Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασ online μία μητρική ή οποία μου ήρθε καμμένη χωρίς να δουλέψει ούτε ένα δευτερόλεπτο. Την ελεγξε άλλο κατσστημα. Την στελνω πίσω και με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι τα πινάκια του socket είναι στραβωμενα και δεν καλύπτεται από την εγγυηση, εντομεταξυ εγώ την συσκευασα όπως την πήρα και δεν ήξερα τι να πω στον ανθρωπο, αυτός μου λεγε τα δικά του ότι τον παίρνουν όλοι τηλέφωνο και του λένε χωρις να ξέρουν και χωρίς να έχουν χαλάσει τίποτα αυτοί. Τι επιλογές εχω; Έχασα τα λεφτά μου και δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα;

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασ online μία μητρική ή οποία μου ήρθε καμμένη χωρίς να δουλέψει ούτε ένα δευτερόλεπτο. Την ελεγξε άλλο κατσστημα. Την στελνω πίσω και με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι τα πινάκια του socket είναι στραβωμενα και δεν καλύπτεται από την εγγυηση, εντομεταξυ εγώ την συσκευασα όπως την πήρα και δεν ήξερα τι να πω στον ανθρωπο, αυτός μου λεγε τα δικά του ότι τον παίρνουν όλοι τηλέφωνο και του λένε χωρις να ξέρουν και χωρίς να έχουν χαλάσει τίποτα αυτοί. Τι επιλογές εχω; Έχασα τα λεφτά μου και δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα;

Πρωτα απ όλα, έβαλες πάλι το πλαστικό καπάκι του socket; Αν αποσταλεί χωρίς αυτό,αυτόματα στο βγαζουν εκτός εγγύησης.

Δευτερον δεν έπρεπε να πάει σε άλλο κατάστημα η μητρική.Μπορεί εκει να την εβλαψαν απο απροσεξία.

 

Έπρεπε να επιστραφει άμεσα όταν δεν δούλεψε και να μην μπουν ξένα χέρια. Ακόμα και μια όχι σωστή τοποθέτηση μπορεί να στραβωσε τα pins που είναι εξαιρετικά ευαισθητα, άρα βλάβη απο τον χρήστη αρα εκτος εγγυησης πάλι.

 

Τέλος εγώ θα την ζητούσα πίσω και θα την πήγαινε σε εμπιστο τεχνικό ή απευθείας στην αντιπροσωπεία και θα ευχομουν να την αλλαξουν

Δημοσ.

Από μαγαζι ηταν. Το μαύρο καπάκι το έβαλα εγώ προσωπικά πάνω..τα παιδιά στο μαγαζί που την πήγα δεν την χάλασαν γιατί όταν μου την γύρισαν ήταν κόμπλε όπως και όταν την συσκευασα εγώ. Αυτό είναι το θέμα. Και τώρα τι;

Δημοσ.

Κοίτα να δεις.

Σε κάποια στιγμή,στράβωσες τα πιν.

Μόνο να χάσει έχει το κατάστημα από την διαδικασία αυτή.

Εκτός και αν συντρέχει κάποιος σύνθετος λόγος,και δεν μπορεί να την στείλει να του την αλλάξουν.

Σε κάθε περίπτωση,πάρε τη μητρική πίσω.

Δες την ζημιά που σου λέει πως υπάρχει,και δες αν διορθώνεται με προσεκτικό ίσιωμα.

Και μετά μιλάς με αντιπροσωπία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...