Panos1221 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Η εταιρία Tesla ανακοίνωσε πως εξαγόρασε την Γερμανική εταιρία Grohmann Εngineering ώστε να αυξήσει την αυτοματοποίηση και την αποδοτικότητα της διαδικασίας κατασκευής αυτοκινήτων. Έχοντας ως έδρα το Prüm της Γερμανίας η Grohmann Engineering αναπτύσσει και προμηθεύει ένα εύρος αυτοματοποιημένων προϊόντων, όπως γραμμών παραγωγής, laser συστήματα κ.α. Στα σχέδια της Tesla περιλαμβάνεται η παραγωγή 500.000 αυτοκινήτων το χρόνο από το 2018 και γι'αυτό η εταιρεία ψάχνει τρόπους να αυξήσει την παραγωγή όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτός ο λόγος την οδήγησε άλλωστε στην Grohmann Εngineering, αφού η μαζική παραγωγή θα χαμηλώσει το κόστος των αυτοκινήτων της. Η Grohmann Εngineering θα μετονομαστεί σε Tesla Grohmann Automation με τον CEO της εταιρείας μαζί με ολόκληρη την ομάδα μηχανικών του, να μετακινούνται πλέον στην Tesla. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η εταιρεία αναφέρει ότι θα προσθέσει στο δυναμικό της περισσότερες από 1000 θέσεις εργασίας υψηλής ειδίκευσης μόνο στην Γερμανία. Η Tesla πρόσφατα απέκτησε την SolarCity σε μία συμφωνία 2.6 δισ. δολαρίων, ενώ τον προηγούμενο χρόνο εξαγόρασε την Riviera Tool, εταιρία που ασχολείται με την κατασκευή εξαρτημάτων για αυτοκίνητα και εδρεύει στο Μίσιγκαν της Νέας Υόρκης. Η συμφωνία αναμένεται να έχει κλείσει έως τις αρχές του 2017, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το ποσό της εξαγοράς. Site: VentureBeat
techon1 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα. 1
bazzil Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα. Ηταν να επενδύσει στην Ελλάδα; Με το καθεστώς φορολογίας που επικρατει;;;;; Πάντως, κακώς την αγόρασε. Τώρα που θα σταματήσει και η δωρεάν φόρτιση μάλλον θα μειωθεί η παραγωγή.
bazzil Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 1000 θέσεις εργασίας υψηλής ειδίκευσης μόνο στην Γερμανία. Αυτα βλέπουν οι πτυχιούχοι Έλληνες και φεύγουν. 1
Papakaliati Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Ηταν να επενδύσει στην Ελλάδα; Με το καθεστώς φορολογίας που επικρατει;;;;; Πάντως, κακώς την αγόρασε. Τώρα που θα σταματήσει και η δωρεάν φόρτιση μάλλον θα μειωθεί η παραγωγή. Ετσι ακριβως, επειδη οταν δινεις 100κ για αυτοκινητο, το 20ρι του ρευματος για το φουλαρισμα σκεφτεσαι. Ετσι και εγω περιμενω να πεσει λιγουλακι η καταναλωση στην καινουργα Ferrari για να την τσιμπισω. 10
Alani13 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα. Ήθελε να επενδύσει στην Ελλάδα. Η Ελλάδα όμως δεν την ήθελε την Tesla.. Το κρίμα στην Ελλάδα... που δεν ήθελε να επενδύσει στη Tesla.
bazzil Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Ετσι ακριβως, επειδη οταν δινεις 100κ για αυτοκινητο, το 20ρι του ρευματος για το φουλαρισμα σκεφτεσαι. Ετσι και εγω περιμενω να πεσει λιγουλακι η καταναλωση στην καινουργα Ferrari για να την τσιμπισω. Κοστίζει τόσο λίγο η φόρτιση; Δεν ήξερα. Δεν κάνει 100Κ το αυτοκίνητο. Γυρω στις 20 με 25Κ έλεγαν.
Papakaliati Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Κοστίζει τόσο λίγο η φόρτιση; Δεν ήξερα. Δεν κάνει 100Κ το αυτοκίνητο. Γυρω στις 20 με 25Κ έλεγαν. 35 ξεκινα το Model 3 λενε, αλλα το model S, χωρις κανενα εξτρα 72. To δε model X, απο 100ρακι στρογγυλο ξεκινα.
agamoi-thytai Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 - Δεν έχω γάλα για τα παιδιά. - Δεν γ@μιεται. Θα αγοράσω τη φάρμα... Κάπως έτσι σκέφτεται ο Elon Musk 1
NT1G Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Κοστίζει τόσο λίγο η φόρτιση; Δεν ήξερα. Δεν κάνει 100Κ το αυτοκίνητο. Γυρω στις 20 με 25Κ έλεγαν. Πες τους να το κοιτάξουν τότε... Η πρώτη τιμή είναι με την επιδότηση και η βασική έκδοση. Το Model S φτάνει στα €140.000 στην P100D. Όντως θα βγει μια έκδοση με τιμή περίπου $35000 προ επιδοτήσεων, κάποια στιγμή προς τα μέσα/τέλος του 2017, αλλά η Tesla έχει πει οτι σκοπεύει να εκτελέσει πρώτα τις παραγγελίες των πιο ακριβών εκδόσεων και όχι της βασικής, οπότε μην περιμένεις σύντομα κάτι στα €25000...
Black Demis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα. τρελός είσαι!?!!!! με το φορολογικό καθεστώς είναι όχι απλά αδύνατο αλλά ακόμη και ανέφικτο από την μεριά της επιστημονικής δαντασιας (μην λέμε τέτοια και καποιος νομίζει οτι μιλάμε στα σοβαρά) άκου εκεί επένδυση στην Ελλάδα... δεν βρέθηκε ακόμη καποιος ψιχοασθενής να το κανει .......
calculator Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Να επενδύσει που? Έχουμε υψηλή τεχνογνωσία σε κάτι? Τεχνογνωσία και γραμμή παραγωγής αγόρασε από τους γερμανούς, όχι χαμηλό φόρο.αλλιώς θα είχε πάει βουλγαρία.
Regulus Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα. :-D Καλό
Akanthos! Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2016 Τεχνογνωσία για ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχουμε! Πριν μερικά χρόνια, φοιτητές του ΕΜΠ παρουσίασαν τα σχέδιά τους για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με sport εμφάνιση και καλή απόδοση. Έδωσαν τα σχέδια σε κρατικό φορέα, ελπίζοντας σε χρηματοδότηση για να ξεκινήσει το project. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ελληνική πολιτεία έγραψε τα σχέδια στην λήθη και τα παλαιά υποδήματα των υπουργών!! Υποθέτω ότι μετά την αποφοίτησή τους, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί πήραν τα σχέδιά τους και τα απαραίτητα προσωπικά αντικείμενα και έφυγαν από αυτή τη χώρα που "τρώει" τα παιδιά της. Τα παραπάνω συνέβησαν πριν αρχίσει να γίνεται λόγος για εταιρείες όπως η Tesla και άλλες!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα