Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ψ

 

μαλλον ημουν απο τους τυχερους, καθε πρωι στις 7.30 ξεκιναγα (χειμωνα καλοκαιρι) και σε ενα λεπτο ξεκιναγα.

Εκανα για 12 χρονια καθε πρωι 10 +10 χιλιομετρα επιστροφη.

 

Τωρα που σκεφτομαι να παρω ξανα παπι, εχω μεινει με την αισθηση της ασφαλειας που μου παρειχε,

και μιση τιμη να μου εδιναν ενα χοντα, παλι μοντενας θα επαιρνα, χωρις να λεω οτι τα αλλα ειναι αχρηστα.

Απλα τα θεωρω δευτερα και οχι αξιοπιστα στο χρονο μετα απο 10 η 20 χρονια.

(στην αξιοπιστια περα απο την ασφαλεια βαζω ζημιες κλπ)

 

Ποιος κρατάει παπί 20 χρόνια ρε συ .. 10 χρόνια και πολλά είναι .

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

visual ας μην μου το κλεβανε και θα σου ελεγα εγω τι παπι θα ειχα  :-(

πλεον το σκεπτικο μου δεν ειναι τι παπι θα παρω, αλλα πως δεν θα μου το κλεψουν...

Για αυτο ειχα παρει για λιγα χρονια μια κινεζια και ειχα βρει την υγεια μου.

Αλλα πλεον δεν γινεται αυτο γιατι συντομα θα κανω πολλα χιλιομετρα και πρεπει να βρω αλλες εναλλακτικες.

Δημοσ.

:rolleyes:

 

 

CUB90 του ΄92. 

24 χρονών και βλέπω να με θάβει... :-D

 

 Επειδή είχε και τα επιπλέον κυβικά του τότε για να μη ζορίζεται, + τα μέταλλα του με extra ανοχές. Πρέπει να είσαι εντελώς άσχετος ή ηλίθιος για να μη σου κρατήσει πάνω από 10 χρόνια το συγκεκριμένο παπί. Αρκεί να βρίσκεις τα μικροανταλλακτικά. Μιλάμε για immortal παπί κι αυτό κ το c90 των 80's. Eδώ έχει ταχυδρόμος το c50 από τη δεκαετία του 90 και ακόμη πηγαίνει με μαμά κινητήρα, τα μόνα που του αλλάζει είναι λάδια, αλυσογράναζα και φερμουίτ. Το πάει βέβαια πολύ νορμάλ. Εδώ είμαι εγώ ένας ευτυχής κάτοχος,wave 110i. To πήρα κούτα.

Δημοσ.

  Εδώ είμαι εγώ ένας ευτυχής κάτοχος,wave 110i. To πήρα κούτα.

 

Τελικά πήρες παπί - injection; :P

Καλή επιλογή.

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος...

 

 

Για πόσα χιλιόμετρα μιλάμε παίδες; 

@agrio.imeros

@[email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script>L0rd

 

Πάρα πολλά αλλά πλέον δε μπορώ να υπολογίσω ούτε για πλάκα...και ούτε με νοιάζει.

Στα χρόνια που μεσολάβησαν το "δανείστηκαν" και τα αδέρφια μου, έπεσε θύμα δυο

κλοπών, έφαγε διάφορες σέντρες και "αγόρασε" αρκετά οικόπεδα. Αποτέλεσμα πολλά

κατεστραμένα κοντέρια που έχουν αντικατασταθεί με ιμιτασιόν ή GLX  που κάποια  και

από αυτά βγήκαν off. Ακόμα και τώρα που μιλάμε είναι βραχυκυκλωμένο και θα το αλλάξω

σε κανά μήνα που θα περάσω ΚΤΕΟ... B)

 

 

Πιστεύω ότι δεν είμαστε εκτός θέματος και ότι παίρνει καμιά ιδέα το

παληκάρι και για άλλα παπιά μέσα από την κουβέντα... πχ το wave

του Deαth L0rd...

Δημοσ.

:rolleyes:

 

 

CUB90 του ΄92. 

24 χρονών και βλέπω να με θάβει... :-D

 

Ερώτηση κρίσεως,αν το είχες πάρει καινούργιο θυμάσαι πόσο έκανε;

Δημοσ.

Honda 90αρι μοντέλο 1992 ακόμα δουλεύει,

Ούτε καν ακούγεται ο κινητήρας του, το είχα πάρει όταν ήμουν 16, made in Japan μια ζωή μαζί!!

Ερώτηση κρίσεως,αν το είχες πάρει καινούργιο θυμάσαι πόσο έκανε;

Εγώ το είχα πάρει από τον Τερζή στην παραλία Θεσσαλονίκης, 580 χιλιάδες περίπου.

  • Like 1
Δημοσ.

Ερώτηση κρίσεως,αν το είχες πάρει καινούργιο θυμάσαι πόσο έκανε;

 

Το πήρα δεύτερο χέρι από ένα συνεργείο οπού ο μάστορας ήταν γνωστός μου. Το σκότωσε ένα πρεζόνι.

Ήταν περίπου ενάμιση χρονών και με στοίχισε περίπου στα 240 χιλιάρικα με όλα τα έξοδα του και με

συμφωνία να δίνω όποτε έχω... κελεπούρι... B)

Η τιμή του τότε σε καινούριο κυμαίνονταν  από 480 εώς 600 χιλιάρικα...

  • Like 1
Δημοσ.

Είχα πάρει το Innova 125 καρμπυρατέρ απο τον Μάιο του 2005 (καινούριο),έως τώρα έχω κάνει 45.000 χμ.Πάντα έκαιγε λάδι,μάλλον παραπάνω αν είσαι πολύ σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση.Σε κάθε γέμισμα των 700-750 ml καίει κάπου 250ml.Πάντα έβαζα Bel-Ray ημισυνθετικό 10-40 η και 20-50.

 

Δυστυχώς απ'ότι λένε χτυπάνε μπιέλα σε αυτά τα χμ η παραπάνω.Εως τώρα δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα,ελπίζω να βγάλει μερικές χιλιάδες χμ ακόμη.Εφόσον αποφάσισα να το κρατήσω,αν βγάλει ζημιά θα το φτιάξω.

 

Σαν τα Honda Grand και Supra δεν πρόκειται να ξαναβγούν,κυρίως απο θέμα αντοχής μοτέρ.Τους έπιναν το αίμα και δεν χαλούσαν,αν το κάνεις αυτό στα σημερινά παπιά θα τα φτύσουν.

Δημοσ.

Είχα πάρει το Innova 125 καρμπυρατέρ απο τον Μάιο του 2005 (καινούριο),έως τώρα έχω κάνει 45.000 χμ.Πάντα έκαιγε λάδι,μάλλον παραπάνω αν είσαι πολύ σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση.Σε κάθε γέμισμα των 700-750 ml καίει κάπου 250ml.Πάντα έβαζα Bel-Ray ημισυνθετικό 10-40 η και 20-50.

 

Δυστυχώς απ'ότι λένε χτυπάνε μπιέλα σε αυτά τα χμ η παραπάνω.Εως τώρα δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα,ελπίζω να βγάλει μερικές χιλιάδες χμ ακόμη.Εφόσον αποφάσισα να το κρατήσω,αν βγάλει ζημιά θα το φτιάξω.

 

Σαν τα Honda Grand και Supra δεν πρόκειται να ξαναβγούν,κυρίως απο θέμα αντοχής μοτέρ.Τους έπιναν το αίμα και δεν χαλούσαν,αν το κάνεις αυτό στα σημερινά παπιά θα τα φτύσουν.

Γνωστός μηχανικός έχει innova και όντως καίει λαδι, επίσης του κάνει και διάφορα άλλα κόλπα. Τα παλιά μοτέρ δεν θα τα βγάλουν ποτέ ξανά λόγο κόστους... Ε και για να αγοράζεις συνέχεια :)

Δημοσ.

Σαν τα Honda Grand και Supra δεν πρόκειται να ξαναβγούν,κυρίως απο θέμα αντοχής μοτέρ.Τους έπιναν το αίμα και δεν χαλούσαν,αν το κάνεις αυτό στα σημερινά παπιά θα τα φτύσουν.

Yπάρχει το crypton x που είναι και μακράν καλύτερο από αυτά που ανέφερες στα υπόλοιπα θέματα(φρένα,ταχύτητα κ.τ.λ) ,αλλά οι περισσότεροι μόλις ακούν 2500* + ευρώ  λέμε σιγά μη δώσω τόσα λεφτά για παπί.

 

*Έξ ου και η ερώτηση ''κρίσεως'' προηγουμένως,για χαρην αντιπαράθεσις τιμών του τότε και του τώρα, και όπως διαπιστώνεται το καλό ήταν και θα είναι πάντα ακριβό.

Δημοσ.

Yπάρχει το crypton x που είναι και μακράν καλύτερο από αυτά που ανέφερες στα υπόλοιπα θέματα(φρένα,ταχύτητα κ.τ.λ) ,αλλά οι περισσότεροι μόλις ακούν 2500* + ευρώ  λέμε σιγά μη δώσω τόσα λεφτά για παπί.

 

*Έξ ου και η ερώτηση ''κρίσεως'' προηγουμένως,για χαρην αντιπαράθεσις τιμών του τότε και του τώρα, και όπως διαπιστώνεται το καλό ήταν και θα είναι πάντα ακριβό.

 

 

Είναι αρκετά ακριβό.Σκεφτόμουν να δώσω το δικό μου αλλά θα πρέπει να συμπληρώσω άλλα τόσα και παραπάνω για μεταχειρισμένο Crypton.Με τα χρήματα που έχει καινούριο παίρνεις μηχανή αλλά υπάρχει 1 σημαντική διαφορά,οτι η συντήρηση της μηχανής κοστίζει αρκετά παραπάνω.

 

Αν δεν είχα το αμάξι θα είχα μηχανή,τώρα αν έπαιρνα μηχανή θα είναι σαν να έχω 2 αυτοκίνητα.

 

Ακόμα και για το Crypton-X 135 έχω ακούσει πως βγάζουν πρόβλημα στον στρόφαλο η στον ανορθωτή.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.Πάντως  πρέπει να είναι πολύ δυνατό για παπί,μάλλον αν το είχα οδηγήσει θα το είχα πάρει.   :D

Δημοσ.

^Για στρόφαλο δεν έχω ακούσει,για ανορθωτή γνωρίζω ότι το αρχικό μοντέλο είχε θέμα,το οποία τους άλλαζαν στην εγγύηση και τελείωνε το πρόβλημα εκεί,δηλαδή επρόκειτο για ελατωμματικό εξάρτημα όχι για κατασκευαστικό πρόβλημα.

Από κει και πέρα έχω δει πολλά ντελιβεράδικα και courier  με αρκετά πάνω από 100.000 ''άσχημα'' χ.λ.μ ,χωρίς κανένα  πρόβλημα(κάνοντας φυσικά τη σωστή συντήρηση).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...