vasilissouvlaki Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 έκανα μια αγορά από το e-shop (καρεκλά γραφείου) και είχε ένα ελάττωμα και το γύρισα πίσω μέσα σε μίση ώρα και το έστειλαν στα κεντρικά και έλαβα ειδοποίηση ότι ο τεχνικός δεν βρήκε ελάττωμα και την στέλνουν πίσω. τι ενέργειες μπορώ να κάνω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Απευθύνσου αρχικά στην Γ.Γ. Καταναλωτή και θα σε κατευθύνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 μηπως να την ξαναστειλω πισω και μετα αν δεν μου δωσουν τα λεφτα πισω να το κανω αυτο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mech35 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 σε αντίστοιχη περίπτωση με λάπτοπ που μου το επέστρεψαν επειδή δεν βρήκαν πρόβλημα τους το ξαναπήγα και ανάγκασα τον υπάλληλο στο κατάστημα να το βγάλει βίντεο και να το ξαναστείλει για επισκευή. Τελικά όχι μόνο αναγνώρισαν το πρόβλημα, αλλά και επειδή δεν μπορούσαν να το διορθώσουν μου επέστρεψαν και τα λεφτά. (Αφού βέβαια τον απείλησα ότι θα κάνω καταγγελία, όπως λέει και ο φίλος...) Δοκίμασε να κάνεις κάτι αντίστοιχο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Κατ' εμέ πάρε τηλέφωνο από Δευτέρα (1520). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ.ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑ. 14 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasdel Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ. ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑ. 14 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. Δεν θα δώσουν λεφτά πίσω. Θα επιμεινουν σε πιστωτικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Δεν θα δώσουν λεφτά πίσω. Θα επιμεινουν σε πιστωτικο. Θα επιμείνει και εκείνος. Επιστροφή εντός 14 ημερών για αγορές Οnline με επιστροφή χρημάτων (ή αντιλογισμό κάρτας) . Τα μεταφορικά τα χάνει βέβαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Θα επιμείνει και εκείνος. Επιστροφή εντός 14 ημερών για αγορές Οnline με επιστροφή χρημάτων (ή αντιλογισμό κάρτας) . Τα μεταφορικά τα χάνει βέβαια. E-shop.gr δεν έχει μεταφορικά. Το θέμα είναι ότι θα είναι παραπάνω από 14 μέρες από τότε που τη πήρα και την έχουν για service. Εκεί τι γίνεται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 E-shop.gr δεν έχει μεταφορικά. Το θέμα είναι ότι θα είναι παραπάνω από 14 μέρες από τότε που τη πήρα και την έχουν για service. Εκεί τι γίνεται? ζήτα refund και επιστροφή. Όταν το πήγες δεν είχε περάσει 14ήμερο λογικά. Δεν καταλαβαίνω τι ελάττωμα είναι αυτό που δεν το βρίσκουν. Αν πχ. έχει κάποιο σημάδι και το θεωρούν φυσιολογικό μη μασάς, τα λεφτά σου πίσω και ας το πουλήσουν αλλού. Επέμεινε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Η καρέκλα γραφείου έχει στα μπράτσα κάτι τρύπες που πιο μέσα είναι πιο μικρές για να πιάνει η βίδα και στη μία τρύπα είναι διαμπερές και δεν έχει να πιάσει κάτι η βίδα. Τώρα πως ο τεχνικός λέει ότι την συναρμολογησε χωρίς κανένα πρόβλημα δεν ξέρω, δηλαδή το την μάζεψε και η μία απλά κρατάει αερα? να το κάνω τι? Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2016 από vasilissouvlaki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 και μου σετειλαν παλι την ιδια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xifiassamsung Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Δεν θα δώσουν λεφτά πίσω. Θα επιμεινουν σε πιστωτικο. Δινουν λεφτα πισω.Θα πεις το προιον δε καλυπτει τις προσδοκιες μου κ επιθυμω επιστροφη χρηματων.Χωρις φωνες νταβατζηλικια κ βλαχικα κολπα.Θα παει για ελεγχο οτι ειναι οκ,κ θα εκδοθει σχετικη εντολη.τοσο απλα. Αν σε περιπτωση θες να την κρατησεις για χψ λογους,θα περιγραψεις ΑΚΡΙΒΩΣ το προβλημα στον υπαλληλο να το γραψει σε κειμενακι,η να του υπαγορεψεις ακριβως τι να γραψει για να υπαρξει συννεοηση με τα κεντρικα.Προφανως ο υπαλληλος στα κεντρικα την εδεσε εκατσε κ ολα οκ.Τωρα τη δευτερη βιδα κατω απτο αριστερο χερουλι μαλλον δε την ειδε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 και παλι λεει δεν βρηκαν τιποτα..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thant Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2016 Οπως είπαν και οι άλλοι απο πανω θα μπορούσες αν ήθελες να ζητήσεις τα λεφτα σου πισω. Φιλος μου χθες ζήτησε και πηρε τα λεφτα του πισω απο το eshop για ελαττωματικο προιόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα