Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά το πότε βγαίνουν στην Ευρώπη και πότε έρχονται Ελλάδα είναι ένα θέμα. Το παλιό 2,5L που είχε και κάποιο Focus ST είναι 100% volvo κατασκευή, τα 1,6-2L είναι peugeot(diesel)/ford. Όλα τα καινούργια 2L/4C που βγαίνουν τώρα είναι πάλι 100% Volvo.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχεις ανοίξει μοτέρ δηλαδή απο volvo (C30 πχ) και απο Focus και είδες διαφορές σε υλικά? Άλλα έμβολα? Άλλους πολλαπλασιαστές? Άλλους αισθητήρες ίσως? Έτοιμους πακεταρισμένους απο την ford τους αγοράζουν και τους τοποθετούν.

Και επειδή βάλατε υγραέριο στο Ford και σου έκαψε βαλβίδες γτπ η Ford? Ο μαλάκας που σας τοποθέτησε το υγραέριο για να σας πάρει τα φράγκα τότε τι είναι που δεν σας ενημέρωσε για τα προβλήματα που θα βγάλει?

 

 

Διαφωνώ ως προς τα έτη, μέχρι το 2013 αν δεν κάνω λάθος, τα c30 v40-v60 τα βενζινοκίνητα χρησιμοποιούσαν τα μοτέρ που φόραγε και το focus , απο το 1,6 μέχρι και τα 2,5 λίτρα.

Και δεν αναφέρομαι σε όλα τα volvo προς θεού, αναφέρομαι στα συγκεκριμένα και ίσως και σε κάποια που μου διαφέυγουν.

Το παλιότερο 340 -και κάποια άλλα- φόραγαν μοτέρ renault. Στο μέλλον μπορεί να βάλει VAG (δεν γνωρίζω κάτι, υποθετικά μιλάω), απο συνέργειες άλλο τίποτα οι εταιρείες.

Δεν χρειάζεται να ανοίξει κανείς τίποτα, φαίνεται πόσα Ford χαλάνε και πόσα volvo :)

 

Εσύ τα βλέπεις από έξω, εμείς που ζούμε από αυτά ξέρουμε τι παίζει.

 

Όσο για το αέριο δεν ξέρω γιατί δεν πουλάμε τέτοια ανταλλακτικά, δεν έχω ιδέα.

Δημοσ.

Μάλλον το ρητορικό ερώτημά μου σε μπέρδεψε. Είτε c30 ανοίξεις, είτε focus τα μοτέρ είναι τα ίδια, φτιαγμένα στο ίδιο εργοστάσιο, με ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο bill of materials. Αν όμως για κάθε 10 αμάξια που πουλάει η ford πουλάει 1 η volvo, δημιουργείται η ψευδαίσθηση, οτι τα Volvo χαλάνε σπανιότερα.

Με την ίδια λανθασμένη λογική , οτι δεν βλέπεις subaru στα συνεργεία, να υποθέσω και γω τότε οτι το Ariel Atom είναι το πλέον αξιόπιστο αμάξι στην Ελλάδα, αφού όσα συνεργεία έχω γυρίσει, δεν έχω πετύχει ποτέ κάποιο μέσα. Fuck logic καταστάσεις...

  • Like 8
Δημοσ.

Μάλλον το ρητορικό ερώτημά μου σε μπέρδεψε. Είτε c30 ανοίξεις, είτε focus τα μοτέρ είναι τα ίδια, φτιαγμένα στο ίδιο εργοστάσιο, με ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο bill of materials. Αν όμως για κάθε 10 αμάξια που πουλάει η ford πουλάει 1 η volvo, δημιουργείται η ψευδαίσθηση, οτι τα Volvo χαλάνε σπανιότερα.

Με την ίδια λανθασμένη λογική , οτι δεν βλέπεις subaru στα συνεργεία, να υποθέσω και γω τότε οτι το Ariel Atom είναι το πλέον αξιόπιστο αμάξι στην Ελλάδα, αφού όσα συνεργεία έχω γυρίσει, δεν έχω πετύχει ποτέ κάποιο μέσα. Fuck logic καταστάσεις...

Σε αυτό έχεις ένα δικαιο η Ford πουλάει 10 φορές παραπάνω. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε ποτέ κανένα Ford ως εμφάνιση..

Τα θεωρώ άσχημα όλα.

 

Όσο για τα συνεργεια δεν θέλω να πω παραπάνω πράγματα, το κλείνω το θέμα, όποιος ξέρει, ξέρει.

  • Like 2
Δημοσ.

Μετά από πολύ ψάξιμο βρέθηκε μοτέρ. Δευτέρα θα έρθει για έλεγχο και δοκιμή. Αναμενουμε λοιπόν..

Ώραια, χρήματα;

Δημοσ.

Όσο ένα σκουριασμένο Toyota Corolla (συγνώμη,δέν άντεξα).

Αχμ... Αλεπού εσύ, έλα να ψάξεις το corolla μου σκουριά δεν παίζει.

Δημοσ.

Όσο για τα συνεργεια δεν θέλω να πω παραπάνω πράγματα, το κλείνω το θέμα, όποιος ξέρει, ξέρει.

Πολυ σωστα. Κι εσυ δεν φαινεται να ξερεις και πολλα εδω που τα λεμε.
Δημοσ.

Τιμή 450, ίσως γίνει κάτι καλύτερο από κοντά.

Επίσης να πω ότι πήγαν να με πιάσουν τα γέλια όταν ένας που πήρα τηλέφωνο μου είπε 600ε για αυτό το μοτέρ!!! Γύρω στα 300-350 ήταν οι τιμές από τα περισσότερα. Φυσικά από έμπορο υπάρχει και ο φπα αλλά αν τυχόν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μπορείς να βρεις μια άκρη...

 

Edit: Και να πω και εγώ τη γνώμη μου για τις κοκορομαχιες παραπάνω. Λοιπόν σήμερα όλες οι εταιρίες έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα. Ειδικά τα μικρά αμάξια πόλης πάνω κάτω είναι όλα το ίδιο από ποιότητα κατασκευής. Εαν θέλετε να κάνετε αντικειμενικη σύγκριση, κοιτάξτε να συγκρίνετε τα ακριβότερα αμάξια των εταιριών όπου φαίνεται η τεχνογνωσία και η δουλειά που έχουν κάνει.

Ατάκες όπως οι Γάλλοι και οι Ιταλοί είναι γτπ και οι Ιάπωνες είναι κορυφή, δεν μου λένε τίποτα εμένα μιας και είμαστε στο 2016 που έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Δεν είμαστε ακόμα στο 1990.

Πχ οι Ιάπωνες έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα, οι Ιταλοί (κυρίως αλφα) έχουν βελτιώσει πολύ την ασφάλεια, κτλ...

Δημοσ.

Τιμή 450, ίσως γίνει κάτι καλύτερο από κοντά.

Επίσης να πω ότι πήγαν να με πιάσουν τα γέλια όταν ένας που πήρα τηλέφωνο μου είπε 600ε για αυτό το μοτέρ!!! Γύρω στα 300-350 ήταν οι τιμές από τα περισσότερα. Φυσικά από έμπορο υπάρχει και ο φπα αλλά αν τυχόν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μπορείς να βρεις μια άκρη...

 

Edit: Και να πω και εγώ τη γνώμη μου για τις κοκορομαχιες παραπάνω. Λοιπόν σήμερα όλες οι εταιρίες έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα. Ειδικά τα μικρά αμάξια πόλης πάνω κάτω είναι όλα το ίδιο από ποιότητα κατασκευής. Εαν θέλετε να κάνετε αντικειμενικη σύγκριση, κοιτάξτε να συγκρίνετε τα ακριβότερα αμάξια των εταιριών όπου φαίνεται η τεχνογνωσία και η δουλειά που έχουν κάνει.

Ατάκες όπως οι Γάλλοι και οι Ιταλοί είναι γτπ και οι Ιάπωνες είναι κορυφή, δεν μου λένε τίποτα εμένα μιας και είμαστε στο 2016 που έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Δεν είμαστε ακόμα στο 1990.

Πχ οι Ιάπωνες έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα, οι Ιταλοί (κυρίως αλφα) έχουν βελτιώσει πολύ την ασφάλεια, κτλ...

Δεν συγκρίνεται ρε φίλε η τελευταία corolla με κανένα κουβά ευρωπαϊκό και ας έχει αλλάξει η ποιότητα της Toyota.

 

Το corolla 2016 θα σε πάει τουλάχιστον έως 2036 χωρίς να κάνει κιχ, τα υπόλοιπα θα βγάλουν πρόβλημα όπως κ να έχει, η Toyota είδε τους άλλους να κονομανε από τις ζημιές και σου λέει δεν γ@μιετ@ι θα ρίξω την ποιότητα ώστε να χαλάνε έστω στα 20 χρόνια!!

 

Ακόμα ρε και τα yaris made in Japan 2000 αν τα δεις σήμερα στο δρόμο θα νομίζεις ότι τώρα βγήκαν από το εργοστάσιο.

Τι να κάνουμε οι Ιάπωνες είναι πρώτοι στα αυτοκίνητα, δεύτεροι οι Γερμανοί και έπειτα όλα κουβαδακια.

Κοίτα να φτιάξεις την λιμουζίνα σου γιστι αν πάρεις ευρωπαϊκό θα νομίζεις ότι έχεις κουμπαρά. Τσάμπα σε έβγαλε το ιαπωνικό έως τώρα τσάμπα, άναψε λαμπάδα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν συγκρίνεται ρε φίλε η τελευταία corolla με κανένα κουβά ευρωπαϊκό και ας έχει αλλάξει η ποιότητα της Toyota.

 

Το corolla 2016 θα σε πάει τουλάχιστον έως 2036 χωρίς να κάνει κιχ, τα υπόλοιπα θα βγάλουν πρόβλημα όπως κ να έχει, η Toyota είδε τους άλλους να κονομανε από τις ζημιές και σου λέει δεν γ@μιετ@ι θα ρίξω την ποιότητα ώστε να χαλάνε έστω στα 20 χρόνια!!

 

Ακόμα ρε και τα yaris made in Japan 2000 αν τα δεις σήμερα στο δρόμο θα νομίζεις ότι τώρα βγήκαν από το εργοστάσιο.

Τι να κάνουμε οι Ιάπωνες είναι πρώτοι στα αυτοκίνητα, δεύτεροι οι Γερμανοί και έπειτα όλα κουβαδακια.

Κοίτα να φτιάξεις την λιμουζίνα σου γιστι αν πάρεις ευρωπαϊκό θα νομίζεις ότι έχεις κουμπαρά. Τσάμπα σε έβγαλε το ιαπωνικό έως τώρα τσάμπα, άναψε λαμπάδα.

Παντως και τα γιαρις στην αρχη του 2000 Γαλλοι ηταν , οπως και τα τωρινα... ανοιξα προχθες παντως ενα γιαρις τις κουτας ενος φιλου και ειδα αρκετα κομματια να ειναι made in japan... D4D Ο κινητηρας βεβαια, 1.4...

  • Like 1
Δημοσ.

Οι πρώτες παρτίδες Yaris ήταν Made in Japan, οι επόμενες ήταν σε Γαλλία κ.λπ..

Αυτό θυμάμαι κ εγώ, έως το 2001 το πολύ ήταν Japan. Αλλά δεν έχει και μεγάλη διαφορά ακόμα κυκλοφορούν άνετα!!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...