giannisxp Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Εχω ένα πίνακα στη C οπου εχει 16 στοιχεία (ονοματα ομάδων συγκεκριμένα) και θέλω με τη χρήση της συνάρτησης rand να δημιουργήσω τις αγωνιστικες.
giannisxp Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Στις 5/11/2016 στις 5:04 ΜΜ, Kercyn είπε Δες εδώ. Να σου ανεβασω ολο το κωδικα που εχω γραψει θα χαθεις...αλλα αμα μπορεις να βοηθισεις να τον ανεβασω
Moderators Kercyn Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Γιατί να ανεβάσεις όλο τον κώδικα; Ένα ελάχιστο μέρος που δείχνει τι πρόβλημα έχεις αρκεί. Αλήθεια τι πρόβλημα έχεις;
giannisxp Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Εαν ο αριθμος ομαδων ειναι ζυγος πρεπει να δημιουργω αγωνιστικες μεταξυ τον 16 ομαδων με τη χρηση της rand. Το προβλημα μου ειναι πως δεν ξερω πως να κανω το κομματι αυτο case 3: printf("\nctr = %d",ctr); if(ctr%2==0){ printf("\nArithmos omadwn : %d",ctr); agon = (2*(ctr-1)); printf("\nAgonistikes : %d",agon); printf("\n Thelis na sinexisis ??(Y/N) :"); scanf(" %c",&elex); if((elex='Y')||(elex='y')){ //εδω πρεπει να δημιουργω αγωνιστικες με τη χρηση της συναρτησης rand } } else { printf("\n Monos arithmos omadwn-Mi egkiros arithmos\n"); menu(); } break;
παπι Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Μαζι με το ονομα της ομαδας θα βαλεις και εναν int ο οποιος θα εχει το αποτελεσμα της rand. Τελος σορταρεις με qsort βαση του int. 1
Moderators Kercyn Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Αρχικά μπορείς να μοντελοποιήσεις την κάθε ομάδα και κάθε αγώνα της αγωνιστικής για να ξέρεις ποιος παίζει με ποιον. Σου αρκεί να βρεις μόνο τις μισές αγωνιστικές, για τις άλλες μισές απλώς αντιστρέφεις γηπεδούχους και φιλοξενούμενους. Ξεκινάς λοιπόν με την κάθε ομάδα και προσπαθείς να βρεις ένα ID που ανήκει σε ομάδα με την οποία δεν έχει ξαναπαίξει. Το κάνεις αυτό για τις μισές ομάδες και τις μισές αγωνιστικές και είσαι (σχεδόν) έτοιμος. typedef struct { unsigned ID; char* Name; } Team; typedef struct { unsigned RoundNo; Team* Home; Team* Visitor; } RoundMatch; int HaveTeamsMet(unsigned TeamA_ID, unsigned TeamB_ID); RoundMatch** Rounds; 1
giannisxp Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Στις 5/11/2016 στις 5:52 ΜΜ, Kercyn είπε Αρχικά μπορείς να μοντελοποιήσεις την κάθε ομάδα και κάθε αγώνα της αγωνιστικής για να ξέρεις ποιος παίζει με ποιον. Σου αρκεί να βρεις μόνο τις μισές αγωνιστικές, για τις άλλες μισές απλώς αντιστρέφεις γηπεδούχους και φιλοξενούμενους. Ξεκινάς λοιπόν με την κάθε ομάδα και προσπαθείς να βρεις ένα ID που ανήκει σε ομάδα με την οποία δεν έχει ξαναπαίξει. Το κάνεις αυτό για τις μισές ομάδες και τις μισές αγωνιστικές και είσαι (σχεδόν) έτοιμος. typedef struct { unsigned ID; char* Name; } Team; typedef struct { unsigned RoundNo; Team* Home; Team* Visitor; } RoundMatch; int HaveTeamsMet(unsigned TeamA_ID, unsigned TeamB_ID); RoundMatch** Rounds; Ευχαριστώ παρα πολυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα