Προς το περιεχόμενο

Tokina 11-16mm για τοπία. Αξίζει;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά είναι πιο σύνθετο το πρόβλημα καθώς το ότι είναι μη διορθώσιμο συχνά είναι ένδειξη κακής συναρμολόγησης/κακού qc και δυστυχώς ακόμα και με χειροκίνητη εστίαση το αποτέλεσμα είναι πολύ soft σε σύγκριση με ένα κομμάτι σωστά συναρμολογημένο που μπορεί να τύχει κάποιου διορθώσιμου b/f focus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα παρατηρησει σφλαματα εστιασης στο auto, ποτε μα ποτε στο manual....

 

Αυτο που κανω πχ οταν ειμαι σε μια παραλια και θελω να βγαλω το ηλιοβασιλεμα, χρησιμοποιωντας το liveview, κανω ψηφιακο zoom καπου στο 1/3 και εστιασζω χειροκινητα στο επιθυμητο.... Τοσα χρονια ουδεμια φορα με απογοητευσε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτως ή άλλως στο τοπίο και γενικά σε οτιδήποτε θελησεις να έχει μεγάλο dof με manual εστιάζεις στην υπερεστιακή απόσταση -αυτό που κάνεις κι εσύ δλδ. Έχω ακούσει από πολλούς να προτιμούν την 1η έκδοση ακόμα και για μηχανές χωρίς μοτέρ εξοικονομώντας έτσι χρήματα με τη δικαιολογία ότι είναι εύκολο να εστιάζεις manual με υπερευρυγώνιο.

Προσωπικά χρησιμοποιώ τον τοκινα 16-28 σε ff και το επιβεβαιώνω αλλά πραγματικά δεν θυμάμαι και πολλές περιπτώσεις που να τον δούλεψα με af ή να υπήρχε λόγος γι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα και παλι. Αγορασα τον φακο πριν μια βδομαδα(Tokina 11-16). Τον δουλεψα και πραγαματικα ειναι το κατι αλλο. Ποιο φωτεινος και ποιο οξυς απο τον κιτ. Μια παρατηρηση ομως. Στα 16mm οι φωτο βγαινουν αρκετα φωτεινες πραμα το οποιο με εντυπωσιασε. Στα 11mm ομως με τις ιδιες ρυθμησεις και το φωτομετρητη στο μηδεν βγαινουν αρκετα ποιο σκοτεινες. Ξερεις κανεις τιποτα; Ειναι φυσιολογικο; Σας ευχαριστω ολους που με βοηθησατε να τον αγορασω τελικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραξενο αυτο που περιγραφεις, μηπως ειναι συμπτωματικο?

 

Δοκιμασες σε αλλη ληψη με εντελως διαφορετικες συνθηκες φωτισμου?

 

Να ξερεις οτι η φωτομετρηση απο το viewfinder μπορει να μπερδεψει τη μηχανη πολυ ευκολα αν εχεις κοντα μια φωτεινη πηγη, πχ αν το κινητο σου ειναι πολυ φωτεινο και τυχει να φωτιζεις κοντα σε αυτο, η περασει ενα αυτοκινητο και στο φωτησει, θα δωσει στην μηχανη πιο γρηγορες ταχυτητες και η φωτογραφια θα βγει πιο σκοτεινη.

 

Γενικα για να εχεις πιο αξιοπιστη φωτομετρηση, αν σε βολευει το viewfinder χρησιμοποιησε το αρχικα, αλλα πριν βγαλεις φωτογραφια γυρισε τη μηχανη σε live view, ωστε να ανεβει ο καθρεπτης και να εχεις μια αξιοπιστη φωτομετρηση.

 

Την εχω πατησει πολλες φορες στο περαλθον

Επεξ/σία από blu3_orion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαινεται να ειναι ετσι η κατασκευη του φακου γενικα.

 

"I get even exposures with my Nikkor 12-24mm at every setting.

 

With this Tokina 11-16mm, I seem to get lighter exposures at the longer end of the zoom range. No big deal, we all have different preferences. This is one of the things every photographer needs to set to his own liking on his own gear."

 

http://www.kenrockwell.com/tokina/11-16mm.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και παλι. Αγορασα τον φακο πριν μια βδομαδα(Tokina 11-16). Τον δουλεψα και πραγαματικα ειναι το κατι αλλο. Ποιο φωτεινος και ποιο οξυς απο τον κιτ. Μια παρατηρηση ομως. Στα 16mm οι φωτο βγαινουν αρκετα φωτεινες πραμα το οποιο με εντυπωσιασε. Στα 11mm ομως με τις ιδιες ρυθμησεις και το φωτομετρητη στο μηδεν βγαινουν αρκετα ποιο σκοτεινες. Ξερεις κανεις τιποτα; Ειναι φυσιολογικο; Σας ευχαριστω ολους που με βοηθησατε να τον αγορασω τελικα.

πολύ κουφό αυτό. Το δοκίμασες με manual ρυθμίσεις ή σε αυτόματο/ημιαυτόματο πρόγραμμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ κουφό αυτό. Το δοκίμασες με manual ρυθμίσεις ή σε αυτόματο/ημιαυτόματο πρόγραμμα?

Μονο manual τραβηξα. θα δοκιμασω και στο αυτοματο. σημερα εκανα τις πρωτες μου ληψεις οποτε ειναι νωρις για βγαλω σιγουρα συμπερασματα αλλα με εκανε εντυπωση. 

Παραξενο αυτο που περιγραφεις, μηπως ειναι συμπτωματικο?

 

Δοκιμασες σε αλλη ληψη με εντελως διαφορετικες συνθηκες φωτισμου?

 

Να ξερεις οτι η φωτομετρηση απο το viewfinder μπορει να μπερδεψει τη μηχανη πολυ ευκολα αν εχεις κοντα μια φωτεινη πηγη, πχ αν το κινητο σου ειναι πολυ φωτεινο και τυχει να φωτιζεις κοντα σε αυτο, η περασει ενα αυτοκινητο και στο φωτησει, θα δωσει στην μηχανη πιο γρηγορες ταχυτητες και η φωτογραφια θα βγει πιο σκοτεινη.

 

Γενικα για να εχεις πιο αξιοπιστη φωτομετρηση, αν σε βολευει το viewfinder χρησιμοποιησε το αρχικα, αλλα πριν βγαλεις φωτογραφια γυρισε τη μηχανη σε live view, ωστε να ανεβει ο καθρεπτης και να εχεις μια αξιοπιστη φωτομετρηση.

 

Την εχω πατησει πολλες φορες στο περαλθον

Σημερα εβγαλα τις πρωτες φωτο. Αν μπορεσω θα ανεβασω καποιες για να δεις.

Φαινεται να ειναι ετσι η κατασκευη του φακου γενικα.

 

"I get even exposures with my Nikkor 12-24mm at every setting.

 

With this Tokina 11-16mm, I seem to get lighter exposures at the longer end of the zoom range. No big deal, we all have different preferences. This is one of the things every photographer needs to set to his own liking on his own gear."

 

http://www.kenrockwell.com/tokina/11-16mm.htm

Μπορει ναι, μπορει και οχι ομως. Δεν ειναι σιγουρο. Απο τι βλεπω οι αποψεις διίστανται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια που πηγε η συζητηση στα μεταχειρισμενα, η προταση μου ειναι ψαξε για τον DXI οχι τον DXII για να τον παρεις πιο οικονομικα.

Εχουν ακριβως ιδιο γυαλι, απλα ο DXII εχει μοτερ για αυτοματη εστιαση.

 

Εγω πηρα τον DXII και μου ειναι πραγματικα αχρηστο το μοτερ, καθως δουλευοντας την manual πετυχαινω παντα καλυτερα αποτελεσματα. Ασε που η αυτοματη εστιαση ενεχει και τον κινδυνο να γυρισεις σπιτι και να ειναι θολες οι φωτογραφιες.

 

Επισης με το χειροκινητο δουλευεις και σε hyperfocal length που μπορει να σου εξασφαλισει ενα boost οξυτητας....

 

Γιατι λες οτι χρειαστηκε 2-3 φορες για να πετυχωουν καλο κομματι? τι προβληματα εχει παρουσιασει?

Τις φωτο σημερα τις εβγαλα ολες με αυτοματη εστιαση και δεν ειχαν προβλημα με θολωμα. Δεν αμφιβαλω ομως οτι με το Manual θα πετυχω καλυτερα αποτελεσματα. Θα το δω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεβαζω μερικες φωτο στα 11mm και 16mm για να δειτε την διαφορα φωτεινοτητας. Θελω την γνωμη σας αν ειναι προβλημα αυτο. Δεν ειχα καμια εμπειρια με τετοιο φακο και θα θελα να μαθω τι συμβαινει.

post-333074-0-71524800-1481138226_thumb.jpg

post-333074-0-65865800-1481138232_thumb.jpg

post-333074-0-91540700-1481138235_thumb.jpg

post-333074-0-46496100-1481138239_thumb.jpg

post-333074-0-13747200-1481138425_thumb.jpg

post-333074-0-24354800-1481138540_thumb.jpg

Επεξ/σία από Sttathiss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φώτο δεν έχουν exif τις υπόλοιπες ρυθμίσεις τις θυμάσαι (ισο, ταχύτητα κλπ)? Οι 2 τελευταίες είναι και σε διαφορετικό σημείο εστιασμένες. Είναι από raw  σε jpg ή jpg της μηχανής? Για να είναι σωστή η συγκριση πρέπει να είναι από raw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι φώτο δεν έχουν exif τις υπόλοιπες ρυθμίσεις τις θυμάσαι (ισο, ταχύτητα κλπ)? Οι 2 τελευταίες είναι και σε διαφορετικό σημείο εστιασμένες. Είναι από raw  σε jpg ή jpg της μηχανής? Για να είναι σωστή η συγκριση πρέπει να είναι από raw

Απο Raw σε jpg ειναι. Το iso ειναι σε ολα 100. Ταχυτητες 1/250-1/250.....1/200-1/250.....1/320-1/320

Αν μπορεις να εξηγησεις με λιγα λογια ποια ακριβως ειναι η διαφορα;

Επεξ/σία από Sttathiss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...