Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλαδη αν κάποιο φοράει μεγάλα φρένα ανεβαίνει και η τιμή;

Φυσικα, τα τακακια για τα μικρα αυτοκινητα ειναι πιο φτηνα απο αυτα που φορανε μεγαλυτερα ακομη και αν προκειται για την ιδια σειρα... λογικο δεν ειναι??? μεγαλυτερα σημαινει περισσοτερο υλικο  και περισσοτερο κοστος κατασκευης.... τωρα αμα συγκρινουμαι καποια που εχουν διαφορα πχ 1 εκ , το πιθανοτερο να μην υπαρχει διαφορα. Οταν αγοραζεις πχ υαλοκαθαριστηρες που ειναι διαφορετικου μεγεθους το ιδιο πληρωνεις για καθε εναν?

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φυσικα, τα τακακια για τα μικρα αυτοκινητα ειναι πιο φτηνα απο αυτα που φορανε μεγαλυτερα ακομη και αν προκειται για την ιδια σειρα... λογικο δεν ειναι??? μεγαλυτερα σημαινει περισσοτερο υλικο  και περισσοτερο κοστος κατασκευης.... τωρα αμα συγκρινουμαι καποια που εχουν διαφορα πχ 1 εκ , το πιθανοτερο να μην υπαρχει διαφορα. Οταν αγοραζεις πχ υαλοκαθαριστηρες που ειναι διαφορετικου μεγεθους το ιδιο πληρωνεις για καθε εναν?

δεν εχω ιδεα απλα ρωτησα!

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ρωτάω εδώ γιατί δεν μου απάντησαν σε άλλο section και για να μην ανοίγω τσάμπα νέο thread...

 

Παίδες ένα σετ τακάκια για το αμάξι πόσο πάει στο περίπου; Corsa D του 2008 έχω.

Και τα εργατικά πόσο πάνε κι αυτά πάνω κάτω, μια λογική τιμή ας πούμε;

Δημοσ.

Ρωτάω εδώ γιατί δεν μου απάντησαν σε άλλο section και για να μην ανοίγω τσάμπα νέο thread...

 

Παίδες ένα σετ τακάκια για το αμάξι πόσο πάει στο περίπου; Corsa D του 2008 έχω.

Και τα εργατικά πόσο πάνε κι αυτά πάνω κάτω, μια λογική τιμή ας πούμε;

Τα τακάκια κυμαίνονται απο 25-60 ευρώ (max) αναλόγως την ποιότητα που θα βάλεις. Κοίταξε για Aftermarket.

Επειδή είχα το προηγούμενο μοντέλο Corsa C για μάρκες κοίταξε : Delphi , Valeo, Bosch.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις με το αυτοκίνητο?

Τα Bosch  είναι σχετικά σκληρά τακάκια.

Δημοσ.

89.500km έχει πάνω το αμάξι. Επειδή το είχα πάρει μεταχειρισμένο το 2012 (τότε είχε πάνω 57.000km), δεν ξέρω αν είχε αλλάξει ο προηγούμενος, τι μάρκα είναι αυτά που είχε μέχρι τώρα κλπ. Εγώ πάντως από τότε που το πήρα, δεν του έχω αλλάξει.

 

Βασικά δεν ξέρω αν θέλουν ντε και καλά αλλαγή, εμένα δε με είχε προβληματίσει ποτέ το θέμα του φρεναρίσματος ως τώρα. Απλά πριν κανα μήνα είχε κάτι πλημμύρες η πόλη εδώ και το κυκλοφόρησα σε... λίμνες το αμάξι και μου φάνηκε ότι δεν έπιανε τόσο καλά το φρενάρισμα (ντακς λογικό σε τέτοιες συνθήκες). Κι από τότε μου έχει μείνει η αίσθηση ότι πιάνουν ελαφρώς πιο "δύσκολα" τα φρένα (σου δεν έχω εμπειρία σε αυτό το κομμάτι, μπορεί να είναι και ιδέα μου στην τελική).

Δημοσ.

απο εμπειρια..πελατων , δικων μου και προσωπικη.

 

σε δισκοπλακα , εκτος απο brembo που ειναι value for money (οσοι δεν ξερετε , ψαχτειτε, και μην αρχισετε το κραξιμο)

μπορεις να πας ακομα και σε κινεζικη , εχει απειρες μαρκες γνωστες που ειναι made in china. ειναι ενα κοματι σιδερο ολο κ ολο. παρε το ζευγαρι 40 ευρο να τελειωνει εκει το θεμα.

οι brembo ενδεικτικα μπορει να εχουν 50 ευρο το ζευγαρι.

 

το μονο που δεν θα εκανα τσιγκουνια ειναι το τακακι.

φυσικα και δεν μιλαω για hawk , endless , brembo racing κλπ.

αλλα μιλαω για τις ποιοτηκες και ασφαλες μαρκες που ειναι vfm.

ferodo fdb , simer , kashiyama , wagner.

(οι bosch πανακριβες για το τιποτα. made in turkey. ασε μας , το εχω δει το εργο.αν θες κατι λιγο πιο premium πας σε ATE)

εχω δει ακριβες δισκοπλακες να στραβωνουν χωρις λογο και εχω δει αλλες κινεζικες των 15 ευρο να κρατανε για χρονια και 100KK χιλιομετρα.

 

επισης εχω δει κινεζικα τακακια να σπανε, να ραγιζουν και να λειπει το μισο υλικο τριβης (ευτυχως χωρις θυματα)

 

οποτε βαλε οτι δισκοπλακα βρεις φθηνη και βαλε καλυτερο τακακι.


89.500km έχει πάνω το αμάξι. Επειδή το είχα πάρει μεταχειρισμένο το 2012 (τότε είχε πάνω 57.000km), δεν ξέρω αν είχε αλλάξει ο προηγούμενος, τι μάρκα είναι αυτά που είχε μέχρι τώρα κλπ. Εγώ πάντως από τότε που το πήρα, δεν του έχω αλλάξει.

 

Βασικά δεν ξέρω αν θέλουν ντε και καλά αλλαγή, εμένα δε με είχε προβληματίσει ποτέ το θέμα του φρεναρίσματος ως τώρα. Απλά πριν κανα μήνα είχε κάτι πλημμύρες η πόλη εδώ και το κυκλοφόρησα σε... λίμνες το αμάξι και μου φάνηκε ότι δεν έπιανε τόσο καλά το φρενάρισμα (ντακς λογικό σε τέτοιες συνθήκες). Κι από τότε μου έχει μείνει η αίσθηση ότι πιάνουν ελαφρώς πιο "δύσκολα" τα φρένα (σου δεν έχω εμπειρία σε αυτό το κομμάτι, μπορεί να είναι και ιδέα μου στην τελική).

μαλλον ειναι η ιδεα  σου, αλλα πηγαινε σε ενα συνεργειο να το κοιταξει τσακ τσακ. 1 λεπτο δουλεια ειναι.

 

τοσο νωρις απο τετοιο αυτοκινητο , ουτε τα τακακια δεν θα θελουν αλλαγμα :P

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε μου, ήταν πολύ χρήσιμες.

 

Απλά την τελευταία πρόταση δεν πολυκατάλαβα. Είναι δηλαδή λίγα τα 90.000km για να αλλάξει κάποιος τακάκια; Απλά με λίγο google-αρισμα διάβασα ότι πολύς κόσμος τα αλλάζει αρκετά πιο νωρίς, πχ στις 50.000km. Εκτός αν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το αμάξι (μάρκα, κυβισμός κλπ).

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε μου, ήταν πολύ χρήσιμες.

 

Απλά την τελευταία πρόταση δεν πολυκατάλαβα. Είναι δηλαδή λίγα τα 90.000km για να αλλάξει κάποιος τακάκια; Απλά με λίγο google-αρισμα διάβασα ότι πολύς κόσμος τα αλλάζει αρκετά πιο νωρίς, πχ στις 50.000km. Εκτός αν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το αμάξι (μάρκα, κυβισμός κλπ).

90.000 είναι πολλά, κάπου στις 60.000 είναι το σωστό για να μην βρει σίδερο με σίδερο, δηλαδή δισκοπλακα.

 

Μετά παίζει ρόλο πως το λειτουργείς το φρένο.

Δημοσ.

90.000 είναι πολλά, κάπου στις 60.000 είναι το σωστό για να μην βρει σίδερο με σίδερο, δηλαδή δισκοπλακα.

 

Μετά παίζει ρόλο πως το λειτουργείς το φρένο.

 

το μεγαλυτερο ρολο παιζει το πως χρησιμοποιεις το φρενο.

μπορει στις 50.000 να χρειαστεις και τακακια και δισκοπλακες αν αγαπας το φρεναρισμα

και μπορει να χρειαστεις τακακια στις 100 και δισκοπλακες στις 250 αν εισαι συνετος και οδηγεις κυριως σε εθνικη οδο.

;)

Δημοσ.

το μεγαλυτερο ρολο παιζει το πως χρησιμοποιεις το φρενο.

μπορει στις 50.000 να χρειαστεις και τακακια και δισκοπλακες αν αγαπας το φρεναρισμα

και μπορει να χρειαστεις τακακια στις 100 και δισκοπλακες στις 250 αν εισαι συνετος και οδηγεις κυριως σε εθνικη οδο.

;)

 

Τακακια στις 100 δεν έχω ακούσει ποτέ, δισκοπλακες στις 190 που έχει το δικό μου Ναι, είναι γνήσιες χρονολογίας 1998,ηρθε όμως ο καιρός για αλλαγή από ότι βλέπω.

Επίσης του πατέρα μου μοντέλο 1992 δεν αλλάξε μέχρι στιγμής δισκοπλακες και έχει 265 χιλιάδες,made in Japan φυσικά κ αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Τακακια στις 100 δεν έχω ακούσει ποτέ, δισκοπλακες στις 190 που έχει το δικό μου Ναι, είναι γνήσιες χρονολογίας 1998,ηρθε όμως ο καιρός για αλλαγή από ότι βλέπω.

Επίσης του πατέρα μου μοντέλο 1992 δεν αλλάξε μέχρι στιγμής δισκοπλακες και έχει 265 χιλιάδες,made in Japan φυσικά κ αυτό.

παιζουν πολλα ρε συ. απο μοντελο αυτοκινητου , καιρικες συνθηκες, συνηθειες οδηγου και μερη οδηγησης.

σε δικο μου αμαξι , μολις πατησα τις 200. και θελουν αλλαγμα οι δισκοι. τακακια εχω αλλαξει 2 φορες.

 

στο 2ο αμαξι( vectra ) , αλλαξα δισκους στους 160 και τακακια 3 φορες

Δημοσ.

παιζουν πολλα ρε συ. απο μοντελο αυτοκινητου , καιρικες συνθηκες, συνηθειες οδηγου και μερη οδηγησης.

σε δικο μου αμαξι , μολις πατησα τις 200. και θελουν αλλαγμα οι δισκοι. τακακια εχω αλλαξει 2 φορες.

 

στο 2ο αμαξι( vectra ) , αλλαξα δισκους στους 160 και τακακια 3 φορες

 

Σίγουρα παίζουν πολλά άλλα οι πιο πολλοί αλλαγή τακακια κάνουν έως 60 χιλ.

 

Νταξει για δισκοπλακες είπαμε πάνε αρκετά.

Δημοσ.

ειναι και ο τροπος οδηγησης του καθενος.αλλιως ειναι να φρεναρεις με την βοηθεια της μηχανης και αλλιως να χρησιμοποιεις μονο το φρενο.

αλλιως ειναι οταν οδηγας μην προβλεπεις την κινηση ετσι ωστε να προσαρμοζεις την ταχυτητα σου για να μην χρειαζεται να φρεναρεις και αλλιως ειναι να εισαι κολλημενος πισω απο τον μπροστινο σου και συνεχεια να προσαρμοζεις την ταχυτητα σου με το φρενο σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...