Προς το περιεχόμενο

Hellas direct Ασφαλειες αυτοκινητου


micha24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Αν υποθεσουμε οτι θα σου παρει 20-30€ παραπανω, θα στα παρει για να ειναι εκεί να σε συμβουλεψει οταν θα τον χρειαστεις, και να μην ρωτας αλλους ασχετους με το αντικειμενο στο insomnia. Βεβαια εσυ νομιζεις οτι ειναι ολα ευκολα και μπορεις να ανταπεξέλθεις, και αυτο ειναι συμπερασμα που βγαινει απο την άγνοια σου. Δεν πειραζει. Ετσι ειναι σε ολα τα πράγματα. Αν δεν πληρώσεις δεν μαθαίνεις! :)

Υ.γ Το δευτερο θεμα ειναι οτι ΔΕΝ θα σου παρει 20-30€ παραπάνω! Η HD που συζητάτε εδω μέσα, πουλάει και μέσω πρακτορειακού δυκτίου.

Να με συμβουλέψει σε τι; 
Δεν ρώτησα εγώ εδώ κάτι για ασφάλεια στο insomnia 

Πληρώνω απευθείας στην εταιρεία και μαθαίνω άμα θέλω κάτι από αυτούς 

Ο μεσάζων ασφαλιστής δεν μου προσφέρει τίποτα 

Το μόνο που θα συμβεί είναι στα 6 οχήματα που έχω ασφαλισμένα τον χρόνο, να χάσω 100€ και παραπάνω από την προμήθεια του εκάστοτε ασφαλιστή 

Τα τρώω σε καραμέλες και μου μένει και η γλυκά 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Προχωράει η τεχνολογία και η κοινωνία και έτσι δουλεύουν 

Αυτο που θα κάνει αυτός το ίδιο μπορείς να κανείς κι εσυ 

Ποιος δεν ξέρει να βγάζει φωτογραφίες; 

Εγω παντως φωτογραφιες δεν εβγαλα διοτι δεν ειχα κινητο μαζι.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

έχω διαπιστώσει πως το να κάνει ο οδηγός την καταγραφή είναι προτιμότερο από το να περιμένει να έρθει η φροντίδα ατυχήματος. Εκτός και αν ο οδηγός είναι υπερήλικας και δεν ξέρει/μπορεί ούτε να βγάλει φωτό ούτε να στείλει ένα mail.

Εγω παντως φωτογραφιες δεν εβγαλα διοτι δεν ειχα κινητο μαζι.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Βασικά σοβαρό ατύχημα θα έλεγα πως είναι μόνο όταν υπάρχει τραυματισμός,

Το οτι διαλυθηκε εντελως ενα αυτοκινητο μεγαλης αξιας δεν το λες ασοβαρο παντως :-) 

22 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Kαι τι έγινε;Αποζημιώθηκες όπως έπρεπε;

Η ασφαλιστικη μου (Hellas Direct)μιλησε με την ασφαλιστικη του αλλου οδηγου που ευθυνοταν για το ατυχημα και κατεληξαν σε μια σχετικα μικρη αποζημιωση που δεν με καλυπτε.
Δεν ξερω ποιανου ευθυνη ειναι και ποιος δεν εκανε σωστα την δουλεια του.
Τελικα εβαλα δικο μου δικηγορο και πηρα τα τριπλασια περιπου απο οτι μου προσφερανε.
(μετα απο 1 χρονο βεβαια)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Να με συμβουλέψει σε τι; 
Δεν ρώτησα εγώ εδώ κάτι για ασφάλεια στο insomnia 

Πληρώνω απευθείας στην εταιρεία και μαθαίνω άμα θέλω κάτι από αυτούς 

Ο μεσάζων ασφαλιστής δεν μου προσφέρει τίποτα 

Το μόνο που θα συμβεί είναι στα 6 οχήματα που έχω ασφαλισμένα τον χρόνο, να χάσω 100€ και παραπάνω από την προμήθεια του εκάστοτε ασφαλιστή 

Τα τρώω σε καραμέλες και μου μένει και η γλυκά 

Ενταξει λεβέντη μου. Δεν ειναι εξαλλου ολοι για όλα. Αμα εισαι ικανοποιημενος εσυ ετσι, καλά κάνεις! :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι καθαρά θέμα ασφαλιστή πως θα κινηθεί στη «δύσκολη» στιγμή:

Πριν 2-3 χρόνια έβγαλε η εθνική το αυτοκίνητο φίλου ολική καταστροφή λόγω πυρκαγιάς με ένα γελοίο ποσό αποζημίωσης. Ο ασφαλιστής του δεν πήρε καμμια θέση για το ποσό. Έδωσα την υπόθεση στη δίκη μου ασφαλίστρια και με 2-3 επικοινωνίες  προς την εθνική ανέβασε το ποσό κοντά στο ασφαλιζόμενο αλλά φυσικά όχι σε αυτό που έγραφε το ασφαλιστήριο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, yanpas είπε

Εγω παντως φωτογραφιες δεν εβγαλα διοτι δεν ειχα κινητο μαζι.

Και τηλέφωνο πως πήρες την ασφαλιστική? Θα σου δάνεισε κάποιος το δικό του φαντάζομαι, οπότε ίσως και να μπορούσαν να βγουν φωτογραφίες με αυτό και να στις έστελνε μετά. :)

Πάντως αν συνηθίζεις να μην το παίρνεις μαζί καλά θα κάνεις να προτιμήσεις άλλη ασφαλιστική.

18 λεπτά πριν, yanpas είπε

Το οτι διαλυθηκε εντελως ενα αυτοκινητο μεγαλης αξιας δεν το λες ασοβαρο παντως :-) 

Μα δεν μιλούσαμε για τη ζημιά, μιλούσαμε για το ατύχημα, και ατύχημα χωρίς τραυματισμό δεν θεωρείται σοβαρό.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Είναι καθαρά θέμα ασφαλιστή πως θα κινηθεί στη «δύσκολη» στιγμή:

Πριν 2-3 χρόνια έβγαλε η εθνική το αυτοκίνητο φίλου ολική καταστροφή λόγω πυρκαγιάς με ένα γελοίο ποσό αποζημίωσης. Ο ασφαλιστής του δεν πήρε καμμια θέση για το ποσό. Έδωσα την υπόθεση στη δίκη μου ασφαλίστρια και με 2-3 επικοινωνίες  προς την εθνική ανέβασε το ποσό κοντά στο ασφαλιζόμενο αλλά φυσικά όχι σε αυτό που έγραφε το ασφαλιστήριο. 

Εγω θέλεις να σου πω για ασφαλιστή που όχι απλά έβγαλε το όχημα στο ασφαλισμενο κεφάλαιο... αλλα ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο το ασφαλισμενο κεφάλαιο?

Μπα μαλακιες θα λεω... τι να κανει και αυτος ο γελοιος ο ασφαλιστης. Μονο για να παιρνει τα 20€ τον χρονο ειναι :D

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, andreaspA είπε

Εγω θέλεις να σου πω για ασφαλιστή που όχι απλά έβγαλε το όχημα στο ασφαλισμενο κεφάλαιο... αλλα ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο το ασφαλισμενο κεφάλαιο?

Μπα μαλακιες θα λεω... τι να κανει και αυτος ο γελοιος ο ασφαλιστης. Μονο για να παιρνει τα 20€ τον χρονο ειναι :D

Πολλές περιπτώσεις πάντως ασφαλιστών σφύριζαν αδιάφορα στην δύσκολη στιγμή που επικαλείσαι συνεχώς. Τα 20 ευρώ τα παίρνει από πόσα άτομα αεριτζιδικα όμως. Είναι μεσάζων ότι και να λες. Κατανοητό ότι πρέπει να υποστηρίξεις τον κλάδο σου αλλά η ζωή προχωρά και τα επαγγέλματα αλλάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Πολλές περιπτώσεις πάντως ασφαλιστών σφύριζαν αδιάφορα στην δύσκολη στιγμή που επικαλείσαι συνεχώς. Τα 20 ευρώ τα παίρνει από πόσα άτομα αεριτζιδικα όμως. Είναι μεσάζων ότι και να λες. Κατανοητό ότι πρέπει να υποστηρίξεις τον κλάδο σου αλλά η ζωή προχωρά και τα επαγγέλματα αλλάζουν.

Παρα πολλες περιπτώσεις. Οπως και παρα πολλες περιπτωσεις ειναι παντελως ασχετοι. Βλεπεις μέχρι αρκετά προσφατα πολλοι αποτυχημενοι εμπαιναν στο επαγγελμα γιατι νομιζαν οτι όπως λες θα παιρνουν αερα λεφτά. Αυτοι εξαφανίζονται σιγα σιγα απο την αγορά.
Κατανοητο βεβαια οτι τον βλέπεις ως μεσάζων. Ειναι στοιχειο της ελληνικης πραγματικότητας οποιαδηποτε υπηρεσια να θεωρειται "αερας" και οποιοσδηποτε παρεχει υπηρεσια ως "μεσάζων". Ειναι το γνωστό "ελα μωρε! τι εκανες??? 5 λεπτά έκανες!"
Ο ασφαλιστης δε, ειναι τοσο αεριτζης που ειναι το μοναδικο επαγγελμα που υποχρεωτικα απο τον νόμο, ειναι ασφαλισμενος για ΑΕ. Ουτε καν ο χειρουργός που παίζει με τα άντερα σου στο τραπέζι του χειρουργείου δεν ειναι υποχρεωτικά ασφαλισμένος για ΑΕ.
Και πράγματι αλλαζουν τα επαγγέλματα. Το επάγγελμα του ασφαλιστή μεγαλώνει και δυναμώνει σε όλη την Ευρώπη. Τωρα αν κρίνεις απο κάποιους φτωχομιζερους στην Ελλαδα που έχουν iPhone και κανουν αναπάντητες δεν ειναι αξιόλογο κριτήριο.

Επεξ/σία από andreaspA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, andreaspA είπε

 Τωρα αν κρίνεις απο κάποιους φτωχομιζερους στην Ελλαδα που έχουν iPhone και κανουν αναπάντητες δεν ειναι αξιόλογο κριτήριο.

Υπάρχουν και απλά φτωχοί χωρίς iPhone. Δες μόνο την ηλικία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και θα καταλάβεις τον λόγο που ο Έλληνας προσπαθεί να εξοικονομεί από παντού. Γιατί είναι κατακριτέο δεν κατάλαβα. 

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Υπάρχουν και απλά φτωχοί χωρίς iPhone. Δες μόνο την ηλικία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και θα καταλάβεις τον λόγο που ο Έλληνας προσπαθεί να εξοικονομεί από παντού. Γιατί είναι κατακριτέο δεν κατάλαβα. 

Οταν το αμαξι μου θέλει 130€ για να φουλαρει βενζινη, το αν εχει 150 ή 130€ το εξάμηνο το ασφαλιστηριο του, δεν με απασχολεί ούτε στο ελάχιστο. Αν με απασχολούσε δεν θα είχα αμάξι γιατι αυτο θα σημαινε οτι αυτα τα κοστη θα ηταν συγκρισιμα, συνεπως θα σημαινε οτι δεν το κυκλοφορώ το αμάξι!
Kακως πιστευεις οτι ειναι όμως μόνο θεμα οικονομικο. Η online ασφαλιση δεν ειναι απαραίτητα φθηνή. Το οτι ειναι ευκολο να την προμηθευτεις , αναμφισβήτητα. 
Υπαρχουν φθηνές και ακριβες ασφαλιστικές εταιρίες οι οποιες πωλούνται απο όλα τα δίκτυα πωλήσεων. Online και  ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
Απλα συνήθως αυτος που ψωνίζει online, ψωνίζει φθηνο προιόν.  Υπαρχουν 100αδες χιλιαδες που ψωνίζουν φθηνο προιον απο ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Τελος παντων. Πολυ ξεφυγαμε απο το θεμα του thread. Το θεμα ειναι η HD.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, andreaspA είπε

Εγω θέλεις να σου πω για ασφαλιστή που όχι απλά έβγαλε το όχημα στο ασφαλισμενο κεφάλαιο... αλλα ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο το ασφαλισμενο κεφάλαιο?

Μπα μαλακιες θα λεω... τι να κανει και αυτος ο γελοιος ο ασφαλιστης. Μονο για να παιρνει τα 20€ τον χρονο ειναι :D

Εγώ θέλεις να σου πω για γραφείο ασφαλιστή που μου πρότεινε και τελικά με ασφάλισε σε εταιρεία που έκλεισε σε 3 μήνες και είχα πληρώσει ετήσιο;

Μια και είσαι της δουλειάς, για εξήγησε μας. Όταν έχεις γραφείο/πρακτορείο με ποιο κριτήριο προτείνεις την Ω ασφαλιστική αντί για την Ο ασφαλιστική;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην δική μου περίπτωση ασφαλιστής μας έχει κάψει...

Είχαμε τον αδερφό μου με επασφάλιστρο λόγω νέου οδηγού την πρώτη χρονιά. Την δεύτερη επειδή η έξυπνη ασφαλίστρια άλλαζε συνέχεια εταιρεία, ανάλογα ποιός της έδινε καλύτερη προμήθεια, άλλαξε τα στοιχεία και "ξέχασε" το επασφάλιστρο του νέου οδηγού. Κατα σύμπτωση μέχρι να έρθει στα χέρια μας το ασφαλιστήριο, και να δούμε το λάθος, έγινε μια θετική δήλωση από τον αδερφό μου. Έτσι επειδή ήταν σαν ανασφάλιστο αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε 300-400€ την ζημιά του άλλου. Η ασφαλίστρια την πάπια, ούτε συγνώμη για το λάθος της.

Επιπλέον όταν τελικά ήρθε στα χέρια μας το ασφαλιστήριο, βρήκαμε και λάθη στα στοιχεία του ασφαλιστηρίου με μόνο σωστό το όνομα του πατέρα μου. 

Τα ακυρώσαμε και από τότε ηλεκτρονικά. Και όταν κι αν γίνει τίποτα, αστυνομία κι ας περιμένω 5 ώρες... Και αν φύγει ο άλλος φωτογραφίες και τον κυνηγάς και για εγκατάλυψη ατυχήματος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, filarhos είπε

Στην δική μου περίπτωση ασφαλιστής μας έχει κάψει...

Είχαμε τον αδερφό μου με επασφάλιστρο λόγω νέου οδηγού την πρώτη χρονιά. Την δεύτερη επειδή η έξυπνη ασφαλίστρια άλλαζε συνέχεια εταιρεία, ανάλογα ποιός της έδινε καλύτερη προμήθεια, άλλαξε τα στοιχεία και "ξέχασε" το επασφάλιστρο του νέου οδηγού. Κατα σύμπτωση μέχρι να έρθει στα χέρια μας το ασφαλιστήριο, και να δούμε το λάθος, έγινε μια θετική δήλωση από τον αδερφό μου. Έτσι επειδή ήταν σαν ανασφάλιστο αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε 300-400€ την ζημιά του άλλου. Η ασφαλίστρια την πάπια, ούτε συγνώμη για το λάθος της.

Επιπλέον όταν τελικά ήρθε στα χέρια μας το ασφαλιστήριο, βρήκαμε και λάθη στα στοιχεία του ασφαλιστηρίου με μόνο σωστό το όνομα του πατέρα μου. 

Τα ακυρώσαμε και από τότε ηλεκτρονικά. Και όταν κι αν γίνει τίποτα, αστυνομία κι ας περιμένω 5 ώρες... Και αν φύγει ο άλλος φωτογραφίες και τον κυνηγάς και για εγκατάλυψη ατυχήματος.

Δεν ηταν σαν ανασφαλιστο. Μια χαρα ασφαλισμενο ηταν. Πρόστιμο για το επασφαλιστρο θα σε εβαλε να πληρωσεις η ασφαλιστική εταιρία για να καλύψει την ζημιά.

Δυστυχώς υπαρχουν πολλοι τέτοιοι στο επάγγελμα. Χωρις αυτο να σημαινει οτι υπαρχει ανθρωπος που δεν κανει λαθος, αλλα καταλαβαινω το τι εγινε στην περιπτωση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Δεν ηταν σαν ανασφαλιστο. Μια χαρα ασφαλισμενο ηταν. Πρόστιμο για το επασφαλιστρο θα σε εβαλε να πληρωσεις η ασφαλιστική εταιρία για να καλύψει την ζημιά.

Δυστυχώς υπαρχουν πολλοι τέτοιοι στο επάγγελμα. Χωρις αυτο να σημαινει οτι υπαρχει ανθρωπος που δεν κανει λαθος, αλλα καταλαβαινω το τι εγινε στην περιπτωση σου.

Έχεις δίκιο, αλλά θέλω τα λάθη του ο καθένας να τα πληρώνει ο ίδιος, αλλά εδώ ούτε συγνώμη λάθος...

Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πληρώσαμε το κόστος αλλαγής και βαψίματος ενός μπροστινού προφυλακτήρα από smart 300-400€, δηλαδή την ζημιά που πλήρωσε η ασφαλιστική . 

Η πλάκα έιναι ότι δεν έφταιγε ο αδερφός μου, αλλά το κορόιδεψε ο άλλος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, andreaspA είπε

Δεν ηταν σαν ανασφαλιστο. Μια χαρα ασφαλισμενο ηταν. Πρόστιμο για το επασφαλιστρο θα σε εβαλε να πληρωσεις η ασφαλιστική εταιρία για να καλύψει την ζημιά.

Δυστυχώς υπαρχουν πολλοι τέτοιοι στο επάγγελμα. Χωρις αυτο να σημαινει οτι υπαρχει ανθρωπος που δεν κανει λαθος, αλλα καταλαβαινω το τι εγινε στην περιπτωση σου.

Μου φαίνεται λιγο σα να προσπαθούμε να πετάξουμε τη μπάλα στην εξέδρα. Ναι δεν υπάρχει άνθρωπος που δε κάνει λάθη (και στη δουλειά του), αλλά το θέμα ειναι να αναλαμβάνει και την ευθύνη όταν αυτά τα λάθη κοστίζουν. Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι οτι η συνάδελφος σου έκανε λάθος, είναι οτι μετά σφύριζε αδιάφορα και ο πελάτης της, που την είχε εμπιστευτεί ακριβώς για όλα αυτά τα (θεωρητικά) προτερήματα που μας παρουσιάζεις. Είναι σα να πληρώσεις παραπάνω για να πας ταξίδι με πακέτο απο πράκτορα, να μη σου έχει κλείσει ξενοδοχείο και να μου λες "ε, λάθη γίνονται, πλήρωσε". 

Αργά ή γρήγορα το επάγγελμα θα συρρικνωθεί και θα ξεμείνει με ενα niche κοινό, που είτε είναι τεχνοφοβικό είτε δεν έχει καν επαφή με την τεχνολογία, όπως ακριβώς έγινε και με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που κάποτε μεσουρανούσαν και όταν ο κόσμος άρχισε να κλείνει online εισιτήρια και ξενοδοχεία, παρουσίαζαν ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα με αυτά που παρουσιάζεις κι εσύ σχετικά με τις ασφάλειες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...