Fulgore Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Τα καταστηματα του Bestprice καλυτερα να τα βγαλουμε απεξω. Το ενα ειναι μικρο καταστημα στην Ροδο,αρα απο after sales support....... Το αλλο ηταν στο σκρουτζ γνωστο για διαφορες ''ψευτικες'' προσφορες που εβγαζε ανα καιρους και μετα ακυρωνε λογω ''λαθους''. Το 3ο καταστημα δεν το γνωριζω.
aleilo03 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Στην αρχη σκεφτομουν για Κωτσοβολο επειδη εχει και 36 ατοκες στα 949 αλλα φοβαμαι το after sale σε αντιθεση με το Msystems που ξερω οτι ειναι κομπλε σε αυτα τα θεματα στα 894 αλλα χωρις δοσεις.. H Acer δεν μου αρεσει τοσο στην εμφανιση και διαβαζω οτι εχει ιδιο πανελ με την Asus.. Υπαρχει δηλαδη κατι που να την κανει να υπερεχει ωστε να κοιταξω προς τα εκει?Αλλα και παλι τα καταστηματα που την πουλανε δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστα μετα την πωληση...
La_MoRt Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Εγώ θα την έπαιρνα από το Msystems να έχω το κεφάλι μου ήσυχο γιατί ξέρω πως είναι καλό σα κατάστημα. Το μείον είναι αν το βάλεις σε κάρτα δε γίνεται με δόσεις παρά μόνο με χρέωση όλου του ποσού εφάπαξ αν θυμάμαι καλά αλλά κάνε μια ερώτηση να δεις τι παίζει σίγουρα για αυτό.
XMorsX Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 H Αsus κανει χειροτερο scaling τα 1080p και εχει βγαλει περισσοτερα qc προβληματα σε σχεση με την Acer, η οποια φαινεται να εχει πιο καλη κατασκευη. Μικρες διαφορες αλλα ως προιον ειναι λιγο ανωτερο. Το Msystems ειναι καλος λογος, αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος. Ισως η καλυτερη λυση να ειναι η αγορα της viewsonic απ'εξω, η οποια δινει την καλυτερη οθονη και ειναι και σοβαροτερη εταιρια.
Fulgore Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 H Αsus κανει χειροτερο scaling τα 1080p και εχει βγαλει περισσοτερα qc προβληματα σε σχεση με την Acer, η οποια φαινεται να εχει πιο καλη κατασκευη. Μικρες διαφορες αλλα ως προιον ειναι λιγο ανωτερο. Το Msystems ειναι καλος λογος, αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος. Ισως η καλυτερη λυση να ειναι η αγορα της viewsonic απ'εξω, η οποια δινει την καλυτερη οθονη και ειναι και σοβαροτερη εταιρια. Και παρακαλαει να μην του εμφανισει κανενα θεμα γιατι αλλιως θα φαει τσαμπα ταλαιπωρεια.
XMorsX Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Και παρακαλαει να μην του εμφανισει κανενα θεμα γιατι αλλιως θα φαει τσαμπα ταλαιπωρεια. Πραγματι. Ταλαιπωρια θα φαει ομως οποια και αν αγορασει προβληματικη, ακομη και εγχωρια. Η Αsus θα εχει πολυ μεγαλυτερη πιθανοτητα να εχει προβημα. Για αυτο εχω τις αμφιβολιες μου, παρα το Msystems.
aleilo03 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Πραγματι. Ταλαιπωρια θα φαει ομως οποια και αν αγορασει προβληματικη, ακομη και εγχωρια. Η Αsus θα εχει πολυ μεγαλυτερη πιθανοτητα να εχει προβημα. Για αυτο εχω τις αμφιβολιες μου, παρα το Msystems. Απο εξωτερικο το φοβαμαι γιατι εκει θα ειναι οντως τεραστια ταλαιπωρια ενω αν αγορασω απο εδω πιστευω θα ειμαι οκ ακομα κι αν κατι παει στραβα απο τη στιγμη που δινουν DOA 7 ημερων...
XMorsX Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Απο εξωτερικο το φοβαμαι γιατι εκει θα ειναι οντως τεραστια ταλαιπωρια ενω αν αγορασω απο εδω πιστευω θα ειμαι οκ ακομα κι αν κατι παει στραβα απο τη στιγμη που δινουν DOA 7 ημερων... Δεκτο, αλλα η πιθανοτητα να εχεις προβληματικη Αsus ειναι μεγαλη. Μεγαλυτερη απο την Acer και πολυ μεγαλυτερη απο την Viewsonic.
La_MoRt Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πως οθόνες με τόσο μεγάλα κόστη έχουν τόσα θέματα... Η ταλαιπωρία ισχύει ότι υπάρχει και στη μια και στην αλλή, όμως η διαδικασία επείδη την έκανα και μπορώ να σας το πω σίγουρα θα είναι πολύ πιο δύσκολη, χρονοβόρα και ίσως και με έξτρα κόστος αν γίνει με κατάστημα του εξωτερικού.
Fulgore Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πως οθόνες με τόσο μεγάλα κόστη έχουν τόσα θέματα... Η ταλαιπωρία ισχύει ότι υπάρχει και στη μια και στην αλλή, όμως η διαδικασία επείδη την έκανα και μπορώ να σας το πω σίγουρα θα είναι πολύ πιο δύσκολη, χρονοβόρα και ίσως και με έξτρα κόστος αν γίνει με κατάστημα του εξωτερικού. Δεν ειναι μονο οι οθονες αγαπητε.Γενικα σε τεχνολογικα/ηλεκτρονικα προιοντα το να εμφανιστει καποιο προβλημα ειναι δεδομενο. Με αυτη τη λογικη ακομα και τα ακριβα τροφοδοτικα ή περιφερειακα δεν επρεπε να εμφανιζουν τοσα θεματα αλλα οπως εχεις δει πολλες φορες το αντιθετο ισχυει(ειδικα με τα razer περιφερειακα).
La_MoRt Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Ναι η αλήθεια είναι πως έχεις απόλυτο δίκαιο. Απλά απορώ, κάποτε λέγαμε πληρώνεις το όνομα της εταιρείας και αυτό σήμαινε ποιότητα τώρα δε ξέρεις τι να περιμένεις ακόμα και από τις μεγάλες εταιρείες. Φυσικά οι τιμές δεν επηρεάστηκαν από όλο αυτό... 1
Fulgore Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Ναι η αλήθεια είναι πως έχεις απόλυτο δίκαιο. Απλά απορώ, κάποτε λέγαμε πληρώνεις το όνομα της εταιρείας και αυτό σήμαινε ποιότητα τώρα δε ξέρεις τι να περιμένεις ακόμα και από τις μεγάλες εταιρείες. Φυσικά οι τιμές δεν επηρεάστηκαν από όλο αυτό... Σε αυτο δυστηχως φταιει οτι πλεον οι εταιριες δινουν βαση στην διαφημιση και στο design κυριως παρα στην ποιοτητα κατασκευης.Βαλε και την μαζικη παραγωγη μεσα σε αυτα και εδεσε το γλυκο. 1
aleilo03 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Επαναφέρω το θέμα με μια ερώτηση για το DOA 7 ημερων επειδή τώρα με την προσφορά του Κωτσοβολου συν τις δόσεις που προσφέρει μπορεί να προχωρήσω στην αγορά..Σε περίπτωση προβλήματος η επιστροφή γίνεται στον Κωτσοβολο ή θα πρέπει να επικοινωνήσω με την ASUS πρώτα ώστε να εγκρίνει το DOA;
mcrae13 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Επαναφέρω το θέμα με μια ερώτηση για το DOA 7 ημερων επειδή τώρα με την προσφορά του Κωτσοβολου συν τις δόσεις που προσφέρει μπορεί να προχωρήσω στην αγορά..Σε περίπτωση προβλήματος η επιστροφή γίνεται στον Κωτσοβολο ή θα πρέπει να επικοινωνήσω με την ASUS πρώτα ώστε να εγκρίνει το DOA; http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon
La_MoRt Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Επαναφέρω το θέμα με μια ερώτηση για το DOA 7 ημερων επειδή τώρα με την προσφορά του Κωτσοβολου συν τις δόσεις που προσφέρει μπορεί να προχωρήσω στην αγορά..Σε περίπτωση προβλήματος η επιστροφή γίνεται στον Κωτσοβολο ή θα πρέπει να επικοινωνήσω με την ASUS πρώτα ώστε να εγκρίνει το DOA; Στις επιστροφές που έκανα εγώ με το κατάστημα με τη χρήση DOA η διαδικασία είχε ως εξής: Πρώτα τους έστελνα σε email part number με φωτογραφία του προβλήματος, προφανώς επικοινωνούσαν με την εταιρεία για να το εγκρίνει και μετά επέστρεφα την οθόνη στο κατάστημα προς αντικατάσταση. Καλό θα ήταν να το διευκρινίσεις πριν κάνεις την αγορά με το κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα