Mazinga Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Καιιιιι ακομα δεν εχει σβυσει...Χριστούγεννα διαρκείας.... 2
Moderators Malthador Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Classic Mini SNES console rumoured after Nintendo files a familiar-looking trademark Έτσι, N, εκμεταλλεύσου ξεδιάντροπα όλη την παιδική μου ηλικία. 2
bad_freddy Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Κάτοχος κι εγω της κονσολίτσας εδω και κάτι μέρες, κυρίως την απέκτησα για την συλλογή όπως ειπώθηκε και απο άλλους αλλά φυσικά είπα να ασχοληθώ και λίγο με τα παιχνίδια να θυμηθούμε τα παλιά... Εννοείται οτι έχω χάσει την φόρμα μου, παιδεύτηκα κάπως στο World 1-1 του Mario Bros που σαν παιδάκι την πέρναγα με κλειστά μάτια και δεν κατάφερα να ολοκληρώσω την 1-2 μετά απο 3 απόπειρες κλείνοντας την κονσόλα λιγάκι εκνευρισμένος... Μάζι με τα χρόνια που έφυγαν, έφυγε και η υπομονή μου προφανώς... Μην τα πολυλογώ το μεγαλύτερο πρόβλημα μου όπως και σε όλους είναι το καλώδιο του controller. Οπότε είχα την φαεινή ιδέα να ξεθάψω απο την ντουλάπα το σφραγισμένο Wii Classic Controller που αγόρασα πρίν χρόνια για να παίζω τα παιχνίδια της VC του Wii τον οποίο όμως δεν είχα ακόμα ανοίξει ποτέ με σκοπό να τον χρησιμοποιήσω τόσο σαν δεύτερο χειριστήριο, οσο κυρίως και σαν πρώτο αξιοποιώντας το μακρύτερο καλώδιο που τελικά... δεν έχει. Μέτρησα και τα καλώδια μεταξύ τους και το Wii Classic είναι ελάχιστα μακρύτερο οπότε παραμένει το σπαστικό πρόβλημα να είσαι κολλημένος σε μια μεγάλη τηλεόραση, πόσο μάλλον με ενα ακόμα άτομο σε περίπτωση διπλού... Στην χρήση του στο Wii το κοντό καλώδιο δεν είναι πρόβλημα μιας και το χειρηστήριο είναι φτιαγμένο να κουμπώνει στη θύρα του Wiimote που είναι ασύρματο οπότε και δεν ενοχλεί... Ξενέρωσα. 1
vag.patrick Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 θα θυμηθεις τα παλια τραβωντας το καλωδιο του usb και του hdmi μπροστα γιατι αυτα εχουν μηκος τα 1.0 με 1,5μ οποτε μπορεις να παιξεις σε αποσταση των 2μ στο συνολο ανετα.εγω ετσι κανω.Ρευμα το δινω απο την tv μου και τελος.Εγω δε σπαστηκα να πω την αληθεια , καθως ειναι θεμα συνηθειας.Εδω εβαλα με φιλους στο Ν64 Golden eye να παιξουμε Local vs και κλαιγαμε , δε μπορουσαμε να στοχευσουμε ουτε face to face. Και καποτε το ξεκ*λιαζαμε αυτο το παιχνιδι.
Mazinga Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Να αναφερω οτι το NES MINI θα ειναι μερος των εκπτωσεων σε κοτσοβολο (μαλλον και αλλου, απλα δεν προλαβα να ρωτησω public / plaisio κ.α.). Αυτο σχετικα με απαχηδες αθηνων και πασης ημεδαπης... Επισης στην ιστοσελιδα του (http://www.kotsovolos.gr/site/bazaarfull.jsp?catid=10329061) ηδη σε παζαρι το δινει...67 ευρα απο τα 70 που εχει τωρα. Και δεν το αναφερω ως διαφημιση της αλυσιδας, αλλα σαν πραγματικη εικονα της αγορας οπου περαν των ...(καποιων) ινσομνιακς ο περισσοτερος λαος δεν κοπτεται δια κονσολες, ουτε καν αυτης, αλλα για ψωμι και ελιες....
pollop Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 ψωμι και ελια και nintendo βασιλια που λεγανε και οι παλιοι ε?
Mazinga Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 ψωμι και ελια και nintendo βασιλια που λεγανε και οι παλιοι ε? ΧΑ χα χα ο ναι! Κάτσε να φας κάτσε να πιεις κάτσε τον πόνο σου να πεις κάτσε να τραγουδήσεις και να μας καλοκαρδίσεις Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά ψηλή μου Ζελντολιβανιά (κι αρχή) κι αρχή καλός μας χρόνος (Εκκλησιά) Εκκλησιά με τ’ άγιο θρόνο Αρχή που βγήκε ο Μαριός Άγιος και πνευματικός (στη γη) στη γη να περπατήσει (και να μας) και να μας καλοκαρδίσει Άγιος Βασίλης έρχεται κι όλους μας καταδέχεται (από) από την Καισαρεία (συ σ’ αρχό) συ σ’ αρχόντισσα Ζελντία Βαστά εικόνα και χαρτί ζαχαροκάντιο, ζυμωτή (χαρτί) χαρτί και καλαμάρι (δες κι εμέ) δες κι εμέ το Λινκάρι Το καλαμάρι έγραφε τη μοίρα μου την έλεγε (και το) και η οκαρίνα ομίλει (άσπρε μου) άσπρε μου Άγιο Βασίλη Του Νιντεντνου μας αρχή καλή και ο Μαριός μας οδηγεί κακία να αρνηθούμε μ’ αρετές να στολιστούμε ---------------------------------------------- Σοβαρα τωρα, υπαρχει πλεον ξεκαθαρο χακαρισμα της κονσολας, που φορα μεχρι και 60 ρομακια (!) Δειτε (αλλα μην ψωνισετε) https://youtu.be/Q2c5JLHl56g http://honeylab.hatenablog.jp/entry/2017/01/05/215302 προσοχη πολυ με το πρωτο εργαλειο μην καψετε την κονσολα (αναφερεται στο famicom ιδιας πλακετας με το mini nes αλλα με αλλο img φορτωμενο στο συστημα) και προσοχη σε τυχων ιους πασης φυσεως. Με ΚΑΘΕ επιφυλαξη, το αναφερω πληροφοριακα. http://honey.lovepop.jp/nesmini_manual/famicom_mini_addrom_170105.zip
Mazinga Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Επισης για χακαρισμα δειτε και https://youtu.be/BF-0nAddPZQ οπου δυστυχως μαλλον απαιτειται συγκολληση στην πλακετα (usb), μιας και περνα καλωδιακι μεσα στο κουτι...0.02 δευτ. http://pastebin.com/af2RxZ6z http://gbx.ru/?showtopic=115261&st=440 παντα πληροφοριακα μονο και με καθε επιφυλαξη... Και παραθετω εκ του κερνελ της κονσολας για βοηθημα: Τα παρακατω ειναι οδηγιες που περιεχονται για τους συντηρητες - προγραματιστες. "root @ CLOVER: / # / usr / bin / clover-kachikachi --help + Export MALI_NOCLEAR = 1 + Exec kachikachi --fullscreen --sync-guest-with-host --fds-initial-disk-insert-on-keypress --fds-auto-disk-side-switch --fds-disable-host-guest-sync -on-disk-op --keep-aspect-ratio --help Core needs an UTF-8 C locale, we set it to "en_US.UTF-8" instead of "C". This is a global side-effect and is subject to change, please do not rely on this. Kachikachi - v28.0.20160804.dev =============================== Kachikachi ========== --help, -h Print usage and exit. --command = <file> Use file as the contents of the command line (one arg per line). --log = <file> Log to file instead of stdout. Defaults to stdout --ask, -a Ask for a rom and execute it. --scale = <1..16> Specify the initial scale of the window. --topmost Do not put window topmost. --fullscreen Enable full screen display. --keep-aspect-ratio Stretch the display while keeping the correct aspect ratio. (Default) --stretch Stretch the display to the maximum size available. --pixel-perfect Stretch source pixels while keeping an integer target size. --mute Start ROM with mute sound. --pause-on-lost-focus Pause the emulator when the window loses focus. --dont-show-debug-infos Disable debug display on screen. --sync-guest-with-wall Synchronize emulation with wall time. --sync-guest-with-host Synchronize emulation with host. --sync-guest-none Do not synchronize emulation, run as fast as possible. --load-state-slot = <index>, -lss <index> Load save state by index. --load-state-file = <filename>, -lsf <filename> Load save state by filename. --delete-after-load Delete save state after a successful load. --dim-screen-after = <s> Dim screen after <s> seconds of inactivity. --volume = <0..100> Set sound volume (default: 100). --nes-version = [ntsc | pal] Specify the NES version (default is NTSC). --graphic-filter = <index / name> Specify the graphic filter (refer to code for values). --mem-init-pattern = [zero | type_1 | type_0] Memory initialization pattern. --fds-auto-disk-side-switch Automatic disk side switch detection --fds-auto-disk-side-switch-on-keypress When a disk side switch is detected, only insert the other disk side on the next keypress --fds-initial-disk-insert-delay = <value in frame count> Set initial disk insertion delay --fds-initial-disk-insert-on-keypress Initial disk insertion on keypress --fds-bios-file-name = <fds bios file name> Specify bios file to load (default to fds_bios.bin) --fds-disable-host-guest-sync-on-disk-op disable host / guest synchronization during disk operation --fds-disk-switch-side-delay = <delay in frames> Delay in frames between disk ejection and insertion --delete-previous-record, Delete previous input records (if it exists). --record-inputs = <filename>, Start or resume the specified input capture. --replay-inputs = <filename>, Replay the specified input capture and exit. --input-record-checkpoint-period = <period>, Save checkpoints during input recording at the specified period, in number of guest frames. --input-record-exit-frame = <frame>, Save a checkpoint during input recording at the specified guest frame and exit. --input-record-cache = <directory>, Enable checkpoint cache during input recording and set its path the specified directory. --input-replay-screenshot-period = <period>, Take guest screenshots during input replay at the specified period, in number of guest frames. --input-replay-screenshot-path = <path>, The path where replay auto-screenshots will be saved. --input-replay-screenshot-to-stdout, Put the screenshot to stdout (works only with build that have no other outputs. --input-capture-cut-path = <directory>, Set the directory where input capture cuts will be saved. --input-replay-print-total-duration, Print the duration of the input replay. --save-data-backing-file = <filename> Use the specified file for save data (SRAM or FDS writes), specifying an empty filename disable save data management. --save-on-quit = <filename> Save state to the desired location on quit event.--save-screenshot-on-quit = <filename> Save screenshot to the desired location on quit event. --enable-crt-scanlines, -sc Enable CRT-like scanlines. --enable-armet Enable Armet filter. --armet-threshold = <t> Armet Detection Threshold (default is 20). --set-dac-filters = [APU_FDS_14kHz | APU_14kHz_FDS_2kHz | none] Set DAC filters (default: APU_FDS_14kHz). --guest-overscan-dimensions = <l, r, t, b> Set the number of black PPU pixels on the four screen borders. --initial-fadein-durations = <t0, t1> Set the initial fadein durations in 1/10 of seconds. t0 = blackscreen duration, t1 = fadein duration. --ppu-palette = <index / name> Specify the PPU palette (refer to code for values). --ppu-palette-file = <filename> Specify the .pal palette file. " Και καλη σας διασκεδαση... Τελος δειτε ολη την μεθοδο περιξ της κονσολας εδω, παντα προς πληροφόρηση σας, για τους κατόχους των αρχικων παιχνιδιων... Τεχνικα, η κονσολα τρεχει ενα κερνελ που υποστηρίζει iNES format, και τους NROM, MMC1, MMC2, MMC3, MMC4, MMC5, UxROM, CNROM , AxROM mappers. 2
Mazinga Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Λοιπον, εκ των madmonkey / cluster ρωσικο εργαλειο για ολους ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ - μονο προς πληροφορια - προσοχη σε ιους - rootkits. Προσοχη σε τουβλιαση κονσολας... http://arstechnica.com/gaming/2017/01/hackers-unlock-nes-classic-upload-new-games-via-usb-cable/?comments=1&post=32590629 http://gbx.ru/?showtopic=119207 https://yadi.sk/d/IZtiQxK337RtiM http://clusterrr.com/soft/hakchi2.zip https://www.reddit.com/r/nesclassicmods/comments/5mghje/i_just_browsed_through_the_amazing_work_of/ https://www.reddit.com/r/nesclassicmods/comments/5mj06h/nes_classic_mini_easy_softmod_hakchi2/ Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2017 από Mazinga 1
Mazinga Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Τελος, γνωριιζοντας την Nintendo πιστευω οτι μια εκδοση 2.0 της κονσολας δεν θα δεχεται πλεον επεμβασεις τετοιου ειδους. Αρα οσοι πιστοι...(αλλα οι πιστοι ηδη εχουν φανταζομαι). Και να δειτε οτι καποιος βλαξ θα βγει στο ebay και θα γραφει για να πουλησει..."NESMinion εκδοση ενα χακευσιμη, ωριμη και ζουμερη για κολπακια σε τιμη ευκαιριας...". Τωρα πρεπει να σας γραψω και εκείνο το συγκριτικό για τα joystick...
Mazinga Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Και εδω η πηγη του κωδικα, περι ων ο λογος.
Nick77 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Φαίνεται σχετικά εύκολο πάντως. Χωρίς ουσιαστικές επεμβάσεις στην κονσόλα, μόνο softwar-ικές.Δεν το δοκιμάζω ακόμα, θα περιμένω λίγο.Καλό θα είναι να δούμε το όριο των παιχνιδιών που μπορούμε να φορτώσουμε. Θεωρητικά στην 512mb μνήμη της συσκευής χωράνε όλα, αν είναι όλη διαθέσιμη. Αλλά με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένο το interface, αν βάλεις 500 παιχνίδια θα κάνεις 100 ώρες scrolling για να βρεις αυτό που θες. Ίσως μελλοντικά βγάλουν custom themes/skins ή και emulators άλλων κονσολών, π.χ. snes.
larrykyr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Εύκολο και γρήγορο το hack αλλά με αφήνει να βάλω μέχρι 96 roms σύνολο 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα