Agathoklis Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Και μένα ήρθε σημερις, για τον συναγερμό το ήθελα γιατί της μάνας του δεν γεμίζει το ματι... Όλα καλά εν γένει. 1
High Fidelity Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Και εγώ παρέλαβα σήμερα ενώ παρήγγειλα 2 Νοέμβρη χωρίς tracking.
leros2004 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Ήρθε και ο δικός μου με NL χωρίς tracking...... Η πλάκα είναι περιμένω κάτι καλώδια (Απο Geek) με tracking και NL και ακόμα έρχονται.... Σφαίρα ήρθε ο φορτιστής....
imoaix Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 ε πειτε τπτ ,ειχε προβλημα κανεις με την φορτιση του κινητου του ακουστηκαν πολλα για καμενα κινητα στις προηγουμενες σελιδες εμενα 2η φορτιση σημερα ,ολα οκ ,ιδια συμπεριφορα με τον μαμα xiaomi ,τουλαχιστον σε χρονο φορτισης
vamvakoulas Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Ακριβώς το ίδιο έπαθε κι ένας φίλος Πόσο ειρωνεία βέβαια να τα σκάει ό άλλος για Note 4 αλλά να τσιγκουνεύεται να δώσει 5€ παραπάνω για να το φορτίζει αξιόπιστα. Εκεί η ελληνική κουτοπονηριά να γλυτώσει το πεντάευρο ο άλλος Και μετά φυσικά έβριζε και τους κινέζους που του τον στείλανε, γιατί αυτοί φταίγανε μάλλον Oh well Προτιμήστε έναν Qualcomm Certified επώνυμο κι αφήστε τις certificated πονηριές των κινέζων Ο "φιλος" που "εκαψε" το Note 4 ειμαι εγω. Το κινητό έπαψε κάποια στιγμή να φορτίζει και άπλα συνδύασα το γεγονός, το οτι χρησιμοποιησα για 2 περιπου μηνες αυτο τον φορτιστη και κατεληξα σε αυτο το "αυθαιρετο" συμπερασμα. Δεν θα μαθουμε ποτέ τι έφταιξε, μπορει όντως να έφταιγε ο φορτιστής μπορει όμως και οχι. Εξαλλου το κινητό πλέον επισκευαστηκε, δουλεύει κανονικά αλλα η κατάσταση του εσωτερικά, δεν ήταν και η καλύτερη. Οπότε "φιλε" τραμπάκουλα προφανώς βιάστηκες να βγάλεις συμπέρασμα. Για ψυχολογικούς και μόνο λόγους δεν θα χρησιμοποιουσα ξανά αυτο τον φορτιστη. Λαμβάνοντας υπ'οψιν και τις αξιολογήσεις του gearbest καθώς και μετρήσεις που είδα οτι έχουν γίνει, μπορεί όντως να ειναι και καλός, και για αυτο ακριβώς τον λογο δεν θελω να επηρεασω καποιον αρνητικα. Απο κει και πέρα, οσον αφορά την ελληνικη "κουτοπονηρια" και το αν τσιγκουνευεται να δώσει καποιος 5-10 ευρω παραπανω για να παρει εναν θεωρητικα "καλυτερο και ποιοτικοτερο" φορτιστή είναι καθαρά θεμα του τι μπορει αλλα και τι θελει να διαθέσει καποιος. Άλλος θα προτιμούσε να φάει δυο σουβλάκια ή να πάρει τσιγάρα. u get my point Και στη τελική "φιλε" τραμπακουλα ( ωραιο nick φιλαρακι μονος σου το βρήκες? σε ρωταω γιατι το χρησιμοποιώ 15 χρονια σε ολα σχεδον τα forum ) τι είναι περισσότερο ειρωνεία και κουπονηρια? 1) Να ιδρώνω για να πάρω κάτι για το οποίο δούλεψα προσπαθώντας να εξοικονομήσω από όπου μπορώ? Που και στη τελική αν κάνω τη μ******α και το χαλάσω καλά να πάθω [ δε ξέρω αν έχεις ακούσει -που δε νομίζω- την έκφραση " εγώ σε πληρώνω εγώ σε ******* ] 2) Η να είμαι αραχτός και αργόσχολος, να τα έχω όλα έτοιμα στο πιάτο, και η μόνη μου έννοια είναι να ψάχνω πάντα τι είναι το καλύτερο κι ακριβότερο για να πάρω? Και μετά αν χαλάσει κάτι στον άλλον να τον κοροϊδεύω? Προσωπικά ψηφίζω το 2) Επίσης "φίλε" , στην δεύτερη περίπτωση όλα είναι πολύ πιο εύκολα, ο καθένας πάντα τα καλύτερα θα έπαιρνε, δεν θα χρειαζόταν και πολύ ανάλυση.
DrNick Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Ο "φιλος" που "εκαψε" το Note 4 ειμαι εγω. Το κινητό έπαψε κάποια στιγμή να φορτίζει και άπλα συνδύασα το γεγονός, το οτι χρησιμοποιησα για 2 περιπου μηνες αυτο τον φορτιστη και κατεληξα σε αυτο το "αυθαιρετο" συμπερασμα. Δεν θα μαθουμε ποτέ τι έφταιξε, μπορει όντως να έφταιγε ο φορτιστής μπορει όμως και οχι. Εξαλλου το κινητό πλέον επισκευαστηκε, δουλεύει κανονικά αλλα η κατάσταση του εσωτερικά, δεν ήταν και η καλύτερη. Οπότε "φιλε" τραμπάκουλα προφανώς βιάστηκες να βγάλεις συμπέρασμα. ... Τώρα που το λέτε, έχω κάψει 2 φορές motherboard σε ένα Samsung galaxy Note 8.0. Για την πρώτη δεν είμαι σίγουρος, ήταν στην εγγύηση και κατά 99% είχα ακόμα το "μαμά". Τη 2η που έγινε είχα σίγουρα ένα του 2ευρου από μαγαζί με ηλεκτρονικά. Τίποτα δεν αποδεικνύεται, από εκεί και πέρα άντε βγάλε μου το από το κεφάλι. Οι αξιολογήσεις σε gearbest κλπ γίνονται συνήθως μετά από 1-2 μέρες (άντε βδομάδες) χρήσης που όλα πάνε καλά. Ποιος θα μπει στη διαδικασία 1 χρόνο πχ μετά, (ΑΝ καταλάβει τι έφταιγε και χωρίς να μπορεί να το αποδείξει). Όσο για το άλλο θέμα, το noname πολλές φορές έχει βγει πολύ πιο αξιόπιστο του ακριβού. Αν η μια πλευρά του νομίσματος λέει κουτοπονηριά (που τη θεωρώ ατυχέστατη, κουτοπόνηρος γιατί; ποιον κορόιδεψε ο άνθρωπος), η άλλη λέει θύμα (κορόιδο ή ότι άλλο θέλετε βάλτε). Όλοι εδώ μέσα προσπαθούμε να ισορροπήσουμε ανάμεσα στα 2 (αλλιώς τι δουλειά έχουμε στις προσφορές
mic2mic Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Έχω στείλει αρνητική αξιολόγηση σε προϊόν από το Gearbest και σε άλλο από το Banggood που δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ. Είναι προφανές ότι δημοσιεύουν μόνο τις πολύ θετικές αξιολογήσεις, σπανίως και καμμιά κακή για ξεκάρφωμα. Τόσο θετικές κριτικές σε τόσο πολλά προϊόντα δεν έχει κανένα μαγαζί που τις δημοσιεύει όλες. Σ'αυτά τα κινεζομάγαζα ο μέσος όρος των κριτικών σε όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι γύρω στο 4.9/5. Οπότε μη δίνετε και ιδιαίτερη σημασία στις κριτικές. 5
άδικος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2016 Quick Charger QC2.0 στα 0.8Α μπουαχαχα Ναι στο input. Λογικό δεν είναι;
BrocasHelm Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Thread grave digging, αλλά σήμερα το παρέλαβα. Το είχα ξεχάσει καν ότι το είχα παραγγείλει. Γενικά τα δέματα από μέσα Οκτώμβρη ως μέσα Νοέμβρη αγνοούνται (κι έχω κι άλλα και πρέπει να κάτσω να τα ψάξω κάποια στιγμή).
AntiCambeR Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Νομίζω πως θα έπρεπε να γράφει πόσα Ampere βγάζει στο output όπως άλλοι φορτιστές. Τα κινητά που υποστηρίζουν ταχεία φόρτιση έχουν επιλογή για κανονική φόρτιση;
athanaso77 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Τα κινητά που υποστηρίζουν ταχεία φόρτιση έχουν επιλογή για κανονική φόρτιση; Κάποια ναι, κάποια όχι...
petroudis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Έχω στείλει αρνητική αξιολόγηση σε προϊόν από το Gearbest και σε άλλο από το Banggood που δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ. Είναι προφανές ότι δημοσιεύουν μόνο τις πολύ θετικές αξιολογήσεις, σπανίως και καμμιά κακή για ξεκάρφωμα. Τόσο θετικές κριτικές σε τόσο πολλά προϊόντα δεν έχει κανένα μαγαζί που τις δημοσιεύει όλες. Σ'αυτά τα κινεζομάγαζα ο μέσος όρος των κριτικών σε όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι γύρω στο 4.9/5. Οπότε μη δίνετε και ιδιαίτερη σημασία στις κριτικές. Αυτό δείχνει αξιοπιστία... αυτοί οι Κινέζοι τελικά είναι πονηρές κουφάλες, ταυτόχρονα δείχνουν και τον εγωισμό τους με αυτές τις κινήσεις. Από εμπειρίες στο ebay, αν κάτι σου έρθει σπασμένο η χαλασμένο σου λένε ότι θα σου δώσουν τα λεφτά πίσω αλλά μόνο το 30% μιλάω για πράματα φτηνιάρικα, εγώ φταίω που φιλοτιμούμαι να επικοινωνήσω μαζί τους χωρίς να βάλω το ebay και μου κάνουν και καζούρα.
pcos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 h ταση εξοδου πως στο καλο επιλεγεται αυτοματα? ειδικα αν κανεις την ταρζανια και το συνδεσεις με καποια αλλη συσκευη οπως rasberry ή pipo κλπ
SwAToNeR Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Προσοχή μου έσκασε ο φορτιστής. έριξε την ασφάλεια στο ρολόι της ΔΕΗ όχι απλά στον πίνακα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις