Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το mondeo 2008 1600 cc μεταχειρισμένο από μάνδρα.Τι γνώμη έχετε;ξέρει κανείς από προβλήματα τι παίζει;σηκώνει υγραέριο;κατανάλωση;; ξέρω ότι είναι βαρύ κ δεν καίει σαν τα μικρά αυτοκίνητα αλλά άλλο να καίει 8-9 λίτρα και άλλο 12-13.περιμένω γνώμες...

Δημοσ.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το mondeo 2008 1600 cc μεταχειρισμένο από μάνδρα.Τι γνώμη έχετε;ξέρει κανείς από προβλήματα τι παίζει;σηκώνει υγραέριο;κατανάλωση;; ξέρω ότι είναι βαρύ κ δεν καίει σαν τα μικρά αυτοκίνητα αλλά άλλο να καίει 8-9 λίτρα και άλλο 12-13.περιμένω γνώμες...

 

 

εισαι ετοιμος για μεγάλη πετυχεσα.... 

Δημοσ.

επισης ΞΕΧΝΑ το υγραεριο... θα παρεις τις βαλβιδες κομπολοι αργα (20-30 χιλ χλμ) ή γρήγορα (5-10 χιλ χλμ)...

 

Και απο εμενα καλυτερα δες σε ιδιώτη, οι μαντραδες δεν παιζονται - η αισχρότητα τους εχει πιασει πάτο (εψαχνα προσφατα για αυτοκινητο και μονο που δεν πλακωθηκα με ορισμένους )

  • Like 5
Δημοσ.

Ενω το 2χερι μτχσμενο που πριν το χε μαντρας π το πηρε απο τραπεζα γτ ηταν με λιζινγκ ειναι καλυτερη επιλογη ?

Δημοσ.

προφανως και οχι, για αυτό μελετας ενα αμαξι οταν το αγοράζεις...

 

Και τα ford εχουν συνδεμενο συστημα για τα σερβις μεταξυ αντιπροσωπειων οποτε μπορει καλλιστα να δει το ιστορικό τους και τους ιδιοκτήτες τους εφόσον πηγαιναν αντιπροσωπεία (που τα πρώτα χρόνια σιγουρα θα πηγαιναν).

  • Like 2
Δημοσ.

Έχεις βρει κάποιο ; Για πόσα χιλιόμετρα μιλάμε ;Mακρια από μάντρες επειδή κάνουν τις μεγαλύτερες κομπίνες , καλύτερα να το πάρεις από ιδιώτη.

  • Moderators
Δημοσ.

απο καταναλωση ξερει κανεις τι παιζει;;

Απ ό,τι βλέπω εδώ, πραγματική γύρω στο 9-9,2 έχει. http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2007&constyear_e=2011&power_s=118&power_e=127&powerunit=2

Δημοσ.

Η μόνη λέξη/προτροπή που χωράει είναι ΕΝΔΕΛΕΧΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ του οχήματος απ' όπου και αν αγοραστεί.

Όντως οι μαντράδες έχουν "ξεφύγει" όπως θα ξέφευγε οποιοσδήποτε έχει "φορτωθεί" εμπόρευμα που δεν πουλάει ή/και "πασσάρουν" εν γνώσει τους και "σαβούρα" μπάς και βγάλουν τα σπασμένα.

Το ίδιο ισχύει για τα πρώην leasing, αν και μετά τη κατάρρευση του κλάδου μάλλον πρέπει να μιλαμε για RaC, καθώς και εκεί μπορεί να βρεί κανείς "ευκαιρίες" με ελάχιστα χλμ. απο πρόωρες επιστροφές ή κατασχέσεις.

Το μεγάλο πρόβλημα με αυτή τη κατηγορία, πριν μπεί στη μέση ο παράγοντας "μάντρα", είναι ότι έχουν παραμείνει "ακίνητα" πολύ καιρό με ότι αυτό συνεπάγεται και ότι συνήθως πωλούνται ακριβά.

Ζητάς πινακίδα, φωτοτυπία τελ. ΚΤΕΟ, βιβλίο Service (το οποίο να θεωρείς έως την επιβεβαίωσή του "φτιαχτό") αν υπάρχει και όλα τα κλειδιά που έδινε ο κατασκευαστής.

Απευθύνεσαι σε ενα αντιπρόσωπο (όχι αυτόν/αυτούς που έχει/έχουν σφραγίσει το βιβλίο) και ζητάς "εικόνα" απο τα αρχεία συντήρησης για το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει. Στο ΚΤΕΟ με τον αριθμό κυκλοφορίας (αν δεν σου δώσει αντίγραφο ΚΤΕΟ όπου αναγράφονται) και ζητάς επιβεβαίωση χλμ.

Ενας έμπειρος και έμπιστος μηχανικός και ενας αντίστοιχος φανοποιός είναι αρκετοί για να γνωμοδοτήσουν επι της εν γένει κατάστασης.

Προσωπικά θα το περνούσα ΚΤΕΟ πριν τη μεταβίβαση για να έχω έγγραφο ελέγχου απο ανεξάρτητο φορέα σε περίπτωση αναστροφής πώλησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στα πρώην leasing ή Rac, υπάρχει η πιθανότητα αντικατάστασης πινακίδων με νέες λόγω θέσης σε ακινησία (φαίνεται στην άδεια κυκλοφορίας - ψάχνεις και τους δύο αριθμούς)

Ολα τα παραπάνω ΜΟΝΟ ΑΝ έχεις εντοπίσει την Super ευκαιρία, λαμβάνοντας σοβαρά υπ' όψιν ότι κανείς δεν "χαρίζει" και ότι μτχ. αυτοκίνητο αγοράζεις όλο και κάτι θα σου "βγάλει". Τα "χοντρά" πας να αποφύγεις.

Οπουδήποτε διαπιστώσεις το "μαντρά" να τα "μασσάει", έφυγες με τη μία.

Υ.Γ.

- Τα "καθαρά" μτχ. η μάντρα δεν τα "φορτώνεται" (μεταβιβάζει) αλλά τα κρατά στο όνομα του ιδιοκτήτη τους έως τη μεταβίβαση στον επόμενο.
- Δεν πληρώνεις πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας και χωρίς παραστατικό, ούτε €. (θα απαιτήσεις αναγραφή των χλμ. στο παραστατικό)
- Κρατάς σε αρχείο την αγγελία (αν υπάρχει) συμπεριλαμβανομένης της περιγραφής αλλά και τις φωτογραφίες.


προφανως και οχι, για αυτό μελετας ενα αμαξι οταν το αγοράζεις...

 

Και τα ford εχουν συνδεμενο συστημα για τα σερβις μεταξυ αντιπροσωπειων οποτε μπορει καλλιστα να δει το ιστορικό τους και τους ιδιοκτήτες τους εφόσον πηγαιναν αντιπροσωπεία (που τα πρώτα χρόνια σιγουρα θα πηγαιναν).

Απο την εφαρμογή της οδηγίας block exception τα Leasing & RaC συντηρούνται απο είτε απο συνεργαζόμενα είτε ιδιόκτητα συνεργεία.

 

Δημοσ.

Βρέθηκε mondeo του 2009 στον Γερακα άλλα δεν έχει βιβλίο service και αναγραφει 90000 χλμ κατά πόσο θα αληθεύει όμως.ο τεχνικός που πήγε επιβεβαιώνει οτι είναι ατρακαριστο σίγουρα.πολυ καλές οι αναρτήσεις του.γενικα δεν βρήκε προβλήματα είναι πολύ καλό είπε.αλλα το μόνο που με ανησυχεί είναι οτι είναι βαμμένο σχεδόν όλο κ μερικά σημεια στόκο από μικρά χτυπήματα.οχι τροχαίο.

Δημοσ.

Απο leasing είναι σιγουρότατο.ατρακαριστο σίγουρα.βαμμενο λογω γρατσουνιών.απι ανάρτηση είναι μια χαρα.απο μηχανή οι μπορεί να διακρίνει ο τεχνικός πολύ καλα.το μόνο θέμα είναι πόσα χιλιόμετρα να έχει όντως;κ τι έχει αλλάξει σε servise.μην μου πέσουν όλα μαζεμένα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...