Προς το περιεχόμενο

Polihome.gr - έχει αγοράσει κανένας;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 6/11/2016 στις 10:59 ΜΜ, Επισκέπτης είπε

Επειδή θέλω να αγοράσω κάποια πράγματα για το σπίτι, ένα από τα υποψήφια μαγαζιά είναι το συγκεκριμένο, αλλά βρίσκεται καμιά 500αριά χλμ. μακριά!  :-)

Μπήκα στο skroutz και παρά την υψηλή βαθμολογία διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.

Κάθε γνώμη - άποψη - εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα δεκτή!

Ευχχαριστώ εκ των προτέρων.

Απαράδεκτη εταιρεία..έχω πληρώσει κάτι τώρα και δύο μήνες και δεν το χωρά παραλάβει πότε.χαθηκεου λένε και είναι γραφειοκρατικά δύσκολο να στείλουν άλλο.

 

Στις 6/11/2016 στις 10:59 ΜΜ, Επισκέπτης είπε

Επειδή θέλω να αγοράσω κάποια πράγματα για το σπίτι, ένα από τα υποψήφια μαγαζιά είναι το συγκεκριμένο, αλλά βρίσκεται καμιά 500αριά χλμ. μακριά!  :-)

Μπήκα στο skroutz και παρά την υψηλή βαθμολογία διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.

Κάθε γνώμη - άποψη - εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα δεκτή!

Ευχχαριστώ εκ των προτέρων.

 

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ΣτελιοςΚαπΑν χάθηκε να ψάξουν να στο βρουν. Αλλιώς ζητά τα λεφτά σου πίσω.

 

Βλέπω τόσα χρόνια μετά ακόμα τα ίδια χάλια είναι. Απορώ γιατί συνεχίζει ο κόσμος και ψωνίζει σε τέτοια μαγαζιά;

Κριτικές δεν διαβάζετε; ή λέτε "α απλά άτυχος ήταν ο τύπος και του έτυχε αυτό";

Επεξ/σία από mary
  • Thanks 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Πριν δύο χρόνια  περίπου (ίσως και λιγότερο) αγόρασα από το εν λόγω κατάστημα έναν καναπέ και δύο πολυθρόνες. Ο καναπές ήδη τρίζει αρκετά και το εσωτερικό από δύο μαξιλάρια που είχε συνοδευτικά έχει μαλακώσει πάρα πολύ. Με άριστα το 5 θα έβαζα 2. Σημειωτέον η χρήση στον καναπέ είναι απλή και όχι καθημερινή (εννοώ ούτε παιδιά χοροπηδάνε ούτε τίποτα). Προσωπικά δε θα ξαναπήγαινα να αγοράσω κάτι παρόμοιο από εκεί. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Αψογη εξυπηρετηση, πολυ καλές τιμές

Ειμαι πελατης τους χρονια τωρα και δεν εχω αντιμετωπίσει κανενα προβλημα

ΜΠορειτε να ψωνισετε άφοβα

  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, whiteman7 είπε

Αψογη εξυπηρετηση, πολυ καλές τιμές

Ειμαι πελατης τους χρονια τωρα και δεν εχω αντιμετωπίσει κανενα προβλημα

ΜΠορειτε να ψωνισετε άφοβα

Δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια που ψωνίζεις εσύ δεν έχεις αντιμετωπίσει τα θέματα των άλλων; τι πράγματα έχεις ψωνίσει, σε πόσο χρόνο σου ήρθαν και πως είναι η ποιότητα τους; 

Δημοσ.

Πριν μετακομίσουμε (προσφάτως) ψάχναμε κάποια μικροέπιπλα, σύνθετο για τη τιβί κτλ.

Πήγαμε και μεις στο φυσικο τους κατάστημα, για να τα δούμε απο κοντά. Παίδες, καμμια σχέση. Στις φωτό, όντως 3d παραγωγή σχεδίων, φαίνονται ομορφα, τα χρώματα κτλ. Απο κοντά, καμμία σχέση.

Επίσης, φαίνονται φτηνιάρικες κατασκευές, πως να το πω. ΣΙΓΟΥΡΑ δεν απαιτώ μασίφ ξύλο σ'αυτα τα χρήματα, αλλά με τα λιγα χρήματα παραπανω του συνθέτου, εφτιαξα σε ξυλουργό. ΘΕωρώ οτι η ποιότητα τους γενικα, ειναι κάτω του μετρίου, ίσως και χειρότερη απο ικεα, που ναι το benchmark για πολύ κόσμο.

ΔΕΝ έχω ιδέα για τα πιο ακριβά τους, αλλα 2 ζευγάρια που βγηκαν απο μεσα, συζητούσαν επισης για τη χαμηλή ποιοτητα τους.

Ετσι κι εμεις δε ψωνισαμε τιποτα. Οσο για καποιους που λενε περι αριστης επικοινωνιας κτλ, αμφιβάλλω πολυ...φιλικό ζευγάρι που εν γνώσει του ηθελε φθηνα επιπλα, τους αργησαν τη παραγγελία, με οτι ναναι δικαιολογίες και δεν την φέρναν. Μάλιστα ο φιλος τους ζητησε να παει να τα παρει ο ιδιος κι αυτοι λέγαν πως τα εχουν στην αποθηκη, αλλα δε μπορουν να τα αποδεσμεύσουν κτλ.

Η μονη συμβουλή μου, για οποιον ειναι απο θεσνικη και περιξ, ας παει να τα δει απο κοντά πρώτα. Γιατι μπορει εδώ στο φορουμ να γράφουμε οτι θέλουμε...

Δημοσ.

Επειδη ημουν και εγω σε αναζήτηση επίπλων πρόσφατα και, λόγω τιμών, πηγα και είδα ορισμένα πραγματα σε καταστημα τους, έχω να πω οτι σε αυτα που είδα τουλάχιστον εγω σε μεσαία κατηγορία τιμής, η ποιότητα κατασκευής ήταν κάκιστη.

Δημοσ.

Αφήστε την ποιότητα στην άκρη , είναι απατεώνες στο μαγαζί αυτό αγόρασα 2 κουκετες για τα παιδιά μου και μου τις έβγαλαν ξινές. Λάθος διαστάσεις στα στρώματα , με έβαλαν να προσθέσω ξύλινα υποστρώματα και όταν ήρθαν οι κουκετες είχαν μέσα και με κορόιδευαν ότι μου είχαν χρεώσει αυτές , είχα πάρει και μια ντουλάπα την ακύρωσα μετά από 2 μήνες γιατί θα αργούσε. Τους κυνηγαγα άλλους 2 μήνες για να πάρω τα λεφτά πίσω και μου έλεγαν ψέματα ότι τα έβαζαν.

Παράδοση πεζοδρομίου 180€

Τελικά έστειλε στην προστασία καταναλωτή και έτσι πήρα τα λεφτά μου από τα υπόλοιπα πίσω 

Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει, αν δείτε και σχόλια στο Σκρουτζ ή στις google ( τους έχω θάψει) θα καταλάβετε.

Μακριά από αυτούς

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

εκπλησσομαι με οτι εχω διαβασει εδω μέσα

Δεν εχω αντιμετωπίσει το παραμικρο πρόβλημα και στους χρονους παράδοσης και στην παραλαβη των προιόντων

Τα προιόντα που παρέλαβα ήτανα κομα καλυτερα από τις φωτογραφίες

Αυτα τα περί 3d απεικονησεις κλπ είναι αστεία να λέγονται 

Εχω αγοράσει 2 τραπεζαρίες (κουζινα + σαλονοτραπεζαρια) και 2 τετραδες απο καρεκλες

επίσης το συνθετο μου και εναν καθρεπτη επιδαπέδιο.

Τραπεζαρια DELIGHT

Τραπεζαρία ΜΑΧΙΜ

δε θυμαμαι το συνθετο και τον καθρέπτη.

Και στρώμα επίσης οχι πολύ ακριβο αλλά εξαιρετικης ποιότητας

Η εκθεση στην αλίμου είναι αστεια σε σχεση με τα όσα παρεχει η εταιρια

Δεν προμοταρω την εταιρεία, απλά σας λεω την εμπειρια μου

ΦΙΛΙΚΑ

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά αγόρασα και εγώ ένα τραπεζάκι σαλονιού με κωδ νούμερο 2 .Αυτό που διαπίστωσα μετά την συναρμολογηση ήταν ότι αυτό που παράγγειλα δεν είχε σχέση  με τις φώτο στο ίντερνετ . Η ποιότητα κατασευης  και τα υλικά  ήταν ότι χειρότερο είχα δει στην ζωή μου. Απο την πρώτη μέρα η επιφάνεια είχε φουσκώσει , σαν από υγρασία , οι γωνίες είχαν αρχισει να ξεκολανε και να γίνονται αιχμηρές και τα συρτάρια δεν ανοιγωκλειναν καθόλου . Απευθύνθηκα στον Συνηγ Καταναλωτή όπου απο τον Μάη 2019  ,δεν έχω πάρει τα χρήματα μου πίσω . polihome ΕΊΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΟΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΖΗΜΙΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΤΕ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ  ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.

20190424_171938.jpg

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δική μου εμπειρία για την εν λόγω εταιρεία είναι η εξής:

Έχω κάνει παραγγελία διαδικτυακά έναν γωνιακό καναπέ, ένα τραπέζι κουζίνας και τέσσερις καρέκλες από την εταιρεία Polihome ΑΦΟΙ ΠΟΛΙΤΗ ΕΕ στις 03/07/2019 και έχω προπληρώσει την παραγγελία μου. Στις 13/07/2019 δέχομαι ειδοποίηση από την μεταφορική εταιρεία να πάω στην αποθήκη τους για να παραλάβω τον καναπέ και τις καρέκλες ΟΧΙ το τραπέζι. Ενώ λοιπόν εγώ ήμουν στο γραφείο της μεταφορικής για να υπογράψω τα σχετικά έγγραφα, το παιδί της αποθήκης φόρτωνε τα προϊόντα στο αυτοκίνητό μου. Ανοίγοντας τα πακέτα στο σπίτι μου πια, διαπιστώνω ότι ο καναπές είναι σκισμένος σε δύο από τα πέντε κομμάτια του. Επικοινωνώ αμέσως με την εταιρεία και μου είπαν ότι θα προωθήσουν το θέμα μου στο αρμόδιο τμήμα την Δευτέρα πια,διότι το Σάββατο οι αρμόδιοι δεν δουλεύουν. Δεν με πήρε ποτέ κανείς παρά μόνο όταν επικοινώνησα εγώ μου είπαν ότι θα άκουγαν πρώτα τις συνομιλίες μας κατά την παραγγελία, διότι διατείνονταν ότι μου είπαν να ανοίξω τα πακέτα στην αποθήκη της μεταφορικής εταιρείας, να δω αν όλα ήταν καλά, και μετά να παραλάβω. Και φυσικά μου ζητούσαν επισταμένως να τους θυμίσω από ποιο τηλέφωνο έκανα την παραγγελία, από το κινητό ή το σταθερό.... Μου έλεγαν λοιπόν ότι θα άκουγαν τις συνομιλίες και αν μου το είχαν πει, δεν θα μου έκαναναντικατάσταση! Και όλα αυτά επικοινωνώντας εγώ μαζί τους καθημερινά και στέλνοντάς με από "αρμόδιο" σε "υπεύθυνο"... 
Αρκετές ημέρες μετά δεν είχα καμία σαφή απάντηση για την αντικατάσταση του σκισμένου καναπέ, αλλά και για το τραπέζι που χρωστούν ακόμη. Τους είπα λοιπόν ότι θα κάνω καταγγελία και τότε μου είπαν ότι θα μου στείλουν το τραπέζι και θα αντικαταστήσουν τα σκισμένα κομμάτια του καναπέ. Έχουν περάσει άλλες δέκα ημέρες από τότε κι όμως δεν έχω παραλάβει ακόμα τίποτα. Επικοινωνώντας ξανά μαζί τους, μου είπαν ότι η υπεύθυνη βρίσκεται σε άδεια και με έβαλαν στην αναμονή για πάνω από μισή ώρα για να με συνδέσουν με το αρμόδιο τμήμα, μέχρι που τελικά έπεσε η γραμμή... Και αυτό γίνεται σε όλες μου τις κλήσεις που προσπαθώ να μάθω τι γίνεται με τα έπιπλα που προπλήρωσα κι όμως δεν έχω...
Μετά από σχεδόν δύο εβδομάδες, επιτέλους παραλαμβάνω τα κομμάτια του καναπέ σχισμένα ξανά φυσικά! Και το τραπέζι που μου χρωστούν, ξεχνάνε για μία ακόμη φορά να μου το στείλουν. Όλα αυτά τα έχω προπληρώσει!!! Δεν θέλετε να συνεχίσω παρακάτω, γιατί το μαρτύριο με την Polihome δεν σταματάει φυσικά εδώ... Τώρα αν μετά από όλα αυτά θέλει κάποιος να ρισκάρει να πάρει έπιπλα από την εταιρεία Polihome ΑΦΟΙ ΠΟΛΙΤΗ ΕΕ, να ξέρει ότι θα περάσει κάτι αντίστοιχο!
Εγώ πάντως αναγκάστηκα να κάνω καταγγελία στο Ινστιτούτο Καταναλωτών για να βρω το δίκιο μου.
Επεξ/σία από athina athina
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχω αγοράσει τίποτα και για να είμαι ειλικρινής ούτε καν έχω μπει στο μαγαζί.

Βλέποντας όμως αυτό το νήμα το έψαξα λίγο και μου έκανε εντύπωση ότι:

Στις αξιολογήσεις του (4000 +) έχει ή του ύψους ή του βάθους. Ή 5 αστεράκια ή 1 (και πολλοί με επιθυμία για κανένα). Ελάχιστες οι περιπτώσεις με 2 ή 3. Τί γίνεται; Μόνο πολύ ευχαριστημένους και πολλούς φρικαρισμένους πελάτες έχει;

Έχει ενδιαφέρον το ότι τελικά βγάζει 4,5 σαν βαθμολογία. Χρειάζονται μόλις μερικές αξιολογήσεις του ενός αστεριού για να σου χ...σουν ένα όμορφο σκορ με κάποιες δεκάδες 5άρια. Με τόσες κακές κριτικές πως είναι τόσο ψηλά; Ή υπάρχει άλλος τρόπος υπολογισμού;

Σε μία αξιολόγηση ένας ευχαριστημένος πελάτης αφήνει να εννοηθεί ότι παίζει και δυσφήμιση από ανταγωνιστές (μπορεί και να παίζει). Αν όμως ίσχυε κάτι τέτοιο δεν θα τους ξεμπρόστιαζε η εταιρία στις απαντήσεις της; Σε αυτές που διάβασα είδα ότι αν και χρησιμοποιεί προσεκτικό λόγο στην ουσία δεν αμφισβητεί ή ακυρώνει τα παράπονα στα οποία απαντάει, όπως θα περίμενε κανείς αν επρόκειτο για fake ή παρατραβηγμένα.

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.

Πολύ απλά @haris_216
όπως γίνεται σε όλες τις άλλες πλατφόρμες, δεν είναι δύσκολο να βάλεις συγγενείς σου να αφήσουν 5αστερη κριτική για να ισοφαρίσει τις κακές.
Και σε πληροφορώ ότι αν οι κακές ήταν ψεύτικες μια σωστή εταιρεία ή θα ζητούσε παραπάνω πληροφορίες από τον πελάτη για να τον ξεμπροστιασει ότι ψεύδεται ή θα αρνούνταν ότι υπήρξε ποτέ αυτός ο πελάτης.

 

Η δικιά μου εμπειρία ήταν κακή και τα υπόλοιπα άσχημα που διαβάζω δεν μου κάνουν εντύπωση.

Είναι εταιρία της αρπαχτής και είναι θέμα χρόνου να κλείσει. Όνομα δεν χτίζεται με ωραίες φώτο και fb marketing. Αν η υποστήριξη είναι για τα μπάζα, 1 δυσαρεστημένος πελάτης θα το πει σε 100 φίλους του ή στη περίπτωση του ίντερνετ θα το γράψει στα φόρουμ

 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 26/2/2019 στις 10:11 ΜΜ, tsofras είπε

Αφήστε την ποιότητα στην άκρη , είναι απατεώνες στο μαγαζί αυτό αγόρασα 2 κουκετες για τα παιδιά μου και μου τις έβγαλαν ξινές. Λάθος διαστάσεις στα στρώματα , με έβαλαν να προσθέσω ξύλινα υποστρώματα και όταν ήρθαν οι κουκετες είχαν μέσα και με κορόιδευαν ότι μου είχαν χρεώσει αυτές , είχα πάρει και μια ντουλάπα την ακύρωσα μετά από 2 μήνες γιατί θα αργούσε. Τους κυνηγαγα άλλους 2 μήνες για να πάρω τα λεφτά πίσω και μου έλεγαν ψέματα ότι τα έβαζαν.

Παράδοση πεζοδρομίου 180€

Τελικά έστειλε στην προστασία καταναλωτή και έτσι πήρα τα λεφτά μου από τα υπόλοιπα πίσω 

Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει, αν δείτε και σχόλια στο Σκρουτζ ή στις google ( τους έχω θάψει) θα καταλάβετε.

Μακριά από αυτούς

Παθών κι εγώ με παραγγελία 4φυλλης ντουλάπας και τραπεζιού σαλονιού αρχές Ιουλίου, παρέλαβα με αρκετές ημέρες καθυστέρηση  σωστά το τραπεζάκι (καμία σχέση βέβαια με το χρώμα που έχουν στο site) και λάθος τμήματα στην ντουλάπα, ένα τμήμα ήρθε διπλό και ένα τμήμα δεν ήρθε καθόλου

Να μην αναφέρω τι έγινε μετά, όλοι έχετε καταλάβει, αμέτρητες φορές αναμονή (φυσικά πάντα πάνω από μισή ώρα), σε συνδυασμό με ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υποτίθεται ότι έστειλαν το σωστό τμήμα αντιακατάστασης στις 19 Αυγούστου και από τότε δεν μπορώ να βρω κανέναν,  Εννοείται σε όλες τις προσπάθειες τηλεφωνικής επικοινωνίας, "θα σας ενημερώσουμε". / Πόσες φορές το έχετε ακούσει οι περισσότεροι . Προφανώς είναι απατεώνες, δεν μιλάμε για ατυχείς περιπτώσεις, αυτή είναι η τακτική τους.

Επειδή ετοιμάζομαι να στείλω αίτημα στον συνήγορο καταναλωτή  με ότι στοιχεία έχω για να ακυρώσω την παραγγελία, εάν παρακολουθείς ακόμη την συζήτηση ή εάν γνωρίζει κανείς άλλος, έχω τρία ερωτήματα

1) Πριν στείλεις στον συνήγορο καταναλωτή, τους είχες ζητήσει να ακυρωθεί η παραγγελία ή το ζήτησες κατευθείαν στον συνήγορο;

2) Ανέφερες ονόματα  που επικοινώνησες μαζί τους ή που προκύπτουν από ηλεκτρονική αλληλογραφία; Το λέω γιατί δεν ξέρω εάν επιτρέπεται από τον νόμο προστασίας δεδομένων GDPR

3) Τους γνωστοποίησες ότι θα κάνεις προσφυγή στον συνήγορο καταναλωτή πρίν κάνεις αυτήν την ενέργεια;

Και μία σκέψη για όλους, Εάν στέλναμε ομαδική επιστολή στον συνήγορο καταναλωτή (ή σε όποια άλλη υπηρεσία πιστεύει κάποιος ότι θα μπορέσει να βοηθήσει)  μήπως θα είχαμε πιό αποτελεσματική αντιμετώπιση ;

Για όσους το σκέφτονται να παραγγείλουν..... μακριά, πολύ μακριά από αυτούς.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Pansel είπε

Παθών κι εγώ με παραγγελία 4φυλλης ντουλάπας και τραπεζιού σαλονιού αρχές Ιουλίου, παρέλαβα με αρκετές ημέρες καθυστέρηση  σωστά το τραπεζάκι (καμία σχέση βέβαια με το χρώμα που έχουν στο site) και λάθος τμήματα στην ντουλάπα, ένα τμήμα ήρθε διπλό και ένα τμήμα δεν ήρθε καθόλου

Να μην αναφέρω τι έγινε μετά, όλοι έχετε καταλάβει, αμέτρητες φορές αναμονή (φυσικά πάντα πάνω από μισή ώρα), σε συνδυασμό με ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υποτίθεται ότι έστειλαν το σωστό τμήμα αντιακατάστασης στις 19 Αυγούστου και από τότε δεν μπορώ να βρω κανέναν,  Εννοείται σε όλες τις προσπάθειες τηλεφωνικής επικοινωνίας, "θα σας ενημερώσουμε". / Πόσες φορές το έχετε ακούσει οι περισσότεροι . Προφανώς είναι απατεώνες, δεν μιλάμε για ατυχείς περιπτώσεις, αυτή είναι η τακτική τους.

Επειδή ετοιμάζομαι να στείλω αίτημα στον συνήγορο καταναλωτή  με ότι στοιχεία έχω για να ακυρώσω την παραγγελία, εάν παρακολουθείς ακόμη την συζήτηση ή εάν γνωρίζει κανείς άλλος, έχω τρία ερωτήματα

1) Πριν στείλεις στον συνήγορο καταναλωτή, τους είχες ζητήσει να ακυρωθεί η παραγγελία ή το ζήτησες κατευθείαν στον συνήγορο;

2) Ανέφερες ονόματα  που επικοινώνησες μαζί τους ή που προκύπτουν από ηλεκτρονική αλληλογραφία; Το λέω γιατί δεν ξέρω εάν επιτρέπεται από τον νόμο προστασίας δεδομένων GDPR

3) Τους γνωστοποίησες ότι θα κάνεις προσφυγή στον συνήγορο καταναλωτή πρίν κάνεις αυτήν την ενέργεια;

Και μία σκέψη για όλους, Εάν στέλναμε ομαδική επιστολή στον συνήγορο καταναλωτή (ή σε όποια άλλη υπηρεσία πιστεύει κάποιος ότι θα μπορέσει να βοηθήσει)  μήπως θα είχαμε πιό αποτελεσματική αντιμετώπιση ;

Για όσους το σκέφτονται να παραγγείλουν..... μακριά, πολύ μακριά από αυτούς.

Τους είχα αναφέρει ότι η επόμενη κίνηση θα είναι ο συνήγορος, είχα κάνει ήδη ακύρωση και δεν μου έβαζαν τα λεφτά.

Όνομα δεν ζήτησα από κανέναν απλά έστειλα το συμβάν στον συνήγορο και έβαλα κοινοποίηση στο email το polihome.

Την επόμενη ημέρα με πήραν τηλέφωνο και έβαλαν τα λεφτά. Ήταν η πρώτη φορά που με πήραν τηλέφωνο σε διάστημα περίπου 2 μηνών.

Τέτοια ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει στην ζωή μου

Καλή επιτυχία σου εύχομαι και την επόμενη φορά να διαβάζεις αξιολογήσεις στο google γιατί τους έχω θάψει και εκεί όπως και πολλοί άλλοι

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...