Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γεια σας. Έχω μπει στην διαδικασία αναζήτησης για αγορά παπιου 110-125κ.ε. με ταβάνι τα 1000€. Ποτέ δεν είχα επαφή με παπιά και έχω καταλήξει σε καποια μοντελα αλλά με λίγο καλύτερο ψάξιμο βλέπω οτι και τα πιο επώνυμα έχουν τα ευαίσθητα σημεία τους.

 

Θέλω την βοήθεια σας

 

- Honda Innova 125cc 2004-2007. Διαβάζω παντού οτί χτυπάνε μπιέλα. Δεν ξέρω τι είναι η μπιέλα αλλά να ρωτήσω το εξής. ΑΝ χτυπήσει μπιέλα (που είναι και το αδύνατο σημείο του) και την επισκευάσω, θα είμαι οκ ή κάθε φορά θα έχω το ίδιο πρόβλημα? Δηλαδή είναι κάτι που οφειλόταν σε αστοχία αρχικού ανταλλακτικού ή λόγω κακού σχεδιασμού τείνει να χαλάει και το όποιο καινούργιο ανταλλακτικό θα του βάζω?

 

- Kawasaki ZX 130. Μου έλεγε ένας φίλος οτι ένας γνωστός του είχε ένα kawasaki παπι (δεν ξέρουμε μοντελο), που το έχει 3 μήνες στο συνεργείο γιατι δεν βρίσκει ανταλλακτικό. Ισχύει κάτι τέτοιο για τα kawasaki ή έπεσε στην περίπτωση?

 

- Yamaha crypton R 110-115cc. Δεν έχω διαβάσει για σοβαρα προβλήματα. Το μόνο που με χαλάει είναι τα λιγότερα κυβικά.

 

- Καινούργιο κινέζικο. Έχω βρει στο χιλιάρικο κινεζιές (skyjet,kaiser κλπ). Αλλά ακούω οτι μετά από 3-4 μήνες, τρίζουν πλαστικά κλπ.

 

Εσείς τι θα μου προτείνατε για χρηση στην πόλη (ψώνια,δουλειές κλπ) και το καλοκαιράκι καμια εκδρομή 70-80 χιλ. πηγαινε ελα max.

 

Δημοσ.

Τσέκαρε Daytona sprinter 125 ή Daytona dy125.

Εχω διαβάσει πολύ για αυτά και προβλήματα δε βγάζουν, ανταλλακτικά βρίσκεις για πλάκα και καλή τιμή, ίσως σε παίρνει και για καινούργιο.

Δημοσ.

να μην ανοιγω νεο θεμα,

ψαχνω και εγω για παπι και εχω καταληξει ειτε στο Modenas GT135 ειτε στο Modenas X-cite 135

 

Επειδη το θελω για καθημερινη χρηση εντος αθηνας,

θελω αξιοπιστο παπι να κανω 50-70 χιλιομετρα καθημερινα μεσα στην αττικη και να βγαζει οσο γινεται λιγοτερες ζημιες.

Δεν το θελω για τελικες η σουζες, θελω ασφαλεια και σιγουρη μετακινηση.

 

Αν εχει κανεις καποια απο αυτα τα μοντελα, και τα εχει κινησει, ας μου πει μια αποψη.

Δημοσ.

Γενικά τα 125 cc έχουν μάπα φώτα .. στο δικό μου cbf 125 έχω κατεβάσει τον προβολέα τέρμα κάτω και έχω ανοιχτά τα μεγάλα φώτα και φωτίζουν τον δρόμο πολύ καλά .

Δημοσ.

Μαγκες και γω ψάχνω παπί και άνοιξα θέμα σε δύο φόρουμ πιο εξειδικευμενα με το στοιχείο.

Πήρα τελικά 10 διαφορετικές προτάσεις!!

 

Άλλοι λένε τα κινεζοταιβαν κτλ είναι μάπα άλλοι λένε είναι ίδια πλέον.

Άλλοι προτείνουν πάνω ράφι Ταϊβάν (κιμκο σιμ) σαν vfm

Και άλλοι τα στάνταρ γιαπωνέζικα (χοντα γιαμαχα)

 

Εγώ αποφάσισα να πάρω κριπτον μεταχειρισμένο. Καινούργιο φτάνει ως 2500....

Μου το πρότειναν 2 μηχανικοί για βάθος χρόνου σαν πιο εμπιστο.Παντως βλέπω και σε αγγελίες και έχουν πολλά χιλιόμετρα.

Αλλά όπως είπα πόλυ πιο ακριβά.

Δημοσ.

Παπί για δουλειά-αξιοπιστια-φθηνα ανταλλακτικά κλπ σαν το crypton R(115) δεν πιστευω να ξαναβγεί.Τωρα kymko και τσιν τσαν αστα καλύτερα.Τα Sym καλά είναι αλλά είναι ψεύτικα απο όπου κ αν τα κοιτάξεις.Το Crypton X είναι καλο αν το βρείς απο σοβαρό άτομο μεταχειρισμένο αλλιώς δεν νομιζω να αντέξει στο βάθος του χρόνου :)

Δημοσ.

τζωνυ πιστευεις οτι τα κρυπτον ειναι πιο αξιοπιστα απο τα Μοντενας?

Ημουν κατοχος 12 χρονων ενος Κριςς (μεχρι που εκανε φτερα ενα βραδυ....)

και το ειχα χωρις να με απασχολησει ποτε του...

Μια φορα το χρονο ενα σερβις και του χρονου παλι, επιπλεον απο θεμα ασφαλειας κορυφαιο.

Δημοσ.

Είμαι μεταξύ αγοράς μηχανής ή παπιού.

Απο τη μία ξέρω οτι για να πάρω μεγάλη μηχανή ~8.000€  και λόγω εξόδων κτλ θέλω μισό χρόνο να τα μαζέψω και θα έχω σοβαρή μηχανή.

Απο την άλλη με παπί 2.500€ - 3.000€ κανω τη δουλειά μου οικονομικά, πιο φτηνό service/ασφάλεια κτλ,κατανάλωση χαμηλή χωρίς να καίει τα κέρατα του (αλλοι καινε 10l/100 στη πολη με 1000+ κυβικά στη δουλειά) για απόσταση καθημερινή 5km σε 10 λεπτά αντί για 50 με λεωφορία + 10 για περπάτημα. Και μου περισεύουν λεφτά να πάρω λάπτοπ/φτιάξω το χρέπι αυτοκίνητο.

 

Οπότε παρότι θα με κοροιδεύουν τείνω προς το παπί για οικονομικούς λόγους.

Σε παπί ειμαι μεταξύ Crypton X-135 και honda supra x 125

Μεταξύ τον δύο τι πιστεύετε;

Δημοσ.

τζωνυ πιστευεις οτι τα κρυπτον ειναι πιο αξιοπιστα απο τα Μοντενας?

Ημουν κατοχος 12 χρονων ενος Κριςς (μεχρι που εκανε φτερα ενα βραδυ....)

και το ειχα χωρις να με απασχολησει ποτε του...

Μια φορα το χρονο ενα σερβις και του χρονου παλι, επιπλεον απο θεμα ασφαλειας κορυφαιο.

Το kriss ηταν απο τα πιο αξιοπιστα και απο τα πιο σταθερα παπια στον δρομο.Δυστηχως το 135 το ειχα και το εδωσα με 240km ολοκαίνουργιο.Ηθελε ζεσταμα καθε μερα απο 10+ λεπτα και αν ο καιρος ήταν κρύος μπουκωνε συνεχεια στις χαμηλές στροφές.Απο οτι διαβασα το ανεφεραν πολλοί το προβλημα αλλα δεν διορθώθηκε ποτε.
Δημοσ.

μαλλον ημουν απο τους τυχερους, καθε πρωι στις 7.30 ξεκιναγα (χειμωνα καλοκαιρι) και σε ενα λεπτο ξεκιναγα.

Εκανα για 12 χρονια καθε πρωι 10 +10 χιλιομετρα επιστροφη.

 

Τωρα που σκεφτομαι να παρω ξανα παπι, εχω μεινει με την αισθηση της ασφαλειας που μου παρειχε,

και μιση τιμη να μου εδιναν ενα χοντα, παλι μοντενας θα επαιρνα, χωρις να λεω οτι τα αλλα ειναι αχρηστα.

Απλα τα θεωρω δευτερα και οχι αξιοπιστα στο χρονο μετα απο 10 η 20 χρονια.

(στην αξιοπιστια περα απο την ασφαλεια βαζω ζημιες κλπ)

Δημοσ.

Δυστυχώς τα καινούρια παπιά πάσχουν απο προβλήματα.Σίγουρα εξαρτάται η χρήση και η συντήρηση αλλά πιθανόν έτσι θα εμφανίσει το πρόβλημα αργότερα σε περισσότερα χιλιόμετρα.

 

Πχ για τα Innova λένε οτι μετά απο κάποια χμ χτυπάνε μπιέλα(κόστος με εργασία κάπου 300€).Για τα Crypton οτι βγάζουν πρόβλημα στον ανορθωτή και στρόφαλο.

 

Ως αξιόπιστα λένε οτι είναι τα 1)Crypton 110cc 2)Kawasaki Kaze R 115 cc και 3)Modenas Krisis 110cc.Είναι όμως παλιά και είναι δύσκολο να βρεις με λίγα χμ.

 

Το πιο δυνατό αλλά πολύ ακριβό είναι το Crypton 135 cc.Ομως τα κλέβουν πολύ.

Δυστυχώς αν δεν έχεις κλειστό χώρο να το βάζεις το ρισκάρεις.Καλό είναι όταν είμαστε έξω πχ για 1 καφέ να έχουμε το παπί η την μηχανή στο οπτικό μας πεδίο.

Δημοσ.

Εγω παντως με το kriss. 125 δεν εμεινα ικανοποιημενος. Εκαιγε λαδι παρα πολυ καθε 100km ηθελε μισο μπουκαλι. Μετα το ρεκτιφιε ηταν οκ για ιγο καιρο μετα εκαιγε λαδι ξανα αλλα λιγοτερο και το αφησα ετσι μεχρι που εκανε φτερα. Ισως φταιει οτι αυτος που το χε του χε σκισει.

Δημοσ.

Για αυτόν τον λόγο αγόρασα κινέζικο σκούτερ.Με 60-70 άντε 100 το πολύ αγοραζω καινούργιο κυλινδροπιστονο,το περνάω και τέλος.Αλλιως με 300 περίπου κομπλέ κινητήρα.Και μιλάω για 125άρι κινεζο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...