Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Στην περίπτωση της VW, έχανε σε ιπποδύναμη και ροπή (http://www.tflcar.com/2015/10/how-much-power-does-the-vw-tdi-lose-in-cheater-mode-video-report/). Πιο αργό αυτοκίνητο σε καθημερινή χρήση (π.χ. μια προσπέραση ή εκκίνηση από STOP), κάτι που δεν είναι αποδεκτό, ειδικά από αυτούς που πλήρωσαν για την παραπάνω ισχύ του κινητήρα. Το γνωρίζω για τα VW, για τα Audi όμως, επιτάχυνση όπως είπα?
margaritagr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Τι σχετικό με το θέμα λένε οι πωλήσεις που μιλάνε? Απάντηση στον Abec ηταν που έβαλε βίντεο για προβλήματα σε golf. οι πωλησεις δεν λενε τπτ περαν του οτι οι μαζες αγονται πανευκολα αν αμφιβαλλεις δες τι ψηφισαν στις αμερικανικες εκλογες Ίσα ίσα που στις αμερικανικες εκλογές δε μάσησαν απο τη τόση προπαγάνδα όλων των τελευταίων ημερών και του star system. Οσο για το "οι πωλήσεις δε λένε τίποτα" πιστεύω δε σηκώνει σχολιασμό
logistoulis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Στην περίπτωση της VW, έχανε σε ιπποδύναμη και ροπή (http://www.tflcar.com/2015/10/how-much-power-does-the-vw-tdi-lose-in-cheater-mode-video-report/). Πιο αργό αυτοκίνητο σε καθημερινή χρήση (π.χ. μια προσπέραση ή εκκίνηση από STOP), κάτι που δεν είναι αποδεκτό, ειδικά από αυτούς που πλήρωσαν για την παραπάνω ισχύ του κινητήρα. Αν το είχε παντού έτσι, ώστε να έχει περισσότερο οικονομία το αυτοκίνητο, θα είχε χασούρα σε επιδόσεις? Υποθέτω επιτάχυνση μόνο? η κάρτα καυσαερίων μου γράφει λιγότερους ρύπους στις υψηλότερες στροφές, νομίζω γράφει κάτι σχεδόν μηδενικό, θα το ξαναδώ.. τους γλεντάει το vag λέμε!!!!!! και δίνει και τα άλογα που υπόσχεται, όχι σαν κάτι άλλα σαπάκια που τρώνε καρότσες απλά η ποιότητα δυστυχώς με τα χρόνια πέφτει σαν την apple δηλαδή...
onty Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Τώρα με τον Τράμπ θα γεμίσει η ευρώπη με τα μη ρυπογόνα cadillac των 5000 ίππων και 100 αλόγων. Ιπποι - αλογα το ιδιο δεν ειναι; 5.000 κυβικα εκατοστα και 100 αλογα μηπως εννοεις; 1
the other one Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Προς όσους θεωρούν φυσιολογικό να υπάρχει αυτό το λογισμικό που επενέβαινε στις αλλαγές σχέσεων: αντιλαμβάνεστε ότι αυτό το λογισμικό ήταν σχεδιασμένο ώστε να προσομοιώνει τις συνθήκες ελέγχου και μόνο και να παρεμβαίνει για να μπει σε αυτό το mode το κιβώτιο μόνο όταν θεωρούσε ότι γινόταν μέτρηση ρύπων και όχι στις υπόλοιπες συνθήκες, έτσι; Αν όχι, ξαναπροσπαθήστε. Δεν είναι και ανώτερα μαθηματικά. Ακόμη περιμένω να μάθω πόσο ηλίθιος παίζει να είναι κάποιος εκεί στη CARB για να μετρήσει ρύπους σε μικρές ταχύτητες στην ευθεία. ή μήπως νομίζετε πως δεν τα είχαν υπόψη τους αυτά εκεί στη VW; σε λίγο θα ακούσουμε πως και το eco mode στα αυτοκίνητα είναι χακιά για να ξεγελάνε τις μετρήσεις... εγώ λέω καλύτερα την επόμενη φορά να χώσουν νεκρά και να το σανιδώσουν να ναι σίγουροι τι καταναλώνει το αμάξι σε στεγνή βενζίνη 1
dali13gr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Απάντηση στον Abec ηταν που έβαλε βίντεο για προβλήματα σε golf. Ίσα ίσα που στις αμερικανικες εκλογές δε μάσησαν απο τη τόση προπαγάνδα όλων των τελευταίων ημερών και του star system. Οσο για το "οι πωλήσεις δε λένε τίποτα" πιστεύω δε σηκώνει σχολιασμό Οο πωλήσεις στις οποίες αναφέρεσαι, προέρχονται ΚΑΙ από την απάτη των χαμηλών ρύπων και κατανάλωσης. Βλέπει ο άλλος στα χαρακτηριστικά π.χ. χαμηλούς ρύπους με ας πούμε 150 άλογα και κατανάλωση 5l/100km και κοιτάει και τη δεύτερη επιλογή του και βλέπει υψηλότερους ρύπους, ίδια άλογα και 6l/100km. Και λέει "ω ρε φίλε, γ@μ@ει ο Γερμανός, αυτό θα πάρω κι ας είναι ακριβότερο, τα αξίζει τα λεφτά του. Συνδύασέ το αυτό με τις στημένες -στην πλειοψηφία τους- βαθμολογίες στα περιοδικά του κώλου και θα έχει πλήρη εικόνα της απάτης και το γιατί έχει τόσες πωλήσεις. 3
margaritagr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Οο πωλήσεις στις οποίες αναφέρεσαι, προέρχονται ΚΑΙ από την απάτη των χαμηλών ρύπων και κατανάλωσης. Βλέπει ο άλλος στα χαρακτηριστικά π.χ. χαμηλούς ρύπους με ας πούμε 150 άλογα και κατανάλωση 5l/100km και κοιτάει και τη δεύτερη επιλογή του και βλέπει υψηλότερους ρύπους, ίδια άλογα και 6l/100km. Και λέει "ω ρε φίλε, γ@μ@ει ο Γερμανός, αυτό θα πάρω κι ας είναι ακριβότερο, τα αξίζει τα λεφτά του. Συνδύασέ το αυτό με τις στημένες -στην πλειοψηφία τους- βαθμολογίες στα περιοδικά του κώλου και θα έχει πλήρη εικόνα της απάτης και το γιατί έχει τόσες πωλήσεις. Το vw golf ειναι το πιο καλο πουλημένο αμάξι εδώ και χρονια , και πριν απο τους κινητήρες με το λογισμικό, όπως επισης και η vw γενικώς. Καταναλώσεις πλασματικές δίνουν σχεδόν ολοι οι κατασκευαστές, πολύ δυσκολο να πετύχεις το νούμερο που σου γράφουν, ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες. Οι ρύποι μας απασχολούν σχετικά με τα τέλη , κανένας λοιπόν κάτοχος τέτοιου κινητήρα δεν ειδοποιήθηκε να πληρώσει περισσότερα. Ουτε νομίζω κάποιος υποψήφιος αγοραστής να ενδιαφέρεται για το ποιο αμάξι εκπέμπει καποια γραμμάρια Co2 παραπάνω. Έχω ακούσει ως κριτήριο τη μηχανή, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό κλπ, τον παράγοντα περιβάλλον ποτέ Αν ειναι στημένες οι βαθμολογίες , που δε μπορω να το αποκλείσω, αυτο θα ισχύει ομως γενικότερα όχι μονο για το group.
ravensin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Όλο μαλακιες και ή vw πανασχετοι δεν είναι ή μητρική της Audi ή Audi συμμετέχει στο vw group όπως και ή Porsche και μοιράζεται τεχνογνωσία ή χρησιμοποιεί κάποιους κινητήρες σε φτηνά μοντέλα της.Ολα αυτά τα παραμύθια με την κατανάλωση έγινε για να ενισχύσουν την αγορά τους που πάει στο βούρκο.Οι γερμανοι στα οχήματα έχουν ξεφύγει έτη φωτός από όλους όπως ήταν οι ιαπωνες την δεκαετία του 90 απλά όποιος έχει λεφτά παίρνει γερμανικό όποιος δεν έχει λέει αρλουμπες για κινητήρες που αντέχουν και παρλαπιπες.Α και μία επισήμανση για τους Audi Fans όπως εγώ ή Audi αγόρασε την sanyo τον δεύτερο μεγαλύτερο κολωσο στην ιαπωνια που πλέον σε λίγα χρόνια θα φτιάχνει όλα τα ηλεκτρικά της.
ravensin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Όλο μαλακιες και ή vw πανασχετοι δεν είναι ή μητρική της Audi ή Audi συμμετέχει στο vw group όπως και ή Porsche και μοιράζεται τεχνογνωσία ή χρησιμοποιεί κάποιους κινητήρες σε φτηνά μοντέλα της.Ολα αυτά τα παραμύθια με την κατανάλωση έγινε για να ενισχύσουν την αγορά τους που πάει στο βούρκο.Οι γερμανοι στα οχήματα έχουν ξεφύγει έτη φωτός από όλους όπως ήταν οι ιαπωνες την δεκαετία του 90 απλά όποιος έχει λεφτά παίρνει γερμανικό όποιος δεν έχει λέει αρλουμπες για κινητήρες που αντέχουν και παρλαπιπες.Α και μία επισήμανση για τους Audi Fans όπως εγώ ή Audi αγόρασε την sanyo τον δεύτερο μεγαλύτερο κολωσο στην ιαπωνια που πλέον σε λίγα χρόνια θα φτιάχνει όλα τα ηλεκτρικά της.
Neo4 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Και όμως υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν σχόλια για να υπερασπιστουν την VW Αυτό ξεπερνάει και το σύνδρομο της Στοκχολμης. Πως είναι το σύνθημα; ; .... μέχρι να σβήσει ο ήλιος 14
logistoulis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 το group είναι group, είτε μιλάμε για seat, είτε για lamborghini και ειδικά σε κοινούς κινητήρες μεταξύ seat, vw, skoda, audi προφανώς και θα ισχύουν τα ίδια πράγματα πάνω κάτω
asorogu1981 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Οι αγιοι γερμανοι οι τιμιοι αποκλειεται...... 2
giorgoslouk Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Όλο μαλακιες και ή vw πανασχετοι δεν είναι ή μητρική της Audi ή Audi συμμετέχει στο vw group όπως και ή Porsche και μοιράζεται τεχνογνωσία ή χρησιμοποιεί κάποιους κινητήρες σε φτηνά μοντέλα της.Ολα αυτά τα παραμύθια με την κατανάλωση έγινε για να ενισχύσουν την αγορά τους που πάει στο βούρκο.Οι γερμανοι στα οχήματα έχουν ξεφύγει έτη φωτός από όλους όπως ήταν οι ιαπωνες την δεκαετία του 90 απλά όποιος έχει λεφτά παίρνει γερμανικό όποιος δεν έχει λέει αρλουμπες για κινητήρες που αντέχουν και παρλαπιπες.Α και μία επισήμανση για τους Audi Fans όπως εγώ ή Audi αγόρασε την sanyo τον δεύτερο μεγαλύτερο κολωσο στην ιαπωνια που πλέον σε λίγα χρόνια θα φτιάχνει όλα τα ηλεκτρικά της. Μπράβο φίλε μου συγχαρητήρια. Είσαι fan μιας μάρκας της οποίας η χώρα έκαψε την Πατρίδα μας δύο φορές σε 70 χρόνια. Αν υπήρχε ίχνος πατριωτισμού μέσα μας δεν θα έπρεπε να αγοράζουμε ούτε καρφίτσα από αυτούς. Και εις ανώτερα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα