Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον τελευταίο ένα χρόνο που έχω το δίπλωμα οδηγούσα το αθάνατο Carina (354k χλμ) που μου άφησε ο Πατέρας μου, ωστόσο δεν είχα παρατηρήσει ποτέ ότι καίει λάδια (πριν 3-4 μήνες σερβις με 3k χλμ). Την τελευταία βδομάδα η ένδειξη των λαδιών αναβόσβηνε για 1-2s το πρωί στο άναμμα αλλά δεν είχα δώσει πολλή σημασία(κακως....).Την πέμπτη λοιπόν ξεκίνησα για ταξίδι και στην εθνική -ευτυχώς νωρίς- το μοτέρ άρχισε να γουργουρίζει και με τη μια έκανα δεξιά σε θέση πάρκινγκ(ευτυχως ήταν πολύ κοντά) μιας και κατάλαβα ότι είχαμε θέμα.

Ανοίγω λοιπόν και ο δείκτης ήταν στεγνός! Την πατήσαμε λέω, κάτι που μου επιβεβαίωσε και ο μηχανικός, οπότε πάει για αλλαγή το μοτέρ χωρίς να ανοιχτεί καν όπως μου είπε. (δεν είναι κολλημένο αλλά μόλις δίνω λίγο γκάζι χτυπάει).

 

Και θέλω να ρωτήσω εδώ, γίνεται να καταλάβω πόσα χλμ θα έχει το μοτέρ που θα πάρω; Έχω βρει ένα από ιδιώτη με περίπου 150k xχλμ, αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγο γουρούνι στο σακί γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει στο μέλλον.

 

Κρίμα πάντως να την πάθει έτσι μετά από τόσα πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα..

Επεξ/σία από tsourakis13
  • Like 1
Δημοσ.

Ακομα κια τα αθανατα φιλε μου θελουν καποια τυπικη συντηριση !!!!Δεν ξερω να απαντησω στην ερωτηση σου αλλα οπως ειπες νομιζω ειναι γουρουνι στο σακι εκτος και μαστορας μπορει να το ελεγξει .

Δημοσ.

Μόνο αν εμπιστεύεσαι το μάστορα ότι θα σου πει την αλήθεια. Οι μηχανικοί μπορούν να καταλάβουν στο περίπου αν το μοτέρ έχει κάνει τα χιλιόμετρα που λένε. Σε κάθε περίπτωση έχει σημασία και σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ.

Δημοσ.

αν δεν ανοιχτει το μοτερ να δεις σε τι κατασταση ειναι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος.βεβαια μετα ετοιμασου να αλλαξεις και φλαντζα κεφαλης.αλλιως πρεπει πριν το παρεις τουλαχιστον αν μετρησεις συμπιεση κυλινδρων για να εχεις μια ιδεα τουλαχιστον.

εχεις σκεφτει να φτιαξεις το δικο σου μοτερ?

Δημοσ.

αν δεν ανοιχτει το μοτερ να δεις σε τι κατασταση ειναι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος.βεβαια μετα ετοιμασου να αλλαξεις και φλαντζα κεφαλης.αλλιως πρεπει πριν το παρεις τουλαχιστον αν μετρησεις συμπιεση κυλινδρων για να εχεις μια ιδεα τουλαχιστον.

εχεις σκεφτει να φτιαξεις το δικο σου μοτερ?

Ο μηχανικός (δικός μου άνθρωπος) μου είπε ότι δεν φτιάχνεται και αν φτιάχνεται θα είναι μεγάλη ταλαιπωρία και δεν θα αξίζει σε σχέση με ένα καινούριο μοτέρ. (Ανταλλακτικά συν εργασία). Φυσικά ένα καινούριο μοτέρ έχει το ανάλογο ρίσκο. Επίσης όποιον και αν ρώτησα και του είπα πως έχει η κατάσταση μου είπε απείθειας για αλλαγή.

Δημοσ.

Ο μηχανικός (δικός μου άνθρωπος) μου είπε ότι δεν φτιάχνεται και αν φτιάχνεται θα είναι μεγάλη ταλαιπωρία και δεν θα αξίζει σε σχέση με ένα καινούριο μοτέρ. (Ανταλλακτικά συν εργασία). Φυσικά ένα καινούριο μοτέρ έχει το ανάλογο ρίσκο. Επίσης όποιον και αν ρώτησα και του είπα πως έχει η κατάσταση μου είπε απείθειας για αλλαγή.

 

συνηθως αυτα τα λογια ειναι δουλεια που ειναι απαιτητικη κ η οποια δεν συμφερει το μαστορα να τη κανει.Εν προκειμενω το μοτερ σου παει για ανακατασκευη σε μηχανουργειο που θελει ενα αλφα ποσο,συν οποια ζητησιε ο μαστορας για το βαλε βγαλε,κ ενδεχωμενως με αμφιβολα αποτελεσματα επιτυχιας.οποτε η τραμπα ενος αλλου μοτερ ειναι "καθαρη" λυση για το μαστορα που θα τον απαλλαξει απο καποιες ευθυνες.

που κ κεινο βεβαια δε θα ξερεις τι εχει περασει ετσι,μπορει ναχει 150Κ χλμ μπορει κ 50 αλλα ποιος ξερει αν επισκευαστηκε,εκαψε φλατζα χιλια δυο.

δε παιρνεις κ καμια αλλη γνωμη?

Δημοσ.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλές λύσεις για να παίρνω γνώμες. Η φθορά σε κεφαλή, στροφαλοφορο, έμβολα, κτλ θα είναι εκτεταμένη και η πιθανότητα να βγάζει προβλήματα μετά την επισκευή είναι μεγάλη.

Έχει ρίσκο να αλλάξεις μοτέρ αλλά έχει ανάλογο και να κρατήσεις το ίδιο.

 

Οπότε πάμε για αλλαγή και απλά ελπίζω να μην έχω σοβαρά θέματα μετά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι θέμα τύχης, όμως αυτός που πουλάει την μηχανή ξέρει πόσα χιλιόμετρα έχει.

Σε ποια πόλη είσαι; αν είσαι Θεσσαλονίκη στείλε μου πριβε.

Επεξ/σία από sam75
Δημοσ.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλές λύσεις για να παίρνω γνώμες. Η φθορά σε κεφαλή, στροφαλοφορο, έμβολα, κτλ θα είναι εκτεταμένη και η πιθανότητα να βγάζει προβλήματα μετά την επισκευή είναι μεγάλη.

Έχει ρίσκο να αλλάξεις μοτέρ αλλά έχει ανάλογο και να κρατήσεις το ίδιο.

 

Οπότε πάμε για αλλαγή και απλά ελπίζω να μην έχω σοβαρά θέματα μετά.

Να υποθέσω ότι λύθηκε ο κινητήρας σου? Γιατί να έχει ο μάστορας εντοπίσει τόσες φθορές με το κινητήρα "κλειστό" μάλλον αδικείται καθώς ως μέντιουμ θα είχε περισσότερη επιτυχία και απολαβές.

 

Εγώ πάλι που δεν είμαι μάτορας/μέντιουμ αλλά ενας "ταπεινός" μηχανολόγος θα σου πώ ότι, βάσει της περιγραφής σου πάντα, ενα μοτέρ "στεγνώνει" μόνο απο διαρροή. Το να έχεις κάψει τόσο λάδι και να μην έχεις πάρει είδηση το "ντουμάνι" απο την εξάτμιση μάλλον "χλωμό" ακούγεται.

 

Ακόμα και όταν η βέργα βγαίνει στεγνή, υπάρχει λάδι στο κάρτερ. Λίγο αλλά υπάρχει.

 

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο κινητήρας σου να λειτουργήσει ξανά, δηλ. να μην χτυπάει, αν προσθέσεις λάδια.

 

Το λαμπάκι των λαδιών ανάβει όταν διαπιστώσει χαμηλή πίεση και χαμηλή πίεση μπορεί να προκαλέσει και η τρόμπα λαδιού την οποία αλλάζεις ανοίγωντας απο κάτω το κάρτερ.

 

Με το που θα ανοίξει το κάρτερ το μέντιουμ, συγγνώμη ο μάστορας, θα έβλεπε στρόφαλο και μπιέλες αλλά προηγουμένως ρινίσματα ή κομμάτια μετάλλου στο ίδιο το δοχείο (κάρτερ) σύμφωνα με το Νεύτωνα.

 

Ας δούμε τώρα τα της αλλαγής κινητήρα:

 

Απόλυτο κριτήριο το μέλλον του αυτοκινήτου.

 

Αν θέλεις να το κρατήσεις, πας για επισκευή και μάλλον σε άλλο μάστορα γιατί ο δικός σου η δεν ξέρει ή βαριέται ή καθοδηγείται πνευματικώς σε ατραπούς μυστηριώδεις.

 

Αν θέλεις απλά να το χρησιμοποιήσεις για όσο χρόνο τη βγάλει, μπορείς να περάσεις μεταχειρισμένο κινητήρα. Τα περί εγγυήσεων να τα ακούς "βερεσέ" εκτός και αν ο έμπορος σου χορηγήσει γραπτή βεβαιώση και τιμολόγιο.

 

Το μεταχειρισμένο είναι "λαχείο" και φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι ότι τα ψωμιά του, αν είσαι τυχερός, θα είναι λίγο περισσότερα απο αυτού που "χτύπησε".

 

Το μυστικό είναι στο αλισβερίσι μάστορα/μαντρά. Συνήθως το 25%-35% της αξίας αγοράς θα καταλήξει στη τσέπη του μάστορα.

 

Η αντίστοιχη έκπτωση στα ανταλλακτικά, όπου υπάρχει ακόμα, δεν ξεπερνά το 8%.

 

Η διαφορά μιλά απο μόνη της και ο νοών, νοείτω.

 

Καλό ξεμπέρδεμα.

  • Like 10
Δημοσ.

Αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο που πλέον κοστίζει περίπου 1500 ευρώ; Εσύ θα το κρίνεις. Με τόσα χιλιόμετρα, δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Μετράει και η συνολική καταπόνηση του αυτοκινήτου και των μερών του.

  • Like 1
Δημοσ.

Να υποθέσω ότι λύθηκε ο κινητήρας σου? Γιατί να έχει ο μάστορας εντοπίσει τόσες φθορές με το κινητήρα "κλειστό" μάλλον αδικείται καθώς ως μέντιουμ θα είχε περισσότερη επιτυχία και απολαβές.

 

Εγώ πάλι που δεν είμαι μάτορας/μέντιουμ αλλά ενας "ταπεινός" μηχανολόγος θα σου πώ ότι, βάσει της περιγραφής σου πάντα, ενα μοτέρ "στεγνώνει" μόνο απο διαρροή. Το να έχεις κάψει τόσο λάδι και να μην έχεις πάρει είδηση το "ντουμάνι" απο την εξάτμιση μάλλον "χλωμό" ακούγεται.

 

Ακόμα και όταν η βέργα βγαίνει στεγνή, υπάρχει λάδι στο κάρτερ. Λίγο αλλά υπάρχει.

 

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο κινητήρας σου να λειτουργήσει ξανά, δηλ. να μην χτυπάει, αν προσθέσεις λάδια.

 

Το λαμπάκι των λαδιών ανάβει όταν διαπιστώσει χαμηλή πίεση και χαμηλή πίεση μπορεί να προκαλέσει και η τρόμπα λαδιού την οποία αλλάζεις ανοίγωντας απο κάτω το κάρτερ.

 

Με το που θα ανοίξει το κάρτερ το μέντιουμ, συγγνώμη ο μάστορας, θα έβλεπε στρόφαλο και μπιέλες αλλά προηγουμένως ρινίσματα ή κομμάτια μετάλλου στο ίδιο το δοχείο (κάρτερ) σύμφωνα με το Νεύτωνα.

 

Ας δούμε τώρα τα της αλλαγής κινητήρα:

 

Απόλυτο κριτήριο το μέλλον του αυτοκινήτου.

 

Αν θέλεις να το κρατήσεις, πας για επισκευή και μάλλον σε άλλο μάστορα γιατί ο δικός σου η δεν ξέρει ή βαριέται ή καθοδηγείται πνευματικώς σε ατραπούς μυστηριώδεις.

 

Αν θέλεις απλά να το χρησιμοποιήσεις για όσο χρόνο τη βγάλει, μπορείς να περάσεις μεταχειρισμένο κινητήρα. Τα περί εγγυήσεων να τα ακούς "βερεσέ" εκτός και αν ο έμπορος σου χορηγήσει γραπτή βεβαιώση και τιμολόγιο.

 

Το μεταχειρισμένο είναι "λαχείο" και φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι ότι τα ψωμιά του, αν είσαι τυχερός, θα είναι λίγο περισσότερα απο αυτού που "χτύπησε".

 

Το μυστικό είναι στο αλισβερίσι μάστορα/μαντρά. Συνήθως το 25%-35% της αξίας αγοράς θα καταλήξει στη τσέπη του μάστορα.

 

Η αντίστοιχη έκπτωση στα ανταλλακτικά, όπου υπάρχει ακόμα, δεν ξεπερνά το 8%.

 

Η διαφορά μιλά απο μόνη της και ο νοών, νοείτω.

 

Καλό ξεμπέρδεμα.

Θεουλης! Προσκυνω :devil: :devil: :devil:

 

πλακα πλακα δοκιμασε να του βαλεις ενα βαρυ λαδι πχ 20 -50 μπορει και να στρωσει.. τογιοτα ειναι... και εγω θα πηγαινα για ανακατασκευη του δικου μου μοτερ... να ξερεις τι ειναι τουλαχιστον... αν αφησεις μονο το μπλοκ του κινητηρα μια χαρα καινουργια μηχανη θα εχεις...

γενικη απορια- η τογιοτα εχει στοκ σε καινουργιους κινιτηρες του αυτοκινητου σου ? ρωταω γιατι για το δικο μας (1999) υπαρχουν ακομα, αλλα νομιζω πανακριβοι γυρω στα 7Κ μιας και ειναι διαμαντι κινητηρας, και μεγαλου κυβισμου (Hilux)

Δημοσ.

Αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο που πλέον κοστίζει περίπου 1500 ευρώ; Εσύ θα το κρίνεις. Με τόσα χιλιόμετρα, δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Μετράει και η συνολική καταπόνηση του αυτοκινήτου και των μερών του.

 

Mπορεί να υπάρχει συναισθηματικό "δέσιμο" με το αμάξι. Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.

@Tsourakis13 συμπάσχω με το πρόβλημα που σου προέκυψε, κάποιες συμβουλές για το μέλλον...

 

Α. Απέφευγε να αγνοείς λαμπάκια (ειδικότερα τα check engine και τα του λαδιού)

Β. Πριν απο κάθε ταξίδι, πάντα (μα πάντα!!!) ελέγχεις στάθμη λαδιού, νερό στο ψυγείο, νερό στους υαλοκαθαριστήρες, πίεση ελαστικών και τα φανάρια του stop (οτι λειτουργούν όλα), διαφορετικά θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου, και την ασφάλεια των γύρω σου.

 

Και κάτι τελευταίο (για τους γραφικούς του φόρουμ) αθάνατοι κινητήρες ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε θα υπάρξουν. Οποιαδήποτε μηχανή, μαραφέτι ή οτιδήποτε άλλο έχει κινούμενα μέρη - πχ ηλεκτρική οδοντόβουρτσα- κάποια στιγμή θα χαλάσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Mπορεί να υπάρχει συναισθηματικό "δέσιμο" με το αμάξι. Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.

@Tsourakis13 συμπάσχω με το πρόβλημα που σου προέκυψε, κάποιες συμβουλές για το μέλλον...

 

Α. Απέφευγε να αγνοείς λαμπάκια (ειδικότερα τα check engine και τα του λαδιού)

Β. Πριν απο κάθε ταξίδι, πάντα (μα πάντα!!!) ελέγχεις στάθμη λαδιού, νερό στο ψυγείο, νερό στους υαλοκαθαριστήρες, πίεση ελαστικών και τα φανάρια του stop (οτι λειτουργούν όλα), διαφορετικά θέτεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου, και την ασφάλεια των γύρω σου.

 

Και κάτι τελευταίο (για τους γραφικούς του φόρουμ) αθάνατοι κινητήρες ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε θα υπάρξουν. Οποιαδήποτε μηχανή, μαραφέτι ή οτιδήποτε άλλο έχει κινούμενα μέρη - πχ ηλεκτρική οδοντόβουρτσα- κάποια στιγμή θα χαλάσει.

ναι, αλλα υπαρχουν και κατασκευαστικες ιδιοσυγκρασιες, πως να το κανουμε ετσι ειναι... μερικοι κατασκευαστες ειναι πιο "τσαπατσουληδες" απο καποιους αλλους...

ονοματα δεν θα πω, ψαξτε βρειτε τους εκατερωθεν

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι που δεν είμαι μάτορας/μέντιουμ αλλά ενας "ταπεινός" μηχανολόγος θα σου πώ ότι, βάσει της περιγραφής σου πάντα, ενα μοτέρ "στεγνώνει" μόνο απο διαρροή. Το να έχεις κάψει τόσο λάδι και να μην έχεις πάρει είδηση το "ντουμάνι" απο την εξάτμιση μάλλον "χλωμό" ακούγεται.

 

Αυτό που έγραψες, πως ακριβώς προκύπτει? Τόσες χιλιάδες golf πχ κυκλοφορούν στους δρόμους καίγοντας 1 λίτρο λάδι ανά 1.000 χλμ(φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους) χωρίς να βγάζει τίποτα η εξάτμιση, κατά τα άλλα το Carina του φίλου με σχεδόν ίδια κατανάλωση λαδιού(3.000χλμ διανυθέντα κατά δήλωση του/3,7L χωρητικότητα κινητήρα) θα έπρεπε να βγάζει "ντουμάνι"?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...