nikoskom Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Καλημερα. Εχω ενα κινητο Samsung trend στο οποιο χαλασε ο διακοπτης ενεργοποιησης, με αποτελεσμα να απαιτειται ολο και μεγαλυτερη προσπαθεια ενεργοποιησης του καθε φορα που εσβηνε.Επειδη ειχα ακομα την εγγυηση της αντιπροσωπειας το πηγα σε εξουσιοδοτημενα καταστημα για αποστολη στο σερβις.Ο υπαλληλος το μονο που μου ειπε ειναι οτι εαν βγω εκτος εγγυησης θα πληρωσω για να το παρω πισω. Δεν εδωσα σημασια και του ειπα να προχωρηση. Μετα απο δυο εβδομαδες το σερβις με ενημερωσε βγηκα εκτος εγγυησης διοτι αλλαξα το καλλημα και βρεθηκε υγρασια, το δε αρχικο κοστος επισκευης λογω ιδιαιτεροτητας του τηλεφωνου (ετσι ακριβως) ειναι περιπου 150 euro (διιπλασιο της αγορας του). Σε αυτο το σημειο να αναφερω οτι σε καποιο χωρο που το συζητησα εγινε το ιδιο και σε αλλον με τον ιδιο λογο.Φυσικα ουτε αυτος ειχε πειραξει το τηλεφωνο. Και τωρα αναρωτιεμαι, τι σερβις ειναι αυτο που για μια επι μερους επισκευη αλλαζει σχεδον ολο το τηλεφωνο. Εαν δεν μπορουν να κανουν τετοιες επισκευες αλλα αρκουνται στην αλλαγη ολων των εξαρτηματων γιατι το ονομαζουν σερβις και γιατι πρεπει να πληρωσω για αυτο.Εφοσον με εβλαλαν εκτος εγγυησης γιατι δεν με ενημερωσαν αλλα μου ζητουν και να τους πληρωσω για να το παρω πισω. Νομιζω οτι η επισκευαστικη τους ικανοτητα εξαντλειται στον οπτικο ελεγχο και τυχον επισκευη σε πλακετα να απαιτει αντικατασταση αυτης με πολλαπλασιο κοστος που για να μην το επιβαρυνθουν σε θετουν εκτος εγγυησης (εαν εισαι). Εαν δεν ειναι απατη να σε θετουν εκτος εγγυησης και να απαιτουν να τους πληρωσης για να παρης πισω το κινητο τοτε τι ειναι;;;;
kostasSTi Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Γενικότερα απ'ότι έχω καταλάβει, τους απασχολεί να τσεκάρουν απλώς τις συσκευές και να τις στέλνουν πίσω στον κατασκευαστή, ώστε να επισκευαστούν (τα λεγόμενα refurbished). Αυτά, αντικαθιστούν χαλασμένα τηλέφωνα που είναι εντός εγγύησης. Επισκευές σε πλακέτες εδώ δεν κάνουν. Από κει και πέρα, προσπαθούν με το παραμικρό ψεγάδι να σε πετάξουν εκτός εγγύησης και να γλιτώσουν το κόστος.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Από την στιγμή που σε έβγαλε εκτός εγγύησης (το θέμα υγρασία δεν το κοιτάω καν γιατί έχει γίνει αστείο πλέον) στη χειρότερη αν απλά πεις ότι το θέλεις πίσω σε χρεώνουν εργασία, Αρκετά κινητά το κουμπί είναι κολλημένο πάνω στην μητρική οπότε αλλάζουν πακέτο δεν κάθονται να ξεκολλήσουν το παλιό για να κολλήσουν καινούργιο Οπότε το κόστος ανταλλακτικων +κόστος εργασίας βγαίνει πάνω από την συνολική αξία του κινητού
kostasSTi Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Σε παρόμοια περίπτωση σε Nexus 5, πήγα σε έναν τοπικό τεχνικό, ο οποιός βρήκε ένα κουμπί που ταίριαζε, το κόλλησε και το nexus ακόμα και σήμερα (2 χρόνια μετά) ζει και βασιλεύει. Κόστος, 25 ευρώ. Ψάξε κοντά σου επισκευαστές, όλο και κάποιος θα σε βολέψει.
Sabertooth Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 oλα τα κινητα εχουν εναν αισθητηρα ο οποιος οταν αλαζει χρωμα σημαινει οτι το κινητο εχει παρει υγρασια,μολις δουνε αυτο αμμεσα το κινητο βγαινει εκτος εγγυησης γιατι το οτι πηρε νερο (υγρασια) οφειλεται σε δικο μας λαθος.
kostasSTi Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Οι οποίοι αισθητήρες πολλές φορές, επηρεάζονται από την υγρασία που υπάρχει στην ατμόσφαιρα, ή ακόμα από αυτή που έχουμε στο σώμα μας (κάτι αυτοκολλητάκια της πλάκας είναι). Πράγμα που σημαίνει οτι είναι η εύκολη δικαιολογία για τις εταιρίες. Στο κάτω κάτω, αν το κινητό είχε πάρει νερό, το power button θα ήταν το τελευταίο που θα πάθαινε ζημιά.
Sabertooth Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Μαζι σου,αλλα δυστυχως αυτο ειναι η δικαιολογια τους για να σε πεταξουν απο την εγγυηση.
Fulgore Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Το λοιπον.Επειδη ειναι γνωστες αυτες οι τακτικες το μονο που μπορεις να κανεις αν οντως δεν εχεις πειραξει το κινητο οπως λενε οι καιροι που εγραψες,ειναι να μιλησει με ΓΓΚ ή συνηγορο για να βρεις το δικιο σου.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Αντιπρόσωποιες samsung Ελλάδα είναι smaettech και arvato σε πια από τα 2 πηγές? Από την στιγμή που έβγαλαν ότι είναι θέμα υγρασίας δύσκολα θα βγάλει άκρη αυτά τα χαρτάκια για την υγρασία είναι σε σημεία που ακόμα και ο ιδρώτας μπορεί να τα επηρεάσει (δίπλα σε ακουστικά πχ) μετά αν θέλει να το ψάξεις αρκεί ο τεχνικός να ρίξει μια σταγόνα νερό πάνω στο χαρτακι και έφυγε εκτός εγγύησης
Fulgore Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 μετά αν θέλει να το ψάξεις αρκεί ο τεχνικός να ρίξει μια σταγόνα νερό πάνω στο χαρτακι και έφυγε εκτός εγγύησης Ναι δεν ειναι ομως τοσο απλα τα πραγματα γιατι με αυτη τη λογικη τοτε μπορουσαν ολα τα κινητα που πηγαιναν service να τα εβγαζαν εκτως εγγυησης. Γραφτηκε παραπανω Καλημερα. Εχω ενα κινητο Samsung trend στο οποιο χαλασε ο διακοπτης ενεργοποιησης, με αποτελεσμα να απαιτειται ολο και μεγαλυτερη προσπαθεια ενεργοποιησης του καθε φορα που εσβηνε.Επειδη ειχα ακομα την εγγυηση της αντιπροσωπειας το πηγα σε εξουσιοδοτημενα καταστημα για αποστολη στο σερβις. Οταν λοιπον και εγω ειχα παει το κινητο μου με κολλημενο pixel στο καταστημα για να το στειλουν για service.Μου εδωσαν ενα χαρτι που ελεγε για ποιο λογο στελνεται στο service το κινητο. Απο την στιγμη λοιπον που το κινητο οταν πηγε στο μαγαζι δεν ειχε καποιο θεμα εκτως απο αυτο που αναφερθηκε, τα περι υγρασιας ειναι το λιγοτερο αστεια. Αυτο τουλαχιστον ισχυει γενικα. Οπως και να εχει μπορει να μιλησει με ΓΓΚ ή Συνηγορο γιατι ουτως ή αλλως δεν χανει τιποτα αφου δουλεια δεν εγινε.
nikoskom Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2016 Το τιλεφωνο δεν ξερω σε ποια αντιπροσωπεια πηγε. Μενω επαρχεια και η Samsung εξυπηρετειται μεσω Γερμανου. Σε αυτους παρεδωσα το τηλεφωνο και με ενημερωσαν οτι πληρωνω για το service εφοσον ημουν χωρις εγγυηση. Τελικα μετα απο αρκετα emails με αντιπροσωπεια,Samsung, οπου συνεχεια η απαντηση του εκπροσωπου της ηταν σε οτι και εαν ελεγα οτι το service εκανε αυτη τη διαγνωση, μου επιστραφη το κινητο μεσω Γερμανου. Δεν με χρεωσαν τιποτα και στο συνοδευτικο χαρτι που μου εδωσαν εγραφε οτι επιστραφει λογω μεγαλης παραμονης στο service και σαν βλαβη εγραφε δισλειτουργεια του λογισμικου. Δεν ξερω τι να υποθεσω για αυτο, οσο για να μιλησω με ΓΓΚ ή Συνηγορο το θεωρω χασιμο χρονου, διοτι η διαγνωση ειναι γενικη και αοριστη και δεν μπορεις να αποδειξεις τιποτα (δι αυτο και χρησιμοποιειται).
shreder Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Αντιπρόσωποιες samsung Ελλάδα είναι smaettech και arvato σε πια από τα 2 πηγές? Από την στιγμή που έβγαλαν ότι είναι θέμα υγρασίας δύσκολα θα βγάλει άκρη αυτά τα χαρτάκια για την υγρασία είναι σε σημεία που ακόμα και ο ιδρώτας μπορεί να τα επηρεάσει (δίπλα σε ακουστικά πχ) μετά αν θέλει να το ψάξεις αρκεί ο τεχνικός να ρίξει μια σταγόνα νερό πάνω στο χαρτακι και έφυγε εκτός εγγύησης Φίλε μου εδώ μάλλον έχεις λάθος γιατί η arvato δεν είναι η αντιπροσωπεία παρά μόνο για τα huawei για τα υπόλοιπα καλύπτει απλά το service μερικών καταστημάτων αντιπροσοπέυοντας τα καταστήματα και όχι τους κατασκευαστές. Τώρα για τα samsung αντιπροσωπεία είναι η smartech και η omnitech όχι η arvato Για περισσότερα δες εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/?view=findpost&p=55424099 Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2017 από shreder
Moderators Inuyasha Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2017 Φίλε μου εδώ μάλλον έχεις λάθος γιατί η arvato δεν είναι η αντιπροσωπεία παρά μόνο για τα huawei γαι υπόλοιπα καλύπτει πλά το service μερικών καταστημάτων αντιπροσοπέυοντας τα καταστήματα και όχι τους κατασκευαστές. Τώρα για τα samsung αντιπροσωπεία είναι η smartech και η omnitech όχι η arvato Για περισσότερα δες εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/?view=findpost&p=55424099 Δεν είναι αντιπρόσωπος αλλά είναι επίσημο σέρβις
shreder Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δεν είναι αντιπρόσωπος αλλά είναι επίσημο σέρβις Φίλε μου δεν είναι επίσημο service διαβασε καλα το link που ποσταρα και θα το δεις αυτο που σου λεω εχουνε βρει πολλοι τον μπελα τους με την συγκεκριμενη εταιρεια μεταξυ των οποιων και εγω για αυτο και σου ξανα ποσταρω το link μηπως και φιλοτιμηθεις να το διαβασεις. http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/page-18?do=findComment&comment=55424099
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα