zeys13 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Καλησπέρα σας συμφορουμήτες, έχω ένα όπελ άστρα H 1.4 το οποίο έχει 310.000 χλμ περίπου. Στο αυτοκίνητο τοποθετήκε υγραέριο πριν απο 15.000 χλμ περίπου.Το αυτοκίνητο λοιπόν πριν απο λίγο καιρό τα πρωινά δεν τραβάει,μετά απο 3-4 λεπτά είναι μια χαρά. Μετρώντας τη συμπίεση στον εγκαταστάτη του αερίου, με ζεστό κινητήρα,βρήκαμε μείωμένη συμπίεση στον τρίτο κύλινδρο. Έπειτα απο αυτό το αυτοκίνητο πήγε στο μηχανικό εξειδικευμένο σε όπελ, όπου μετρήθηκε η συμπίεση με κρύο κινητήρα και η συμπίεση βρέθηκε κανονική. Που μπορεί να οφείλεται η διαφορά; Είναι φυσιολογικό; Ο μηχανικός υποπτεύεται πρόβλημα στην τροφοδοσία και κοιτάει μπεκ-τρόμπα βενζίνης κτλ.
opcorsa Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 εχεις αρκετα χλμ ουτως η αλλως για μοτερ βενζινης φιλε... αν ακουσεις ακριβη ζημια σκεψου το και για ρεκτιφιε ανακατασκευη του μοτερ.. εφοσον το σκαφος ειναι καλο βεβαια χωρις σκουριεςκλπ
Knight of Mercy Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Καλησπέρα σας συμφορουμήτες, έχω ένα όπελ άστρα H 1.4 το οποίο έχει 310.000 χλμ περίπου. Στο αυτοκίνητο τοποθετήκε υγραέριο πριν απο 15.000 χλμ περίπου.Το αυτοκίνητο λοιπόν πριν απο λίγο καιρό τα πρωινά δεν τραβάει,μετά απο 3-4 λεπτά είναι μια χαρά. Μετρώντας τη συμπίεση στον εγκαταστάτη του αερίου, με ζεστό κινητήρα,βρήκαμε μείωμένη συμπίεση στον τρίτο κύλινδρο. Έπειτα απο αυτό το αυτοκίνητο πήγε στο μηχανικό εξειδικευμένο σε όπελ, όπου μετρήθηκε η συμπίεση με κρύο κινητήρα και η συμπίεση βρέθηκε κανονική. Που μπορεί να οφείλεται η διαφορά; Είναι φυσιολογικό; Ο μηχανικός υποπτεύεται πρόβλημα στην τροφοδοσία και κοιτάει μπεκ-τρόμπα βενζίνης κτλ. Κοίτα όμως μήπως ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου "κόβει" τη τροφοδοσία στον 3ο λόγω ελλειπούς καύσης (safety mode για προστασία του καταλύτη). Καλώς ο μηχανικός σου κοιτάζει τα μπέκ. Ελπίζω η συσκευή υγραεριοκίνησης που έβαλες να "κάνει" για το Η.
NikosKallithea Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Οταν ζεσταίνετε ο κινητηρας αλλάζουν οι συνθηκες λειτουργίας το λαδι γίνετε πιο ρευστό και τα μεταλλα αποκτούν περισσότερες ανοχές κλπ, σωστα λοιπον σου βγαζει πρόβλημα στο ζεστο, εξ αλλου ολες ο μετρήσεις στα αυτοκίνητα γίνονται μα ζεστο κινητήρα 1
zeys13 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Εγω ηξερα οτι συμπιεση μετρας με κρυο κινητηρα και οτι με ζεστο παιρνεις ενδεικτικες μετρησεις. Τωρα για το αν κοβει ο εγκεφαλος τον τριτο κυλινδρο δεν νομιζω να καταφερνει καν σαν δυνατοτητα το οπελ. Ο μαστορας μαλλον δεν εκανε τπτ με τα μπεκ και θα κοιταγε και την τρομπα βενζινης. Απλα του επεσε δουλεια και με εριξε πισω. Αποστολή από το Lenovo P770 με τη χρήση Insomnia App
JimasGR Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 εχεις αρκετα χλμ ουτως η αλλως για μοτερ βενζινης φιλε... αν ακουσεις ακριβη ζημια σκεψου το και για ρεκτιφιε ανακατασκευη του μοτερ.. εφοσον το σκαφος ειναι καλο βεβαια χωρις σκουριεςκλπ 300χιλ χιλιομετρα δεν ειναι πολλα για βενζινη ατμοσφαιρα σε φαση οτι το μοτερ αργα ή γρηγορα θα βγει off. Αλλα τοσα βγαζει στην καλυτερη. Αναλογα με την χρηση που εχει κανει βεβαια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα