Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο ΤS και ο αμεσως επομενος χρηστης ειναι μελη απο το 2013 κ 2007 αντίστοιχα. Δεν πιστευω οτι εσκεμμένα συκοφαντουν το μαγαζι. Το αντίθετο μαλιστα - εχω πειστεί με οσα διαβαζω και απο αλλα μελη. Οπότε ισως ηταν ατυχοι να πεσουν σε κακη πρακτική του καταστήματος, αλλά οπως το καταλαβαινω, οχι οτι αυτη δεν υπάρχει.

  • Like 1
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

να μας πει μονο ποια courrier ειναι αυτη που ακολουθει τετοιες πρακτικές να μην την προτιμαμε. Επισης τζαμπα φουσκωνες τα μπαλονια του κουριερ.... δεν ειναι υποθεση του και εθεσε την δουλεια του σε κινδυνο επιτρεποντας σε να ανοιξεις πακετο χωρις να λαβει αντιτιμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ ξέρω πάντως για το συγκεκριμένο ότι το πρόβλημα υπάρχει γιατί πολλές φορές λένε ότι έχουν σε stock παιχνίδια τα οποία δεν έχουν στη πραγματικότητα...

Αυτο συμβαινει στη συγκεκριμενη περιπτωση λογω του οτι ειναι μεταπωλητες απο ebay και ελαχιστα συγκριτικα παιχνιδια εχουνε αμεσα διαθεσημα σε σχεση με αυτα που διαφημιζουν.

 

Ο ΤS και ο αμεσως επομενος χρηστης ειναι μελη απο το 2013 κ 2007 αντίστοιχα. Δεν πιστευω οτι εσκεμμένα συκοφαντουν το μαγαζι. Το αντίθετο μαλιστα - εχω πειστεί με οσα διαβαζω και απο αλλα μελη. Οπότε ισως ηταν ατυχοι να πεσουν σε κακη πρακτική του καταστήματος, αλλά οπως το καταλαβαινω, οχι οτι αυτη δεν υπάρχει.

Στη περιπτωση μου αποθαρρυνω καποιον να αγορασει απο τους συγκεκριμενους, λογω κοροιδιας σε προιον. Μου ελεγαν πως ειναι αμεσα διαθεσιμο, και οταν πηγα να παρω τα παιχνιδια μου ειπαν πως εκαναν λαθος και ηταν κρατημενα σε αλλο πελατη. Λιγο καιρο μετα εμαθα πως τα εδωσε για μεγαλυτερο ποσο, μιας και ειχαν ελειψη στην αγορα.

Για το αν εγω η ο Diogr ειμαστε ανταγωνιστικη επιχειρηση και τους συκοφαντουμε τους συγκεκριμενους, ας κοιταξουν αλλες οργανωμενες κοινοτητες βιντεοπαιχνιδιων και τα σχολια για το συγκεκριμενο καταστημα.

Παρεπιπτωντος, το skroutz αφαιρει τις αξιολογησεις μετα απο καποιο χρονικο διαστημα, οπου το συγκεκριμενο ειχε ουκ ολιγες, και παλαιοτερα της αφαιρουσε γενικοτερα.

Δημοσ.

Εγω παλια (περιπου 4 χρονια) ειχα αγορασει απο αυτο το καταστημα και ολα ηταν καλα, ο λογος που σταματησα να το χρησιμοποιω ειναι επειδη ειναι ακριβο αλλα χαιρομαι που εγινε ετσι και δεν μπηκα στην διαδικασια που μπηκατε εσεις που ειχατε θεματα.

Δημοσ.

Εγω παλια (περιπου 4 χρονια) ειχα αγορασει απο αυτο το καταστημα και ολα ηταν καλα, ο λογος που σταματησα να το χρησιμοποιω ειναι επειδη ειναι ακριβο αλλα χαιρομαι που εγινε ετσι και δεν μπηκα στην διαδικασια που μπηκατε εσεις που ειχατε θεματα.

Στα περισσοτερα νεα παιχνιδια οι τιμες που εχει ειναι ιδιες με αυτες των αλλων μαγαζιων. Επισης και εγω εχω αγορασει απο το καταστημα αυτο προφανως εχω παει ο ιδιος στο καταστημα και θεμα δεν ειχα. Το να πεσει κραξιμο για λαθη που εγιναν μεσω των ηλεκτρονικων αγορων το δεχομαι να του ριξουν μαυρο και ακυρο.

Το να καθομαι ομως και να διαβαζω να ριξουν ακυρο στο μαγαζι γενικα λογω του θεματος που εχει με τις online παραγγελιες ειναι το λιγοτερο αστειο και τραγικο.

Και ο τιτλος εν μερη λαθος ειναι αφου επρεπε να αναφερεται ξεκαθαρα οτι αφορα τις online αγορες απο το εν λογω καταστημα και οχι και τις αγορες απο το καταστημα αυτο καθαυτο.Μην τα τσουβαλιαζουμε ολα.

Στην τελικη θα μπορουσε να γινει αναφορα του τυπου''να κανετε μονο 1 προιον ανα παραγγελια''

Εγω στα περισσοτερα ηλεκτρονικα πραγματα γιαυτο το λογο και φροντιζω να πηγαινω(οσο γινεται δυνατον)στο καταστημα αγορας για να αποφευγονται τετοια περιστατικα οσο ταλαιπωρια και αν ειναι.

 

Οι κριτικες στο σκρουτζ γενικα για τα περισσοτερα καταστηματα ειναι το λιγοτερο αστειες και δεν πρεπει να λαμβανονται σοβαρα υποψη απο πλευρας αξιοπιστιας ενος μαγαζιου.

Δημοσ.

Στα περισσοτερα νεα παιχνιδια οι τιμες που εχει ειναι ιδιες με αυτες των αλλων μαγαζιων. Επισης και εγω εχω αγορασει απο το καταστημα αυτο προφανως εχω παει ο ιδιος στο καταστημα και θεμα δεν ειχα. Το να πεσει κραξιμο για λαθη που εγιναν μεσω των ηλεκτρονικων αγορων το δεχομαι να του ριξουν μαυρο και ακυρο.

Το να καθομαι ομως και να διαβαζω να ριξουν ακυρο στο μαγαζι γενικα λογω του θεματος που εχει με τις online παραγγελιες ειναι το λιγοτερο αστειο και τραγικο.

Και ο τιτλος εν μερη λαθος ειναι αφου επρεπε να αναφερεται ξεκαθαρα οτι αφορα τις online αγορες απο το εν λογω καταστημα και οχι και τις αγορες απο το καταστημα αυτο καθαυτο.Μην τα τσουβαλιαζουμε ολα.

Στην τελικη θα μπορουσε να γινει αναφορα του τυπου''να κανετε μονο 1 προιον ανα παραγγελια''

Εγω στα περισσοτερα ηλεκτρονικα πραγματα γιαυτο το λογο και φροντιζω να πηγαινω(οσο γινεται δυνατον)στο καταστημα αγορας για να αποφευγονται τετοια περιστατικα οσο ταλαιπωρια και αν ειναι.

 

Οι κριτικες στο σκρουτζ γενικα για τα περισσοτερα καταστηματα ειναι το λιγοτερο αστειες και δεν πρεπει να λαμβανονται σοβαρα υποψη απο πλευρας αξιοπιστιας ενος μαγαζιου.

 

Φίλε, τα ανέκδοτα είναι στο άλλο thread.

 

Οι περισσότεροι κάνουμε αγορές μέσω internet και δεν μπορούμε να πάμε στο φυσικό κατάστημα.

 

Η πρόταση "να κανετε μόνο 1 προιον ανα παραγγελία" είναι μονο για γέλια.

 

Και υπάρχουν ένα σωρό καταστήματα στο σκρουτζ και για πιο ακριβά προιοντα (πχ κινητα) που έχουν μια χαρά κριτικές.

 

Εξάλλου το πως αντιμετωπίζουν τον πελάτη στις online παραγγελίες, δε μπορει παρα να δείχνει και την πρακτική του εν λογω καταστήματος γενικά.

  • Like 11
Δημοσ.

Φίλε, τα ανέκδοτα είναι στο άλλο thread.

 

Οι περισσότεροι κάνουμε αγορές μέσω internet και δεν μπορούμε να πάμε στο φυσικό κατάστημα.

 

Η πρόταση "να κανετε μόνο 1 προιον ανα παραγγελία" είναι μονο για γέλια.

 

Και υπάρχουν ένα σωρό καταστήματα στο σκρουτζ και για πιο ακριβά προιοντα (πχ κινητα) που έχουν μια χαρά κριτικές.

 

Εξάλλου το πως αντιμετωπίζουν τον πελάτη στις online παραγγελίες, δε μπορει παρα να δείχνει και την πρακτική του εν λογω καταστήματος γενικά.

Αν θεωρεις εσυ κριτικη σοβαρη το τουλαχιστον 70-80% που γραφεται στο σκρουτζ τυπου''εκανα την παραγγελια μου σε προιον αμεσα διαθεσιμο και ηρθε την επομενη μερα'' τοτε οκ παω πασο.Σοβαρη κριτικη σε καταστημα ειναι κυριως για την συμπεριφορα του στα δυσκολα,κοινως σε περιπτωση προβληματος τι αντιμετωπιση εχει απο το καταστημα.  Για να μην αναφερουμε και τις πιθανες περιπτωσεις ατομων οι οποιοι βαζουν θετικες αξιολογησεις στο σκρουτζ προς προωθηση του καταστηματος(κοινως ειναι βαλτοι απο το καταστημα)

 

Επισης το ανεφερα παραπανω οτι ετυχε και ειχε ενα θεμα οσον αφορα συγκεκριμενη παραγγελια που εγινε πραγμα λογικο και εννοειται οτι αν συνεβει φερει μεγαλη ευθυνη το site των online παραγγελιων του καταστηματος.Αυτο σημαινει ομως οτι πρεπει γενικα να φαει ακυρο ενα καταστημα απο ενα περιστατικο?Μπορει καλλιστα να αναφερθει οτι ''παιδια οποιος ενδιαφερεται ας αγοραζει μονο απο το καταστημα κατευθειαν ή μονο 1 προιον για να μην του τυχει οπως εμενα'''

 

Εκτως των θετικων αξιολογησεων αν δουμε και τις αρνητικες εχουν ξανααναφερθει αναλογα περιστατικα

https://www.skroutz.gr/m/316/Game-Explorers?impression=negative#shop-reviews

Και σε αλλο καταστημα των Βορειων Προαστιων παλι μια απο τα ιδια σε θεμα με Online παραγγελιες

https://www.skroutz.gr/m/1416/The-Console-Club?impression=negative#shop-reviews

Και στο public φυσικα υπαρχουν περιστατικα με λαθος παραγγελιες video games οπως ανεφερα αλλα και στις μεγαλες αλυσιδες(που εκει ειναι και πολλες οι παραγγελιες διαφορων ειδων).

 

Δεν ειναι οτι το καλυτερο σιγουρα,αλλα ειναι περιστατικα που εχουν συμβει καλως ή κακως(προφανως κακως για μας).

Δημοσ.

 

Και ο τιτλος εν μερη λαθος ειναι αφου επρεπε να αναφερεται ξεκαθαρα οτι αφορα τις online αγορες απο το εν λογω καταστημα και οχι και τις αγορες απο το καταστημα αυτο καθαυτο.Μην τα τσουβαλιαζουμε ολα.

Στην τελικη θα μπορουσε να γινει αναφορα του τυπου''να κανετε μονο 1 προιον ανα παραγγελια''

Μια επιχειρηση κρινεται για το συνολο των υπηρεσιων που παρεχει και μεμονωμενα. Το ιδιο το καταστημα δεν επεξεργαζεται τις διαδυκτιακες παραγγελιες του; Συζητησιμο θα ηταν αν ειχαν αναθεσει σε τριτη εταιρια την επεξεργασια και αποστολη του προιοντος, και αν φυσικα αναγνωριζαν πληρως και με σεβασμο το προβλημα τους.

Κατι που δεν εγινε.

Και απο την στιγμη που γινεται αυτο και αλλα, κατα "παραδοση" απο τους ιδιους, δεν μιλαμε απλα για ενα περιστατικο.

Δημοσ.

Μια επιχειρηση κρινεται για το συνολο των υπηρεσιων που παρεχει και μεμονωμενα. Το ιδιο το καταστημα δεν επεξεργαζεται τις διαδυκτιακες παραγγελιες του; Συζητησιμο θα ηταν αν ειχαν αναθεσει σε τριτη εταιρια την επεξεργασια και αποστολη του προιοντος, και αν φυσικα αναγνωριζαν πληρως και με σεβασμο το προβλημα τους.

Κατι που δεν εγινε.

Και απο την στιγμη που γινεται αυτο και αλλα, κατα "παραδοση" απο τους ιδιους, δεν μιλαμε απλα για ενα περιστατικο.

Δεν νομιζω να ανεφερα ακομα και με τα παραπανω link οτι ειναι οτι το καλυτερο οι Online παραγγελιες τους σε γενικες γραμμες. Εγω ειπα απλα οτι υπαρχει κοσμος που την εχει πατησει και απο αλλα καταστηματα και να μην ξεχναμε βεβαια οτι καποιοι που εχουν κακη ή καλη εμπειρια με καποιο απο αυτα τα καταστηματα δεν μπαινουν τις περισσοτερες φορες στον κοπο να αναφερουν το αρνητικο περιστατικο στο skroytz. Το τονισα αλλωστε οτι εγω μονο απο το ιδιο το φυσικο τους καταστημα εχω κανει αγορες για αποφυγη τετοιων περιστατικων πριν καν ανοιχθει το εν λογω θεμα,μονο και μονο γιατι εχω γενικα κακη προιστορια με αναλογα περιστατικα λαθος παραγγελιων και απο αλλα καταστημα ακομα μεγαλυτερα.

Θες να σου αναφερω δικο μου περιστατικο που ειχε γινει απο καταστημα το οποιο δεν εχει αρνητικη αξιολογηση κιολας ως τωρα?Βεβαια ειναι αλλης φυσης το θεμα μου με αυτο που εγινε παραπανω αλλα αφορα και παλι περιστατικο απο αναλογο τετοιο μαγαζι για αγορα video game.

 

Ηθελα να αγορασω πιο παλια ενα παιχνιδι για το Wii U https://www.skroutz.gr/s/7412860/Xenoblade-Chronicles-X-Wii-U.html?from=catspan. Βλεπω λοιπον την τιμη που ειχε το 3ο καταστημα του παραπανω link και παρατηρω οτι δεν αναγραφεται καπου στο site τιμη καταστηματος και τιμη online αγορας οπως σε αλλα καταστηματα τυπου Public και Plaisio. Παω λοιπον απο το καταστημα και βλεπω με μεγαλη μου εκπληξη η τιμη ηταν διαφορετικη προφανως προς τα πανω(4με 5ευρω παραπανω αν θυμαμαι καλα).

 

Ενημερωνω τον (εξυπηρετικοτατο υπαλληλο)για τις διαφορετικες τιμες και μου ειπε οτι η τιμη online ισχυει μονο για online παραγγελιες ή αν το εκλεινα απο τηλεφωνο το παιχνιδι να παω να το παρω.Οταν λοιπον του ειπα οτι δεν αναγραφεται ομως πουθενα η τιμη του καταστηματος και οτι παω αν ειναι ετσι να το κλεισω online και να ξαναερθω να το παρω φθηνοτερα ,συμφωνησε να μου το αφησει στην τιμη αυτη(προφανως για να μην χασει πελατη).Βεβαια οπως βλεπουμε μεχρι και σημερα δεν υπαρχει πουθενα ενδειξη στο site για διαφορετικη τιμη καταστηματος και online παραγγελιας.

Δημοσ.

Αν εσυ η καποιος αλλος, εχει εξαπατηθει απο καποιο αλλο καταστημα, δεν βλεπω καποιο λογο για να μην ανοιξεις θεμα για το περιστατικο σου.

Εδω ομως που αναφερε ο Diogr για το προβλημα του, ειναι συγκεκριμενα για το explorers.

Για το skroutz τωρα ειναι καλο, αλλα ειχε πολυ σοβαρα προβληματα αξιοπιστιας. Αφαιρουσε αρνητικες κριτικες διχως να περασει καποιο μεγαλο χρονικο διαστημα, οπως κανει δηλαδη πλεον με την νεα πολιτικη του, αλλα σε τακτικη βαση.

Και φυσικα δεν μιλαμε για προβληματα οπου γνωστοποιουντε μονο μεσω πχ του skroutz αλλα σε πολυ μεγαλυτερη κλιμακα.

Το περιστατικο του θεματος, ειναι απλα η κορυφη του παγοβουνου.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν εσυ η καποιος αλλος, εχει εξαπατηθει απο καποιο αλλο καταστημα, δεν βλεπω καποιο λογο για να μην ανοιξεις θεμα για το περιστατικο σου.

Εδω ομως που αναφερε ο Diogr για το προβλημα του, ειναι συγκεκριμενα για το explorers.

Για το skroutz τωρα ειναι καλο, αλλα ειχε πολυ σοβαρα προβληματα αξιοπιστιας. Αφαιρουσε αρνητικες κριτικες διχως να περασει καποιο μεγαλο χρονικο διαστημα, οπως κανει δηλαδη πλεον με την νεα πολιτικη του, αλλα σε τακτικη βαση.

Και φυσικα δεν μιλαμε για προβληματα οπου γνωστοποιουντε μονο μεσω πχ του skroutz αλλα σε πολυ μεγαλυτερη κλιμακα.

Το περιστατικο του θεματος, ειναι απλα η κορυφη του παγοβουνου.

Σε αυτο συμφωνω απολυτα γιαυτο ακριβως αναφερω περιστατικα και απο αλλα καταστηματα οτι υπαρχουν για να μην νομιζει ο κοσμος οτι μονο το ταδε καταστημα εχει τα χαλια του στο θεμα των online παραγγελιων αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι μια χαρα.

 

Αλλωστε θυμαμαι να αναφερεται συχνα οτι οι περισσοτεροι που αγοραζουν εξ αποστασεως παραγγελιες πλεον συνηθιζουν να τραβανε video την ωρα που ανοιγουν το πακετο να δουν τι εχει μεσα για να ειναι καπως παραπανω σιγουροι σε περιπτωση στραβης οπως εδω. Εγω μεσω online μια παραγγελια εχω κανει μονο και εγω και ενας φιλος μου απο το εν λογω καταστημα αλλα για 1 μονο προιον ο καθενας και δεν ειχαμε καποιο θεμα οταν παραλλαβαμε απο το καταστημα,δεν το ανεφερα βεβαια γιατι δεν αφορα courier.

Δημοσ.

 

Στην τελικη θα μπορουσε να γινει αναφορα του τυπου''να κανετε μονο 1 προιον ανα παραγγελια'', γιατι αν παραγγείλετε απο δυο και πάνω, τοτε δεν θα σας πουνε 'συγνώμη κάναμε λαθος', αλλα θα σας πούνε οτι λέτε ψέμματα και οτι στο πακέτο ειχαν βάλει κανονικά  3-4 παιχνίδια (γι αυτό φροντίστε να έχετε μάρτυρα τον κουριερ), η θα σας έχουν βάλει άλλους τίτλους παιχνιδιών πιο φθηνούς απο αυτους που παραγγείλατε και οταν πατε απο το μαγαζι ο ιδιος με τα παιχνίδια στο χερι να τους τα δείξετε και να τους το πείτε το λάθος τους, τοτε θα σας πουν οτι λετε ψέμματα , δεν θα σας εξυπηρετήσουν και υα φύγετε τε απο το κατάστημα έχοντας 2 φορες το ιδιο παιχνίδι οπως ο φίλος στο αρχικό ποστ !

fix

--------------------------------------

Εγω δεν ξέρω για συνηγόρους καταναλωτή και πράσινα άλογα , εγω ξέρω πως όταν πρόκειται για ξεκάθαρη απάτη τοτε υπάρχουν πολύ καλύτερες λύσεις για να βρούμε το δίκιο μας, ο νομοθέτης μια χαρα εχει μεριμνήσει γι αυτό !

Αν βρω χρόνο τοτε συντομα θα σας πω για ενα πολύ ωραίο αυτοφωρακι  που πέρασε την παρασκευή ο τύπος που έχει το κατάστημα GCTECH Γούναρη 73 στην άνω γλυφάδα  !

 

https://www.google.gr/search?q=GCTECH&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=3S8fWN_0IcGwa9r3uMAP

  • Like 2
Δημοσ.

Αν βρω χρόνο τοτε συντομα θα σας πω για ενα πολύ ωραίο αυτοφωρακι  που πέρασε την παρασκευή ο τύπος που έχει το κατάστημα GCTECH Γούναρη 73 στην άνω γλυφάδα  !

 

https://www.google.gr/search?q=GCTECH&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=3S8fWN_0IcGwa9r3uMAP

Μετα χαρας οποτε βρεις λιγο χρονο. Ελπιζω να περασε ενα δημιουργικο και διαφωτιστικο βραδυ ο συγκεκριμενος κυριος.

:)

  • Like 1
Δημοσ.

όσες φορές και αν έχω ψωνίσει από το εν λόγω μαγαζάκι (3-4 φορές) μια χαρά ευχαριστημένος σε όλες τις συναλλαγές. Και μιλάω για πάνω από 2 αντικείμενα. Μια φορά μόνο μου είχαν πει για παράδοση εντός 3 ημερών και παρέλαβα μετά από 5 μέρες αλλα οκ δε χαλαστηκα πολυ...

 

Κομπιναδόροι δεν είναι πάντως. Μπορεί να πέσεις σε περίπτωση ή να είναι αδιάφοροι/οτινανιστές κάποιες φορές αλλά ξέρω κ άλλους με θετικό feedback για αυτούς...


 

 

Οι κριτικες στο σκρουτζ γενικα για τα περισσοτερα καταστηματα ειναι το λιγοτερο αστειες και δεν πρεπει να λαμβανονται σοβαρα υποψη απο πλευρας αξιοπιστιας ενος μαγαζιου.

 

 

Και τι πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά δηλαδή; Η άποψη του Fulgore;

 

H δική μου εμπειρία σε παραγγελίες εδώ και μια δεκαετία σχεδόν έχει δείξει το αντίθετο...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...