Moderators Inuyasha Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Αν δεν περάσουν οι 15 μέρες δεν περνεις, άμα κλείσει 15 μέρες από όταν παρέδωσε τότε δικαιούται
Drake27 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Αυτό ακριβώς μου είπαν και από τα κεντρικά,αλλα υπάρχει και ή πιθανότητα να δώσει κατευθείαν πιστωτικό ή sapphire.
Drake27 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2016 Παιδια,περασανε οι 15 μερες και ακομα τιποτα,τι μπορω να κανω σε αυτη την περιπτωση,η καρτα αντικαταστασης πρεπει να μου την δωσει το πλαισιο ή αναγκαστικα περιμενω απο sapphire. Δωστε μου τα φωτα σας παρακαλω/
Moderators Inuyasha Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2016 Παιδια,περασανε οι 15 μερες και ακομα τιποτα,τι μπορω να κανω σε αυτη την περιπτωση,η καρτα αντικαταστασης πρεπει να μου την δωσει το πλαισιο ή αναγκαστικα περιμενω απο sapphire. Δωστε μου τα φωτα σας παρακαλω/ Πας στο κατάστημα που την άφησες ζητάς να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και ζητάς μια κάρτα να κάνεις την δουλειά σου, βέβαια θα σου δώσουν ότι πιο φτηνό υπάρχει ίσα ίσα να βγάζει σήμα στην οθόνη μην περιμένεις παρόμοια κάρτα 1
Drake27 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Πας στο κατάστημα που την άφησες ζητάς να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και ζητάς μια κάρτα να κάνεις την δουλειά σου, βέβαια θα σου δώσουν ότι πιο φτηνό υπάρχει ίσα ίσα να βγάζει σήμα στην οθόνη μην περιμένεις παρόμοια κάρταΝαι έχεις δίκιο,μονο τέτοια κάρτα δίνουν,μου το είπαν στο τηλ πριν από λίγο.Μα καλά,και αυτή ή sapphire θα κάνει πάνω από 30 μέρες για αντικατάσταση της κάρτας?! Αν είναι δυνατόν,πριν από 2 χρόνια που είχα στείλει μία 7870 μέσα σε 15-18 μέρες είχα πίσω την αντικατάσταση.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Ναι έχεις δίκιο,μονο τέτοια κάρτα δίνουν,μου το είπαν στο τηλ πριν από λίγο. Μα καλά,και αυτή ή sapphire θα κάνει πάνω από 30 μέρες για αντικατάσταση της κάρτας?! Αν είναι δυνατόν,πριν από 2 χρόνια που είχα στείλει μία 7870 μέσα σε 15-18 μέρες είχα πίσω την αντικατάσταση. αρχικα ευθηνη εχει και το πλαισιο , κανουν ελεγχο στο καταστημα που το πηγες , μετα απο εκει το στελνουν στο κεντρικο τους οπου ξανα κανουν ελεγχο και απο εκει περιμενουν να μαζεψουν 2-3 καρτες ιδιας εταιριας για να κανουν RMA , με ολα αυτα εφαγες τη βδομαδα , 2-4 μερες να φτασει στην αντιπροσωποια εξω πιασαμε της 15 μερες σχεδον , απο εκει και περα παει και με το φορτο εργασιας στο τμημα RMA της sapphire
.::NikoS::. Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δε νομίζω πως φταίει μόνο το πλαίσιο (δε μπορώ καν να πιστέψω ότι λέω καλό λόγο για το πλαίσιο ) γιατί είναι μαλλον και θέμα της εταιρίας/αντιπρόσωπου αν θα δεχτεί απλά την γνώμη του τεχνικού του καταστήματος ή αν θα απαιτήσει να πάρει το προϊόν στα χέρια του πριν δωσει πιστωση. Παράδειγμα πριν 3 βδομάδες πήγα μία VTX3D στο eshop (ενας θεος ξερει σε ποια χωρα ειναι το σερβις τους) και το μονο που αρκουσε για να μου δωσουν πιστωτικο ηταν ο ελεγχος του τεχνικου στα κεντρικα τους. Αρα υποθετω πως η εταιρια ειπε: ναι οκ υπαρχει προβλημα παρε τα λεφτα σου να εξυπηρετησεις και τον πελατη και φερε την καρτα μετα... ετσι λεει η λογικη μου τουλαχιστον
LouCi4er Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δε νομίζω πως φταίει μόνο το πλαίσιο (δε μπορώ καν να πιστέψω ότι λέω καλό λόγο για το πλαίσιο ) γιατί είναι μαλλον και θέμα της εταιρίας/αντιπρόσωπου αν θα δεχτεί απλά την γνώμη του τεχνικού του καταστήματος ή αν θα απαιτήσει να πάρει το προϊόν στα χέρια του πριν δωσει πιστωση. Παράδειγμα πριν 3 βδομάδες πήγα μία VTX3D στο eshop (ενας θεος ξερει σε ποια χωρα ειναι το σερβις τους) και το μονο που αρκουσε για να μου δωσουν πιστωτικο ηταν ο ελεγχος του τεχνικου στα κεντρικα τους. Αρα υποθετω πως η εταιρια ειπε: ναι οκ υπαρχει προβλημα παρε τα λεφτα σου να εξυπηρετησεις και τον πελατη και φερε την καρτα μετα... ετσι λεει η λογικη μου τουλαχιστον Ε ναι,γι' αυτο σε εξυπηρετησαν αμεσως μιας και προκειται για μεγαλη εταιρια (vtx3d) η οποια σταματησε τις δραστηριοτητες της (κοινως εκλεισε) απο τον Αυγουστο.Βεβαια ολες οι "εκκρεμοτητες" μεταφερθηκαν στην μαμα TUL.
.::NikoS::. Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2016 Ε ναι,γι' αυτο σε εξυπηρετησαν αμεσως μιας και προκειται για μεγαλη εταιρια (vtx3d) η οποια σταματησε τις δραστηριοτητες της (κοινως εκλεισε) απο τον Αυγουστο.Βεβαια ολες οι "εκκρεμοτητες" μεταφερθηκαν στην μαμα TUL. Σοβαρά την ξέρει κάποιος αυτή την εταιρία; Εγώ πρώτη φορά την είδα όταν πήρα την κάρτα κι αυτό γιατί την βρήκα προσφορά και είχε 3 χρόνια εγγύηση. Πάλι καλά που ξεμπέρδεψα τότε έτσι εύκολα με μία κλειστή εταιρία.
Drake27 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2016 Μπα η κάρτα έφυγε απο το πλαίσιο Λάρισας την δεύτερα 31/10,στης 01/11 την είδαν στο κεντρικό στην μάγουλα και την ίδια μέρα έφυγε με rma απο αυτους,το κεντρικό σερβίς της sapphire είναι στην Γερμανία,το οποίο έφτασε εκεί στης 3/11,και απο τοτε είναι ακόμα εκεί. Θα τους πάρω τηλ αύριο να μου δώσουν όλα τα στοιχεία αποστολής και να μιλήσω εγώ με την sapphire να δω τι θα μου πουν και μένα. Όταν ζήτησα να μου δώσουν τα στοιχεία αποστολής κτλ,δεν μου το αρνήθηκαν, ίσα ίσα ειπαν να τους πάρω αύριο γιατί το σερβίς είναι ανοιχτό μέχρι της 5 το απόγευμα και εγώ τους είχα πάρει στης 8 το βράδυ.
Drake27 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Ένα update,η sapphire δεν έχει στείλει ακόμα κάρτα πίσω,εμενα το πλαίσιο μου έδωσε μία κάρτα της κακιάς ώρας σαν προσωρινή,αλλα ούτε την δουλειά μου κάνω με αυτήν,το θέμα είναι ότι ζητάω από το πλαίσιο να μου δώσει στοιχεία αποστολής ή στοιχεία rma για να μιλήσω εγώ με την sapphire αλλά μου το αρνούνται και αυτό.Τι στο καλό να κάνω?! Έφτασε να κλείσει μήνας και ούτε δουλειά δεν μπορώ να κάνω με το pc έτσι όπως είναι.Υπαρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω γενικά?!
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Ένα update,η sapphire δεν έχει στείλει ακόμα κάρτα πίσω,εμενα το πλαίσιο μου έδωσε μία κάρτα της κακιάς ώρας σαν προσωρινή,αλλα ούτε την δουλειά μου κάνω με αυτήν,το θέμα είναι ότι ζητάω από το πλαίσιο να μου δώσει στοιχεία αποστολής ή στοιχεία rma για να μιλήσω εγώ με την sapphire αλλά μου το αρνούνται και αυτό.Τι στο καλό να κάνω?! Έφτασε να κλείσει μήνας και ούτε δουλειά δεν μπορώ να κάνω με το pc έτσι όπως είναι.Υπαρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω γενικά?!Νομικά είναι καλυμενοι και δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι, δοκίμασε να μιλήσεις με τον διευθυντή του κατάστηματος μήπως μπορέσεις και βγάλεις άκρη
panos0100 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 κι αυτός στο κόλπο θα είναι και θα πει τα ίδια δεν αλλάζει κάτι, άλλα ας κανί μια προσπάθεια ο φίλος μήπως και βγάλει άκρη, το συγκεκριμένο κατάστημα για να σου αλλάξει κάρτα γραφικών σου βγαζει την πίστη, πάνε εκείνες οι εποχές που πηγαίναμε και μας την άλλαζαν αμέσως μακάρι ο φίλος να ξεμπερδέψει γρήγορα έχω βρεθεί σε αντίστοιχη θέση και ξέρω, εμένα πάλι μου έδωσαν ότι να ναι προϊόν εκτός οτι περίμενα πόσο καιρό
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2016 κι αυτός στο κόλπο θα είναι και θα πει τα ίδια δεν αλλάζει κάτι, άλλα ας κανί μια προσπάθεια ο φίλος μήπως και βγάλει άκρη, το συγκεκριμένο κατάστημα για να σου αλλάξει κάρτα γραφικών σου βγαζει την πίστη, πάνε εκείνες οι εποχές που πηγαίναμε και μας την άλλαζαν αμέσως μακάρι ο φίλος να ξεμπερδέψει γρήγορα έχω βρεθεί σε αντίστοιχη θέση και ξέρω, εμένα πάλι μου έδωσαν ότι να ναι προϊόν εκτός οτι περίμενα πόσο καιρό Το θεμα οπως ειπα πιο πισω ειναι οτι αργουνε (ασχετα τι λενε αυτοι) και το καταστημα αλλα και η sapphire αργει αρκετα στον ελεγχο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα