sam75 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Όταν Τ αυτοκίνητο καίει πολύ βγάζει μπλε καπνό από πίσω. 1
tsourakis13 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές. Το αμάξι όταν το έκανα δεξιά έκανε λίγο θόρυβο και με τη μια το έσβησα. Ευτυχώς μου έδωσε ένα λίτρο λάδι ένας από φορτηγό (αρκετά πυκνό) και το άφησα να δουλέψει λίγο ρελαντί μήπως και σώσω τίποτα αλλά και πάλι χτυπούσε μόλις έδινα γκάζι. Όσους ρώτησα για το θέμα μου είπαν ότι θα χρειαστεί αλλαγή και ΑΝ φτιάχνεται δεν θα συμφέρει. Ο μηχανικός (που είναι και δικός μου άνθρωπος ξαναλέω) δεν έχει λόγο να μου πει ανακριβειες γιατί τα λεφτά που θα έδινα για το μοτέρ θα τα έπαιρνε για την εργασία του. Δυστυχώς για άλλο αμάξι αυτή τη στιγμή δεν γίνεται. Η αξία του αμαξιου σίγουρα δεν είναι μεγάλη αλλά επειδή έχει και αέριο πάνω θεωρώ ότι αξίζει να το κρατήσω για όσο ακόμα αντέξει. Γιατί πέρα από αυτό που προέκυψε με το μοτέρ, η συνολική κατάσταση που βρίσκεται για τα 350κ χλμ που έχει, είναι μια χαρά. Όσο για τα λάδια, μπορεί και να είχε διαρροή, μπορεί και να τα έκαιγε δεν ξέρω(θυμάμαι όμως συμπλήρωνε που και που ο πατέρας μου). Καπνό πότε δεν είχα δει αλλά ούτε και σταγόνες κάτω από τη μηχανή στα σημεία που το άφηνα. Γιαυτό και δεν το περίμενα όλο αυτό μετά από προσφατο σερβις. Και τις τελευταίες μέρες μαλιστα που άναβε το λαμπάκι για ελάχιστο χρόνο το πρωί, δεν είχα παρατηρήσει ούτε θόρυβο, ούτε μείωση της ισχύος του κινητήρα ούτε τίποτα.. Το θέμα που υπάρχει πλέον είναι ότι ο κινητήρας του (4A-FE) βγαίνει σε δύο εκδόσεις (ιαπωνική και ευρωπαϊκή) οπότε πρέπει να βρω και την κατάλληλη γιατί υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορες (μπεκ,τρισυμπιτερ*,εισαγωγή) που δημιουργούν θέματα συμβατότητας όπως μου είπε ο μηχανικός. Ίδωμεν.... (Sam75 είμαι Αθήνα)
soteras Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Μήπως δεν φτάνει σωστά το πιο παχύρευστο λάδι που έβαλες σωστά στην μηχανή και απλά χτυπάει.Ο μηχνικός τι σε είπε που έβαλες πιο βαρύ λάδι.Πάντως γενικά μην αμελείς την όποια λάμπα ανάβει ακόμα και να σβήσει μέτα περνάς απ΄οτο μαστόρι τσεκάρει ότι ανάβει στο αμάξι έχει κάποιο λόγο.Λες το έχεις με άεριο στα αμάξι που έχουν αέριο υπάρχει ένα κόλπο να πάρουν μπρος με άεριο μόνο το δοκίμασες άμα το βάλεις μόνο με βενζίνα πως φέρετε μπας και εκεί έγινε τίποτα.Φαντάζομαι άμα έχει βάλει αέριο πριν χρόνια όπως εγώ και έχεις λαδιέρα αυ΄τη την φροντήζεις να έχει λάδι γιατί άμα δεν έχεις λα΄δι προκαλέι αλλού θέμα μετά.
Knight of Mercy Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Αυτό που έγραψες, πως ακριβώς προκύπτει? Τόσες χιλιάδες golf πχ κυκλοφορούν στους δρόμους καίγοντας 1 λίτρο λάδι ανά 1.000 χλμ(φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους) χωρίς να βγάζει τίποτα η εξάτμιση, κατά τα άλλα το Carina του φίλου με σχεδόν ίδια κατανάλωση λαδιού(3.000χλμ διανυθέντα κατά δήλωση του/3,7L χωρητικότητα κινητήρα) θα έπρεπε να βγάζει "ντουμάνι"? Αν το δείς σε επίπεδο αριθμών ίσως να "στέκει" ως τοποθέτηση. Ο κινητήρας όμως της TOYOTA ουδεμία σχέση έχει με αυτόν των VAG που θεωρούν φυσιολογική τη κατανάλωση του λίτρου στα 1000 χιλιόμετρα. Και αυτή ακόμα η λογική κατανάλωση, κατα VAG, αφορά ανώτατο όριο και όχι κανόνα. Εχει δε τεθεί για λόγους εγγυήσεως, και αν το ψάξεις λίγο πιό καλά θα δείς ότι "ακολούθησε" και δεν προϋπήρχε. Προφανώς δε ο κινητήρας VAG που καταναλώνει 1 λίτρο στα 1000 χλμ. καπνίζει ασύστολα. Ενα αυτοκίνητο με 300,000 χλμ, στη πλάτη του που έχει κάνει service πριν 3000 χλμ. δεν μένει απο λάδια χωρίς λόγο και οι λόγοι είναι πολλοί. Για να μην "κλέψω" τη δόξα του μάστορα/μέντιουμ θα έλεγα ότι τον πρόδωσε τσιμούχα στροφάλου και τα λάδια "τ' άφησε" στο δρόμο πολύ γρήγορα. Το κάρτερ παρ' όλα αυτά πρέπει να αφαιρεθεί και η τρόμπα λαδιού να ελεγχθεί πριν οτιδήποτε άλλο. Το "πέτα το και βάλε άλλο" είναι εκτός εποχής και δεν απαιτεί "μάστορα" ως λύση. Υ.Γ. Ως ιδιοκτήτης 2 Golf και Alfa Romeo (με boxer 1.7) ξέρω σίγουρα απο λάδι.................. 1
Joshua21 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Αν το δείς σε επίπεδο αριθμών ίσως να "στέκει" ως τοποθέτηση. Ο κινητήρας όμως της TOYOTA ουδεμία σχέση έχει με αυτόν των VAG που θεωρούν φυσιολογική τη κατανάλωση του λίτρου στα 1000 χιλιόμετρα. Αυτό που γράφεις αν και σωστό, είναι εντελώς άσχετο. Το ίδιο ντουμάνι βγάζει ένα λίτρο λάδι όταν καίγεται, άσχετα αν ο κινητήρας είναι VAG Toyota ή οτιδήποτε άλλο. Και αυτή ακόμα η λογική κατανάλωση, κατα VAG, αφορά ανώτατο όριο και όχι κανόνα. Σωστό και αυτό, δεν έγραψα πουθενά το αντίθετο. Εχει δε τεθεί για λόγους εγγυήσεως, και αν το ψάξεις λίγο πιό καλά θα δείς ότι "ακολούθησε" και δεν προϋπήρχε. Τι πάει να πει "για λόγους εγγυήσεως"? Αν έχει λήξει η εγγύηση δηλαδή αυτό το όριο αλλάζει? Όσο είσαι στην εγγύηση σου λένε πως είναι φυσιολογικό να καίει μέχρι 1 λίτρο λάδι ανά 100 χλμ, και μόλις λήξει σου λένε πως το φυσιολογικό είναι να καίει 0,3? Ούτε το ""ακολούθησε" και δεν προϋπήρχε" καταλαβαίνω. Προφανώς δε ο κινητήρας VAG που καταναλώνει 1 λίτρο στα 1000 χλμ. καπνίζει ασύστολα. Το "προφανώς" για σένα, από που ακριβώς προκύπτει? Εγώ θα έλεγα πως ένας κινητήρας καπνίζει ασύστολα όταν καίει πάνω από 1 λίτρο λάδι ανά 100 χιλιόμετρα, όταν καίει 1 λίτρο ανά 1000 χιλιόμετρα απλά δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Τίγκα είναι όλα τα φόρα από αναφορές ιδιοκτητών group vag για κατανάλωση 1 λίτρου λαδιού ανά 100χλμ, δεν έχω δει όμως ούτε έναν να γράφει για "ντουμάνι". Ενα αυτοκίνητο με 300,000 χλμ, στη πλάτη του που έχει κάνει service πριν 3000 χλμ. δεν μένει απο λάδια χωρίς λόγο και οι λόγοι είναι πολλοί. Δεν νομίζω να είπα πουθενά ότι έμεινε από λάδια χωρίς λόγο, οπότε εντελώς άσχετο και αυτό. Για να μην "κλέψω" τη δόξα του μάστορα/μέντιουμ θα έλεγα ότι τον πρόδωσε τσιμούχα στροφάλου και τα λάδια "τ' άφησε" στο δρόμο πολύ γρήγορα. Εγώ προσωπικά πάντως πιστεύω ότι ο χαρακτηρισμός "μέντιουμ" ταιριάζει περισσότερο σε σένα, εσύ είσαι αυτός που έκανε διάγνωση χωρίς να έχει καν δει/ακούσει το μοτέρ, και όχι ο μηχανικός. Το κάρτερ παρ' όλα αυτά πρέπει να αφαιρεθεί και η τρόμπα λαδιού να ελεγχθεί πριν οτιδήποτε άλλο. Το "πέτα το και βάλε άλλο" είναι εκτός εποχής και δεν απαιτεί "μάστορα" ως λύση. Από αυτό και μόνο φαίνεται πως δεν έχεις ιδέα από αυτά τα πράγματα. Σε ένα τέτοιο μοτέρ η επισκευή το λιγότερο που μπορεί να κοστίσει είναι πάνω από 1.000€ και με αμφίβολο αποτέλεσμα, ενώ η αλλαγή κινητήρα θα κοστίσει 5-6 κατοστάρικα και θα έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες. Υ.Γ. Ως ιδιοκτήτης 2 Golf και Alfa Romeo (με boxer 1.7) ξέρω σίγουρα απο λάδι.................. Και η Ρούλα επειδή κατάγεται από Καλαμάτα ξέρει σίγουρα από λάδι....
tsourakis13 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Ηρεμία παιδες... @Knight of Mercy, τα λάδια δεν χάθηκαν γρήγορα. Όπως μου είπε και ο μηχανικός στο αμάξι πάντα συμπληρώναμε λάδια γιατί έκαιγε. Φυσικά εγώ δεν το είχα στο μυαλό μου αυτό. Και τις τελευταίες μέρες που άναβε για 1-2sec αραιά και που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είχα κοιτάξει τη στάθμη. Προφανως και σε αυτά τα 3.000 θα είχε κάψει/χάσει αρκετά λάδια, μιας και δεν έκανα και ηρεμη οδήγηση. Δεν ξεπερνουσα βέβαια πότε τις 5k rpm συνήθως μέχρι 4 το έφτανα όταν "χρειαζόταν". Όσο για την επισκευή, από όσους άκουσαν το μοτέρ από κοντά μου είπαν ότι πάει για αλλαγή, δεν είπε κάποιος για επισκευή. Μέχρι και το παιδι από την οδική που ήρθε και του είπα ότι έμεινα από λαδια και άκουσε όταν έβαζα μπρος, μου λέει απευθειας πας για αλλαγή. Και φυσικά είμαι και εγώ υπέρ αυτής της λύσης γιατί θα βγει γύρω στα 400-500. Ενώ μια αναμφίβολη επισκευή θα κοστίζει σε χρόνο, χρήμα και δουλειά και ενδεχομένως δεν θα έχει σωστό αποτέλεσμα. Οπότε είμαστε στην αναζήτηση προς το παρόν, ώστε να βρούμε την έκδοση του 4A-FE που να είναι συμβατή. Οι τιμές είναι γύρω στα 250-300ε από όσο έχω δει στο car.
Thanos1972 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 ναι αλλα εαν το κανεις επισκευη (που δεν ειναι δυσκολος κινητηρας ο 4a-fe) τοτε εαν πετυχει (που δεν βρισκω λογω να μην πετυχει) θα εχεις ουσιαστικα 'καινουργιο' κινητηρα. 1000ρικο να πιασει....εαν χρειαστει πιστονια και μπιελες ναι.εαν εχει καψει καμια βαλβιδα ομως μονο τοτε το κοστος θα ειναι σημαντικα μικροτερο.και θα εχεις αλλαξει και την φλαντζα,θα εχεις πλανιαρει την κεφαλη και θα εισαι οκ για πολλα χιλιομετρα ακομα. τωρα εαν ο μαστορας σου εχει ακουσει μονο την μηχανη χωρις να εχει μετρησει συμπιεση μου θα ηταν το πρωτο πραγμα που επρεπε να κανει καλυτερα πηγαινε και σε αλλον μαστορα. εκτος και εαν εισαι πια τοσο σιγουρος οτι η μηχανη που θα παρεις να ειναι μια καλη μηχανη που εκανε τα service της και ηταν σωστα αποθηκευμενη και οχι πεταμενη πουθενα εξω.μην ξεχασεις βεβαια να την δηλωσεις στο μηχανολογικο για να αλλαξει και η αδεια σου εαν αποφασισεις να αλλαξεις μηχανη.
Haldol Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Αυτό που γράφεις αν και σωστό, είναι εντελώς άσχετο. Το ίδιο ντουμάνι βγάζει ένα λίτρο λάδι όταν καίγεται, άσχετα αν ο κινητήρας είναι VAG Toyota ή οτιδήποτε άλλο. Τι πάει να πει "για λόγους εγγυήσεως"? Αν έχει λήξει η εγγύηση δηλαδή αυτό το όριο αλλάζει? Όσο είσαι στην εγγύηση σου λένε πως είναι φυσιολογικό να καίει μέχρι 1 λίτρο λάδι ανά 100 χλμ, και μόλις λήξει σου λένε πως το φυσιολογικό είναι να καίει 0,3? Ούτε το ""ακολούθησε" και δεν προϋπήρχε" καταλαβαίνω. Φαντάζομαι ότι μετά από 5 καταλύτες και 15 φίλτρα που έχει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όλο και κάποιο μέρος του ντουμανιού θα 'χάνεται' μέχρι την έξοδο. Ένα αυτοκίνητο του 1988-92 θα επιτρέπει σε πιο πολλή μπόχα να φτάσει πίσω. Not? Για την εγγύηση εννοεί ότι "γλυτώνει" η VW -ή η οποιαδήποτε εταιρεία anyway- τρεχάματα για μικροκαταναλώσεις. Σου λέει ότι έως και 1 lt στα 1000 χιλιόμετρα θεωρείται αποδεκτό, οπότε μην έρθεις να ζητήσεις τα ρέστα, δε θα στο επισκευάσω στην εγγύηση. Προφανώς και δεν αλλάζει το όριο μόλις λήξει η εγγύηση. 2
phanispal Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Και κάτι τελευταίο (για τους γραφικούς του φόρουμ) αθάνατοι κινητήρες ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε θα υπάρξουν. Οποιαδήποτε μηχανή, μαραφέτι ή οτιδήποτε άλλο έχει κινούμενα μέρη - πχ ηλεκτρική οδοντόβουρτσα- κάποια στιγμή θα χαλάσει. Είμαι σίγουρος ότι όσοι χρησιμοποιούν τον όρο «αθάνατο», δεν πιστεύουν πραγματικά ότι πρώτα θα σβήσει ο ήλιος και μετά τα «αθάνατα μοτέρ». Νομίζω ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν είναι αβάσιμοι σε κάποιες περιπτώσεις, όπως π.χ..Ο τύπος το Γενάρη είχε 622.000 χλμ., απροβλημάτιστα όπως λέει. Με αυτούς τους ρυθμούς τώρα θα κοντεύει τις 700.000. Και του έχει πιει και το αίμα. Και το σημαντικό για μένα δεν είναι απλά ένας απόλυτος αριθμός. Το σημαντικό είναι ότι αυτό το μοτέρ παίζει ακόμα να γουργουρίζει, σχεδόν όπως την πρώτη μέρα. Προφανώς ΟΛΑ χαλάνε κάποια στιγμή, δεν έχουν όλα όμως τις ΙΔΙΕΣ αντοχές.
sam75 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Είμαι σίγουρος ότι όσοι χρησιμοποιούν τον όρο «αθάνατο», δεν πιστεύουν πραγματικά ότι πρώτα θα σβήσει ο ήλιος και μετά τα «αθάνατα μοτέρ». Νομίζω ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν είναι αβάσιμοι σε κάποιες περιπτώσεις, όπως αυτή π.χ.. Ο τύπος το Γενάρη είχε 622.000 χλμ., απροβλημάτιστα όπως λέει. Με αυτούς τους ρυθμούς τώρα θα κοντεύει τις 700.000. Και του έχει πιει και το αίμα. Και το σημαντικό για μένα δεν είναι απλά ένας απόλυτος αριθμός. Το σημαντικό είναι ότι αυτό το μοτέρ παίζει ακόμα να γουργουρίζει, σχεδόν όπως την πρώτη μέρα. Προφανώς ΟΛΑ χαλάνε κάποια στιγμή, δεν έχουν όλα όμως τις ΙΔΙΕΣ αντοχές. Ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκαιο, άλλο να χαλάσει κάτι στις 200 χιλιάδες και άλλο στις 500 Made in Japan μια ζωή μαζί.
Knight of Mercy Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ηρεμία παιδες... @Knight of Mercy, τα λάδια δεν χάθηκαν γρήγορα. Όπως μου είπε και ο μηχανικός στο αμάξι πάντα συμπληρώναμε λάδια γιατί έκαιγε. Φυσικά εγώ δεν το είχα στο μυαλό μου αυτό. Και τις τελευταίες μέρες που άναβε για 1-2sec αραιά και που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είχα κοιτάξει τη στάθμη. Προφανως και σε αυτά τα 3.000 θα είχε κάψει/χάσει αρκετά λάδια, μιας και δεν έκανα και ηρεμη οδήγηση. Δεν ξεπερνουσα βέβαια πότε τις 5k rpm συνήθως μέχρι 4 το έφτανα όταν "χρειαζόταν". Όσο για την επισκευή, από όσους άκουσαν το μοτέρ από κοντά μου είπαν ότι πάει για αλλαγή, δεν είπε κάποιος για επισκευή. Μέχρι και το παιδι από την οδική που ήρθε και του είπα ότι έμεινα από λαδια και άκουσε όταν έβαζα μπρος, μου λέει απευθειας πας για αλλαγή. Και φυσικά είμαι και εγώ υπέρ αυτής της λύσης γιατί θα βγει γύρω στα 400-500. Ενώ μια αναμφίβολη επισκευή θα κοστίζει σε χρόνο, χρήμα και δουλειά και ενδεχομένως δεν θα έχει σωστό αποτέλεσμα. Οπότε είμαστε στην αναζήτηση προς το παρόν, ώστε να βρούμε την έκδοση του 4A-FE που να είναι συμβατή. Οι τιμές είναι γύρω στα 250-300ε από όσο έχω δει στο car. Σε διαβεβαιώ ότι παραμένω ιδαίτερα ψύχραιμος, οπλισμένος με τα 3 πτυχία Πολυτεχνείου, τα 53 μου χρόνια αλλά και η επαγγελματική μου πορεία, ώστε να αντιπαρατεθώ με οποιονδήποτε οι γνώσεις του οποίου περιορίζονται σε φήμες, ανάγνωση αναρτήσεων και χρήση πληκτρολογίου. Επι του θέματος σου όμως οφείλω να επισημάνω ότι: - Αν είχες τόσο σοβαρή κατανάλωση και την παραμέλησες, το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. ΟΜΩΣ ο μάστορας που σου έκανε το Service πριν 3,000 χλμ. όφειλε να σου το είχε επισημάνει γιατί προφανώς και εκείνος "στεγνό" θα το βρήκε. - Αν ο κινητήρας "ακουγόταν" πριν τη ζημιά, επίσης όφειλε να σε ενημερώσει. - Αν δεν έχουν κοινοποιηθεί οι παρατηρήσεις αυτές γραπτώς στο πελάτη, που δεν έχουν είμαι βέβαιος, και ο τελευταίος δεν έχει υπογράψει ότι έλαβε γνώση μόνο οι φιλικές σχέσεις με το μάστορα τον "σώζουν" απο τη βέβαιη αφαίρεση αδείας λειτουργίας. Περί αλλαγής ή επισκευής, τώρα: Αρχικά έχεις ενα κινητήρα ήδη "νεκρό". Δεν αντιλαμβάνομαι για ποιό λόγο δεν μπήκε κάποιος στο κόπο να τον "ανοίξει" ώστε να διαπιστώσει το μέγεθος της ζημιάς. Μήπως αν πεταχτεί σε κομμάτια θα μειωθεί η αξία του? Αν το αυτοκίνητο θέλεις να το κρατήσεις, για οποιοδήποτε λόγο, τότε η επισκευή είναι μονόδρομος. Η αντικατάσταση με μεταχειρισμένο είναι "λαχείο" για σένα και μόνιμη εργασία για τα συνεργεία. Η επιτυχία ή μη της επισκευής του κινητήρα είναι θέμα ρεκτιφιέ, ποιότητας ανταλλακτικών και ικανοτήτων μηχανικού καθαρά. Το σίγουρο είναι ότι ένας, σωστά, επισκευασμένος κινητήρας ισοδυναμεί με "καινούργιο" μοτέρ. Ας δούμε το κόστος τώρα. Λες ότι βρίσκεις με 300 ευρώ κινητήρες στο car.gr και υπολογίζεις τη συνολική δαπάνη στα 500 ευρώ. Μπουζί, λάδια, παραφλού, φίλτρα, τρόμπα νερού, τρόμπα λαδιού, ιμάντες δεν θα αλλάξεις τουλάχιστον? Δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν δεν θα αλλάξεις ή θα βάλεις το ίδιο? Ο μηχανικός σου δεν θα χρεώσει την εργασία του? Το 500ρικο συνολικά φαντάζει ουτοπικό. Απο την άλλη έψαξες να δείς μήπως υπάρχουν ανακατασκευασμένα μοτέρ με εγγύηση στην αγορά και πόσο κάνουν? Φίλος αγόρασε ανακατασκευασμένο μοτέρ για Hyundai με 700 ευρώ. Για ψάξε λίγο. Μτχ. κινητήρα θα πάρεις μόνο με τιμολόγιο ή απόδειξη στο όνομά σου, με πλήρη αναγραφή αριθμού, αλλά και απόδειξη απο το συνεργείο για τη τοποθέτηση. Η απόφαση είναι δική σου. Έλπίζω μόνο μην "διαβάσω" στο μέλλον άλλη σου ανάρτηση σχετική με τη ποιότητα/προβλήματα του μτχ. κινητήρα. Καλή τύχη ..................... Αυτό που γράφεις αν και σωστό, είναι εντελώς άσχετο. Το ίδιο ντουμάνι βγάζει ένα λίτρο λάδι όταν καίγεται, άσχετα αν ο κινητήρας είναι VAG Toyota ή οτιδήποτε άλλο. Σωστό και αυτό, δεν έγραψα πουθενά το αντίθετο. Τι πάει να πει "για λόγους εγγυήσεως"? Αν έχει λήξει η εγγύηση δηλαδή αυτό το όριο αλλάζει? Όσο είσαι στην εγγύηση σου λένε πως είναι φυσιολογικό να καίει μέχρι 1 λίτρο λάδι ανά 100 χλμ, και μόλις λήξει σου λένε πως το φυσιολογικό είναι να καίει 0,3? Ούτε το ""ακολούθησε" και δεν προϋπήρχε" καταλαβαίνω. Το "προφανώς" για σένα, από που ακριβώς προκύπτει? Εγώ θα έλεγα πως ένας κινητήρας καπνίζει ασύστολα όταν καίει πάνω από 1 λίτρο λάδι ανά 100 χιλιόμετρα, όταν καίει 1 λίτρο ανά 1000 χιλιόμετρα απλά δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Τίγκα είναι όλα τα φόρα από αναφορές ιδιοκτητών group vag για κατανάλωση 1 λίτρου λαδιού ανά 100χλμ, δεν έχω δει όμως ούτε έναν να γράφει για "ντουμάνι". Δεν νομίζω να είπα πουθενά ότι έμεινε από λάδια χωρίς λόγο, οπότε εντελώς άσχετο και αυτό. Εγώ προσωπικά πάντως πιστεύω ότι ο χαρακτηρισμός "μέντιουμ" ταιριάζει περισσότερο σε σένα, εσύ είσαι αυτός που έκανε διάγνωση χωρίς να έχει καν δει/ακούσει το μοτέρ, και όχι ο μηχανικός. Από αυτό και μόνο φαίνεται πως δεν έχεις ιδέα από αυτά τα πράγματα. Σε ένα τέτοιο μοτέρ η επισκευή το λιγότερο που μπορεί να κοστίσει είναι πάνω από 1.000€ και με αμφίβολο αποτέλεσμα, ενώ η αλλαγή κινητήρα θα κοστίσει 5-6 κατοστάρικα και θα έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες. Και η Ρούλα επειδή κατάγεται από Καλαμάτα ξέρει σίγουρα από λάδι.... Τα περισσότερα πρόλαβαν άλλα μέλη και τα απάντησαν, ιδιαιτέρως εύστοχα, ήδη. Τώρα αν με συγκρίνεις, που μάλλον έχεις λόγους να το κάνεις, τότε ΝΑΙ σε σχέση με το "μάστορα" όπως προκύπτει απο τις περιγραφές του πελάτη είμαι ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ. Σε αυτή τη βάση αποδέχομαι το "άσχετος" ως μοναδικό μέσον διαφοροποίησης. Το αν η επιτυχία της επισκευής του κινητήρα είναι αμφίβολη αλλά οι πιθανότητες του μτχ. είναι καλύτερες μάλλον κάποιος άλλος είναι παντελώς άσχετος και την άδεια λειτουργίας την πήρε με "βύσμα". Μην προλάβεις να παρεξηγηθείς, υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που λειτουργούν με αυτό το τρόπο. Επειδή δε η χρήση του πληκτρολογίου και η ανάγνωση αναρτήσεων στα fora δεν υποκαθιστά ούτε τη Γνώση, ούτε την Εμπειρία, ούτε και την καταξίωση στην Αγορά για περισσότερα απο 30 χρόνια, σου συνιστώ να υπερασπίζεσαι ιδιαίτερα φειδωλά παρόμοιες πρακτικές "ωτακουστών", μηχανικών ήθελα να πώ. Μόνο οι πρώτες εκτιμήσεις γίνονται με το αυτί. Πραγματικές eκτιμήσεις, αναλύσεις και καταγραφές ζημιών γίνονται μόνο οπτικά και με εργαλεία μέτρησης. Εκτός αν την φθορά στο στ΄ροαφαλο και τα κουζινέττα κάποιος την "ακούει". Για τη Ρούλα τώρα και τα λάδια της, σου συνιστώ να ασχοληθείς λίγο με το ζήτημα "νοθεία" λαδιού μηχανών εσωτερικής καύσης και Ασπρόπυργος μήπως και μάθεις κάτι παραπάνω επί του σοβαρού αυτού θέματος που έχει "στείλει" εκατοντάδες μοτέρ για παλιοσίδερα. Φιλικά, Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2016 από Knight of Mercy 2
Joshua21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Φαντάζομαι ότι μετά από 5 καταλύτες και 15 φίλτρα που έχει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όλο και κάποιο μέρος του ντουμανιού θα 'χάνεται' μέχρι την έξοδο. Ένα αυτοκίνητο του 1988-92 θα επιτρέπει σε πιο πολλή μπόχα να φτάσει πίσω. Not? Υπερβολές... κανένα αυτοκίνητο δεν έχει 5 καταλύτες και 15 φίλτρα, όλα τα καταλυτικά έχουν μόνο έναν κύριο καταλύτη. Κατά κανόνα στα καταλυτικά δεν υπάρχει μπλέ καπνός, εκτός αν η κατανάλωση λαδιού είναι εξωφρενική(το 1 λίτρο και βάλε ανά 100χλμ που έγραψα παραπάνω) ή αν ο καταλύτης είναι εντελώς νεκρός. Όσο για το αυτοκίνητο του φίλου από ότι έγραψε είναι carina με κινητήρα 4A-FE(η ψεκαστή έκδοση του 4A-F), οπότε πρόκειται για μοντέλο 92-99 που σίγουρα φέρει και τριοδικό ρυθμιζόμενο καταλύτη, και σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων. Με αυτά τα δεδομένα, δε βλέπω κανένα λόγο το Carina που καταναλώνει 1 λίτρο λάδι ανά 1000 χλμ να βγάζει πιο πολύ "μπόχα"(σε εισαγωγικά το μπόχα, γιατί στην πράξη δεν βγάζει τίποτα) από ένα οποιοδήποτε group vag που καταναλώνει επίσης 1 λίτρο λάδι ανά 1000 χλμ. Από προσωπική εμπειρία πάντως θα σου πω ότι Avensis 1.8 vvti του 1999(ίδια αντυρυπαντική τεχνολογία με το carina του φίλου) μου έκαψε κάτι παραπάνω από 2 λίτρα λάδι σε ταξίδι 500 χιλιομέτρων. Όχι μόνο ντουμάνι δεν έβγαζε, αλλά τα καυσαέρια ήταν εντελώς άχρωμα. Για την εγγύηση εννοεί ότι "γλυτώνει" η VW -ή η οποιαδήποτε εταιρεία anyway- τρεχάματα για μικροκαταναλώσεις. Σου λέει ότι έως και 1 lt στα 1000 χιλιόμετρα θεωρείται αποδεκτό, οπότε μην έρθεις να ζητήσεις τα ρέστα, δε θα στο επισκευάσω στην εγγύηση. Προφανώς και δεν αλλάζει το όριο μόλις λήξει η εγγύηση. Μόνο ο ίδιος μπορεί να εξηγήσει τι εννούσε. Τα περισσότερα πρόλαβαν άλλα μέλη και τα απάντησαν, ιδιαιτέρως εύστοχα, ήδη. Τώρα αν με συγκρίνεις, που μάλλον έχεις λόγους να το κάνεις, τότε ΝΑΙ σε σχέση με το "μάστορα" όπως προκύπτει απο τις περιγραφές του πελάτη είμαι ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ. Σε αυτή τη βάση αποδέχομαι το "άσχετος" ως μοναδικό μέσον διαφοροποίησης. Το αν η επιτυχία της επισκευής του κινητήρα είναι αμφίβολη αλλά οι πιθανότητες του μτχ. είναι καλύτερες μάλλον κάποιος άλλος είναι παντελώς άσχετος και την άδεια λειτουργίας την πήρε με "βύσμα". Μην προλάβεις να παρεξηγηθείς, υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που λειτουργούν με αυτό το τρόπο. Επειδή δε η χρήση του πληκτρολογίου και η ανάγνωση αναρτήσεων στα fora δεν υποκαθιστά ούτε τη Γνώση, ούτε την Εμπειρία, ούτε και την καταξίωση στην Αγορά για περισσότερα απο 30 χρόνια, σου συνιστώ να υπερασπίζεσαι ιδιαίτερα φειδωλά παρόμοιες πρακτικές "ωτακουστών", μηχανικών ήθελα να πώ. Μόνο οι πρώτες εκτιμήσεις μόνο γίνονται με το αυτί. Πραγματικές Εκτιμήσεις, αναλύσεις και καταγραφές ζημιών γίνονται μόνο οπτικά και εργαλεία μέτρησης. Για τη Ρούλα τώρα και τα λάδια της, σου συνιστώ να ασχοληθείς λίγο με το ζήτημα "νοθεία" λαδιού μηχανών εσωτερικής καύσης και Ασπρόπυργος μήπως και μάθεις κάτι παραπάνω επί του σοβαρού αυτού θέματος που έχει "στείλει" εκατοντάδες μοτέρ για παλιοσίδερα. Φιλικά, Σοβαρά τώρα, η ανάγνωση αναρτήσεων στα fora δεν προσθέτει καθόλου experience, εκτός βέβαια αν ο γράφων είσαι εσύ που δηλώνεις μηχανολόγος, γνώστης, έμπειρος και καταξιωμένος στην αγορά για 30 έτη... Κάπου εδώ ήρθε η ώρα να σταματήσω τη συζήτηση. Φιλικά, πάντα
giorpa Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Φαντάζομαι ότι μετά από 5 καταλύτες και 15 φίλτρα που έχει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όλο και κάποιο μέρος του ντουμανιού θα 'χάνεται' μέχρι την έξοδο. Ένα αυτοκίνητο του 1988-92 θα επιτρέπει σε πιο πολλή μπόχα να φτάσει πίσω. Not? Για την εγγύηση εννοεί ότι "γλυτώνει" η VW -ή η οποιαδήποτε εταιρεία anyway- τρεχάματα για μικροκαταναλώσεις. Σου λέει ότι έως και 1 lt στα 1000 χιλιόμετρα θεωρείται αποδεκτό, οπότε μην έρθεις να ζητήσεις τα ρέστα, δε θα στο επισκευάσω στην εγγύηση. Προφανώς και δεν αλλάζει το όριο μόλις λήξει η εγγύηση. και εγώ το καταλαβαίνω ετσι αυτο που λένε για την ιστορία όμως και η Toyota μιλαει για ανάλογη κατανάλωση λαδιού στα όρια του φυσιολογικού και άλλες εταιρείες επίσης, για τη δε VW έχω κινητήρα από το 2000 που δεν τσιμπάει λάδι και όμως στο manual μιλάει για την κατανάλωση λαδιού ανά 1000 χλμ, επομένως αυτή η αναφορά δεν προέκυψε ούτε τελευταία ούτε από 'ανάγκη' λόγω κακών σειρων κινητήρων είναι περισσότερο μια νομικίστικη αποποίηση ευθυνών στις μικροκαταναλώσεις λαδιού
logistoulis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Αυτό που έγραψες, πως ακριβώς προκύπτει? Τόσες χιλιάδες golf πχ κυκλοφορούν στους δρόμους καίγοντας 1 λίτρο λάδι ανά 1.000 χλμ(φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους) χωρίς να βγάζει τίποτα η εξάτμιση, κατά τα άλλα το Carina του φίλου με σχεδόν ίδια κατανάλωση λαδιού(3.000χλμ διανυθέντα κατά δήλωση του/3,7L χωρητικότητα κινητήρα) θα έπρεπε να βγάζει "ντουμάνι"? Δε νομίζω ότι το ένα λίτρο στα 1000 χλμ είναι φυσιολογική κατανάλωση για κανένα κινητήρα vag, για κινητήρα wankel ίσως Τα αυτοκίνητα που παρουσιάζουν αυτό το πράγμα έχουν πρόβλημα που αρνούνται να το φτιάξουν, πουθενά δε νομιζω να γράφει ο κατασκευαστής ότι είναι φυσιολογική αυτή η κατανάλωση λαδιού Το νόρμαλ για έναν διλιτρο πχ είναι σχεδόν 1 λίτρο στα 10 χιλιάδες χλμ και αυτό με σκισιμο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα