giorpa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Καθε αυτοκινητο , μοντελο , μαρκα εχει της ιδιαιτεροτητες του λογο της τσιγκουνιας του κατασκευαστη , εγω για παραδειγμα ξερω αλλα 2 ατομα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο που εχουν πανω κατω τα ιδια προβληματα καθως περνανε τα χρονια αυτο ξερω εγω , κατα τα αλλα επειδη δεν ειμαι ειδήμων στο θεμα δεν θα το σχολιασω αλλο . μπράβο αυτό σου λέω κάθε αυτοκίνητο έχει θέματα τα οποία δεν τα έχει άλλο ακόμα κι αν το άλλο είναι της ίδιας μάρκας ή του ίδιου ομίλου δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβληματα που έχει πχ ένα Golf και δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβλήματα που έχει ένα άλλο model year πολλές φορές πιο συχνά μη σου πω θα συναντήσεις να έχει ένα Ibiza προβλήματα κοινά με ένα Polo παρά με ένα Leon ή Golf Μιλαω για τα καλωδια ( οπως βλεπεις το φαναρι που ποσταρες ) απο την αριστερη μερια τερμα , το μικρο φως ( το πρωτο κλικ που κανεις στον διακοπτη για να ανοιξεις τα φωτα) νομιζω τα λενε θεσης? δεν ξερω , φευγουν καλωδια λοιπον απο εκει τα οποια ειναι ορατα και δεν εχουν σχεση με το καπακι , αυτα εκει ορισμενα ειναι εν μερη γυμνα. Πριν καμποσα χρονια το ειχα τρακαρει ( ημουν πιτσιρικας ) και ειχα σπασει το συγκεκριμενο φαναρι και πλαστικα μπροστα στην μασκα, αν δεν ειναι λοιπον λογικο να υπαρχουν καλωδια εκει , μαλλον ειναι βλακεια του φαναρτζη απο τοτε . άπαξ και τρακάρει ένα αμάξι, δε γίνεται ποτέ όπως πριν, βάλε και την προχειροδουλειά που κάνει ένας φαναρτζής, για την οποία ποτέ δεν ξέρεις τί κρύβει και την κατάσταση των αναταλλακτικών που προμηθεύεται το συνεργείο δεν καταλαβαίνω ακριβώς τα γυμνά καλώδια που εννοείς, αλλά τέτοια δεν προβλέπεται να υπάρχουν για ευνόητους λόγους, οπότε όπως υποψιάζεσαι μάλλον ο φαναρτζής έκανε τα δικά του ενημερωτικά μέσα στο φανάρι τα καλώδια πηγαίνουν στις λάμπες και στο μοτέρ του ύψους της δέσμης, ίσως συγκρίνοντας την κατάσταση στα φανάρια δεξιά-αριστερά να πάρεις μια ιδέα για τα κακώς κείμενα μια φορά η κατάσταση της καλωδίωσης και των πλαστικών στο εσωτερικό του φαναριού οφείλει να είναι άριστη όπως στις εικόνες που σου δείχνω, διαφορετικά αναζητάς τί λάθος έχει γίνει κατά καιρούς για να μην το επαναλάβεις 1
liodos1988 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 μπράβο αυτό σου λέω κάθε αυτοκίνητο έχει θέματα τα οποία δεν τα έχει άλλο ακόμα κι αν το άλλο είναι της ίδιας μάρκας ή του ίδιου ομίλου δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβληματα που έχει πχ ένα Golf και δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβλήματα που έχει ένα άλλο model year πολλές φορές πιο συχνά μη σου πω θα συναντήσεις να έχει ένα Ibiza προβλήματα κοινά με ένα Polo παρά με ένα Leon ή Golf άπαξ και τρακάρει ένα αμάξι, δε γίνεται ποτέ όπως πριν, βάλε και την προχειροδουλειά που κάνει ένας φαναρτζής, για την οποία ποτέ δεν ξέρεις τί κρύβει και την κατάσταση των αναταλλακτικών που προμηθεύεται το συνεργείο δεν καταλαβαίνω ακριβώς τα γυμνά καλώδια που εννοείς, αλλά τέτοια δεν προβλέπεται να υπάρχουν για ευνόητους λόγους, οπότε όπως υποψιάζεσαι μάλλον ο φαναρτζής έκανε τα δικά του ενημερωτικά μέσα στο φανάρι τα καλώδια πηγαίνουν στις λάμπες και στο μοτέρ του ύψους της δέσμης, ίσως συγκρίνοντας την κατάσταση στα φανάρια δεξιά-αριστερά να πάρεις μια ιδέα για τα κακώς κείμενα μια φορά η κατάσταση της καλωδίωσης και των πλαστικών στο εσωτερικό του φαναριού οφείλει να είναι άριστη όπως στις εικόνες που σου δείχνω, διαφορετικά αναζητάς τί λάθος έχει γίνει κατά καιρούς για να μην το επαναλάβεις Καταρχας Χερομαι που συνεννοηθήκαμε και συμφωνήσαμε πανω απο ολα οσο αφορα αυτο . κατα τα αλλα οπως προ ειπα πριν εν μερη τα καλωδια ειναι γυμνα , μην φανταστεις 1 ποντο .. αλλα αυτο φτανει για να δημιουργηθουν σοβαρα προβληματα , αυριο που θα εχει φως θα ελέγξω την αλλη μερια που υποτίθεται ειναι οκ , θα βγαλω και φωτο να την ποσταρω εδω , αν δεν ειναι τα ιδια ειναι δουλεια του φαναρτζη .
opcorsa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Μακριά από σας, κοντά σε μας! σαφως, καπως πρεπει να ζησουν και τα συνεργεια/ηλεκτρολογεια δεν ανήκε ποτέ στη φιατ δεν είχαν τα Seat της εποχής θέματα όπως το συγκεκριμένο Ibiza '6Κ' (αντίστοιχα και το τότε Polo '6Ν' ) γιατί το συγεκεκριμένο Ibiza (αντίστοιχα και το τότε Polo) ήταν μοντέλα facelift τεχνολογίας της δεκαετίας των 1990 εχουν κανει αρκετες συνεργασιες με την φιατ-δες μοντελα του παρελθοντος
giorpa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Καταρχας Χερομαι που συνεννοηθήκαμε και συμφωνήσαμε πανω απο ολα οσο αφορα αυτο . κατα τα αλλα οπως προ ειπα πριν εν μερη τα καλωδια ειναι γυμνα , μην φανταστεις 1 ποντο .. αλλα αυτο φτανει για να δημιουργηθουν σοβαρα προβληματα , αυριο που θα εχει φως θα ελέγξω την αλλη μερια που υποτίθεται ειναι οκ , θα βγαλω και φωτο να την ποσταρω εδω , αν δεν ειναι τα ιδια ειναι δουλεια του φαναρτζη . εννοείται δεν είμαστε εδώ για να χαλάμε τις καρδιες μας, και δεν ηταν και ο σκοπός άλλωστε σου εξήγησα μόνο πόσο λάθος είναι το σκεπτικό της γενίκευσης από το τάδε μοντέλο στην γκ\άμα ολόκληρη δυστυχώς τα αυτοκίνητα είναι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με διασυνδεδεμένα υποσυστηματα και η παραμικρή 'διαταραχή των ισορροπιών' των κυκλωμάτων είναι αρκετή για πάσης φύσεως προβλήματα: λάθος φορτία, βραχυκυκλωματα,κακές συνδέσεις κλπ κλπ σαφως, καπως πρεπει να ζησουν και τα συνεργεια/ηλεκτρολογεια εχουν κανει αρκετες συνεργασιες με την φιατ-δες μοντελα του παρελθοντος συνεργασίες άλλο, θυγατρική άλλο
opcorsa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 εννοείται δεν είμαστε εδώ για να χαλάμε τις καρδιες μας, και δεν ηταν και ο σκοπός άλλωστε σου εξήγησα μόνο πόσο λάθος είναι το σκεπτικό της γενίκευσης από το τάδε μοντέλο στην γκ\άμα ολόκληρη δυστυχώς τα αυτοκίνητα είναι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με διασυνδεδεμένα υποσυστηματα και η παραμικρή 'διαταραχή των ισορροπιών' των κυκλωμάτων είναι αρκετή για πάσης φύσεως προβλήματα: λάθος φορτία, βραχυκυκλωματα,κακές συνδέσεις κλπ κλπ συνεργασίες άλλο, θυγατρική άλλο παλι καλα που δεν ανηκε στον ομιλο-απατη του πλεον fca group... παντως για την ιστορια το μαρμπελλα ηταν ιδιο με το παντα :devil:
giorpa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 παλι καλα που δεν ανηκε στον ομιλο-απατη του πλεον fca group... παντως για την ιστορια το μαρμπελλα ηταν ιδιο με το παντα :devil: LOL μια και βάζεις τα :devil: ότι δηλαδη μου την είπες και καλά το μαρμπέλα όταν το έβγαζε σε συμφωνία της φιατ, δε μπορούσε η σεατ να ανήκει στη φιατ γιατι ανήκε στη vw τον καιρό εκείνο που το έβγαζε 1
opcorsa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 LOL μια και βάζεις τα ότι δηλαδη μου την είπες και καλά το μαρμπέλα όταν το έβγαζε σε συμφωνία της φιατ, δε μπορούσε η σεατ να ανήκει στη φιατ γιατι ανήκε στη vw τον καιρό εκείνο που το έβγαζε την διετια που εβγαινε το μαρμπελλα ανηκε στο vag οντως.. αλλα ηταν το ιδιο , λιγο παλαιοτερο φιατ ... και μην ξεχνιομαστε :devil: :devil: :devil:
giorpa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 την διετια που εβγαινε το μαρμπελλα ανηκε στο vag οντως.. αλλα ηταν το ιδιο , λιγο παλαιοτερο φιατ ... και μην ξεχνιομαστε :devil: :devil: :devil: ενημερωτικά είναι από το 1980-1983 που είχε σταματησει η συνεργασία με τη φιατ άρα πιθανολογώ δε θα είχες ούτε γεννηθεί για να τη μνημονεύεις χαιρετώ
opcorsa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 ενημερωτικά είναι από το 1980-1983 που είχε σταματησει η συνεργασία με τη φιατ άρα πιθανολογώ δε θα είχες ούτε γεννηθεί για να τη μνημονεύεις χαιρετώ 80-86 το φιατ εβγαινε και 86-88 το μαρμπελλα , τα ειδα στην βικιπαιδια... η τραγικη ειρωνια ειναι οτι γειτονας εχει το μαρμπελα και το διατηρει σαν καινουργιο... ναι τοτε περιπου γεννηθηκα η αληθεια ειναι
giorpa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 80-86 το φιατ εβγαινε και 86-88 το μαρμπελλα , τα ειδα στην βικιπαιδια... η τραγικη ειρωνια ειναι οτι γειτονας εχει το μαρμπελα και το διατηρει σαν καινουργιο... ναι τοτε περιπου γεννηθηκα η αληθεια ειναι ούτε καν αυτό δεν το είδες σωστά και παρα την ευκαιρία που είχες να το δεις δεν έχει σημασία όμως γιατί όταν έβγαζε το Μαρμπέλα εβγαζε η σεατ και συγχρονα μοντέλα με τεχνολογία VW τέλος παντων αυτά με την προϊστορία γιατί από το 1984 η σεατ ανηκει στη VW
opcorsa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 ούτε καν αυτό δεν το είδες σωστά και παρα την ευκαιρία που είχες να το δεις δεν έχει σημασία όμως γιατί όταν έβγαζε το Μαρμπέλα εβγαζε η σεατ και συγχρονα μοντέλα με τεχνολογία VW τέλος παντων αυτά με την προϊστορία γιατί από το 1984 η σεατ ανηκει στη VW συμφωνουμε. το τραγικο ειναι οτι στην οικογενεια πλεον εχουμε και λεον κουπρα 280
liodos1988 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Λοιπον , Το καλο ειναι οτι εκανα λαθος σχετικα με τα καλωδια εκτος του φαναριου , καθως ειναι οκ ασφαλισμενα εντος της σχετικης ταπας η φθορα ομως στα καλωδια ειναι υπαρκτη : Ειναι απο τρωκτικο η απλα απο τον χρονο? , υπαρχουν και αλλα σε παρομοια κατασταση αλλα οπως φαινεται εχω βαλει μονωτικη ταινια . Κατα τα αλλα , οπως αναφερω στο πρωτο ποστ μου εχει λιωσει η βαση που καθετε η λαμπα , παραθετω φωτο απο το αλλο φαναρι : Υπαρχει περιπτωση να το βρουμε αυτο σαν ανταλλακτικο, για να μην ψαχνω καλωδιωσεις?
liodos1988 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Update : Το προβλημα επιλύθηκε κοβοντας τα καλωδια στην προβληματικη περιοχη και κανοντας ματηση με αλλο φυς . Κοστος επισκευης 30ε μαζι με ενα ζευγαρι καινουργιες λαμπες ( φωτα πορειας ) σε τοπικο συνεργειο . 2
sam75 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2016 Update : Το προβλημα επιλύθηκε κοβοντας τα καλωδια στην προβληματικη περιοχη και κανοντας ματηση με αλλο φυς . Κοστος επισκευης 30ε μαζι με ενα ζευγαρι καινουργιες λαμπες ( φωτα πορειας ) σε τοπικο συνεργειο . Το φανάρι πόσο έκανε καινούριο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα