες. (Vulcan, direct 12) 3) το multithreading πια είναι κανόνας. Αυτό ευνοεί τον PC λόγω Intel. Οι κονσόλες έχουν αργούς AMD. 4) οι κάρτες γραφικών του PC έχουν εκτός από πολύ μεγαλητερη επεξεργαστική ισχύ, και απίστευτο bandwidth καθώς και 8 gb, όσο ή συνολική μνήμη για όλο το σύστημα στις κονσολες. 4κ πολύ πιο εύκολο. 5) Στους PC ή τιμή των SSD έχει ξεφτυλιστει. Loading times ανύπαρκτα. 6) λόγω ίδιας αρχικτενικης, οι PC παίρνουν πια πιο optimized ports από τις κονσόλες. Αν παρόλα αυτά ακόμη συνεχίζει να πιστεύεις ότι θες 300% πιο γρήγορο PC για να έχεις την ίδια ποιότητα με τις κονσόλες, τι να πω.... Αποκλειστικά games θα υπάρχουν από την στιγμή που η sony χρηματοδοτεί τον developer για να έχει αποκλειστικότητα. Οι κονσόλες γενικά θα είναι καλύτερα optimized από τα pc γιατί έχουν συγκεκριμένο hardware και οι ρυθμίσεις γίνονται από τον developer και σε βαθύτερο επίπεδο από τις ρυθμίσεις που μπορεί να κάνει ένας παίχτης με τα settings του κάθε παιχνιδιού στο pc. Οι κάρτες γραφικών δεν έχουν όλες 8gb ξεκινάνε από 2gb. Το multi-threading είναι κανόνας γι' αυτό και οι περισσότεροι you-tubers στα benchmarks που κάνουν χρησιμοποιούν i5 τουλάχιστον (άντε πάλι αναβάθμιση, πριν από 2 μήνες ένας i3-6100 ήταν αρκετός). SSD βάζεις και στις κονσόλες εύκολα και γρήγορα. Τα τελευταία port στα pc είναι άθλια, βλέπε Mafia 3 και Dishonored 2. Πιστεύω ότι το επόμενο χρονικό διάστημα τα pc ports θα γίνονται όλο και χειρότερα γιατί η αύξηση της ισχύς στις gpu από την σειρά 900 στην σειρά 1000 είναι πολύ μεγαλύτερη από κάθε άλλη γενιά, αυτό το χάσμα θα δημιουργήσει θέματα στις παλιές gpu και θα αναγκάσει πολλούς σε αναβάθμιση. Το άλμα αυτό στην ισχύ των gpu πιστεύω ότι είναι και ο λόγος ύπαρξης του pro, για να μην μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Αυτή την στιγμή το pro με το πολύ καλό upscaling που κάνει προσφέρει την πιο οικονομική vfm εμπειρία για σχεδόν 4Κ που τα pc ακόμα δεν έχουν τρόπο να πλησιάσουν σε αυτή την τιμή. 1
yokki Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 4k ps4 pro ...θες 3000 ευρω να φτασει ενα pc στην ποιοτητα του, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια game is over ps4 pro the future μόνο 3.000? πουλάς το σπίτι και λίγα λες. δες αυτό μπας και μορφωθείς λίγο.
Heybro Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Συμφωνώ με όσα λες για το PS3 και ότι οι κονσόλες είναι πραγματικά vfm αλλά όταν η καλύτερη gpu της εποχής έδινε 500-600 gflops μου φαίνεται απίθανο το PS3 με την τεχνολογία cell μπορούσε να αποδώσει 1800 gflops. Αν έχεις κάποιο link για σχετικό άρθρο θα με ενδιέφερε. http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/PS3-vs-PS4-which-has-more-TFLOPS/td-p/40570557 Η gpu του ps3 ήταν 250gflops περίπου αλλά ο cell ήταν 1.8. Όσες εταιρίες μπόρεσαν να καταλάβουν την αρχιτεκτονικη του έκαναν θαύματα(naughty dog Santa Monica) ενω τα περισσότερα multiplatform παιχνίδια που βασίστηκαν στην gpu είχαν frame drops στο ps3 ενώ στο 360 πήγαιναν τρένο.
Retromaniac Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/PS3-vs-PS4-which-has-more-TFLOPS/td-p/40570557 Η gpu του ps3 ήταν 250gflops περίπου αλλά ο cell ήταν 1.8. Όσες εταιρίες μπόρεσαν να καταλάβουν την αρχιτεκτονικη του έκαναν θαύματα(naughty dog Santa Monica) ενω τα περισσότερα multiplatform παιχνίδια που βασίστηκαν στην gpu είχαν frame drops στο ps3 ενώ στο 360 πήγαιναν τρένο. Έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου και εσύ και αυτός στο link που βαζεις.Ο cell είναι 230 GFLOPS, και ή GPU 400gflops. Επίσης ο cell ήταν στην ουσία ή geometry unit που έχουν ενσωματωμένο εδώ και πολλά χρόνια όλες οι GPU. Μία vector CPU. https://en.m.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_technical_specifications Στο λινκ που έδωσες,παρακατω παραδέχεται ότι έχει μπερδέψει τα μπούτια του. Επίσης rsx είναι ή GPU (Nvidia) και οχι ο cell. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2016 από Retromaniac
strawman Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Τα χρηματα που κοστιζουν και τα specs που εχουν αναλογικα βγαζουν το καλυτερο δυνατο γιατι ειναι optimize για αυτες και μονο.Ενω στον υπολογιστη δεν τους πολυ νοιαζει τους developers και θες τα τριπλασια για να βγαλεις αντιστοιχα γραφικα. Ενας υπολογιστης με τα specs του ps4 στα 400 ευρω δεν προκειται να βγαλει ποτε τα γραφικα που θα βγαλει το ps4.Στο optimize βρισκεται ολη η ουσια.Κρατηστε αυτο και παμε παρακατω. Σωστα, γιαυτο κατι 750ti με τα μισα specs της gpu του ps4 την ξεφτυλιζαν σε ολα τα multiplatforms τα τελευταια 3 χρονια.. Αυτή την στιγμή το pro με το πολύ καλό upscaling που κάνει προσφέρει την πιο οικονομική vfm εμπειρία για σχεδόν 4Κ που τα pc ακόμα δεν έχουν τρόπο να πλησιάσουν σε αυτή την τιμή. Τι ακριβως ειναι το σχεδον 4K? Αφου στα 1600p κανει render....
music_lover Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Βασικά είναι μια τεχνική upscale που λέγεται checkerboard και κάνει θαύματα. Η ποιότητα της εικόνας σε 4k τηλεόραση είναι άψογη παρότι δεν είναι native. Πρέπει να το δεις για να το καταλάβεις. Σε συνδυασμό με το γεγονός πως κάθεσαι πάντοτε μακριά απο την τηλεόραση οπότε δεν μπορείς να διακρίνεις το παραμικρό, η πρόταση της Sony είναι τίμια. 1
Crazygear Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2016 Σωστα, γιαυτο κατι 750ti με τα μισα specs της gpu του ps4 την ξεφτυλιζαν σε ολα τα multiplatforms τα τελευταια 3 χρονια.. Η 750ti δεν ξεφτιλίζει το PS4. Έχω παρακολουθήσει πάρα πολλά benchmarks (o youtuber Santiago-Santiago κάνει πολύ καλή δουλειά) το συμπέρασμα μου ότι σε πιο παλιούς τίτλους και με over-clocking την πάλευε κάπως και ήταν κοντά. Σε νέους τίτλους όμως (και όταν έχει ανάλογο cpu, όπως έναν i3) τα βρίσκει σκούρα σε σημείο να πρέπει να κατεβάσει ανάλυση στα 720p. Δυστυχώς όταν παλιώνει μια gpu σταματάει η υποστήριξη σε drivers και παίρνει την κάτω βόλτα. Σε πρόσφατο βίντεο του Gamers Nexus σε νέους τίτλους μια GTX770 έχει χειρότερη απόδοση από μία GTX1050. Γιατί;;; Απλό σταματάμε υποστήριξη σε drivers ώρα για νέα gpu. Στάξε άλλα 400 γιουρα τώρα. - Όχι εσύ προσωπικά ο κάθε αγοραστής-κάτοχος της εν λόγω gpu.
strawman Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Γιατί;;; Απλό σταματάμε υποστήριξη σε drivers ώρα για νέα gpu. Στάξε άλλα 400 γιουρα τώρα. - Όχι εσύ προσωπικά ο κάθε αγοραστής-κάτοχος της εν λόγω gpu. Σχεδον τιποτα απο οσα ειπες δεν ειναι αληθες, αλλα ακομα και αν ηταν, το σταξε αλλα 400 που παει οταν, οπως ο ιδιος ομολογησες, η 1050 εχει καλυτερη αποδοση και θα κοστιζει καπου στα 150? oO Βασικά είναι μια τεχνική upscale που λέγεται checkerboard και κάνει θαύματα. Η ποιότητα της εικόνας σε 4k τηλεόραση είναι άψογη παρότι δεν είναι native. Πρέπει να το δεις για να το καταλάβεις. Σε συνδυασμό με το γεγονός πως κάθεσαι πάντοτε μακριά απο την τηλεόραση οπότε δεν μπορείς να διακρίνεις το παραμικρό, η πρόταση της Sony είναι τίμια. Δεν διαφωνω ως προς το ποσο καλο θα ειναι το αποτελεσμα, απλα δεν ειναι 4k.
music_lover Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Ολα ξεκινούν και σταματούν στο τι βλεπουν τα μάτια μας, τι πληροφορίες στέλνουν στον εγκεφαλο και τι αυτός αντιλαμβάνεται. Πχ αν δεν σου εξηγήσω τι είναι το κάθε graphic setting δεν πρόκειται ποτέ να το καταλάβει το μάτι σου γιατί ναι μεν το στέλνει σαν πληροφορία στον εγκέφαλο, αν αυτός όμως δεν εκπαιδευτεί να γνωρίζει τι είναι, θα το προσπεράσει. Είναι ολόκληρη επιστήμη. Ούτε παραθέτουμε απλα τα speqs και λέμε 1=1, 2=2, κτλ, hardware και software είναι αλληλένδετα να υποστηρίζουν το ένα το άλλο, τι να κανω πχ τα teraflops αν δεν μπορεί η game engine να το εκμεταλλευτεί? Και ας υποθέσουμε πως έμαθες να ξεχωρίζεις το κάθε τι, τι να το κανω το native 4k και το ultra setting αφου δεν μπορει να το διακρίνει το μάτι μου απο την απόσταση που συνήθως κοιτάω τηλεόραση?
Crazygear Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2016 Σχεδον τιποτα απο οσα ειπες δεν ειναι αληθες, αλλα ακομα και αν ηταν, το σταξε αλλα 400 που παει οταν, οπως ο ιδιος ομολογησες, η 1050 εχει καλυτερη αποδοση και θα κοστιζει καπου στα 150? oO Το παράδειγμα με την GTX770 το ανέφερα για να δείξω πως στην πράξη πολύ σύντομα (για τα δικά μου γούστα) και χωρίς λόγω (αφού είναι μια gpu με 3200 Gflops) μια ακριβή high-end κάρτα γραφικών απαξιώνεται και καταντάει να έχει την απόδοση μίας entry level gpu με περίπου 1800Gflops. Οι δύο κάρτες έφτασαν να έχουν σήμερα την ίδια απόδοση όχι γιατί η 1050 έχει φοβερή απόδοση για το κόστος της αλλά γιατί η Nvidia δεν υποστηρίζει τις παλιές κάρτες της. Έτσι για να έχεις την απόδοση που είχες κάποτε με την 770 πρέπει να τα στάξεις. Στις κονσόλες που ο κατασκευαστής θέλει να κρατήσει το ίδιο hardware (τουλάχιστον στην προηγούμενη γενιά αυτό ίσχυε, σε αυτή θα δούμε) υπάρχει (υπήρχε) υποστήριξη για πιο πολλά χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα