Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

έκανα μια αγορά από το e-shop (καρεκλά γραφείου) και είχε ένα ελάττωμα και το γύρισα πίσω μέσα σε μίση ώρα και το έστειλαν στα κεντρικά και έλαβα ειδοποίηση ότι ο τεχνικός δεν βρήκε ελάττωμα και την στέλνουν πίσω.  τι ενέργειες μπορώ να κάνω?

Δημοσ.

Απευθύνσου αρχικά στην Γ.Γ. Καταναλωτή και θα σε κατευθύνουν.

Δημοσ.

σε αντίστοιχη περίπτωση με λάπτοπ που μου το επέστρεψαν επειδή δεν βρήκαν πρόβλημα τους το ξαναπήγα και ανάγκασα τον υπάλληλο στο κατάστημα να το βγάλει βίντεο και να το ξαναστείλει για επισκευή. Τελικά όχι μόνο αναγνώρισαν το πρόβλημα, αλλά και επειδή δεν μπορούσαν να το διορθώσουν μου επέστρεψαν και τα λεφτά. (Αφού βέβαια τον απείλησα ότι θα κάνω καταγγελία, όπως λέει και ο φίλος...) Δοκίμασε να κάνεις κάτι αντίστοιχο. 

  • Like 2
Δημοσ.

Κατ' εμέ πάρε τηλέφωνο από Δευτέρα (1520).

Δημοσ.

ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ.
ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑ.

 

14 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

  • Like 1
Δημοσ.

ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΛΑΝΙ.

ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑ.

 

14 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.

Δεν θα δώσουν λεφτά πίσω. Θα επιμεινουν σε πιστωτικο.

Δημοσ.

Δεν θα δώσουν λεφτά πίσω. Θα επιμεινουν σε πιστωτικο.

Θα επιμείνει και εκείνος.

Επιστροφή εντός 14 ημερών για αγορές Οnline με επιστροφή χρημάτων (ή αντιλογισμό κάρτας) .

Τα μεταφορικά τα χάνει βέβαια.

Δημοσ.

Θα επιμείνει και εκείνος.

Επιστροφή εντός 14 ημερών για αγορές Οnline με επιστροφή χρημάτων (ή αντιλογισμό κάρτας) .

Τα μεταφορικά τα χάνει βέβαια.

E-shop.gr δεν έχει μεταφορικά. Το θέμα είναι ότι θα είναι παραπάνω από 14 μέρες από τότε που τη πήρα και την έχουν για service. Εκεί τι γίνεται?

Δημοσ.

E-shop.gr δεν έχει μεταφορικά. Το θέμα είναι ότι θα είναι παραπάνω από 14 μέρες από τότε που τη πήρα και την έχουν για service. Εκεί τι γίνεται?

ζήτα refund και επιστροφή. Όταν το πήγες δεν είχε περάσει 14ήμερο λογικά.

 

Δεν καταλαβαίνω τι ελάττωμα είναι αυτό που δεν το βρίσκουν. Αν πχ. έχει κάποιο σημάδι και το θεωρούν φυσιολογικό μη μασάς, τα λεφτά σου πίσω και ας το πουλήσουν αλλού. Επέμεινε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καρέκλα γραφείου έχει στα μπράτσα κάτι τρύπες που πιο μέσα είναι πιο μικρές για να πιάνει η βίδα και στη μία τρύπα είναι διαμπερές και δεν έχει να πιάσει κάτι η βίδα. Τώρα πως ο τεχνικός λέει ότι την συναρμολογησε χωρίς κανένα πρόβλημα δεν ξέρω, δηλαδή το την μάζεψε και η μία απλά κρατάει αερα? να το κάνω τι?

Επεξ/σία από vasilissouvlaki
Δημοσ.

Δεν θα δώσουν λεφτά πίσω. Θα επιμεινουν σε πιστωτικο.

 

Δινουν λεφτα πισω.Θα πεις το προιον δε καλυπτει τις προσδοκιες μου κ επιθυμω επιστροφη χρηματων.Χωρις φωνες νταβατζηλικια κ βλαχικα κολπα.Θα παει για ελεγχο οτι ειναι οκ,κ θα εκδοθει σχετικη εντολη.τοσο απλα.

 

Αν σε περιπτωση θες να την κρατησεις για χψ λογους,θα περιγραψεις ΑΚΡΙΒΩΣ το προβλημα στον υπαλληλο να το γραψει σε κειμενακι,η να του υπαγορεψεις ακριβως τι να γραψει για να υπαρξει συννεοηση με τα κεντρικα.Προφανως ο υπαλληλος στα κεντρικα την εδεσε εκατσε κ ολα οκ.Τωρα τη δευτερη βιδα κατω απτο αριστερο χερουλι μαλλον δε την ειδε...

Δημοσ.

Οπως είπαν και οι άλλοι απο πανω θα μπορούσες αν ήθελες να ζητήσεις τα λεφτα σου πισω.

 

Φιλος μου χθες ζήτησε και πηρε τα λεφτα του πισω απο το eshop για ελαττωματικο προιόν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...